Lienie wat vervelend meid die hoest. Lekker rustig aan doen. Met een kindje is dat soms best moeilijk. De dagen kruipen voorbij. Toch ben ik bang voor een teleurstelling terwijl een ander moment weer heel positief ben... We zullen het wel zien. Of ik kom huilend naar buiten van geluk of van verdriet. 1 van de twee pffff zwanger zijn wat een lol
@joyce.. heel veel succes vandaag met de echo.....spannend hoor....knuff @eleni super weer een banner... @aylin.. snap dat je er wel tegenop ziet maandag.. hier wil manlief wel een vroege echo.. ik weet t nog niet.. lijkt me doodeng ergens.. wat als het daarna nog misgaat... dan heb ik t gezien en dat lijkt me nog moeilijker... maar aan de andere kant geeft het ook wel geruststelling als je een hartje ziet kloppen.. moeilijke keuze..
thnx meiden allemaal moet zo om 13.30, ebn erg zenuwachtig, verder komt er ook niet echt veel zinnigs uit bij mij hoor, me vriend wordt gek van me
Pff meid... Het zit je niet mee he? Beterschap hoor! Ik heb begrepen van mijn chirurg dat de ze bij de operatie zogenaamde fistels weg gaan halen. Uit de MRI zal blijken hoe groot het gebied is waar de fistel zich bevind. Gezien het bij mij al 9 keer terug is gekomen kan het gebied best groot zijn. Bij de operatie moet ook een plastisch chirurg aanwezig zijn omdat (gezien de omvang) er een grote kans bestaat dat ze veel onderhuis weefsel moeten gaan verwijderen, dat betekent een groot litteken. Aangezien het een grote wond zal zijn zal ik wel minimaal 4 dagen in het ziekenhuis moeten liggen zodat ze evt. ontstekingen voor kunnen zijn. Dus klussen zal dan niet gebeuren Het is nu dus de MRI afwachten...ben benieuwd! Moet een uur in dat ding liggen! @ Joyce: Heel veel plezier!
AAAH Fistels... die ken ik wel..... ik heb een verhoogde kans op die dingen omdat ik Crohn heb... nooit gehad maar ik hoop het nu zeker ook niet.. die dingen kunnen helemaal vanuit je darm een weg naar buiten groeien.soort wortel... AUWIE nou succes kun je het niet nog even tussen je zwangerschap door en stage doen? oja waarom laat je geen onderzoek doen naar jullie onvruchtbaarheid... geloof dat het niet zo heel veel voorsteld.. (voor de man) mijn vriendin haar man bleek veel dood zaad te hebben. als er een plukje dood zaad voorop lag dan konden de levende er niet door... uiteindleijk was ze heel snel zwanger daarna.... nou ZW testen waren binnen en ik heb net getest. hij is nu licht positief JOEPIE JOEIPIEEEE nu hopen dat mijn ei snel komt...
Heej meiden ben weer terug Alles was goed ! Hij was lekker aan het bewegen en zag het hartje heel goed kloppen, ben zo opgelucht Had alleen een stagiare, dus het was wel ff spannend, voordat ze hem had gevonden, maar aan de andere kant wel weer leuk, want zo kon ik lekker extra lang kijken
15 september, mijn banner loopt al heel lang 1 dag voor, maar heb nog geen zin gehad om hem te veranderen.
Jeeey Joyce...wat een super nieuws meid ! Ooow wat lijkt me dat heerlijk om te zien zeg! Lekker gaan genieten nu meis... (ehm...fotow? ) @ Lieni: Ik had inderdaad gelezen dat fistels veel voorkomen bij crohn. Maar gelukkig heb jij er geen last van.. Is echt geen pretje.. Even tussendoor doen gaat denk ik ook niet lukken. Ik wil echt geen dag van school en stage missen... dus dan maar over een jaar. Mocht ik zwanger zijn dan stel ik het nog meer uit...en zo niet, dan gebeurd het gewoon direct nadat ik klaar ben met school. Mijn vriend en ik hebben het inderdaad al over onderzoeken gehad...maar we zijn er nog erg schuw voor! Durven nog niet echt de eerste stap te zetten om bijvoorbeeld de zwemmers te laten checken! Hey, wat goed...ze worden eindelijk lichter! Kan de grote zoektocht naar het ei weer beginnen! Fijn meid!
Joyce gefeliciteerd en zwaaide die naar jullie? Eleni@ tja als je er geen last van hebt maakt het niet uit. maar komt nu uit die ene fistel elke wat jij had... pffff ik heb net een ovu test gebruikt maar die is licht positief.. dit komt zeker omdat mijn ZW test nog licht positief is... moet deze echt eerst wit zijn?
Lienie wat een goed nieuws een lichte zw test...Dat betekent dat het hcg verminderd goed zo. Misschien over een paar dagen nog is testen dan zal de test wel blanco zijn. Eleni jeetje meid ik hoop dat de ingreep als het gaat gebeuren allemaal meevalt.
thnx meiden Ja hij zwaaide, was lekker aan het bewegen Enne de foto komt eraan hoor, morgen op me werk zet ik hem er ff op, heb alleen een scanner opme werk
JOYCE: GEFELICITEEEEEEERD! Eindelijk iemand die hier de 12 weken (nouja, bijna dan) gehaald heeft! Super! Op naar meerdere hartstikke goede zwangerschappen en echo's! LIENI: Jeetje, hopelijk helpen die pijnstillers je snel! Beterschap! En een lichter zwangerschapstest.. Je gaat vooruit! ELENI: Dus echt een MRI en operatie... Sjonge zeg! Maar ja, het was niet de 1e keer dat je het had, dus daarom goed dat ze het extra bekijken! AYLIN: De echo van Joyce was goed, nu jij nog! Gaat goed komen, meid! IEDEREEN: Ik had vanmiddag ineens een felle steekjes aan de rechterkant.. Zou het mn ei zijn? Heb nog geen zwangerschapstest gedaan om te kijken of het HCG uit mn lichaam was. Maar had nog ovulatietesten liggen, dus die net gedaan. Bijna positief! Hmm.. Vanavond maar klussen dan! En de komende dagen!
Ik hoop het meid...Omdat ik zo nerveus ben heb ik gevraagd of ik vrijdag ipv maandag mocht komen voor de echo. Mocht eigenlijk al vrijdag komen. Maar omdat de gyn die ik had vorige keer geen plek had op de vrijdag hadden we voor maandag gekozen. Nu heb ik mijn echo dus al vrijdag om 14:10... Ik ben erg zenuwachtig en bang voor een teleurstelling....maar we zullen zien. Jij lekker aan de klus meid voor je het weet ben je weer zwanger
Ik hoop het meid...Als het goed zit kan mijn dag niet meer kapot. Bij mij is het natuurlijk nog wel pril maar wil gewoon weten hoe het zit. Mooie echo heerlijk meid nu genieten!
, ja ik ben ook helemaal blij nu hoor, vooral gisteren, toen ik het hartje zag knipperen en toen hij lekker ging bewegen Ik was helemaal blij En ben nu nog helemaal blij, heb het net verteld op mijn werk