Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Knuffel terug Bruisje :D

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou ik kom net terug van het CB met Aylin ze heeft haar 2 vaccinaties gehad. Ze gedroeg zich echt als een bikkel 1 klein huiltje en over was het. Vorige keer is ze erg ziek geweest van de vaccinatie dus nu had ik haar van te voren een zetpil gegeven op advies van de kinderarts van het CB.

@Joyce, ik begin ook aardig moe te worden en misselijk. Heb ook best veel last van mijn rug. Maar het hoort er allemaal bij. Ik heb idd een goed gevoel over deze zwangerschap. Maar door de al snel positieve testen en die rot opmerking van die vriendin ging ik zo twijfelen.

@Meagan meid bedankt voor ook jou geruststelling. Je kan bijna testen ;)

@Alina meid ik leef zo met je mee. Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt. Doe lekker rustig aan meid. Ik ben ook onzeker hoor maar als je eerder 2 keer een ma hebt meegemaakt blijft dat wel hangen.

@Lienie ik zou wel langs gaan bij de gyn. Dan weet je zeker dat alles weg is toch? En idd ik maakte me ook druk om niets. Het internet is geen goede optie om geruststelling te vinden!

Ik heb vanmorgen de gyn gebeld en heb 4 maart mijn eerste echo. Ben dan 7 weken en 6 dagen zwanger. Dus bijna 8 weken. Dus over 3 weekjes weet ik meer.

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    nou even aftellen maar het is zo voorbij ........
    het komt vast allemaal goed.

bruisje heb je je man alweer zover dat hij er weer voor wilt gaan ?

hier nog steeds griep en onwijze hoestaanvallen die vooral ''snachts plaats vinden. mijn keel laat he tnu ook afweten en mijn stem ook....

maargoed temp ben ik vergeten dus ik hoop niet dat die ineens gedaald is zonder mijn weten maar ik ga er van uit dat het allemaal nog wel even gaat duren.
    vrijdag uit eten met mijn vriendinnen waarvan er 2 zwanger proberen te raken en een 3e denk ik dat ze het probeerd. ik hou me hard vast wie wat gaat mededelen
    gun het ze maar het zal wel een klap zijn......
    ik weet ook niet of ik moet vertellen van de miskraam... aan de ene kant is het alweer voorbij en ben ik alweer back on my feet again... maarja moet je niet alles aan je vriendinnen vertellen.
    berijp me goed he! een is mijn beste vriendin en de rest zijn vriendinnen die nog echoistisch zijn.. zo pikte een mijn naam in toen ze een kind kreeg terwijl ze wist dat ik dat al jaren een mooie naam vond... ze nam hem wel als 2e naam maarja ik kan het niet meer doen...

maargoed ik zeur vast wel weer.. het is een wijze les geweest en "vertel nooit je naam meer aan je vriendin"

4. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Lieni Wat kunnen vrouwen toch gemeen zijn, he?

Ik zit te wachten op bloed, nou ja.. eigenlijk niet te wachten maar voel toch echt dat het er aan gaat komen. Mijn temperatuur is nog hoog, zal morgen wel dalen. Het rottige is dat dit mijn eerste "normale" cyclus is sinds de mk, daar valt dus geen peil op te trekken. Dat maakt het extra moeilijk .. ik weet gewoon niet meer wat ik voel. Vorige maand ging het allemaal zo raar. We zien het allemaal wel.

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Aylin, fijn dat je zo snel al mag komen, hier nog 2 weekjes, komt steeds dichterbij.
    Manotje heeft ook niet gehuild bij zijn laatste 2 prikjes :D

@ Lieni, nou idd lekkere vriendin, dat ze je naam gewoon pikt, hmmm...

Je moet jezelf er wel goed bij voelen natuurlijk als je wilt vertellen over je mk.Ik heb het de laatste keer ook niet aan iedereen verteld, alleen aan een nicht van mijn vriend, maar daar was ik toen op kraamvisite en die vroeg of ik alweer zwanger was en toen heb ik het gezegd, maar dat was meer omdat ik wist dat zei ook 2 mk heeft gehad.

@ Aylin, je meisje is bijna 1 ! gaat al opschieten :D

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lienie ik heb het ook niet aan al mijn vriendinnen verteld over mijn ma. Wel stom dat ze je naam had ingepikt. Ook niet echt origineel! Hopelijk kan je een beetje pijl trekken op je cyclus deze maand.
    @Meagan meid het is altijd anders na een miskraam wel vervelend want ben je dan wel of niet overtijd?
    @Joyce ja nog 3 weekjes wachten. En nu ik alle enge verhalen uit mijn hoofd heb gezet kan ik makkelijk wachten tot 4 maart ;) Aylin was vannacht wel de halve nacht wakker. Ze had lichte koorts en was huilerig. Dus ik heb geen oog dicht gedaan. Man lief is zo lief geweest om vandaag een dagje vrij te nemen. En idd ze is bijna 1. We vieren het 15 februari aanstaande zondag middag. Maandag is een vervelende dag om het te vieren. Werd wel een beetje emo toen ik al die foto's zat te bekijken. Het jaar is voorbij gevlogen!

Ik heb heel veel last van uitslag en ontstoken ogen..Het lijkt wel een allergische aanval niet te geloven. Maar het is niet onbekend heb dit ook bij de zwangerschap van Aylin gehad.

7. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Aylin, goed dat je zo positief kan denken nu en misschien helpt die allergische reaktie om er iets minder bij stil te staan ;)

Ik voel me zo vreselijk raar :s Ene moment voelt het net of ik gigantisch begin te vloeien, ga ik naar het toilet.. weer niets! Om gek van te worden. Ik zou er eigenlijk niet zoveel mee bezig zijn maar zitten wachten op een menstruatie is hartstikke rot.. je kan dan gewoon aan niets anders denken.

Ik zou het helemaal niet erg vinden om nog even niet zwanger te zijn, ik heb nog wel heel even ijd ;) En ik ben ook niet aan het zoeken naar verschijnselen ofzo.. het enige waar ik bij stil sta zijn die rotverschijnselen van een menstruatie.. en dan voel ik plots mijn borsten *zucht* en die temperatuur die maar hoog blijft *zucht 2* Ik ben hartstikke moe *zucht 3* Die éénmalige stromende bloedneus van een tijdje geleden *zucht 4*

*Gaat maar testen om van de onzekerheid af te komen*

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Meagan ik vond het ook heel rot dat ik niet wist hoe mijn cyclus zou lopen na de curettage. Ik wist dus ook niet waar ik vanuit moest gaan. Je kwaaltjes lijken wel op een zw...hihi

Wanneer ga je testen meid?

Ik heb het rot gevoel idd los gelaten. Ik had een goed gevoel over deze zwangerschap maar liet me gek maken door een opmerking van een vriendin die ik kreeg. Het is nu klaar ik wacht gewoon af tot de echo.

9. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Aylin, ik wacht nog wel even af hoor ;) Maar mocht ik toevallig mijn handen op een test kunnen leggen dan kan ik die net zo goed gebruiken om het uit te sluiten.. dan breekt die menstruatie tenminste door :D

Sommige vriendinnen weten gewoon niet hoe ze het beste "vriendin" kunnen zijn, helaas :(

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    HEY!

Jeetjes alweer een jaar Aylin.... dat wordt een leuke dag... ik vond het wel heel speciaal met mijn ventje... die van mijn wordt alweer 2 pffffff
    ik ben net wezen schoppen voor een eethoek en heb met hem een broodje ergens gegeten
    hij en ik op een eigen stoel... toen dacht ik echt pffff jij wordt groot je kan al op een eigen stoel...

Meagan, hoe weet je dat je morgen ongi moet worden?
    ik vraag me dit nu elke dag af en ik probeer het dmv mijn temp .. dus ei vinden en dan 12 dagen erbij optellen. dit moet toch je eerste cylus zijn?

11. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Lieni het loopt allemaal zo raar, 29e mk, 30e ook nog een vruchtje verloren, 17 dagen later schijnbaar het weefsel losgekomen.. nu een heel normale cyclus, eisprong gehad (inclusief vruchtbaar slijm en kwam overeen met temperatuur). Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en na mijn bevallingen en vorige mk-en was dat ook gelijk wel weer regelmatig. Alleen heb ik nog nooit een mk gehad die 17 dagen in beslag nam.. ik heb dus geen idee maar mijn lichaam zegt dat ik het NU moet worden maar het komt niet.

Ik wacht dus af met een rotgevoel, het kan nu maar beter doorbreken dan voel ik me gewoon beter ;) Ik wil gewoon weten dat mijn cyclus weer op orde is.

12 dagen vanaf de eisprong? Dat weet ik niet hoor, sommige mensen hebben een eisprong vlak na hun menstruatie, dan zouden die 2 x per maand ongesteld worden, haha.

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja Lienie 1 alweer ik heb echt zin in haar verjaardag. Moet ook nog al haar foto's in plakken in haar album :oops:
    Ga je wel weer ovulatietesten gebruiken..?

@Meagan ik had mijn ei na de curettage op dag 9 nooit verwacht en begon dus pas met klussen op dag 12...

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Bruisje: Knuf terug meid ;) Hoe is het met je?

@ Aylin: bijna jarig! :whistle: Zal wel een emo dag zijn voor je...vooral nu je opnieuw zwanger bent ;)

Update van mijn schoonzus op kreta:

Ze ligt nog steeds plat en is nu 28 wkn zwanger. Regina is levensvatbaar! :D :whistle:
    Ik weet inmiddels al wat meer van wat ze heeft.
    Ze heeft een verkorte bmhals. Rechtop staan geeft druk waardoor de bevalling op gang kan komen.

Ze hebben nu (en ik heb er nog nooit van gehoord) de bmhals gehecht :confused:
    Dus helemaal dichtgemaakt... :(

Liefs Eleni

14. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Gehecht?
    gaan ze dat dan weer los maken als ze tegen het einde loopt?
    nog nooit van gehoord moet ik eerlijk zeggen.... die grieken zijn zo gek nog niet maar dat wist je natuurlijk al hahahahaha

Nee ik wilde geen testen gaan gebruiken maar soms twijfel ik wel.
    als je die ei hebt gehad dan weet je dat je ongi gaat worden binnen 2 weken...tenminste ik wel
    nu gok ik het maar en die temp wil niet dalen....
    apart verhaal meagen mensen die na hun ongi hun ei krijgen en dan pas na 4 weken ongi.... of begrijp ik het verkeerd?

15. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Lienie, ik heb dat altijd zelf ;) Ik kreeg meestal direct na mijn menstruatie de vreselijkste buikkrampen, mijn huisarts vertrouwde dat niet en had het vermoeden dat mijn menstruatie niet helemaal lekker liep. Toen kreeg ik een echo en daar stelde ze het vast. Mijn vruchtbare periode begint al op de laatste dag van mijn menstruatie.. wanneer je nog wat oud bloed kan verliezen. Toch loopt mijn (normale) cyclus gewoon 28 dagen.

Ik ben van mijn jongens ook zwanger geraakt direct na de menstruatie, van allemaal.

@Eleni, wat een mafketels daar toch ook. Ga er maar van uit dat het een ks gaat worden, daar zijn ze rap mee in Griekenland.

16. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Vaag zeg!

moet je eigenlijk al klussen terwijl je nog bloed verliest... nouja dan heeft die weil alllleeeee tijd om goed vast te gaan zitteen
    hoewel de laatste keer ff een dipje was....

17. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Nou, ik heb nog elke keer voor ik zwanger raakte van 1 van mijn jongens een mk gehad, heel vaag hoor. Ik ben gewoon een rare ;)

En idd, van de jongste raakte ik zwanger terwijl ik nog een heel klein beetje bloed verloor, dat weten we zeker omdat we het daarna twee weken niet hebben gedaan, mijn mannetje was er niet in die weken.

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Eleni het is sowieso al emo dat het allemaal zo snel is gegaan. Dat ik nu weer zwanger ben is ook iets heel moois. 4 maart is de verlossende echo we zullen zien. Wat geweldig dat het goed gaat met je schoonzus en Regina. Wat waren dat even stress tijden voor jullie. Van dat hechten heb ik ook nog nooit gehoord. Maar ze weten vast wat ze doen!

Lienie hopelijk heb jij je cyclus weer terug straks zou wel erg fijn zijn.

Hier gaat alles goed. Aylin is flink uit haar doen door de vaccinatie. Gister nacht gespookt 3 uur lang ze had ook koorts. Vanmorgen pas heel laat wakker dus het duurde weer een tijd voordat ze erin lag. Ik heb ontzettend last van hooikoorts verschijnselen. Had ik vorige zwangerschap ook. Komt waarschijnlijk door de hormonen. Allemaal bultjes op mijn lichaam en ontstoken ogen, niezen...Daarnaast ben ik dood moe en kan zo in slaap vallen overdag hahaha.

Als jullie er nou maar voor zorgen dat jullie snel zwanger zijn vind ik alles best!

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Heeeeeej all.. wilde even laten weten dat ik groenlicht heb.. We gaan er weer voor..

ik had vruchtbaar slijm en eipijn.. omdat dit eigenlijk niet kan door de pil vond manlief t maar rotzooi.. werkt toch niet bij jou zegt ie nog.. mieter m dan maar weg...

Nou dat hoeft niet 2 x te zeggen..

dus flink geklust en nu op de wachtbank...

spannend....

20. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Aylin, ik begin zelfs uit te kijken naar jouw echo :D

Hier nog steeds menstruatiepijn of het elk moment los kan barsten, echt niet leuk meer. Temperatuur nog steeds hoog en geen bloed te zien.. vaag.

Deel Deze Pagina