Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Zeur maar lekker meid. Hier is de juiste plek. Ik vind ook dat jij het zeker hebt verdiend om direct weer zwanger te worden!

Mijn meisje heeft buik griep ze is heel sipjes en ligt met een bedje op de bank. Heb mijn werk gebeld en vrij genomen. Ging net bij haar liggen en viel in slaap. Ben zo moe...hopelijk een goed teken!

2. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    oja dat heerst erg ja
    mijn kereltje was ook ziek en viel gewoon in mijn armen inslaap
    ZOOO LIEF maar wel zielig voor hem..

zit toch te denken om ovu testen te bestellen
    wie houd mij tegen..

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

@ Aylin, ojee meid, maar bruinverlies wil idd nog niet zoveel zeggen, je moet weer afwachten.....
    Vervelend zeg en wat zegt je gevoel nu ?

@ Lieni, nog steeds positief, misschien moet je ook ff contact opnemen met de gyn ofzo, weet t verder ook niet geen ervaring mee.

@ Eleni, ben vanmorgen bij de dokter geweest en de dokter zei dat het ik er niks aan moest doen en dat het vanzelf over ging.

@ de rest knuffel.

Met mij gaat het evrder wel goed, alleen is het deze week wel erg spannend voor me, nou ja we zullen zien, voor mij is het ook nog een weekje wachten.

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Het is al weer weg. Ik heb het gister 1 keer een klein beetje gehad nu niks meer. Ik heb een goed gevoel over deze zwangerschap maar dat bruin verlies verpest het wel een beetje. Wel heb ik het pas 2 keer gehad en dan eenmalig daarna niet meer. Toch ben ik bang voor weer een ma je leest vaak dat dit voor tekenen kunnen zijn. Over 11 dagen mogen we weer voor een echo we zullen zien.

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    JA, maar ik less ook veel vaak dat het niks betekend, maar snap je gevoel heel goed hoor, ik zou ook gelijk weer denken, niet wee he....

Maar ik duim voor je meid en als het zo'n klein beetje was, kan het vast geen kwaad.

Ja, bij mij nog een weekje :D eindelijk......

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja dat lees ik ook. Toch maakt het je onzeker. Nou ik moet nog even wachten en dan heb ik een echo. Hoop zo dat alles goed is.

7. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

ELEGANCE: Welkom!
    We weten allemaal zo ongeveer wel hoe jij je moet voelen.. Helaas..
    Hopelijk blijkt vrijdag dat het er weer goed uitziet!

AYLIN: Tsjaa.. Afgelopen zwangerschap had ik ook heel ietsje bruinverlies. Al vanaf mn nod eigenlijk.
    Heb het hier volgens mij nooit genoemd.
    Het zat namelijk niet echt op het toiletpapiertje, maar als ik met het toiletpapiertje ietsje naar binnen ging, zeg maar..
    (stiekem om te checken) Dan was dat geregeld héél licht bruinig.. Dus.. :(
    Het kan alle kanten op!
    Ik weet ook niet wat ik je zeggen moet. Ik weet wel dat niemand mij het goede kon zeggen.
    Ik hoop gewoon van harte dat het bij jou allemaal wél goed zit! Gelukkig heb je snel weer een echo!
    En joh, Aylin is de laatste tijd wel vaker ziekjes, of niet?
    Sneu hoor... :(

ANNIE: Balen zeg! Maar je hebt inderdaad een goed vooruitzicht!
    Geniet er maar van!
    En lekker apres-skieen, ja! Haha! :D

ELENI: Hoe is het nu? Helemaal geen last meer van?
    Of gaat het niet zo snel?

LIENI: Als jij die ovu-testen wilt bestellen.. Gewoon doen! Doen waar jij je prettig bij voelt!
    En hopelijk krijg je dan niet net als Aylin meerdere eisprongen! Hihi! ;)

IEDEREEN: Hier voel ik me weer redelijk beter.
    Sinds gister halve dagen aan het werk, volgende week weer helemaal beginnen.
    Mn rug zeurt nog wel lekker door en ben nog erg moe, maar ja..
    Dat zal ook nog wel even blijven.
    Geestelijk voel ik me ook weer opgeknapt.
    Heb nu weer zoiets van: "Snel op naar de volgende ronde!" ;)

8. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi meiden,

mag er nog iemand van het "oude " clubje eventjes binnenwippen? Ik schaam me wel dat ik hier zo lang niet meer geweest ben, lijkt zo ontzettend ego, maar was zeker niet de bedoeling hoor... :oops:

Ik lees dat iedereen op haar manier en tempo weer bezig is rond het zwanger zijn, en de ene zit al wat verder onderweg dan de andere, maar wil gewoon even zeggen: verlies niet de hoop en blijf erin geloven dat dit ook voor jou is weggelegd he! We kennen jammer genoeg allemaal het verdriet van de MA of MK, maar ik ben er zeker van dat ieder van ons ook allemaal de vreugde zal mogen meemaken van een nieuw leventje, dus kom op meiden!

@Aylin: ik heb al wel wat gezegd in je PB, maar ik snap heel goed dat je ontzettend onzeker bent hoor... Mijn bruinverlies is na een week gestopt, dus ben nu zogezegd een viertal weekjes "bruinvrij", maar dat maakt me niet minder bang hoor... Ik check ook constant of mijn kwaaltjes er nog zijn, zit naar het toiletpapier en de inlegkruisjes te staren (ik kan mss een eigen labo beginnen, hihi), en en zooooooooo zenuwachtig voor mijn echo volgende week...pffff.
    Ik weet gewoon niet wat ik nu moet voelen of niet. Heb ik krampen, dan denk ik OEI NIET GOED, voel ik niks dan is het ook niet goed, enzovoorts, kortom ik maak mezelf gek! Mijn mannetje kan er soms niet meer mee lachen, hij vindt dat ik negativiteit afstraal op hem :( Ik wil me zelf ook gewoon niet zo voelen hoor, zou liever willen genieten en het volste vertrouwen hebben, maar ik vrees dat mijn eerste MK me dat onbezorgde ontnomen heeft, en ergens ben ik daar ook wel superkwaad om...!
    wat een gezeur weer, sorry :(
    Ik hoop dat jullie weten dat ik voor iedereen "supporter", en dat ik hier ook terecht kan voor een luisterend oortje af en toe...

Lieve groetjes,

Sunnyke

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Alina tja het is moeilijk de gyn zei bij de echo vorige week dat het er allemaal prima uitzag. Maar ik heb nog geen hartje zien kloppen dus voor mij zegt dit niets. Na een ma of mk zullen de eerste weken altijd spannend blijven.

@Sunneke meid ik begrijp je maar al te goed. Ik maak mezelf ook helemaal gek. Mijn man zegt ook dat ik ons kindje hierdoor geen kans wil geven. Ik ben gewoon zo bang want eerder een mk hebben gehad geeft totaal geen garantie voor een goede zwangerschap. Het iedere keer checken of het bruin verlies er is vind ik ook verschrikkelijk. Kan echt niet genieten. Het blijft moeilijk na een miskraam.

10. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

AYLIN: Daarom, de 1e weken zijn hoe dan ook spannend. Voor ons helemaal!
    Maar ja, er valt gewoon niks te zeggen over het bruinverlies.. Het is in ieder geval niet meteen slecht nieuws!
    En je hebt natuurlijk een hele vroege echo gehad. Aan de ene kant fijn, want je zat precies goed met je termijn, maar aan de andere kant..
    Je wordt er niks wijzer van! Haha!
    Want ja, dat hartje klopt dan sowieso nog niet..
    Maaarr... Wij hebben hier genoeg pech gehad, jij hebt niet óók nog weer een miskraam.. Dat kan gewoon niet! :)

SUNNYKE: Spannend! :D
    Maar je bent al goed op weg, meid. Én hebt 2 goede echo's gehad!
    Leuk dat je er weer even was trouwens! ;)

IEDEREEN: Slaap lekker!

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Alina ik vind het al erg genoeg dat jij en Lienie het nog eens moesten mee maken! Het is zo oneerlijk. Iedereen om mij heen krijgt gezonde kinderen bij de vleet en een miskraam lijkt dan echt een uitzondering. Helaas als je de ervaringen op het forum leest is het heel normaal zou je bijna denken....

Natuurlijk was ik best gerustgesteld dat de termijn met het echo beeld klopte. En dat mijn testen voor nod al heel duidelijk waren en op nod echt knal positief maar toch dit alles hoeft niks te zeggen. Ik had een goed gevoel over mijn zwangerschap maar dat is nu echt verpest door dat stomme bruinverlies al was het maar zo weinig en 2 keer eenmalig.

Nou meid bedankt voor je lieve woorden en slaap lekker!

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen ! :D

Oh voel me weer wat beter nu, alleen weet ik ook weer niet wat ik daarmee aan moet, het maakt me altijd bang als ik minder last heb van me kwaaltjes, maar goed ik ga er nu gewoon ff van genieten.

En meiden het komt vast allemaal goed met ons allemaal.

Begin het nu ook wel spannend te vinden hoor, nog 6 daagjes...............

@ Aylin, ook nog ff een knuffel voor jou.

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bedankt meid kan niet wachten tot de echo. Vraag me zo af of alles goed zit? Ook ik let op kwaaltjes als ze even weg zijn denk ik het is mis...

Wanneer is jou eerste echo..?

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    woensdag 25 februari, volgende week :D

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lekker dat schiet op..!

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, gaat nu opschieten idd, ben zo benieuwd :D

Kan echt niet langer wachten.

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bij jou zit het vast helemaal goed meid. Straks een mooi beebje te zien op de echo. Ik heb er zelf minder vertrouwen in maar het is weer afwachten.

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey allemaal,

Sunnyke wat fijn dat alles goed gaat met je en leuk dat je weer wat van je laat horen.
    het oude clubje kletst hier nog vrolijk door....
    ik hoop voor de zwangeren dat het nu goed blijft gaan. dat schept hoop voor ons als pechvogels....

hier van morgen weer getest maar weer positief.. heb rug pijn, zere Boobs, kramp in mijn onderkant... kortom allemaal vaag dus....

ik zit nu op 30 na curretage en ik weet nog niets...
    wordt er GEK VAN!
    zonder ei komt er denk ook geen ongi aan....
    ik weet dat ik de Gyn moet bellen maarja ben daar vorige week nog geweest.. beetje snel om weer daar aan te komen...
    hadden jullie nog zo lang een duidelijk postitieve test of werd deze steeds minder...?

ga me nu ook inbeelde of de gyn zich niet vergist heeft met dat er nog iets"" zat.. was die "iets" niet een Beeb in de maak.. maar theoretisch zou dat niet kunnen.. dan moet de eisprong de week ervoor zijn geweest.. dat kun je toch nog niet zien...?

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @lieni, Ik heb vorige week een mk gehad.. die begon echt op vrijdag.. voorgisteren een test gedaan en die was negatief...
    ik blijf wel een drukkend gevoel in de mijn baarmoeder houden waardooor ik het gevoel heb dat ie niet helemaal schoon is.. gelukkig morgen echo.. :)

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Lieni, nee ik heb bij allebei de mk gelijk weer een negatieve test, dus ik weet t niet meid.

Toch maar weer ff de gyn lastig vallen denk ik ;)

Deel Deze Pagina