Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    *inbraak*

@elegance, wat fijn dat alles helemaal goed is en alles helemaal schon is vanbinnen, dan kun je verder gaan!
    ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag worden en weer net zo;n gezellig clubje treft als bij de sept mama's

Voor je vraag over ovu testen, deze mag je juist niet met ochtend urine gebruiken, dit kan zo een verkeerde uitslag geven!

heel veel succes!

*uitbraak*

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

Annie: Geniet van je wintersport meid! Jammer dat je ongi bent geworden... :(

Alina: Jij ook veel plezier met je vent! Geniet van elkaar en van de rust! Zal jullie goed doen... :)

Sunnyke: Das lang geleden meis! :D En al bijna 12 weken! :whistle: Gefeliciflappert! Over 5 daagjes heb je een echo zag ik! Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier bij het bewonderen van jullie beebje! (Ben benieuwd naar de echo! ;) )

Beginneling: Ooow meid! Fijn je weer eens te 'zien' hier! De symptomen die je opnoemt klinken goed... ik ga je geen hoop inpraten maar ik ga heel hard voor je duimen dat het eindelijk weer eens raak mag zijn voor je! :) En over mijn anti-conceptie methode.....ehm...ik heb dit op mijn stuitje na mijn ei gekregen :) En daarvoor hebben we gewoon 'af en toe' met mijn 'volgens-Aylin-oh-zo-waterdichte-anticonceptie' geklust :) :) :oops: ... Hoe is het verder met jou?

Joyce: Hoe is het nu met mano? Nogsteeds auw aan zijn teentje? Oeh, en bijna zover tot je echo! :whistle: Ben benieuwd naar je kleintje! :D

Aylin: :( Heb je nog bruinverlies? Ik snap wel dat je een beetje onzeker bent hoor! Maar het zit gewoon goed! Daar gaan we vanuit! :D Heb je voor de rest nog klachtjes?

Lieni: Heb je nu nog niet een negatieve test? Duurt wel lang he? :( Heb je voor de rest geen klachten?

Sylvia: GEFELICITEERD! Fijn, weer een zwangere!! :D

Bruisje: Ik zie hem en ik ga ook voor jou heel hard duimen! Spannend hoor!

Elegance: Mooi dat je 'schoon' bent meid. Kun je tenminste weer verder! Zoals sterretje zei, je moet ovu-testen niet met ochtendurine doen. Probeer wel elke dag rond het zelfde tijdstip een test te doen! Succes!

Heb ik nu iedereen gehad? Hoop het wel, hahaha! Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje. Volgende week mag ik eindelijk in het kdv beginnen! Werd tijd :rolleyes: Voor de rest heb ik eigenlijk niet zo heel veel te melden :oops: Was echt benieuwd naar jullie!

Liefs Eleni

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja tis werkelijk schandalig hoe snel het allemaal gaat.. ik kan het nog niet echt geloven en ben ook wel erg voorzichtig hoor.. wacht iig nog tot zondag dan test ik nog een keer.. dan moet ie zeker duidelijker zijn.. dan ben ik blij.. en waarshcijnlijk ook doodsbenauwd, maar dat is voor latere zorg...

THnx.. voor het kijken....

@Silvia.. GEFELICITEERD MEID>......

euh euh.. dikke knuffel voor allemaal..

ik moet weg dus race nu er vandoor...

koes koes

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Elegance.. gelukkig dat je schoonbent zeg... hoop dat je cyclus snel op gang komt.. en dat ie netjes is..

hele dikke knuffff

5. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,,

elegance fijn dat je schoon bent.

Aylin ik lees dat je in de stress zit... gaat echt wel goed komen...

Eleni: fijn dat je stage gaat beginnen.

hier vanavond de avond gehad waar ik al tijden bang voor ben.
    mijn beste vriendin die later gestopt is dan mij is nu zwanger..
    ze kwam het maar vertellen voordat de rest het weet...
    gun het haar heel erg... dat is de enige vriendin die alles van mij weet ..
    maar poe hee wat een klap..
    zooo confronterend!
    ze vroeg ook hoe ik me voelde .. en ik heb ok maar eerlijk gezegd dat ik wel ervan baal dat ik het niet heb...maar ze snapte het wel
    niks persoonlijks.... gewoon K..t waarom het niet gewoon lukt...

ik kreeg wel mijn maansteen terug die ik aan haar heb gegeven... nu maar hopen dat die weer bij mij werkt

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik hoop het maar toch ben ik best bang. Ik kan het gewoon echt niet uit mijn hoofd zetten. Maar na een miskraam heb je denk ik sowieso geen onbezorgde zwangerschap meer.

Meid rot he je gunt het je vriendin maar het komt zo hard aan bij jezelf. Waarom ik niet is een heel normale gedachte. Gewoon kl$$%%%#@te dat jij dit allemaal moest meemaken. Hopelijk ben je snel weer zwanger en 3 keer scheepsrecht.

Eigenlijk heb ik maar 2 keer iets bruin verlies gehad dat het in mijn inleg kruisje zat (sorry hoor). Het was maar een heel klein beetje maar toch. De rest van de dagen testte ik of het weg was met een tampon (misschien niet heel slim) en deze kleurde dan sommige dagen iets roze. Ik heb gewoon een fobie gekregen van bruin/roze/rood whatever verlies....

Ik voel me behoorlijk ziek keelpijn, hoesten en misselijk. Was gister ook al de hele dag duizelig. Heb ook last van vervelende krampjes af en toe en lage rugpijn...brrrr dit soort kwaaltjes maken me echt bang.

7. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    lage rugpijn hoort toch gewoon bij zwangerschap toch?
    bruinverlies moet je je niet druk om maken..
    pas als het helderrood is. bij mij was het echt bloed.. geen roze..

hier weer een hoge temperatuur en gisteren de hele dag krampen in mijn buik gehad...
    ik weet niet waar dit heen gaat.. ik kan toch niet zwanger zijn? als je zwanger bent dan daalt je temp toch niet naar een paar dagen? ik haal me nu van alles in mijn hoofd

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lienie maar heb ook altijd lage rugpijn als ik ongi moet worden. Ach door dat stomme roze maak ik mezelf helemaal gek...Wil gewoon kunnen genieten maar vind het heel moeilijk.

Lienie heb je al negatief getest met een zw test..? Hij moet wel lichter worden hoor want van een beetje weefsel kan hij echt niet positief uitslaan. Bij mij was de test ook negatief ondanks dat er nog rest weefsel zat wat niet weg wou gaan. Dus misschien ben je wel opnieuw zwanger...?

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    nee donderdag was hij nog goed positief..
    ik snap er ook niks van.
    eventueel zou ik 2 maart een eisprong gehad kunnen hebben. had veel slijmverlies maar ik dacht dat het van de miskraam kwam.
    einde van de week ongeveer 6 dagen later heb ik mijn eerste test gedaan geloof ik en die was al positief. dat is toch veels te snel..
    nee volgens mij is mijn hcg gewoon heel hoog geweest.
    het baarmoeder slijmvlies die was door gegroeid naar 8 weken en die geeft het hormoon af .
    maarja morgen nog maar eens testen.

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Aylin.. meid.. hele dikke knufff....

@Lieni.. dat moet een beste tik zijn geweest zeg.. pfff...heel logisch ook...digiknuff meis...

@mezelf.. hier nog een keer getest en kan er niet omheen..maar wat staat die banner toch rete pril.. vind t doodeng...moet er maar niet teveel bij stil staan...maar men wat moeilijk.. nu al...

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Gefeliciteerd bruisje jeeeeeeh! Met mij gaat het al weer wat beter...

Af en toe ff paniek in de tent...De kwaaltjes zijn iig goed aanwezig hier!

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik voel "gelukkig" nog niet zoveel en daar ben ik wel blij mee, want de in november ging t mis toen mijn kwaaltjes afnamen.. nu valt er niets af te nemen.. dat scheelt een hoop stress...

maar onbevangen wordt t nooit meer hoor en daar baal ik eigenlijk best heeeeel erg van.. ik mag nu ook een vroege echo maar weet eigenlijk niet of ik dat wel wil..

wat als het na het zien van een kloppend hartje met 7 wk ineens mis gaat. dan lijkt t me nog veel zwaarder omdat je je beebje dan al gezien hebt.....ga eerst maar even komende week door en dan s de vk bellen. en met haar ff overleggen..

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik begrijp je ook wel....beiden is moeilijk wachten of een vroege echo. Ik wil wel een vroege echo vorige zwangerschap ben ik pas met 12 weken gecuretteerd. Kwam er pas laat achter dat het niet goed zat. Dat was echt een harde klap midden in mijn gezicht.

Fout gaan kan altijd nog niks is eigenlijk zeker. Toch hoor je ook heel vaak dat het na een goede vroege echo toch goed blijft gaan. En hou in gedachte dat je al 3 kids gezond en wel op de wereld hebt gezet!

Ik ben ook angstig hoor net als jij....Voor Aylin heb ik ook een ma gehad. Het vervelende is dat ik nooit bloed verlies en er pas op echo's achter kom dat het fout is gegaan.

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

JAAAA BRUISJE :whistle: :whistle: ... GEFELICITEERD!!! :D

Steken jullie elkaar hier aan of zo? ;) :)

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Wie weet hihi dus Eleni snel weg wezen voordat je het hcg virus ook te pakken hebt hahahahahihihihi...

Hoe gaat het met je meid..? Ben je begonnen op het kdv?

Ik ben ontzettend moe, en zat maandag onder de galbultjes eigenlijk al sinds mijn nod last van maar het werd steeds erger. De huisarts zei dat het door de hormonen komt. Ook mijn gezicht zat aardig onder gelukkig trekt dat nu iets weg. Nu trekken de galbultjes langzaam wel heb zalf en medicijnen gekregen. Ben ook aardig duizelig en met vlagen misselijk...

Sorry voor het gezeur maar heb het er allemaal voor over. Daar moet natuurlijk wel een kloppend hartje tegen over staan hahaha

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

ehm... vandaag is mijn NOD :confused: En ik zie nog geen duivels....[​IMG]

Woensdag ga ik naar school en Maandag Kdv! Heb er echt zin in! :D

Meid je zeurt helemaal niet! Maar inderdaad...een kloppend hartje is de eis! :D En die ga je ook horen! Ben zooo benieuwd! :D

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hahahaha Eleni als het raak zou zijn heb je het virus echt te pakken. Zou echt een giller zijn...

Juist als je het niet verwacht...Had ik deze ronde ook geen idee dat ik zwanger was.

Leuk hoor een carrière switch als ik jonger was zou ik het ook doen. Weer naar school etc..Er zijn genoeg mensen die in hun dagelijks leven iets doen wat ze echt niet leuk vinden. Dus go for it meid!

18. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nou, het zou idd wat zijn zeg als het raak zou zijn :)
    Maar ik denk het niet hoor...op FF is mijn temp gezakt vandaag dus ik kan ze wel verwachten! Ik voel ook helemaal geen symptomen en ik hou me er ook niet mee bezig! :) :)

Maar meid, je bent nooit te oud om terug naar school te gaan hoor! Je kan thuisstudies doen of avondopleidingen! Ik ben altijd al leergierig geweest dus ik denk dat ik na een aantal jaar dit beroep te hebben gedaan weer voor iets anders ga leren...

19. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hey dames,

Bruisje gefeliciteerd nogmaals... onwerkelijk he !

Ik heb zelf een avond opleiding PABO gedaan en ik was de jongste daar (25 toen) .
    de rest was allemaal in de 40

hier vanmorgen weer getest en hij werd weer positief niet zo snel als de vorige keer maar toch wel weer een goede lijn

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Tja misschien dat ik nog wel ga kijken voor een avondopleiding. Heb HBO commerciële economie gedaan maar qua baan uiteindelijk weinig mee gedaan. Ben namelijk nu personeelsadviseur. Ach wie weet komt er nog wel een studie waar ik voor wil gaan.

Eerst maar eens zorgen dat ik deze zwangerschap goed doorloop is moeilijker dan een studie haha...

Net 2 broodjes gegeten en hartstikke misselijk bah...

Lienie hopelijk is je test eerdaags negatief. Daar word je toch ook stapel van.

Deel Deze Pagina