4800 tjonge dat is helemaal lekker.... volgens mij met roulette want hij had op 23 en rood gezet. en dat was het allebei. weet het niet meer zo goed want hij belde vannacht op.. hij is met zijn vrienden een weekendje weg.. dus misschien is het al op maar volgens mij had hij het laten storten. maar zijn vrienden kennende maken die daar wel gebruik van... nou wie weet gaat mijn temp nu eindelijk dalen. komt er eindelijk eind in zicht.... ben blij als ik die ei voor bij ben is ook weer wachten maar beter dan deze niks dagen.
Meiden...ik heb weer iets vaags zoals altijd...Ik heb een zw test van CB gedaan met zwangerschapsindicator en die zegt 3+. Dat houd in langer dan 5 weken zwanger maar dat kan niet! Zit me nu al weer helemaal op te vreten van de zorgen. Een vriendin van me maakte al een rot opmerking over een bbz en nu heb ik ge googled en zie dat je hcg ook snel stijgt bij een Mola zwangerschap. Na alle ellende en 2 keer achter elkaar gecuretteerd te zijn geweest ben ik ontzettend onzeker geworden. Ik had 1 dag na nod echt een knal positieve test met gewoon urine van de dag. Bij de zwangerschap van Aylin had ik een vergelijkbare test met 5 weken en 3 dagen zwanger. Sorry meiden voor mijn echo berichtje maar ben wel doodsbenauwd nu.
@Aylin misschien is het wel weer een tweeling, dan stijgt je hgc ook sneller volgens mij hoor. @ eleni mijn schoonouders deden het ook zo, maar die konden wat minder rekenen toch zwanger geworden van de 2e Hier gaat het wel weer, met de misselijkheid is het nu wel ok alleen ben nog wel erg moe.
He ELENI! Het gaat wel redelijk goed. Curettage viel wat tegen in vergelijking met de vorige keer... Heb tijdens de operatie al veel bloed verloren en zijn langer bezig geweest. Gyn vertelde dat ze op een gegeven moment gewoon moesten stoppen. Ze wilde de baarmoederwand niet kapot schrapen natuurlijk. Daarom heb ik diezelfde dag en gister aardige stukken weefsel nog verloren. Maar vandaag maar heel weinig bloedverlies, dus zit nu wel goed. Moest dat namelijk even in de gaten houden. Verder heb ik dit keer aardig rugpijn en trekkende baarmoeder. Zal wel komen omdat ze er wat meer moeite mee hadden... Maar ik ben toch ook wel 'opgelucht' dat ik het 'kwijt' ben! Bedankt voor je belangstelling! Hoe is het met jou? Heb je nu al stage gelopen, of niet? Heb het niet zo heel goed gevolgd de laatste berichten...
@ Lieni: Lekker zeg! Dat is best veel geld... Een nieuwe eethoek is altijd lekker! Toe ik een nieuwe moest kopen, zag ik een hele mooie op marktplaats. Hij moest bij die mensen met spoed weg omdat ze een nieuwe hadden en deze in weg stond. Ze wilden de kerstboom opzetten en die eethoek stond nu op die plek Het is een hele mooie eikenhouten ronde tafel met 4 rieten stoelen (incl. 4 witte kussens, gewassen en wel) en ze vroeg er 25 Euro voor.... echt een super koopje @ Aylin: Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vanaf het begin dat jij wist dat je zwanger was ik al voelde dat je iets verder was dan dat je banner aangaf. vreemd he? Probeer je niet zoveel zorgen te maken... en anders vraag je eerder een echo voor je eigen gemoedsrust! Wel een nare opmerking hoor van die vriendin @ Joyce: Fijn dat het goed gaat meid. Wanneer heb je je eerste echo? Ik voelde gisteren avond/nacht flink wat ongi krampjes. Nog nooit gehad in het midden van mijn cyclus. Dus ik vanmorgen een ovu test en ja hoor, dik positief! Net ook een gedaan en nog steeds dik positief! Mijn temp zal dan denk ik morgen wel omhoog schieten! Voor het laatst 2 dagen geleden geklust en nu even 3 dagen niet Ik denk dat ik het wel goed doe zo! Liefs!
Meid, wat heftig zeg... Moest je daardoor ook een nacht langer blijven? Of mocht je diezelfde dag nog naar huis? Leef helemaal met je mee meis... Doe maar lekker rustig aan! Ik begin als het goed ik komende week of de week daarop. Mijn school heeft een wekelijkse instroom en ik moet nog wachten tot de contracten rond zijn. Dat moet deze week wel klaar zijn denk ik. Ik heb met t kdv afgesproken dat ik eerst een dag naar school ga, en daarna begin met stage! Dus ik ben echt benieuwd! Liefs!
Eleni maar dat kan volgens mij niet. Ik weet door mijn ovutesten en temp verhoging wanneer mijn ei is geweest. Nu stond er wel dat de indicator 92% betrouwbaar is en dat de ene vrouw meer hcg aanmaakt dan de andere. En dat hierdoor de uitslag soms verkeerd kan zijn. Maar door wat er allemaal is gebeurd en die opmerking van die vriendin van me spookt het wel door mijn hoofd. Ik denk dat ik morgen de gyn ga bellen en het verhaal uitleg. 2 dagen geleden..hihi zaadcellen kunnen wel 5 dagen in leven blijven las ik ergens hahahahaha...
Alina meid wat een heftige ingreep. Ik heb echt met je te doen. Ik hoop voor je dat deze ellende nooit meer hoeft mee te maken! Heel veel sterkte meid. En hopelijk ben je snel weer zwanger van een gezond beebje... Ik heb ook nog veel angst hoor. Had in principe een goed gevoel over alles maar door die opmerking van mijn vriendin voel ik me best rot nu..
ow ja, das die nieuwe van cb he? Het zal vast niet erg zijn meid! Vertrouw op je lichaam Die van mijn vriend blijven echt niet 5 dagen leven hoor Anders was ik het afgelopen jaar zeker meerdere keren zwanger geweest... Ik heb ook zo het flauwste vermoeden dat hij hele trage zwemmers heeft daarom willen we dat, als we er weer voor gaan, eerst laten testen!
@ Eleni,i k heb mijn echo pas de 25e , nog 2 1/2 week wachten pfffffff... duurt wel lang hoor ,maar het schiet al op. @ Aylin, je moet je idd niet druk maken, hoor je gevoel zei toch al dat het goed zat en als je verder geen buikpijn heb ofzo, zou ik me niet zoveel zorgen maken hoor . @ Alina, jeetje meid, dat is heftig, hoop dat het goed is gegaan en dat het snel weer een beetje beter met je gaat. Nog ff over die zaadjes, ja die kunnen volgens mij ook veel langer blijven leven , dus je weet het nooit.
Idd ik had er een rustig gevoel over maar na die opmerking van mijn vriendin werd ik onzeker. Ik had idd al heel snel positieve testen dus ik werd bang. En dan ga je zoeken op google...Had ik niet moeten doen. Hoe gaat het verder met jou?
Ja met mij gaat het goed hoor , ben nog steeds erg moe, zit nu weer op me werk en dan ben ik na 12 uur echt op maar ja moet tot 4 uur, daarna ben ik echt kapot, wil dan het liefste gaan slapen als ik thuis kom, maar dta kan niet he ? Mano wil dan ook een beetje aandacht van mama, want hij heeft me dan de hele dag niet gezien, ben ook nog steeds misselijk, kan niet zoveel eten. Ja idd niet googlen, want dan vind je de raarste dingen
@Aylin, ik zou niet zo vasthouden aan die testen, normaal gesproken doe je er ook maar 1 of 2 n dan vlak achter elkaar. Nu zit er even tussen en geen zwangerschap is hetzelfde. De 1 maakt nu eenmaal in begin al meer HCG aan dan de ander. Veel succes en ik begrijp je angst heel goed hoor. @Alina, jeetje wat wat vreselijk om te lezen, ik hoop dat je je snel weer beter zal gaan voelen. Ik wacht op mijn menstruatie, temperatuur is nog steeds hoog maar ik heb wel het gevoel dat er een mega golf bloed aan zit te komen Afwachten dus maar!
He meiden, Ik voel me steeds een beetje beter. Gelukkig maar! Heb wel staalpillen gekregen van de huisarts, was nogal slapjes en duizelig. Had dus een laag HB. Moet het nu gewoon even de tijd geven. Oja, Eleni.. Mocht nog wel dezelfde dag naar huis, 's avonds laat pas. Maar was blij dat ik toch niet hoefde te blijven. Lekker met mn vriendje mee naar mn eigen bed! ELENI, wat leuk zo'n stage! En je begint bijna.. Spannend! Maar ook altijd uitdagend iets nieuws! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden! Kijk maar uit trouwens.. Dat jij aan het eind van je cyclus geen positieve test in handen hebt! 2 dagen voor je ei nog geklust.. Haha! Nu zul je zien.. Is het raak! Maar ja, dat zie je dan wel weer, toch? :-D AYLIN: Ik had afgelopen zwangerschap aan de ene kant erg het gevoel dat het wel goed zat. Het zou vast niet 2x misgaan. Maar toch merkte ik ook dat ik door een verhaal of krampje, meteen zenuwachtig en onzeker werd. Hoort er natuurlijk ook wel bij. Wanneer heb je een 1e afspraak en echo? En trouwens, op internet lees je vaak ook de ergste dingen, is niet goed.. Moet je niet iets in bol halen, hoor! JOYCE: 9 weekjes alweer! Jeetje.. Nu nog even geduld hebben tot de echo! Heb je het Mano al verteld? Of nog niet? MEAGAN: Inderdaad.. Weer afwachten. Maar wie weet..
@ Alina, nee nog niet echt verteld, maar hij snapt het ook nog niet hoor Mijn vriend zegt wel mama heeft een baby in haar buik en als je dan vraagt waar is de baby, dan zegt ie buik, maar verder nee nog niet echt Komt nog wel als mijn buikje dalijk groter wordt. Wel fijn dat het weer beter gaat, ik kreeg ook staalpillen na mijn bevalling, had toen ook een te laag hb, maar hoefde het maar 3 dagen ofzo te slikken, zo lang heb ik er ook gelegen.
Alina, jeetje ze hebben flink hun best gedaan bij jouw. ik hoop dat je snel hersteld. ik vond de curretage wel meevallen maar dat INFUUS vind ik zoooo erg. daar had ik de meeste pijn nog van. ik moet donderdag voor de nacontrole omdat ik bloed verloor . wat nu gestopt is . dus nu twijfel ik weer om het af te zeggen. maar aan de andere kant wil ik ook weten of ik schoon ben... heb weer een ZW test gedaan en nog dik positief... dus dat schiet ook niet echt op . Aylin je maakt je echt druk om niet... zo'n echo geeft pas uitsluitsel over hoever je bent en je kan mij niet vertellen dat zo'n test het goed kan vertellen. zou wel heel makkelijk zijn .... Joyce, ik heb heb wel eens gelezen dan je een kindje pas op het einde moet vertellen dat ze een broertje krijgen omdat ze geen bexef van tijd hebben en daarom het allemaal te lang vinden duren. maar dan moet die denk toch al 3 denk voordat ze het beseffen..
@ Lieni, ja precies, hij beseft het toch niet, hij heeft ook nog geen besef van tijd, hij weet nog niet eens wat een broertje of zusje is Ja we gaan dalijk gewoon zeggen dat er een baby in mijn buik zit en dan zien we wel, hij is toch nog klein.