Spannend dus snel al. Je gaat het vast super vinden. Mijn zus werkt op het KDV en vind het super ook met de babygroep. Bij de zw van Aylin had ik mijn echo met 10 weken dan is het echt al een mini mensje
AYLIN: WOOOOOWW! Super gefeliciteerd, meid! Ben echt blij voor je! Kan me voorstellen dat je enorm veel zenuwen had.. ELENI: Volgende week dus beginnen? Spannend! En zooo lief... Al die kleine baby'tjes! Mijn zusje krijgt over max 3 weken dr kleine! Kijk er echt naar uit, ondanks alles. Het lijkt me heerlijk, zo'n kleine uk in de familie. Al zal het ook heus wel emo worden... Morgenvroeg ga ik het zwangerschaptestje doen. Had woensdag en gisterochtend inderdaad positieve ovu-testen. En vandaag niet meer.. Dusss.. Haha!
Meid bedankt! Ik hoop echt voor je dat jij deze ellende nooit meer hoeft mee te maken en snel zwanger bent!
Is iedereen hier weekend aan het vieren? Hahaha! Wat rustig, zeg! woensdag: steekjes en zo goed als positieve ovu-test donderdag: ook zo goed als positieve ovu-test vrijdag: minder positieve ovu-test vandaag: moest nog steeds even checken met zwangerschapstest... hééél licht positief! Shit! Dan zullen die ovu-testen ook wel niet kloppen, dacht ik dus meteen! Maar nu heb ik sinds vanmiddag weer kleine steekjes eeeennn.. vruchtbaar slijm! Jeeh! Die ovu-testen doe ik deze ronde in ieder geval niet meer, vertrouw maar gewoon op mn lichaam. En ga lekker door met klussen!
Ik had na de curettage op dag 8 vruchtbaar slijm maar mijn ovu testen gaven pas positief aan op dag 11..? Achteraf heb ik wel mijn ei op dag 9 gehad grrrrrr....Dus na een curettage gewoon lekker op je lichaam afgaan meid! Lekker aan de klus meid benut je kansen! Ik ben doodop en duizelig al sinds een uur of 18:00 ga zo lekker mijn bedje in. Ook begin ik last van puistjes te krijgen en ik maar klagen dat mijn symptomen minder werden...hahaha
Hoi meiden, Annie is back in town! Heerlijke wintersport gehad met veel zon en niet aan zwanger worden gedacht. Nu komen de ovupijntjes, dus kunnen we er weer voor gaan. Vond het wel even lekker om alles van me af te zetten. @Aylin: Mooie echo meid! Heerlijk lijkt me dat.
Hey Bruisje! Nee, ik kwam pas vanmorgen terug. Was om 7 uur in Nederland. Wat lees ik? Joepie, je bent zwanger! Gefeliciteerd meid en probeer te genieten. Strooi wel even wat hcg ajb, mijn eitje komt eraan! x
@Annie welkom terug meid. Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Ik was zo bang voor de echo. Gelukkig was alles goed.
Ik kan het me helemaal voorstellen. Bij mij is het nog niet zover, maar maak me daar nu al druk om. Zal voorlopig nog wel even zo blijven voor jou, maar komt goed. Kleintje, hou je vast!
Ik hoop dat de komende 5 weken snel voorbij vliegen! Nu moet ik wel zeggen dat ik me behoorlijk zwanger voel, terwijl ik daar 3 dagen geleden heel anders over dacht. Als het goed is heb ik over 2 weken weer een echo en dan de echo voor de combitest met 12 weken. Dus genoeg controles.
ANNIE: Welkom terug! Goed om te horen dat het een leuke afleiding was! En nu.. Klussen! Wij zijn dezer dagen ook druk met klussen!
Ik denk dat mn ei geweest is, gok ergens rond zaterdag/zondag. Duss... Klussen voor een baby is weer voorbij! Nu blijven we heus wel oefenen, haha! Maareh... Dat zit ik dan weer... Op het wachtbankje! Pff...
Ik hoop het ook voor je, meid. Gelukkig heb je in ieder geval een echo gehad mét kloppend hartje! Maar je krijgt nu dus nog 2 echo's.. Leuk! En heel fijn natuurlijk! Een periode van 2 weken geduld voor een echo is zeker te over zien..
Ik heb mn banner even aangepast. Heb toch niet gelijk mn cyclus van 28 dagen terug. En aangezien ik net mn eisprong heb gehad..
Heej meiden, morgen 12 weekjes Nou we hadden zaterdag een housewarmingparty van me neefje en daar was dus ong mijn hele fam, dus iedereen weet het nu Leuke reacties gehad hoor, ze vinden het allemaal leuk voor me, Alleen hebben de meeste neven en nichten van mij maar 1 kindje, dus was wel benieuwd naar reactie, maar ze vonden het allemaal leuk voor ons.
@ Alina, ja meid, bij mij was mijn cyclus ook niet eglijk 28 dagen maar 37 en de 2e 34 en de 3e 26 en daarna zwanger, hmm... kan je ook niks mee denk ik, maar ja je weet nu wanneer je ei geweest is, dat is wel makkelijk.
JOYCE: Leuk dat je het iedereen verteld hebt! Kun je je blije gevoel delen! En ja, na mn vorige curettage had ik ook eerst een cyclus van 36 dagen. Dat verwacht ik nu dus ook.. We zullen zien! IEDEREEN: Hadden jullie trouwens al gezien dat DANJO ZWANGER is?! Wat super voor haar! Hopelijk blijft dit keer alles goed gaan. Na zo'n tijd en miskramen... Het is haar gegund!
Heey wat fijn om te lezen! Danjo, Super gefeliciteerd meis!! Hier zit ik een beetje in een dipje... Ik heb foto's bekeken van mijn broer en zijn vriendin (mijn moeder is vorige week naar kreta geweest!) en op die foto's kreeg hij allemaal roze baby pakjes cadeau... Zo mooi om mijn broer daarmee te zien maar ook zo confronterend.... Nu ook gelezen dat de eerste April-mama bevallen is (tweeling!) ... ik was anders ook in April uitgerekend geweest! Hier thuis gebeuren ook onverwachtse dingen.....al met al, ik heb het even gehad. Sorry voor het ego bericht meiden... ik lees zo even bij! Liefs Eleni