Hmm, hier was ik heel onregelmatig ongesteld na mijn mk, maar weet niet of er nog verschil zit tussen mk en ma
het verschil van 24 en 40 is ook zo groot. dus ik ga maar van de langste uit maar ik hoop zo van niet. die 40 dagen duurt zo langgg. Maar moeilijk zoeken naar mij ei zo. grtjs Nanny.
Het verschil is idd groot. Ik begon met ovulatie testen na mijn ongi en dan om de dag. Als de streepjes wat donkerder werden deed ik de test dagelijks. En na de cyclus van 42 dagen was mijn cyclus 35 dagen en ik was zwanger!
welke ovutesten deed je? want ik vind ze zo duur. Ben nu alwel 16 dagen na mijn ongi. Misschien is inderdaad de ovutesten wel de beste optie. Ik heb alwel een aantal dagen pijn in mijn zij wat zou dat kunnen zijn? Grtjs Nanny.
Ik gebruikte die van Sensitest en Matcare. Die zijn niet heel duur hoor. Kijk hier maar eens http://www.sensitest.nl/ovulatietest.php. Zijn gewoon eenvoudige dipsticks heel handig in gebruik. Voel je normaal wel je eisprong aankomen? Ik had de dagen voor mijn ei veel lage rugpijn.
Ik heb nu inderdaad ook wel lage rug pijn. Dat als ik moet bukken dat ik even moet wachtten met weer recht op te gaan staan. Ik heb mijn eisprong ooit eens gevoelt na mijn eerste zwangerschap maar dat voelde anders niet zo pijnlijk in ieders geval! Moet ook zeggen dat ik blij moet zijn dat als mijn cyclus uberhaubt aan wezig is hij blijft ook gerust uit. Ik zal eens op de site kijken. ( en waarschijnlijk ook gelijk bestellen hihi).
@Nanny ik voelde mijn eisprong nooit. Na de curettage ineens wel. Nou meid veel succes ik ben zwanger geworden met ovulatie testen. We hadden deze ronde voor het eerst geklust op de juiste dagen en ja hoor raak!
Ik ben juist zwanger geworden, toen ik een maand geen ovutesten gebruikte, het maakte me ook gestresst moet ik zeggen, wij hebben deze keer gewoon elke dag geklust in mijn vruchtbare periode en ja dat heeft gewerkt
Ik moet wel zeggen dat ik bij mijn tweede zwangerschap in 1 keer zwanger was en nu bij de derde zwangerschap de tweede keer. Dus ik hoop dat als ik weet wanneer de eisprong is dat we kunnen klussen en dat het dus hoop ik snel raak is. Dan zijn ovutesten toch een goede optie. Nog even kijken wat manlief zegt over de ovutesten. grtjs.
Na mijn mk vond ik ze wel handig hoor, kon ik tenminste kijken wanneer mijn ei was, maar ben er na 3 maanden mee gestopt.
We gaan het gewoon proberen. Is het niks dan gaan we gewoon weer tellen. Maar het is nu meer zoeken naar mijn ei omdat ik nu geen idee heb wanneer mijn ei gaat komen. Maar bedankt voor jullie antwoorden. TOP! . Grtjs Nanny.
Mijn cyclus was heel onregelmatig na de curettage. Eerst 21 dagen erna 42 dus ik moest wel ovulatie testen gebruiken om mijn ei te spotten. Mijn ovulatie testen worden als snel vrij donker, dus om zeker te weten of nu echt mijn ei eraan kwam gebruikte ik de digitale van CB ernaast. Het heeft goed gewerkt want ben nu zwanger.
wie weet joh als je er niet vanuit gaat gebeurd het misschien. hier geen hcg uit mijn lijf waarschijnlijk weer een curretage SNIK
Lienie ik hoop het niet voor je meid. Daar zit je echt niet op te wachten. Elegance nou wie weet is je lichaam er wel klaar voor afwachten maar weer
Hallo dames, Rustig hier. Hier gaat alles goed. Hoe gaat het met de rest? Eleni hoe zijn je eerste dagen meid?
Ooow meid, ja gaat naar de 9 weken toe Met mijn gaat het uitstekend! Gisteren met heel veel baby's in de weer geweest En wat heb ik voor het eerst in tijden genoten op mijn werk Ik heb ze mogen voeden, zowel potje als flesvoeding, luiers mogen verschonen (dat was wel even klungelen hoor Maar de 10e keer ging het vanzelf! ) en met ze mogen knuffelen! De jongste uit het groepje was drie maanden .... zo'n klein klompje liefde, zo mooi! Ik voelde gelijk een band met dit kindje! Kwam ik er later achter dat ze op de zelfde dag jarig is als ik! De groep waarin ik sta is ook heel leuk. Het zijn hele lieven meiden en hebben me gelijk al helemaal opgenomen! Zit daar helemaal goed! Ik kwam thuis en viel al wel om 21.00 uur in slaap Was echt kapot! maar dit alles is zeker de moeite waard!
Heeee Eleni ja ik ga naar de 9 weken toe...de 17e mijn derde echo ben dan 9 weken en 5 dagen zwanger ben benieuwd! Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt. Je word er snel handig in hoor het verschonen voeden ga zo maar door. Echt goed van je dat je deze stap hebt gezet. Je moet doen waar jij je lekker bij voelt en dit is het dus helemaal voor jou. Met 3 maanden zijn het nog van die lekkere hoopjes oooh wat gaat de tijd toch snel kan me Aylin nog zo goed herinneren op die leeftijd. Meid geniet van je stage! Hoe gaat het met Regina?
Hoi meiden, Gisteravond had ik eindelijk een bijna positieve ovutest. Of ik heb mijn piek gemist of ik zou vandaag positief testen, maar de testen zijn nu op. Vruchtbaar slijm is ook weer aanwezig en voel ook ovupijn. Weer een spannende tijd voor mij. Ik denk wel dat mijn cyclus nu iets langer is. Mijn lf was voor mijn mk altijd 11 dagen. Misschien na mk wel veranderd. Ik ga er nu vanuit dat mijn cyclus 29 dagen is ipv 27 dagen. Eleni, fijn dat je het naar je zin hebt. Aylin, heerlijk bijna 9 weken. Ik wil ook weer zo graag zwanger zijn!
Meid met een lekker regelmatige cyclus gaat het vast helemaal goed komen. Ik zie sowieso dat veel meiden na hun miskraam weer snel zwanger zijn. Dan kunnen gynaecologen zeggen dat je niet extra vruchtbaar bent. Maar een vriendin van me was 3 jaar bezig voor een kind. Werd zwanger en kreeg een miskraam 3 maanden erna was ze weer zwanger en moet nu bijna bevallen...Dus waar het aan ligt..?