Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Josien, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ DAnjo GEFELICITEERRD !

@ Eleni, ja ik las het ook vandaag hoor, spekkie is bevallen, lees af en toe ook nog stiekem mee :D

Alleen is het wel minder geworden nu ik zwanger ben, voor mij is het nu weer anders.

Hoop dat je je snel weer beter voelt.

Knuffel

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

ELENI: Ik ken dat... Mn zusje is ook in verwachting!
    Hadden niet zoveel weken tussen ons gezeten.
    Zij krijgt nu over 2 a 3 weken d'r kindje. En m'n vriend en ik niet.. :(
    Al met al kijk ik wel uit naar m'n neefje of nichtje!
    Maar ben ook bang dat het emotioneel heel zwaar wordt! :(
    Dus ja, ik kan me héél goed voorstellen hoe het is om dan die foto's te zien. Met je eigen broer.

JOYCE: Ja, ik hou de mei-moeders ook in de gaten.
    Of nou ja, af en toe lees ik er eens eventjes mee..
    Voor jou is die druk misschien minder geworden, nu je zwanger bent. Jij weet het zeker, jouw 2e kindje komt er alsnog aan! :D
    Dat is voor een Eleni of mij nog weer anders..
    Wij moeten het nog maar afwachten...
    En dat klinkt heel negatief. I know.. Onze tijd komt ook wel, daar blijf ik toch ook wel in geloven!
    Strooi jij maar lekker veel met HCG! ;)

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Hi meiden,

Heeft een van jullie een chromosomen onderzoek laten doen ivm meerdere miskramen?

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    NEe hier niet Syl, kon hem wel krijgen ,maar ze zeiden tegen mij, dat er 9 van de 10 keer niets uitkomt, dus we hebben het niet gedaan.

@ Alina, ja je heb gelijk hoor, snap het ook, heb me ook zo gevoeld :D

5. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

SYLVIA: Ons werd het nu na de 2e keer ook aangeboden.
    We hebben wel even getwijfeld, maar je hebt maar 5% kans dat er uberháupt iets uit de onderzoeken komt.
    Dus ja.. Wat kies je dan? Wij besloten het niet te doen.
    Mocht ik een 3e miskraam krijgen, dan wel. Dan geloof ik niet meer in 'domme pech'.

JOYCE: Tuurlijk, jij weet ook hoe het voelt!
    Bedoelde het overigens niet verkeerd, hoor. Maar je snapt wat ik bedoel.. ;)

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ,ik snap wat je bedoelt :D

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Dank je wel voor de knuffel Joyce....kan ik wel gebruiken. Leuk dat iedereen zo positief reageerde..! En morgen 12 weken :confused: Dat gaat echt snel! :eek:
    Wil je met de 20 weken echo weten wat het word...of blijft het een verassing?

Alina: Ja, inderdaad... jij zit nu een beetje in hetzelfde schuitje als ik wat dat betreft! Maar begrijp me niet verkeerd hoor.. ik gun het ze enorm, en ik ben ontzettend blij dat ik voor het eerst tante word (en ben allang blij dat alles goed gaat met de kleine meid!). Maar ergens diep van binnen voel je het wel borrelen...ben gewoon een beetje jaloers :oops:

Sylvia: Mij is dat niet aangeboden omdat ik 'pas' één ma heb gehad...ze zeiden daar ook dat het domme pech was en het wel vaker voorkwam bij een eerste zwangerschap.

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Eleni, ik weet t nog niet of ik het wil weten :D
    Het leek me wel leuk om het deze keer niet te weten, maar weet nog niet hoe ik erover denk als ik de 20weken krijg, misschien wil ik het dan toch weten, ben ook erg nieuwsgierig wat dat betreft :D

Dus ik weet t nog niet.

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames ,

ben ik weer terug in town...
    Aylin gefeliciteerd met je gezonde zwangerschap... en nu genieten .... niet meer druk maken deze keer gaat alles goed...

Danjo zwanger /.... is het dit keer spontaan gegaan want ze was toch even niet met de MM bezig..

hier net weer alle testen er tegen aan gegooid maar nog steeds positief.. niet gelijk knallen maar na 10 min staan er toch 2 duidelijke lijnen...
    pfff ben het zo zat... ik wil ook weer mee doen met de normale rondes.. ga nu week 6 na de curretage in.
    ik heb ook buikpijn alsof ik ongi ga worden maar het komt maar niet....
    scheit 4 kleuren dat ik straks weer gecurrateerd moet worden...

Alina fijn dat alles weer bij jouw op orde is... maar wle vaag van die test.. ik weet ook niet of de test helemaal wit moet zijn voordat pas je ei komt.

silviam ik kreeg geen onderzoek omdat ik al een kleine heb

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hallo dames,

Hier even een berichtje van mij. 17 maart heb ik de volgende echo ben dan bijna 10 weken zwanger. Nog 2 weekjes wachten. En 19 maart de eerste keer naar de verloskundige. Ze vroeg direct naar mijn dochter wel leuk dat ze zich haar nog herinnerd.

@Eleni meid ik snap dat het even slikken is voor je. Ik was in maart uitgerekend en mijn beste vriendin was tegelijk zwanger met mij en die moet nu bijna bevallen. Ik moet wel zeggen nu ik weer zwanger ben valt het wel mee het kwetsende gevoel. Maar de ma voor mijn dochter was ook pijnlijk mijn zus was net bevallen en kreeg een ma. Dikke knuffel mop en het komt echt wel. In blijven geloven hoor. En dat het pijn doet betekent natuurlijk nooit dat je het een ander niet gunt!

@Alina voor jou precies hetzelfde meid. Vergeten zul je het nooit maar als je weer zwanger bent kun je het beter een plekje geven. Tenminste dat geld voor mij wel. Dit is mijn vierde zwangerschap en heb 1 gezond kindje en achteraf heeft het zo moeten zijn denk ik...

@Lienie meid het zit je niet mee hoor wat een vage boel. Wat ga je nu doen?

@Sylvia M ik heb er ook voor gekozen geen onderzoek te laten doen. En heb immers na de eerste ma een gezonde dochter gekregen. Ik hou het gewoon hoe hard het ook is op pure pech..

@Joyce ik denk dat wij wel het geslacht willen weten ik ben veel te nieuwsgierig hahahaha. Maar dat zien we tegen die tijd wel. Eerst maar nog 5 weken goed volbrengen ;)

Danjo heb ik al gefeliciteerd ze schrijft mee met de oktober mama's! geweldig nieuws na een lange tijd wachten!

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Heey meiden sorry ben al een lange tijd niet geweest maar idd ik ben zwanger en wel door iui
    De reden dat we hebben gezegt overal rust is omdat ik meelezers heb en elke maand zoveel telefoontjes en smsjes kreeg dat we er gek van werden.
    Maar goed de eerste IUI dus weer raak en dat eigenlijk zo snel na mn mk
    Gelukkig afgelopen vrijdag een goeie echo gehad het hartje klopte maar toch blijf het nog spannend.
    Vrijdag de 13e hebben we een 2e echo dus lekker snel gelukkig.

Wil iedereen bedanken voor de felicitaties en hoop dat jullie ook weer snel op die wolk mogen zitten

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    @ Sylvia ik kreeg na 2 ma's een chromonsomen onderzoek aangeboden van de gyn ( je kan dr ook zelf om vragen)
    Ik wou voor mn zelf gewoon alles uitsluiten na mn 3e mk heb ik ook nog een bloedstollingsonderzoek gehad.
    Nadeel is van een chromonsomen onderzoek de uitslag zeker wel 3 a 4 mnd duurt maar goed ik wil graag alles weten.

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Danjo je had mijn felicitaties van de meiden ontvangen ;)
    Ik heb 17 maart mijn volgende echo volgens mij lopen we een beetje gelijk.

Heb net even liggen slapen en ben nog steeds dood op...

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Over moe gesproken pfff.
    Ik moet mn zelf echt werkelijk aan het werk sleuren en dan kom ik thuis en dan ben ik gewoon totaal op bahhhhh.
    Ja we lopen idd bijna gelijk ik ben nu 7 weken en 2 dagen.
    Zullen we alvast de tijd ff verschuiven hahaha

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    @Danjo ik was week 4 en 5 ook behoorlijk moe week 6 wat minder en nu is het weer helemaal terug. Op mijn werk denken ze vast dat het niet goed met me gaat of zo..hihi.

De tijd opschuiven heel goed idee. Gelijk maar na de 12 weken..?

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ja strak plan hahahaha.
    Op mn werk weet iedereen het maar goed krijg je als je in het zh werkt en dat ze weten wat we allemaal hebben meegemaakt.

Kwaaltjes is hier ene keer ook erger dan de andere keer was vorige week zo ziek bah bah en nu deze week valt het mee

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    @Danjo wel fijn dan kunnen je collega's ook een beetje rekening met je houden. Hier wisselen de kwaaltjes ook. Ben nu weer misselijk na mijn eten en heb weinig trek in eten. Weet gewoon echt niet wat ik lekker vind de laatste tijd. Sta echt uren in de supermarkt te twijfelen.

Ik hoop dat de weken voorbij vliegen ik denk dat ik dan pas echt kan genieten. Wel lekker dat we beiden eerdaags weer een echo hebben.

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    @Danjo: wat een fantastisch bericht dat je zwanger bent! Ik ga voor je duimen dat het helemaal goed gaat deze keer. xxx

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    JAAAAAAA, vandaag 12 weekjes :D Het schiet al op:D

Nog 28 weken :D

Nou hier zijn mijn kwaaltjes wel een beetje weg, ben alleen af en toe nog moe en kan nog steeds niet zoveel eten, kleinen beetjes anders wordt ik misselijk.

@ Danjo, vind het echt leuk voor je dat je weer zwanger bent en idd zo snel na je mk.

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Danjo gefeliciteerd !

het is jouw zeker gegund zeg!
    goed ideee om zogenaamd te zeggen dat je een pauze hebt gehouden...

nou en nu genieten!

hier een zware temp daling.... wat dat nu weer betekend?
    morgen naar het ziekenhuis kijken wat dat teweeg gaat brengen...

zal je zien wordt ik nu ongi ofzo

Share This Page