Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Zit vast helemaal goed...! Ik hik tegen maandag op. Ben zo bang dat ik weer jankend uit de spreekkamer van de gyn kom :cry:

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Aylin, nee bij jou is het ook goed !

Ja, ik denk nu ook, wat als, maar ik ga vol goede hoop naar de echo morgen :D

Ben nu al een beetje zenuwachtig als ik eraan denk :D

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bedankt lieverd! Doet me goed. Mijn vent word echt gek van mijn onzekerheid. Maar ja het gebeurt in mijn lichaam niet dat van hem. Jij hebt vast een prachtige echo. Heb er alle vertrouwen in. Ik heb net als jou voor Aylin een ma gehad en na Aylin. Dus hopelijk geld voor mij ook 3 x scheepsrecht! :D

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja , komt helemaal goed ,maar ja ga me dan nu toch echt afvragen of het zo hoort :D eerst mk dan zwanger dan mk dan weer zwanger ,hmmmm......

Maar ja daar moet ik me dan maar weer zorgen over gaan maken de volgende keer :D Als we nog een kindje zouden willen.

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Mijn vriendin zei ook al joh het komt goed. Eerst miskraam dan kindje dan weer miskraam en dan tweede kindje. Dus dat is gewoon jou ritme...hahaha

Laten we hopen op een goed einde. Kunnen we hier in dit topic wel gebruiken!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja precies, nou met sunnyke gaat het allemaal gewoon goed en met naiobi ook, volgens mij
    die hebben allebei al een mooie echo gehad :D

Nou van mij weten we het morgen en bij jou weten we het volgende week :D

7. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ja, en weer eens een heel vaag streepje. Dus morgen nog maar eens.

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Joyce ik heb gewoon positieve energie nodig! Soms heb ik een heel goed gevoel maar soms zit ik even in een dipje. Hopelijk gaat het allemaal goed komen!

@Meagan meid wat een vaag gedoe...Dus je hebt misschien wel een vroege miskraam gehad..? Of denk je dat je nog zwanger bent?

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aylin, ja je gevoel heeft het meestal goed he? Dus bij jou ook :D

10. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Alles lijkt nu mogelijk, Aylin. Die menstruatie was in ieder geval niet normaal maar dat kon ook aan eerste menstruatie na een mk liggen.. Ik weet het echt niet meer en kan nu niets anders dan afwachten en er elke twee dagen een test tegenaan gooien om te kijken of de streep duidelijker is.

Ik ga er nog altijd maar niet vanuit dat ik (nog) zwanger ben.

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,,

Joyce veel plezier morgen met je mooie echo
    gewoon vanuit gaan dat het goed zit
    mischien zijn het er wel 2

hier al weken een kriebelhoest en gisteren heeft die er voor gezord dat mijn spieren gekneusd zijn.
    ziekenhuis deed niet zoveel maar vanmorgen flinke pijnstillers gehad van de dokter...
    ik moest eigenlijk spierverslapers hebben maarja dat mag niet bij zwangerschap of zwanger worden... dus maar niet gedaan...

mijn bavalling deed aardig zeer en dit kwam echt in de beurt...

rugpijn alla maar als je dan een hoestaanval krijgt...... niet te harde was dat..

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    thnx Lieni, ga er ook gewoon vanuit dat het allemaal goed zit hoor :D

2 ,:D ja dat zou wel leuk zijn, maar ik denk het niet hoor.Al zegt mijn schoonmoeder dat ze mijn hele zwangerschap al het gevoel heeft dat het er 2 zijn.

Mijn schoonvader had dat bij mijn vorige zwanegrschap en moet eerlijk zeggen dat mijn buik toen ook echt al mega was met 10 weken, nu valt het wel mee, je ziet het wel hoor, maar trek nog wijde kleren aan, want nog niet iedereen weet het, ben ook opgelucht als ik het na morgen kan gaan vertellen :D

Lieni, ik hoop dat je snel opknapt, gaat niet echt lekker de laatste tijd he ?

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lienie meid beterschap het zit je niet mee...

Joyce 2 leuk hoor een tweeling. Vorige zwangerschap van mij was een tweeling. Bij mij zit het in de familie. Nu is het er geloof ik maar eentje zag 1 vruchtzak bij de vorige zwangerschap waren het er 2. Mijn vriendin heeft een tweeling een jongen en een meid. Ze waren met 28 weken al geboren. Zij was met 5 maanden zo dik als je normaal op het einde bent. Best zwaar maar je krijgt er 2 voor terug ;)

Meagan idd ik zou ook nog is testen vreemd hoor die rare lijven van ons. Afwachten maar weer meid.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, Aylin precies en ben vorige keer volgens mij ook 2 vruchtzakjes verloren, maar we zullen het nooit zeker weten, want heb t niet gezien natuurlijk, het komt niet in mijn familie voor, hmm nou ja mijn nicht heeft een tweeling eeneiig, en bij mijn vriend was zijn oom een tweeling, alleen was er 1 bij de geboorte overleden, maar ja verder niet.

Nou ja we zullen zien morgen :D

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

hehe...ik mag eindelijk ook weer een banner! :D
    Alles is nu echt helemaal rond en definitief!

Ook vanmorgen naar de chirurg geweest en ik heb volgende maand een MRI scan. Spannend wel zo'n grote tube.... :eek: De operatie die hierop zal volgen zal volgens de chirurg erg ingrijpend zijn. Ik moet nadenken en zeker weten of ik het wel wil gezien er een behoorlijk groot litteken achterblijft... Ik mag er gelukkig gerust een jaar over nadenken en de operatie na mijn opleiding doen. Ik wil niks van school missen en met deze ingreep lig je ook wel eventjes in het ziekenhuis! :(

Lieni: Beterschap meis...zit je inderdaad niet mee zeg! :(

Meagan: Vreemde zaak toch weer! :( Je kan idd niks meer doen dan afwachten..maar het vertrouwen in je lichaam zal wel even helemaal zoek zijn! :( Ik hoop dat die streepjes je wat positief te melden hebben! ;)

Aylin: Hoe voel jij je? Begin je het ook spannend te vinden allemaal? Komt allemaal goed meis...

Joyce: Morgen 'the big day'... kan je je nieuwe wondertje bewonderen. Vind het zo leuk voor je! :D Sunnyke moet morgen ook! Ben benieuwd of ze ook hier nog even langs wipt! :D

Liefs, Eleni

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Jaaa ik ben zeker spannend. Maandag 10:10 heb ik mijn echo....Verder voel ik me een beetje beroerd. Snel misselijk vooral na het eten. Ben ook duizelig nu al 1,5 week ofzo. En mijn allergie speelt aardig op. Deze zwangerschap is totaal anders dan de zwangerschap van Aylin.

Leuk dat jullie precies weten wanneer jullie er weer voor gaan.
    En hopelijk gaat alles goed komen!

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Jammer van de allergie meid! Maar de rest van de klachtjes klinken vooralsnog 'goed'. ;) Het aftellen is voor jou en je mannetje dus ook al officieel begonnen.... jeetje wat spannend! En wat vind ik het leuk om jullie zwangerschap een beetje te volgen :D

Ja over 4 maandjes gaan we weer voor het echie :p
    Dan weet ik zeker dat mijn opleiding klaar is mocht ik gelijk zwanger raken.
    Alleen ik zit weer in zo'n fase... Gezien we al zo'n lange tijd zonder voorbehoedsmiddelen vrijen en ik 'maar' een keer zwanger ben geweest, ben ik bang dat een van ons vermindert vruchtbaar is... :(
    Is dat raar om te denken of maak ik me druk om niks? Tegen die tijd dat we weer gaan beginnen vrijen we al zeker 1,5 jaar onveilig..... lijkt me dat er dan ergens iets niet goed zit!

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid dat hoeft niet altijd zo te zijn hoor dat er iets mis is. Soms word er zelfs geen oorzaak gevonden....Maar wie weet is het ook wel spontaan raak je weet het nooit.

Ik vind het erg spannend worden hoop zo op goed nieuws. Voel me anders wel echt belabberd af en toe. Lief dat je zo meeleeft...Het is voor mij nog steeds onwerkelijk. Als ik de echo heb gehad en het is goed zal het pas echt tot me door dringen denk ik.

19. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Even snel...

Joyce, veel succes morgen!
    En natuurlijk veel plezier! Je mag je kindje weer bewonderen! ;)

En weg ben ik weer.. Hihi!

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey,

nou ik zit onder de zware pijnstillers en die werken wel + codeine tabeltten om de hoest te drukken..
    ik kwam vanmorgen mijn bed niet eens uit laat staan mijn Zoon uit zijn bed krijgen..
    maargoed... het rare is dat ik pijn stillers kreeg omdat je geen spierverslappers mag gebruiken bij je zwangerschap... en aangezien ik nog steeds niet weet waar ik aan toen ben... hebben ze maar pijnstillers voorgeschreven..
    heb nieuwe zwangerschaps testen en ovu testen besteld... als ik nog steeds positief test bel ik het ziekenhuis maar weer voor een nieuwe telefonische afspraak.... kijken of ze dan wel opnemen.

maargoed einde ego bericht...
    Eleni@ wat gaan ze doen dan ? gaan ze dat gaatje weghalen? ik weet niet hoe erg je het vind en de haast die erbij is... maar ik weer wel dat toen ik mijn oog operatie had. ik niet zwanger mocht zijn...
    dus ik moet precies uitkienen dat ik voor mijn operatie wel of niet ongesteld werd zodat ik het af kon zeggen. alleen kreeg ik een miskraam dus het heb ik dat ook doorlaten gaan..

hoelang zou je plat moeten , kun je dan wel klussen? met je kont in de lucht hahahahah
    oh sorry geen taal voor in de vroege ochtend..hihihih

Aylin@ de dagen duren lang he zo!.. ik had dat ook toen... 2 1/2 week duurde maanden voor mijn gevoel en achteraf is het zo...

joyce@ hoe laat moet je ... ik hoop zo dat het goed zit.. maar eigenlijk weet ik het wel zeker.

Deel Deze Pagina