oh leuk om te horen wat is het eigenlijk snel gegaan he! je hebt al 1/3 erop zitten.... voor je het weer is die er....hahahahah Aylin fijn zeg dat je eerde kon komen ik ga duimen voor je... maar komt goed, dit clubje heeft wel eens veel positive dingen nodig ..... en jullie starten daarmee ik zit weer in een dipje ik kon het niet laten om vanmorgen een zw test te doen... nu is die weer positiever dan gisteren... gewoon een dikke lijn weer... wordt je toch niet goed van.... baal hier zo ontzettend van wat moet ik hier nu mee
Lienie meid wat vreemd nou...? Heb je met ochtendurine getest. Want die urine is vaak meer geconcentreerd. Echt vaag hoor dan is de test licht en nu weer donker. Misschien nog is de gyn bellen? Ik hoop dat ik Joyce mag volgen ben nu al op van de zenuwen!
ja ik kan me voorstellen..... morgen wordt een hele leuke dag ... maar hetkan ook niet zo zijn (wat niet gebeurd) ja ik heb allebei de testen met ochtend urine gedaan ik moet over een uur weer de gyn bellen misschien had hij dan tijd.... hij gaat zowieso zeuren over dat ik al zwanger probeer te worden. mocht niet van hem klinkt stom maar ik heb echt het gevoel dat ik van mijn leraar op mijn kop krijg hahahah erg he.,. gisteren had ik ook weer een hoge temp en vandaag weer laag wat doet je temp als je zwanger bent? blijft die hoog of wisselt die?
Ik hoop het meid dat het een leuke dag word. Ben echt heel bang stom he. Ik ga nu heel erg twijfelen voel ik me nog wel zwanger genoeg..? Moet wel zeggen dat deze zwangerschap heel anders voelt dan die van Aylin. Mijn man zei als deze zwangerschap weer mis is wil hij niet meer. We zitten vanaf juli vorig jaar al in een emotionele achtbaan. Zal het er wel moeilijk mee hebben maar ja je beslist samen. Waarom mocht je niet direct weer zwanger worden? En ja als je zwanger bent blijft je temp over het algemeen hoog maar wel met pieken en dalen. Toen er bij mij nog rest weefsel zat bleef mijn temp hoog. Gewoon de gyn bellen en zeuren...dan maar een klein kind!
Hoor idd, wel vaak ook van een collega van mijn zusje, dat haar gyn ook maar de hele tijd boos op haar word, ze vertelt nu al sommige dingen niet meer, omdat ze ook bang is dat hij weer boos word Nou hoop in ieder geval dat je wat meer duidelijkheid krijgt Lienie. En Aylin, voor jou ben ik ook aan het duimen hoor Maar komt vast goed.
Ik hoop het meid. Ik ben zo gek op Aylin geniet zo van haar. Het lijkt me geweldig weer een kindje net als zij erbij te krijgen. Ik hoop dat het deze keer ons is gegund! Ik heb al genoeg moeten horen na mijn ma dat ik niet moest treuren omdat ik al een kindje heb...
Ja ,dat zei mijn schoonmoeder ook altijd, joh je hebt toch al een kindje.... En ook altijd, joh wat als je nou nooit meer een kindje krijgt, zou je dat dan erg vinden en volgens mij verwachtte ze dan ook nog dat ik zou zeggen nee joh tuurlijk niet,want ik heb er toch al 1, ik mag niet zeuren. Ja was voor mij ook erg moeilijk, omdat ze het ook niet begreep ( ze heeft wel 2 kinderen, maar allebei onverwachts zwanegr geraakt, dus ze weet ook niet hoe het is, om te proberen zwanger te raken. Maar goed, het komt helemaal goed hoor En ik zou het ook helemaal geweldig vinden om eer mijn eigen beebje in mijn armen te houden en ik vind het dan ook zo leuk voor manotje, dat hij er een speelkameraadje bij krijgt, hij is echt zo leuk met andere kinderen, hij wordt ook helemaal blij van andere kinderen.
Joyce ik denk er precies zoals jou over. Voor Aylin zou ik het ook geweldig vinden. Als zij andere kinderen ziet straalt ze en begint ze hele verhalen in haar eigen baby brabbel taal. Ik word helemaal week als ik dat zie. Ik heb zo vaak moeten horen ach meid je hebt een dochter wees tevreden. Als of wat je hebt meegemaakt niet meer mee telt..? Van een tweede kindje zal ik net zoveel houden als van mijn kleine meid dus daarom doet het verlies ook veel pijn. Grrrrr dat mensen dat niet snappen!
Ik snap er helemaal geen ene moer meer van. Ik hou het maar op een foute test anders maak ik mezelf gek. Joyce, gefeliciteerd! Ik hoop dat je nu wat meer kan genieten. Aylin, geniet jij al een beetje? Sorry voor de rest, ik denk wel aan jullie hoor
Hoezo meid..? Was de test nu negatief dan? Ik kan denk ik pas genieten als ik de echo morgen heb gehad. Zie er wel als een berg tegen op...
@ Aylin, dat had ik ook hoor gisteren, was de hele dag zenuwachtig en ik had zo lang gew8, maar toen d8 ik gisteren ook opeens, oh ik wil niet meer, dalijk is het niet geod en dan ? Maar gelukkig, kon ik dat idee weer snel van me af schudden En alles was goed en heb ff lekker kunnen genieten van me beebje. Bij jou komt het goed meid, je ziet morgen gewoon een mooi kloppend hartje
@ Joyce: Wat een mooooie foto! Ik snap heel goed dat je nu helemaal in loveee bent! Lekker genieten meis! Voor je het weet mag je voor de 20 weken echo en weet je ook wat het wordt! @Aylin : Spannend meis! Ik ga duimendraaien voor je @ Lieni: Vreemd ... Kan je echt de gyn niet bellen? Ik zou gek geworden zijn.... Sunnyke: Hoe was jou echo meis???
Nou inderdaad.. De pijn liegt er echt niet om en dat al 9x ... Eindelijk word er wat aan gedaan. Ooow wat goed!!! Klus-ze..
@Joyce idd je schiet er niks mee op. Maar toch vind ik het moeilijk hoor. Het lijkt ook wel of mijn kwaaltjes minder worden dus dat maakt me dubbel onzeker. @Eleni thanks meid na de echo breng ik verslag uit.
hallo, nou vanmorgen naar ziekenhuis geweest ik moest toch maar komen want het was raar. dus bloed geprikt en woensdag moet ik komen voor de echo en de uitslag... nou ben benieuwd zal je zien is dat alles eruit gekomen. dat is altijd als je aan de bel trekt.. maargoed er komt duidelijkheid.... om mijn hoofd even ergens anders op te zetten ga ik een verkorte opleiding nagelsytliste doen... aangezien in toch nog niet het onderwijs ik kan... en misschien ga ik dan toch wel want als ik eruit wordt geknikkerd omdat ik zwanger ben heb ik altijd nog met nagels die ik kan doen.... lijkt me heerlijk om je eigen budget in handen te hebben. wil je iets extra's verdienen dan werk je ene keer extra. ik heb er zin in ... nou met de rest gaat het lekker zo te lezen annie@ leef je nog?
Lienie fijn dat je mocht langskomen. Beter voor niks dan zo lang met onzekerheid rondlopen. Hopelijk is alles er nu uit. Nagelstyliste leuk hoor...je eigen toko beginnen.