Hey Hallo, nou maegan dat is zeker wonderbaarlijk zo'n vroege ei. maargoed heb je je duivels al of blijven ze mooi weg.....? hier is mijn temp eindelijk gedaald naar de 36,7...het is nu wachten op mijn ei... ik hoop dat die snel komt. ik gok dan op een NOD dag de 27e
@meagan.. ik zou testen.. maar wie ben ik.. ik kan niet tegen die onzekerheid.. dan ga ik stressen en dan blijft ook mijn ongi weg... ik duim voo rje meid.. @Lieni.. oeh fijn.. je temp daalt.. kun je eindelijk weer verder...ga je eerst een cyclus afwachten of gaan jullie er meteen weer voor? @hier gaat t dus GOOOEEEDDDD... voel me super maar das ook logisch....
Hai Lienie, fijn dat je temperatuur daalt, ik was zelf ook zo blij afgelopen maand. Weten dat je weer een eisprong hebt is al heel wat, vond ik. Nu dus geen bloed te zien, wel die pijn maar het trekt ook telkens weer weg, het komt in vlagen :s Ik wacht het maar gewoon af tot dinsdag ofzo, dan is mijn man vrij Ik verwacht wel dat het bloed komt voor die dag hoor, vooralsnog ga ik er maar niet vanuit dat ik zwanger zou kunnen zijn.. dat lijkt mij onmogelijk.. maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
@bruisje, ik heb deze cyclus dus een hele late eisprong gehad, het zou onmogelijk zijn (als ik bevrucht zou zijn) om nu al positief te testen. Wanneer ik er van uitga dat het 7-10 dagen nodig heeft om in te nestelen en dan nog wat tijd om HCG aan te maken.. dan wacht ik echt nog wel even
Wanneer zou de dag zijn dat je wel kan testen ? Volgens je banner is het vandaag... Spannnend! Gek eigenlijk want dit topic was eigenlijk niet meer echt van toepassing voor mij maar nu is die juist weer heel erg van toepassing.... WE GAAN ER WEER VOOR.... ja Bruisje ik mag van mijn gyn niet al klussen deze periode. maar hij bekijkt het maar... mocht het raak zijn dat is mijn condoom gescheurd ofzo.. ik wil niet het gevoel hebben dan ik een kans hem laten liggen. dan weet ik maar niet vanaf wanneer ik preicies zwanger ben.. (hoewel ik temp dus misschien dat ik het toch precies weet)... duurt mij al lang genoeg...
Ik geef je groot gelijk hoor Lieni, wachten geeft je toch alleen maar een rotgevoel. Fertility Friend geeft aan dat ik beter kan wachten tot de 18e dus de 17e lijkt mij een mooie dag
Hallo meiden, @Bruisje go for it meid hoop dat het klussen zijn vruchten afwerpt! @Lienie fijn dat je temp is gedaald hopelijk volgt je eitje snel! @Meagan spannend meid wie weet ben je wel zwanger..? Hier niet zoveel nieuws ben tot 04:00 wakker geweest. Aylin heeft behoorlijk veel last van haar prikjes. Ben kapot maar de dame was weer vrolijk wakker om 09:30. Gelukkig vandaag vrij dus dat scheelt.
ja als je kind ziek je is dan heb jezelf ook geen rust. andersom ook ik was ziek maar met een kind kun je niet even onder de wol kruipen. vorige week 2 beroerde dagen gehad. en mijn vent is er nooit... altijd aan het werk kwam hij zondag thuis van weekend weg en was hij ziek. zooooo zielig vond die zichzelf. zegt die ook nog toen ik hem erop wees dat hij met zijn zoon moest spelen. Mag ik ook even ziek zijn.. ik heb hem toen bekogeld met zijn eigen eten ... HIER PAK AAN! wat een zooi zeg.. maar achteraf erg om gelachen
Lienie heeeeel herkenbaar. Mama kan niet ziek zijn in mijn man zijn ogen. Heb hier 2 weken geleden met 2 zieken gezeten. De 1 schreeuwde nog harder om aandacht dan de ander hahahahaha... Met eten bekogeld hahaha lig in een deuk. Ik ben de laatste tijden helemaal uit mijn humeur mijn man krijgt de volle laag. Gelukkig is dit niet de eerste keer dat ik zwanger ben dus hij weet hoe hij ermee moet omgaan
Mama's kunnen idd nooit ziek zijn, en hier heb ik een puber rondlopen die juist extra negatieve aandacht gaat vragen als ik ziek ben.. grrrrr Nou.. zojuist de wc pot gevuld maar niet met bloed... Ik weet het nu ook niet meer hoor, wat ik denken moet. Ik blijf het maar afwachten, ik verwacht toch echt die menstruatie binnen 3 dagen geleden en nu, haha.
ik zou testen waar wacht je nog op! wachten is slecht voor je gezondheid trouwens dit wordt jullie 5e kindje mijn god RESPECT ik vind deze ene al vermoeiend soms
Ik kan écht nog niet testen dus het zou alleen maar een teleurstelling opleveren Nog steeds geen bloed.... maar ik kan nu ook niet van mijn normale cyclus uitgaan, dat maakt het zo lastig. Normaal word ik altijd ongesteld in de nacht van cyclusdag 27 naar 28, kan je de klok op gelijk zetten. Het is lastig maar ik wacht af! En 1, 2, 3, 4 of meer kinderen, het blijft druk, ik kook alleen een stuk meer, haha (2 broden, 4 liter melk, kilo kip, kilo aardappelen etc.) Voordeel is dat onze puber amper thuis is, onze zoon van 10 speelt ook heel veel met vrienden buiten, nu heb ik de twee jongste thuis (4 en 6) en een vriendje (ook van 6) We hebben ook nog twee honden, gezellig! Maaaaarrrrrr we hebben ook een speelkamer met een deur die dicht kan Totaal geen speelgoed in de woonkamer te vinden. Saai? Nee hoor, de speelkamer is beneden en zo blijft mijn mooie woonkamer van mij, en de kids vinden het heerlijk!
Heej meiden daar ben ik weer ff, pff wilde eigenlijk ff gaan slapen maar mano werkt niet mee hij heeft geen zin om te slapen. @meagan spannend, hoop dat je zwanger bent meid. @lieni, voor jou breken er ook weer lange wachtdagen aan pff... ikke moet ook nog 2 weekjes wachten precies vandaag dan heb ik eindelijk de echo zeg, ben azo benieuwd. @ Eleni fijn dat het nog goed gaat , hmm gehecht nee ook nooit van gehoord, maar in nederland heb je wel wat anders geloof ik hoor wat ze eraan doen. @bruisje, ja meid, je kan er weer voor gaan
Hoi meiden, @ Bruisje: Wat goed! Jullie gaan er weer voor! Veel plezier op het wachtbankje meid! @ Meagan: Ik hoop ook zo dat je zwanger bent meid *duim duim duim* @ Lieni: Succes met de zoektocht naar je ei meid! Eindelijk kan het weer Over die hechtingen: Ik heb wel gehoord dat ze hier in NL een ringetje om de bmhals plaatsen. Alleen daar hechten ze hem helemaal dicht en halen ze hem met 32 weken zwangerschap er weer uit. Mijn broer zou over drie dagen gaan trouwen maar dat gaat nu dus niet door. Moest van de week met een noodgang mijn ticket annuleren. Ik ga er heen als Regina er is en ze een nieuwe trouwdatum hebben! Eerst moeten ze maar even goed voor zichzelf zorgen! Nog even een vraagje over temperatuur: Kan het zo zijn als je ergens in je lichaam een ontsteking hebt dat je temperatuur niet meer klopt? Ik had 3 dagen geleden een positieve ovu test...maar nog steeds is mijn temp niet gestegen...terwijl ik de laatste 3 maanden mijn ei netjes op CD 14of15 kreeg. Nu zit ik dus op CD 17 en nog niks.. Ik heb alleen wel een flinke ontsteking aan mijn stuitje te pakken! Liefs Eleni
He Bruisje, wat lees ik nu? Te gek joh! Heel veel succes met het zwanger worden en ik ga er vanuit dat de eerst komende zwangerschap probleemloos gaat verlopen. Ik duim voor je! Ik vind het echt zo leuk voor je. Liefs
Nog geen bloed hier... het is nu best spannend Ik ga er nog steeds vanuit dat ik het gewoon ga worden en mijn cyclus vreselijk in de war is. Mijn man is pas Dinsdag weer vrij dus tot die tijd test ik toch niet, heb dus nog 5 dagen om het te worden .. of niet.
@meagan, spannend hoor denk je dat je het vol kan houden tot dinsdag . Ik zou het niet kunnen hoor. Nou bij mij is het vloeien na de miskraam helemaal weg. (was even geschrokken omdat het weer opnieuw begon) Maar nu is het over gelukkig. Dus we kunnen ook weer aan de slag. hihi. grtjs Nanny.
Goed zeg dat je weer verder kan! En ja, ik kan dat wel volhouden, ik geloof het toch niet. Dit is pas mijn eerste normale cyclus, de mk begon op 29/12 en 17 dagen later de rest, tussendoor niet gevloeid en dacht zelfs dat ik weer een eisprong had (aan mijn temperatuur te zien leek dat ook zo) toen een vaag positieve test en twee dagen later begon dat bloeden dus... en nu weer die late eisprong...geloof me, dan is het heel makkelijk om te wachten met testen hoor. Het vage aan alles is dat ik nu al een paar dagen rond hobbel met menstruatieklachten maar geen bloed... dat is tóch wel een verschijnsel Langzaam aan durf ik een heel klein beetje te hopen maar ik ga er absoluut niet van uit.
Ja je lijf kan je vaak aardig voor de gek houden. Moet ik zeggen dat ik bij deze zwangerschap in het begin helemaal niks merkte. En dat vond ik ook al raar dus dacht ik het zal wel niet. Maar toen toch een positieve test. heb jij enig idee hoelang je hcg in je bloed blifjt zitten ik test nu nog licht positief het is nu bijna 3 weken geleden. Ben ook wel benieuwd wanneer heel het handeltje weer op gang komt . Ik had ook zo'n heerlijk lange cyclus 940dagen)hoop dat die een beetje veranderd. Maar dat zal wel niet Ik hoop voor je mee voor dinsdag. Grtjs Nanny.