Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hoi meiden,

vandaag mijn NOD en nog geen bloed gezien. Duimen dus. Trees, wat fijn dat je weer een beetje gerustgesteld bent, wat kun je jeself aan het schrikken maken he? Morgenochtend, als ik iig geen bloed heb gezien nog, ga ik testen. Ben zo zenuwactig er voor, alleen daarvan zou een mens al misselijk kunnen worden.

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meiden,

Oh thura, wat spannend joh, ik duim voor je hoor! Erg he die laatste dagen en dingen, zo spannend allemaal!

Hier gewoon weer een positieve ovulatie test! Hoe is het mogelijk! Ben er wel blij mee iig! Wie weet wat dit brengen gaat :(:

3. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    nog geen bloed gezien! Morgen ga ik testen, meiden, duim alsjeblieft nog even door, ik wil jullie zo graag goed nieuws vertellen!

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Hopelijk helpt dit je meis!

Breng ons maar eens heel goed nieuws, dat doet ons allemaal goed denk ik, hopelijk mag ik daarna dan goed nieuws komen brengen ;)

5. Trees

Trees Niet meer actief

Thura, ik wuif even wat HCG jouw kant op. Voel je het al? Ik zit ook helemaal in spanning voor je. Het word je zo gegund :)

Ster weer een positieve test?! Wauw, als dat geen goed teken is. Heb je nog meer o-testen die je gaat gebruiken? Dit kan wel eens een vruchtbaar maandje gaan worden.

Word er helemaal blij van :D

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja ga morgen weer testen natuurlijk! Ik was gewoon door gegaan na mijn ei deze maand, om te kijken wat er zou gaan gebeuren... Had er toch een heleboel besteld, dus ik dacht ik kan deze maand wel elke dag testen als ik wil hihi...

Maar nu ga ik er zeker mee door!
    Hoorde dat je een week na je innesteling kan testen, dus dat zou beteken dat dat nu zou kunnen... Toch wacht ik nog wel langer hoor... HOpelijk morgen eerst weer een positieve ovu test en dan denk ik dat ik dinsdag of woensdag ga testen...

Word nu wel heel erg spannend hoor!

@trees Hoe voel je je nu, nog steeds lekker en positief? Hoop zeker dat dit een vruchtbaar maandje gaat worden, met de goede start alvast bij jou :)

@thura, hoe is het nu meid, nog steeds geen ongi? Keep it going! Morgen een roze zwangerschaptest he, ik duim nog steeds ;)

7. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    ik mag me ook toevoegen! Heb vanmorgen een kruidvat test gedaan en er kwam een heel licht streepje.. dus twijfelachtig voor ons! maar heb vanmiddag een clearblue gedaan en die was al duidelijker. dus allemaal heel spannend, maar kan t ook nog niet echt beseffen! wat fijn voor je trees dat je weer zwanger bent! hoe is t met dreamerfly?

de rest van de dames op dit forum wil ik ook veel geluk wensen!

8. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    zo meiden vandaag weer ongi geworden dus de nieuwe kans ligt voor de deur
    mn cyclus is weer mooi optijd
    na mn miskraam was ie namelijk echt heel lang
    hier nog goed nieuws?
    ben een beetje te lui om terug te gaan lezen
    haha
    erg he

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Jojo alvast een zachte felicitatie van hier dan maar, een streep is een streep he, maar snap het helemaal dat je nog een beetje voorzichtig er mee bent!
    Maar helemaal geweldig hoor!

Kimmetjuh fijn dat je ongi weer op tijd is, nu kun je vol goede moed de volgende ronde weer in!

10. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    @Suzie: Moeilijk is dat he. Enerzijds ben je heel blij voor hen, anderzijds wil je zelf zo graag degene zijn die zwanger is! Geef i.g. ruimte voor je verdriet. Kan je dit kwijt bij je partner of anderen?

@Olivia, Thura en Sterretje ik duim voor jullie!

@Trees: Even in paniek, gelukkig ben je weer naar het positieve gedraaid! Hou je daar aan vast, nog twee weekjes en dan de echo!

@kimmetjeh: een nieuwe kans, fijn!:)

@jojo: Gefeliciteerd meid, ik ben blij voor je!:)

Hier ging het vandaag (en gisteren) niet bepaald goed. Ik ben positief ingesteld, maar ook mij wordt het soms wel eens te veel. Ik ben vanaf gisteren flink aan het bloeden en misselijk, opgeblazen buik, vroeg wakker, slecht geslapen. Ik zat op de wc vanochtend en moest ineens weer veel denken aan de miskraam. Vanavond is de misselijkheid gelukkig weer afgezakt, hopenlijk gaat het snel voorbij. Heb afleiding gezocht in vriendenbezoek, dat doet mij dan wel weer goed. Snel slapen en hopen dat ik mij morgen weer wat beter voel...

@allemaal: tnx voor de steunende berichtjes!

11. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Wow meiden! Dat klinkt als een vruchtbare maand! Ik zal voor jullie allemaal duimen!

@Dreamerfly, balen dat het zo heftig is op dit moment. Hoop dat het snel beter wordt en je er weer voor kunt gaan!

@Kimmetjuh, goed dat je ongi er weer is en ook nog es op tijd! Nu weet je tenminste waar je aan toe bent! Ik duim voor een goed ei! :D

@Sterretje: spannend!Ben zooo benieuwd! Ik hoop het echt voor je!

@Trees, ik wou dat ik de dagen sneller kon laten gaan voor je, zodat je naar de gyn kan! Ik denk aan je!

Hier gaat het wel ok. Ben net bij vriendinnen geweest waar er al een paar kinderen van hebben (net). Het ging dus voor het grootste gedeelte daarover. Toen ging het over een mk, dat ze niet zouden weten hoe ze daar mee om moesten gaan......ik heb mijn mond gehouden, maar merkte toen wel weer ff dat het zwaar was! :(
    Net weer doorzichtig slijmverlies, heb geen idee waar dat toch steeds vandaan komt :(

Liefs Olivia

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo allemaal.,

Wat kanp van je dat je je mond hebt kunnen houden Olivia, dat moet heel moeilijk geweest zijn voor je!
    Dat slijm heb ik ook gehad na mijn ei al, en nu nog steeds, toen ik zwanger was had ik dat ook zoveel, misschien is het een geod teken voor ons, ik duim voor je!

Dreamerfly, valt allemaal neit mee he meis, dikke knuf voor jou, denk aan je hoor!

Hier nog niet getest hoor, maar heb wel erg de kriebels!
    Vandaag weer een hoge temp, dus de ongi zit er in ieder geval zowiezo nog neit aan te komen!
    Als ik vandaag weer een posi ovu test heb dat denk ik dat ik morgen ochtend toch maar ga proberen te testen.. KAn me waarschijnlijk niet langer in houden dan :oops:

Toch klinkt het me aan de andere kant erg vreemd in mijn oren, ik ben 4 weken geleden pas gecurreteerd, dat is toch wel erg snel om dan nu weer zwanger te zijn!?!?

Liefs Sterretje

13. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    @Olivia: Ik kan mij goed voorstellen dat dat niet makkelijk is. Ik begrijp dat je met je vriendinnen niet praat over je mk?Slijmverlies is een goed teken toch?:)

@Sterretje: Het is volgens mij helemaal mogelijk om zo snel weer zwanger te worden. Lastig he om te wachten?:)

Hier is de rust weer terug gekeerd. Mijn emoties gingen gisteren van boos (ik had zin om met borden te gaan smijten:eek: ) naar verdrietig etc. (het lijkt wel alsof mijn hormonen wat op hol sloegen/slaan) Vandaag op pad geweest met m'n vriend en gerelaxed, heeft goed gedaan. Lichamelijk voel ik mij ook beter. Over twee weken naar Ierland, alles even loslaten...En voor nu lekker veel ontspannende dingen doen en er weer voor gaan!

14. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    HOi meiden,

Kon ff 2 dagen niet posten en lezen omdat we aan het verbouwen zijn en de computer ff weg moest.

Moeilijk hoor!

Heb het er verder met niemand over gehad van mijn schoonzus.
    Wil hun geluk niet in de weg staan, maar het steekt me wel dat niemand inziet dat het voor mij moeilijk is.

Zaterdag zat ze te zeuren over klachtjes die ze heeft, dan word ik inwendig wel boos.
    Zou willen dat ik ze had.
    Zou niet klagen hoor.

@sterretje heb je al getest?

@thura heb jij al getest?

@trees, voel je je nog steeds gerust, hoop dat je het wachten tot de echo nog even volhoud

@dreamerfly, balen allemaal he.
    en dan werken je hormonen ook niet mee.
    Gelukkig voel je je al iets beter.

Groetjes allemaal!

15. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Nog ff een vraagje.

Had gisteren vocht uit mijn borsten toen ik erop drukte.

zou dit bij een eisprong kunnen?
    Heb het nog nooit eerder gehad.

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey allemaal,

Hier nog neit getest, had gister een negatieve ovualtei test, dus vond het het niet waard om een zwangerschapstest te doen, vandaag veel last van krampen, misschien toch een ongi die er aan komt dan? Afwachten maar weer...

@suzie, nou he, erg is dat als mesnen klagen over hun zwangershcapskwaaltjes, ik zou ze ook met alle liefde willen hebben hoor!
    Op je vraag kan ik geen antwoord geven helaas, geen idee wat dat vocht kan beteken!

@thura, Al getest meid?

@trees hoe is he ter nu mee, voel je je nog steeds goed?

17. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    hoe zijn jullie eigenlijk omgegaan met je miskraam en werk?
    ik ben sindsdien al 1,5 week thuis, ik wil weer beginnen, mn werkgever is erg meelevend en willen zelfs dat ik mn uren weer rustig op bouw,
    t gaat op zich goed met me, nog wel verdrietig maar tegelijkertijd klaar om weer een kindje te maken

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik ben anderhalve week volledig thuis geweest
    Daarna een halve week 2 uurtjes gewerkt, daarna een halve week een halve dag
    Daarna 1 dag 7 uur en daarna 1 dag 8

Toen weer volledig, dus tot 3 weken na curretage opgebouwd en daarna weer volledig aan het werk gegaan

Nu heb ik vrij zwaar wekr, veel tillen en sjouwen, dus dat scheelt misschein

Met een zit baantje of iets dergelijs kun je misschienw el weer sneller ana het werk

Als je zelf er aan toe bent, gewoon weer gaan proberen, misschien eerst een halve dag kijken en asl dat gaat al snel weer meer?

19. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ik ben bijna 3 weken thuis geweest.

Maar had ook best nog wat bloedverlies en ook lichamelijk zwaar werk.
    Vond het dus wel fijn nog even thuis te zijn.

Was na die 3 weken emotioneel ook wat sterker dus kon ik beter met reacties en vragen van mensen omgaan.

20. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    niet getest, want ongesteld geworden... had het zo gehoopt maar het zat er deze keer niet in. baal er behoorlijk van, mijn lijf blijft me voor de gek houden.

Deel Deze Pagina