Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @nanny, dat is heel verschillend hoor. Ik heb twee weken na de mk negatief getest met CB en een paar dagen later positief met matcare, ligt dus ook aan de gevoeligheid van de test en hoe lang je zwanger was. Wij weten niet hoe ver ik was.. was door de pil heen ;)

2. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    bij mij zagen ze alleen een dooierzakje maar ik had een MA dus bij elf weken zagen ze pas dat het mis was. maar we wachten maar af. Hoe werkt dat precies met dat tempen? misschien ook wel een optie voor de komende weken.

3. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Is je Engels redelijk? Hier http://www.fertilityfriend.com is het mooi bijhouden, vind ik.

Ik vermoed dat ik een week of 6 was, maar het waren er twee dus dan kan je er ook niet zo veel van zeggen, allemaal heel raar, niets klopt gewoon, haha. Nu ook al weer niet, ik word er niet goed van ;)

*matcare testen bestellen gaat*

4. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    matcare testen bestellen gaat?,

Een tweeling nog wel, jeetje . Beetje rekenen en puzzelen dan komen we er wel uit hihi.

Grtjs Nanny.

5. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    haha, ik heb net twee testen besteld, die krijg ik morgen.. kan ik zaterdag of zondagochtend wel vast een keer testen, zal zondag worden dan is mijn man 's avonds in ieder geval thuis.

En twee waren het er ja, 1 vruchtje verloren op de 29e.. daarna een tampon in gedaan omdat ik het gewoon weg wilde stoppen ofzo :s Toen volgende dag tampon eruit en toen kwam het tweede vruchtje.. daar hebben we wel een half uur naar zitten staren, was best groot namelijk.

Nu heb ik me er wel bij neergelegd, het zat gewoon niet goed anders had het er nog wel gezeten.

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ja inderdaad daar houdt ik me ook maar aan vast.

En maar hopen dat we weer snel een positieve test in handen hebben.

Grtjs Nanny.

7. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Voor mij begint het klokje te tikken ;) Altijd gezegd dat ik een jonge Moeder wilde zijn, de laatste kreeg ik op mijn 29e... maar ja, dit hadden we niet verwacht en we zijn nog hartstikke jong voor het oog, haha. Mensen schatten ons altijd veeeel jonger dan we zijn, dus dat laat ik nu gewoon meetellen :D

Op naar de positieve testen.. of in ieder geval een normale cyclus!

8. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    AAAH JOH! 34 hartstikke jong je komt pas net kijken. hihi Ben zelf 32 dus vandaar. Ja wij waren begonnen toen ik 25 was maar dat duurde 2 jaar voor de eerste kwam, bewust 3,5 jaar later nummer twee en nu willen we nog erg graag een derde. deze keer was ik ook snel zwanger (net als de tweede) maar goed we wachtten af.

9. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Hier ging het om en om, telkens een mk voor een zwangerschap, raar hoor. Nu afwachten en wie weet lig ik half Oktober wel weer in het ziekenhuis, haha. Oktober.. ik heb ze allemaal uit de Lente en Zomer, wel apart ;)

We zien het allemaal wel, voorlopig ga ik er nog altijd van uit dat ik het ga worden ;) Hahaha

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

Meagan toch knap hoor 4 kids en wat een luxe een speelkamer.....dan is het net of ze er niet zijn hahahaahha.
    die van mij maakt al een troep... die speelt niet maar gooit alles in het rond en dat is het .....
    nou ben ik niet zo opruimerig dus het ligt mij best...
    moet nog even een kast bij de ikea halen waar van die bakken in kunnen... dat is beter dan die kist die ik heb.

nanny lekker dat het over is bij mij is het ook over maar test ook nog positief en niet eens ligt.

vanmorgen bij de Gyn geweest en blijkt dat ik nog steeds niet helemaal schoon ben.. maar hij wilde ook niet opnieuw currateren het moest vanzelf oplossen... baal wel want tot die tijd zal mijn ei ook niet komen.....

IK WIL EEN EI.... want dan moet ik alsnog 2 weken wachten..... ik wil weer mee doen met de race...

11. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Lieni, wat is jouw temperatuurstaat mooi, haha die van mij schiet alle kanten uit :D Heel hoog tot heeeel laag. Nu al 12 dagen een temperatuur tussen de 37.3 en 37.6 (normaal is 36.6) Dus het begint er toch wel een beetje op te lijken... pfffffff ik ga nu gek worden, zo nuchter als ik vanmorgen was, zo gestressd raak ik nu!

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    hello al...

@Meagan.. nou spannend zeg..knap dat geduld..

ik heb mezelf voorgenomen om niet voor de 28e te testen.. mocht t nodig zijn.. dan ben ik 6 dgn overtijd.. maar of ik het ga redden..whahaha

Ik heb de kids allemaal in verschillende seizoenen.. 1e in de late lente.. 2e in de herfts 3e in de winter.. dus nu zou een zomer kindje wel leuk zijn, maar dan moet ik nog veel te lang wachten, dus daar gaan we maar niet voor..whahaha...

nog een herfts/winter kindje is helemaal goed..
    is ook niet zo bloedheet met bevallen.. beterrrr

@lieni.. balen dat je nog niet helemaal schoon bent.. snap da tje graag weer de race in wilt...hoop dat het snel van zelf op lost...knufff

@Nanny... hoop dat het snel weer raak mag zijn meis....

@Annie.. ik ga ook uit van een goede zwangerschap.. al zal ik er nooit meer onbevangen in staan...eerst maar s zwanger worden.. ;)

@hier.. weer voldoende beginnende kwalen die me helemaal gek zouden kunnen maken, maar moet nog veeeel te lang wachten dus dat doe ik dan maar niet..*zegt ze stoer*

13. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Als je nou zou testen dan weet je, zie je wel ben niet zwanger en is het alsnog afwachtten of hij is positief en ben je harstikke zwanger.

Maar vond je al zo cool en nu ga en stressen. ;).

Succes ermee.

@ lieni hopen dat het snel helemaal schoon is en jij ook je kan achten op je ei.

Grtjs Nanny.

14. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik beval in de operatiekamer dus warm is niet erg, het is daar altijd zo koud :D

Ik heb amper kwaaltjes hoor, af en toe misselijk, gisteren spugen, bloedneus, alles stinkt... nee hoor, geen kwaaltjes ;)

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @meagen.. Euh.. jij moet ff iets doen.. dus hup jas aan en snel naar de winkel.. er ligt daar een test op je te wachten...hihihihi.. ben helemaal neit nieuwsgierig hoor..

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Meagan, nou dan maar een testje ertegen aan gooien of ga je nog wachten ?

@ Lieni, hier ook hij wil alles hebben en gooit ermee en dan wil hij weer wat anders en daar gaat hij dan ook mee gooien :D Het is bij mij thuis ook een rotzooi in de woonkamer, maar ik vind het ook niet erg, ligt mij ook best, als ik het opruim heeft hij binnen 5 min weer allemaal op de grond gegooid.

Ik wilde trouwens ook die kast halen met die bakken, maar ben bij de ikea geweest en vind hem toch niet zo mooi. Dus dat word weer wat anders verzinnen.

17. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ik hoor hem hier roepen MEAGAN , MEAGAN. hihi

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja he hij roept echt!

19. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Haha, mooi niet. Veel te kort na de eisprong nog voor een positieve CB of predictor (hey, ik heb ervaring, haha). zondagochtend, eerder niet.. of misschien zaterdagochtend.. of morgen urine opvangen? :D

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ja hij gaat aardig te keer.

Deel Deze Pagina