@ Lieni, ik hoop voor je dat je wat duidelijkheid krijgt, dit is ook niks zo, je zit maar te wachten en kan niet echt verder.
Lienie ik hoop op duidelijkheid voor je. Zo is het ook geen doen. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent! Joyce jeeeeh 12 weken lekker gevoel meid. Ik ben als het goed is 2 april 12 weken zwanger nog 4 weekjes te gaan voor mij.
Strooit het menstruatie poedertje rond voor Lieni! Ik hoop dat je tempdaling iets betekend meis! Het is echt helemaal niks zo..... Joyce: HOERA! 12 weken!!! Gefeliciteerd!! Aylin: Dank je wel voor je lieve berichtje! Doet me goed om ergens een beetje mijn frustratie kwijt te kunnen! En voor jou inderdaad nog 4 weekjes.... vliegt voorbij meis! Ben echt benieuwd hoe je boontje er dan uitziet Ik ben trouwens best benieuwd naar Sunnyke. Die is ook al over de 12 weken als alles goed is gegaan. Ik zal haar even een PB sturen. Hier stijgt de spanning! Morgen naar school! En overmorgen werken in het kdv! Ik heb er gewoon buikpijn van haha
@ Joyce...ja echt leuk! haha Krijg ik dit jaar toch nog wat om deeltijd voor te zorgen Ik heb trouwens gezien dat sunnyke gister een berichtje heeft geplaatst: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#4469857 Ze is nu 13w2d dus ook al lekker over de 12 weken grens, dus Sunnyke: Gefeliciteerd
ELENI: Oh, spannend.. Morgen weer in de schoolbanken! Haha! JOYCE: Gefeliciteeeeerd! Over de 12 weken.. Goed man! AYLIN: Nu bij jou nog aftellen, 4 weekjes. LIENI: Zul je inderdaad zien dat je nu ongesteld wordt. Maar ja, dan wórdt je in ieder geval ongesteld! Dan zullen je testen, neem ik aan, ook wel snel negatief worden. Ik had zaterdag dus nog een héél licht positieve test. Vanmorgen negatief!
Eleni graag gedaan lieverd. Ik heb ook een ma voor de geboorte van mijn dochter gehad en heb ook best in een dip erna gezeten. Uiteindelijk is alles toch goed gekomen en hopelijk komt het ook goed met spruit nummer 2. Dus niet opgeven hoor! Nu even lekker met je stage aan de slag en jullie andere dromen en dan kunnen jullie met een frisse start weer beginnen voor een baby! Ik had van Sunneke een pb gehad waarin ze schreef dat alles goed was. Had haar namelijk gevraagd over dat vervelende bruin verlies. Nou meiden ik ben ontzettend moe vanmiddag om 13:00 in slaap gevallen omdat mijn mopje ging slapen. Heb vandaag lekker een dagje vrij. Morgen moet ik thuis werken dus een rustig weekje voor mij. Alleen donderdag naar de zaak.
Gefeliciteerd met je negatieve test. Lekker dat het hcg verdwenen is. Nou meid ben benieuwd zal vast weer snel raak zijn!
Eleni: Veel succes morgen met je eerste schooldag! Aylin: Spannende tijd, maar gaat wel hard zo te zien. Alweer bijna 8 weekjes. Joyce: Gefeliciteerd met je 12 weken grens. Hier nog steeds wachtende op een positieve ovutest. Ik snap er niets van. Sinds mijn miskraam nooit meer een overduidelijke ovutest gehad. Ik baal er wel van. Heb toch wel een beetje ovuklachten, maar voel het niet meer zo erg als voor mijn miskraam. Herkent iemand dit?
Mijn hele cyclus was van slag na 2 keer curettage maar ik denk dat het anders is na een spontane miskraam. Temp je ook? Want ik kon alleen wijs uit tempen in combi met ovulatie testen. Wel vervelend als je denkt te voelen dat je ei eraan komt maar je testen dit niet bevestigen!
Het rare is dat mijn cyclus weer helemaal netjes is. Weer gewoon 27 dagen. Ik temp niet. Wel gedaan voor ik zwanger werd, maar heb daar nu geen behoefte aan. Misschien de volgende ronde maar weer tempen.
@Joyce.. meis.. GEFELICITEERD MET JE 12 wk grens @Aylin.. ook een goede echo gehad.. supeerrr. @Annie.. welcome back meis.. hoop dat je lekker genoten hebt.... @Hier.. gaat alles tot nu toe goed... voel me goed en morgen is de dag dat het in november misging, maar toen had ik al een week af en toe bruinverlies.. nu gaat t echt super.. al ben ik nog steeds erg onzeker bij elk krampje.. maar t blijft goed voelen.. @all dikke knuff
@annie.. kan heel geod dat je je ei nu minder geod voelt.. voor onze jongste voel ik mijn ei nooit.. sinds de bevalling juist heel goed...dus het kan natuurlijk heel goed veranderen.... maar ja.. dan zou je ook een posi ovutest verwachten idd..misschien heb je gewoon een laat ei en een kort lf....of roep ik nu iets doms..
Ja ik was ook opgelucht! Nog steeds een beetje zenuwachtig maar gelukkig heb ik 17 maart mijn volgende echo. Ben dan bijna 10 weken zwanger! Meid fijn dat het goed voelt! Ik heb ook een goed gevoel en mijn echo was ook goed dus het zal wel goed gaan.
Heje meiden hier ff een foto van me buik, krijg hem ff niet in mijn album, krijg elke keer een foutmelding dus dan doe ik het maar f zo http://i482.photobucket.com/albums/rr18 ... ito042.jpg
@annie al geprobeerd met andere ovu-testen? Ik had dat na mijn mk ook kon ik opeens geen positieve ovu-test meer vinden en ben ik over gestapt op e-bay en had ik wel weer positief... Ik weet niet of het er iets mee te maken had.. maar jah denk meld het even...