Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Ja normaal kan ik het wel hebben hoor ,maar ik ben al zo moe van de zwangerschap en net weer gespuugd , bah..

Dat had ik echt niet met mano hoor, toen was ik alleen een beetje weeig,nu ben ik echt misselijk, sinds gisteren ben ik ook echt aan het spugen.

Maar ja voel me wel weer een stukje beter nu, zit alleen op me werk, das dan wel weer een beetje irri.

Met collega vroeg vanmorgen al toen ik net binnenkwam, ho het met me ging en of ik niet misselijk was :D Heb die vraag maar genegeerd, maar hij weet t dus al.

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ben nog niet misselijk geweest. Ben wel 1 dag voordat ik positief testen misselijk geweest. Heb wel last van maagzuur. Bij de zwangerschap van Aylin ben ik ook niet zo misselijk geweest. Overgeven is vervelend meid bah. Maar ja het hoort erbij he..Ik ben wel snel geïrriteerd en heb ineens geen zin meer in brood...

Hihi je collega heeft je dus door nou ja je bent nu alweer 8 weken dus wat maakt het uit toch?

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja , ik heb nog maar niks gezegd :D Maar als hij er vandaag nog een keer naar vraagt ga ik het maar zeggen denk ik hoor, is ook zo lastig anders he ?

Ja het hoort er idd bij en me vriend zegt dat ik ook al 8 weken chagerijnig ben :D Ja dat hoort er ook bij, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik me niet zo goed voel.

Hij zei gisteren probeer is wat minder chagerijnig te zijn, ja daar kan ik niks aan doen, zijn me hormonen die van slag zijn.

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hahahaha heel herkenbaar mijn man vind mij ook een stuk chagrijn. Hij irriteert me soms ook weet niet waarom...zullen idd wel hormonen zijn. Aylin liep gister de hele tijd te krijsen en mijn man deed met haar mee...Werd er stapelgek van hahaha...

Ik zou het ook gewoon zeggen maakt het allemaal wat gemakkelijker toch?

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja precies, anders blijf ik maar weer ontkennen :D

Ja, ik irriteerde me gisteren ook zo erg aan mano :D

Maar ja komt wel weer goed ,ik merk het niet van mezelf hoor, ik vind dat ik wel normaal doe :D Maar hij vind van niet, dus hij zal wel gelijk hebben :D

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Aline: ik snap je wel hoor... het hakt er even goed in zo'n 2e miskraam...
    zover op weg en dan dit weer
    ik had zelf ook zoiets van 1x ok dat kan iedereen overkomen maar een 2e keer... dat verwacht je niet...
    maarja bij 1 op de 4 vrouwen overkomt het.

maar ook wij raken weer zwanger,...

mijn 3 vriendinnen zijn ook bezig zwanger te worden... zal je zien is het nog eerder dan mij
    ik weet het ik mag niet zo denken maarja soms doe je het gewoon.

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Heej lieni, ja de 2e keer, hmm ik verwachte het wel de 2e keer eigenlijk en ik weet nu ook nog steeds dat het me weer kan overkomen, mijn schoonmoeder zegt nu altijd, dat ik deze keer hoor bij de vrouwen waar het wel goed bij gaat, nou ik hoop het.

en je heb helemaal gelijk, ook jullie gaan een gezond bebje op de wereld zetten.

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Zozo...wat een gezonde kwalen komen hier voorbij meiden.. ;) :) Houden zo he?

@ Annie: Hie gaat alles z'n gangetje...er gebeurd niet zo heel veel behalve dat ik wacht tot ik met mijn opleiding kan gaan beginnen! :D
    Nichtje gaat goed (zie eerdere post naar meagan)..

@ Lieni: hoe voel jij je meid?

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Over kwalen gesproken ik viel vanmiddag twee keer bijna in slaap. De eerste keer op mijn werk en de tweede keer bijna in de auto.... :confused:

Lienie hoe ben je er nu onder meid..? Alina, Eleni, Lienie, Anie, Meagan en alle andere lieve meiden hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger....

Ja en ook jij Eleni met je water dichte anticonceptie... :confused:

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Op je werk is geen probleem :) ...maar niet in de auto hoor :confused:
    Was zeker wel even schrikken... :eek:

:) :) :)

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hahaha ja schrok wel...zo moe ben ik nooit...Dus maar af en toe een beetje bij slapen..

Wie weet word je ook verrast meid eerdaags.... :D

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik verrast? was dat maar waar... na een jaar toch wel een hard hoofd in ](*,) :)

Ja is wel goed om af en toe even bij te slapen. Als dat natuurlijk lukt met je kleine meid!! En anders gewoon vroeg naar bed.. ;)

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ach meid je weet het nooit...ik had ook niet gedacht dat het deze ronde raak zou zijn...Toch blijf ik stilletjes voor je hopen.... :D

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

hihi...das lief :oops:

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Graag gedaan lieverd!

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Welke opleiding ga je doen? Wanneer verwacht je te kunnen beginnen?
    Fijn dat je nichtje nog steeds in de buik zit! Was er zo van geschrokken.
    @Nichtje van Eleni, blijf nog maar lekker een tijdje zitten.

Joepie! Ik had net een bijna positieve ovutest. Dat betekent dat mijn cyclus bijna gelijk is aan de cyclussen voor mijn miskraam. Eergister geklust, vanavond, morgen en overmorgen maar weer.
    Oh ik kan niet wachten tot ik een positieve zwangerschapstest in handen heb, maar eerst nog even een positieve ovutest.

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Wat fijn meis...en nu goed door blijven klussen he? ;)
    En ook een lekker idee dat je cyclus weer bijna gelijk is.....kan je gewoon verder! :D

Ik begin volgende week met mijn opleiding kinderdagverblijf juffie! :D (spw3) Ik heb er echt enorm zin in! Ook omdat ik stage mag lopen op de babygroep! :D (0 tot 12 maanden) Kan echt niet wachten...ik ben nog nooit zo enthousiast geweest over een opleiding :) ..

Ik heb trouwens ook een deze dagen een posi ovu test. Ik moet er alleen voorlopig even omheen klussen :)

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier begint de moeheid toe te slaan. Ook loop ik constant naar de wc moet steeds plassen. Heb vandaag gewoon met urine van de dag nog even een Matcare dipstick zw test gedaan en de streep knalde er direct van af...Tja hoeveel testen moet ik doen tot dat het door dringt. Ik had er sowieso nog een paar liggen omdat ik het zwanger worden set van Matcare had besteld en daar zaten steeds 2 zw testen bij.

Toch kan ik nog niet echt genieten pas als de eerste weken zijn verstreken word ik pas wat rustiger denk ik.

Annie fijn dat je cyclus de oude is heerlijk gevoel.
    Heb je Eleni weer met haar waterdichte anticonceptie hahahahaha...

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:) :) hahahahahahaha..... [​IMG]

wel blijven steunen he? Anders ga ik straks mischien wel weer overstag.. :)

Lekker genieten meid! Het gaat helemaal goed komen... ;)

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nee jij gaat lekker je baby groep leiden en daarna met al je ervaring en opleiding lekker met verlof :D

Ik hoop het meid...eerst maar de echo afwachten!

Deel Deze Pagina