Sylvia, tips niet, wil je wel succes wensen bij de echo en duimen dat er niks aan de hand is.. kunnen ze geen bloedafnemen ofzo? daar kunnen ze ook veel op zien he? ik ben nogal een groentje wat dat betreft, maar heb het vaker gelezen..
Sylvia ik heb vrijdag 13 februari een echo laten maken vanwege licht roze verlies. Ik was toen even ver als jij 5 weken en 1 dag zwanger. Ik was ook bang dat ze niks konden zien maar de gyn zag een vruchtzak met een dooierzak die precies zo groot was bij een zwangerschap van 5 weken en 1 dag. Hij heeft het ook opgemeten. De gyn kan dus wel degelijk zien of de zwangerschap zich goed heeft ontwikkelt. Natuurlijk nog geen hartslag te zien maar de gyn vond het in mijn geval er goed uit zien. Succes meid...Rot he die onzekerheid. Ik hoop dat de gyn jou ook een beetje gerust kan stellen. Sterkte en dikke knuffel...
Ben ik weer... Nou, was toch wel een beetje drama. Toen ik bij de balie van de Gyn stond voelde ik al dat er een vloed bloed naar buiten kwam en ben ik snel naar de WC gegaan en ja.... HEEL VEEL bloed, stolels etc. Zo goed als mogelijk maar weer een beetje netjes gemaakt (inlegkruisje kon weg) en toen bij de echo zagen ze helemaal niks meer en dachten ze dat ik alles al verloren was. Bij het aankleden druppelde er bloed op de grond en toen kwamen de tranen... Pff, zit nu met een kopje thee en bastogne koeken op de bank
hey dames,, SilviaM het kan toch nog alle kanten op ikzou even bellen... je hebt gelijk al MK in je onderschirft gezet... wie weet joh! nou ik ziekenhuis gebeld krijg ik een antwoord apparaat. de hele dag al GRRRRRRRRRR... krijg nu net een beetje roze verlies bij het afvegen.. gaat het dan nu los laten....
ok ik zie nu pas je andere mail getver zeg balen! ik weet hoe je je voelt GEWOON WEEEEER MIS! WAAROM?
Sylvia jeetje meid word er een beetje verdrietig van...Lienie, Alina en nu ook jij zucht...Waarvoor is dit toch nodig is 1 miskraam niet genoeg? Doe lekker rustig aan meid en laat jezelf een beetje verwennen vandaag. Hopelijk gaat het volgende keer wel goed....
ah sylvia, heel veel sterkte meid en wat een rollercoaster pff.. hopelijk kunje het snel allemaal een plekje geven en uitkijken naar een mooie zwangerschap.. *hug*
@silvia.. Lieve meis.. ik hoorde tnieuws. en schrik er behoorlijk van.. heelveel sterkte meis... dikke knuffel....
@aylin.. ik voel t zelfde wat jij voelt.. zoooo onzeker en bang.. ene moment voelt t zo goed.. en bij t volgende krampje of pijntje schiet ik tegen t plafond van de stress....zal blij zijn als ik de 6 wk al heb gehaald.. kan me niet meer voorstellen dat ik bij de andere kids zo onbevangen in die zwangerschap stond. .toen vertelde ik het altijd direct aan iedereen.. zat met 6 wk al in positiekleding omdat het lekkerder zat en schreeuwde t van de daken.. nu...nou niemand mag t weten.. vind t zo moeilijk om te genieten.. ben zooo blij maar ook zooo bang.. pfff... had niet verwacht dat t me zoveel zou doen nu bij een nieuwe zwagerschap weer... jemig.. @all.. dikke knuffel
Hier hetzelfde...Bij de zwangerschap van Aylin was ik ook zenuwachtig maar heel anders. Ik had daarvoor wel een ma gehad met 8 weken. Nu met de missed abortion en de curettages vers in het geheugen ben ik heel onzeker. Vorige week zat ik nog diep in de put en nu gaat het wel weer. Ik heb 3 keer heel weinig bruin verlies gehad en tussendoor met een tampon getest en 4 dagen kleurde deze licht roze. Nu is het sinds een paar dagen gestopt. Toch ben ik bang dat het misschien een voor teken is dat het niet goed zit. Het blijft afwachten maar diep in mijn hart hoop ik echt op het beste. Maandag heb ik mijn tweede echo nou maar hopen op een kloppend hartje! Gelukkig ben ik niet de enige met dit gevoel...Hier weten ook alleen mijn ouders het mijn zus en 1 beste vriendin. Verder niemand. Het grote nieuws vertel ik pas na de 12 weken.
Jeetje Sylvia, wat vreselijk Meiden, allemaal hartstikke veel succes, ik ben even te druk geweest om het goed bij te houden hier maar ik ben blij om te zien dat het met de rest nog goed gaat. Ik weet het allemaal niet meer hoor, vaag posi test, brandende borsten die voelen of ik 6 uur mijn borstspieren heb getraind.. volgens mij kan het helemaal niet, ik ben toch ongesteld geweest. Wat een elendige tijd, bah. Nu ook nog last van een maagzweer maar ik durf niets te nemen.. want stel je voor dat ik toch wel zwanger ben Ik wacht deze maand gewoon af zonder testen en zie het wel eind Maart. Ik hou jullie op de hoogte, mocht het toch raak zijn horen jullie het gelijk! Succes allemaal!
Ik krijg opeens een vreselijke gedachte. Mijn "menstruatie" ging gepaard met ongelovelijke buikpijn, ik kon 2 dagen niet op of om.. ik was wel over tijd (4 of 5 dagen). het zal toch wel... Gatverdamme zeg. Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan. Pijnlijke borsten kunnen toch ook komen door het HCG wat nog in je lichaam aanwezig is? We zien het allemaal wel, moest dit nog even kwijt en hoor graag jullie mening.
Jullie horen het van me hoor , zodra ik weer terug ben , kan alleen wel ff duren denk ik, ik ga eerst langs me moeder na de echo, om manotje weer op te halen.