@lieni echt vervelend voor je, hebben ze wel al een echo gemaakt of er nog iets is achtergebleven? lijkt me echt niet fijn, vooral omdat je zo graag weer vooruit wilt kijken.. hier nog steeds een nega ovu test dus nog geduldig wachten Eleni ik zie dat jij een pauze hebt? heel veel succes iig met datgene wat je gaat doen
@ Elegance: Ja, na 13 rondes en een ma slokte het zwanger worden ons op... We hebben besloten om dit jaar andere dromen na te jagen! Ik ga een eenjarige opleiding volgen en mijn vriend gaat zijn eigen bedrijf starten en dat zijn ook leuke dingen om naar uit te kijken! Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat! Hoop dat je snel een posi ovu testje hebt! Succes met het zoeken naar je ei!
Elegance fijn dat je er weer voor kunt gaan. Heerlijk een nieuwe start. Eleni het komt wanneer je het niet verwacht let maar op....Lekker met andere dingen bezig zijn is wel fijn hoor. Ik had totaal geen stress van is het wel of niet raak. Natuurlijk is een kinderwens groot maar je moet ook van je leven kunnen genieten.
IEDEREEN: Nou, dit was echt heerlijk! Lekker uitwaaien, shoppen, borrelen.. Met zn 2en even in een nieuwe omgeving en alles vergeten! Heeft ons erg goed gedaan! Vrijdagavond, 2 weken na curettage, ook weer voor het eerst seks gehad. Nu wel ietsje bloedverlies terug, maar ja.. Daar maak ik me niet echt zorgen over. Zal er wel bij horen.. Wij gaan er gewoon weer voor! BRUISJE: Wat zag ik? Gefeliciteerd meid! ELENI: Vandaag je nod en nog niet ongesteld?! Oh ooohh.. Haha! ELEGANCE: Gelukkig zag het er goed uit op de echo. Kun je weer verder! LIENI: Ik bedenk me ineens iets... Wilde afgelopen weekend een testje halen en doen. Vergeten! Heb jij het nog gedaan? Te vaak is natuurlijk ook zonde, maar kan me voorstellen dat je dat hormoon nu even niet wilt hebben... Hoe gaat het verder? AYLIN: En met jou?!
Meid allereerst wat fijn dat je een heerlijk weekend had met je vriend. Doet een mens goed he? Heerlijk ff uitwaaien lekker eten even geen zorgen. Heel verstandig besluit... Hier gaat het wel goed. Ben nogal misselijk en duizelig ook slaat de moeheid regelmatig toe. Het roze is weg al 2 dagen hopelijk komt het nu ook niet meer terug. Ben nog steeds wel angstig hoor. Aan de ene kant heb ik er een goed gevoel over aan de andere kant denk ik....straks weer een teleurstelling. Over een week heb ik mijn tweede echo dus hopelijk gaat de week een beetje snel. Wat een stress he zwanger worden en blijven hahaha.. Ik lach er wel om maar heb deze week al een paar keer jankend op de bank gezeten...Als ik heel eerlijk ben vind ik de eerste weken echt een hel zo onzeker en vooral na een ma.
@ Bruisje Gefeliciteerd meid ! @ Eleni, ja gaat goed hoor met zijn teentje, ziet er nog een beetje raar uit, maar volgens de dokter komt het helemaal goed. En ben je al ongi geworden ? Nou meiden de dag van de echo is bijna, nog 2 daagjes wachten, spannend ! Tja, bij mij zijn de kwaaltjes nu ook wat minder, weet niet wat ik ervan moet denken hoor, want ik zit echt in zon periode dat je kwaaltjes gewoon gaan afnemen, maar je weet t maar nooit. Ik voel me nog steeds wel goed hoor. @ Aylin, ik vind het nog steeds onzeker hoor ,ben pas gerustgesteld na de echo woensdag.
Maar ik denk wel dat het goed zit bij jou hoor. Maar je blijft altijd onzeker na een miskraam of missed abortion. Dat je kwaaltjes wat afnemen is heel normaal rond 11 weken. Je lichaam raakt gewend aan de situatie. Ik moet nog een weekje wachten en dan heb ik mijn tweede echo. Ben dan 7 weken en 4 dagen. Ik hoop zo dat alles goed zit. Toch heb ik iedere keer na alle paniek toch het gevoel dat het wel goed zit. Laten we hopen dat mijn gevoel me niet in de steek laat [-o<
Ja precies dat bedoel ik, dat het normaal is dat de kwaaltjes gaan afnemen, maar denk wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel, als ik zeg dat ik er dan toch weer een beetje aan ga twijfelen. Maar het voelt nog steeds goed, probeer ook zo veel mogelijk positief te blijven, want ik weet ook, als het wel misgaat dan kan ik er niks aan doen.
De laatste dagen probeer ik ook zo te denken. Ik heb vanaf het begin al een goed gevoel gehad alleen door het roze werd ik zo onzeker. Gelukkig is dat nu al een paar dagen verdwenen. Dus laten we hopen dat het zo blijft. En als het mis gaat dan kan je er idd niets aan doen.
Ja precies, maar ga nu weer ff positief blijven Heb geen zin joh, zit alweer op me werk, pff, wou dat het woensdag was
Wat kruipt de tijd he naar de echo. Hier precies hetzelfde Maar voor jou nog 2 nachtjes slapen. Je krijgt vast een super echo. Van Aylin had ik ook mijn echo met 11 weken wat heb ik genoten. Hoe laat moet je woensdag?
ja ik heb er al 5 tegenaan gegooid allemaal positief waarvan de laatste gisteren. baal er echt zo van..... dit duurt allemaal veels te lang naar mijn zijn.. 5e week gaan we in .. om half 12 de gyn bellen en kijken wat zij/hij zegt. ik heb af en toe wel buikpijn alsof ik ongi ga worden of een eisprong heb maar dat kan niet...
Spannend meid. Al heb ik er bij jou heel goed vertrouwen in. @Lienie ben ook benieuwd wat je gyn zegt....hoop wel dat ze je serieus nemen. Anders gewoon op je strepen staan heb ik toen ook gedaan.
Hoi meiden, De duivels hebben mij gevonden hoor gisteravond ! @ Joyce: Goed dat het weer wat beter gaat met zijn teentje! En bijna een echo! Zo spannend! Nu is het aftellen geblazen meid... Volgens mijn moet sunnyke ook op dezelfde dag! @ Lieni: Succes met de gyn bellen zo meteen! En zoals Aylin zegt, gewoon op je strepen staan hoor! @ Alina: Jullie hebben het goed naar je zin gehad zo te lezen! fijn meid... Toen wij voor het eerst gingen klussen na de curettage had ik ook lichtjes bloedverlies, dus zal er inderdaad wel bij horen denk ik Morgen moet ik weer voor de check up naar de wondpoli. Even kijken of de wond goed geneest. Zul je zien...krijg ik een man...moet ik met de billen bloot en steekt er zo'n charmant blauw touwtje uit mijn doos Ach het moet maar.... Ze gaan ook een afspraak maken voor een MRI scan om de oorzaak te vinden waarom dit steeds terug komt..dat werd tijd!
Lol elini, klinkt grappig, maar leuk is idd anders.. ik vind het zonder blauw touwtje al erg genoeg XD @alina, ik had geen bloedvrlies gelukkig, maar ik had het me wel kunnen voorstellend at dat gebeurd was, aangezien je lichaam toch nog ontregelt is.. @lieni heb je al gebeld? Ik voel me een stuk beter nu we kunnen klussen, gisteren iig nog geen ei, bah mijn ongeduld komt echt weer om de hoek kijken! voordat je moeder wordt moet je door zo'n verschrikkelijke fase eigenlijk als je erover nadenkt.. er wordt zoveel geduld gevraagd, die test is moeilijker dan een zw test op zich @joyce krijgt een super beeb je moet vanmiddag wel terugzwaaien naar je kleine ukkie he
Eleni hihi gezellig uitje hoor met je kont in de lucht hihi... Elegance wacht maar tot je een kindje hebt dan is dit nog maar de voorproef op geduld hebben hihi...Hopelijk kan je snel weer effectief klussen
Meiden, ik heb sinds gisteren helder rood bloedverlies... heb zometeen een echo, al zeiden ze dat het waarschijnlijk nog te vroeg is om iets te kunnen zien... Hebben jullie nog tips?
Ooow Sylvia, nee he! Ik heb geen tip voor je maar misschien wel een troost. Toen Aylin een echo liet maken met 5 weken zagen ze wel een vruchtzak.... Sterkte meis...duim voor je dat het goed zit!