Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jawel, dat is ook wel zo. Ben al lang blij dat mijn cyclus weer helemaal op gang is. Zijn ook genoeg meiden die na een miskraam een hele onregelmatige cyclus hebben.
    Ik mis het gewoon zo erg, terwijl ik niet eens zover was. Sorry!

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Oh schrik me rot lees net het berichtje van sunnyke en dat is niet zo best zeg kans van 1 op 7.

Lijkt wel een vloek op ons clubje te liggen.

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Je hoeft geen sorry te zeggen meid. Zwanger zijn is iets heel moois en op het moment van de positieve test ga je nadenken over de toekomst. Als je dan een miskraam krijgt is het zo zuur. Ik hoop voor jou dat je weer snel een positieve test in handen hebt. Net als de andere meiden hier.

@Joyce ik heb het al gelezen en ook gereageerd. Het wil ons clubje idd niet echt mee zitten. Alina, Lienie en ook Sylvia weer een miskraam en Sunneke nu weer zorgen aan haar hoofd. Meiden wat is dit toch?

4. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Even snel... Ik ben tante geworden van een prachtig neefje! :D
    Hij heet Luuk Rafael. En alles is goed!

Was wel heel emotioneel voor me, maar.. Dat kleintje maakt alles toch ook gelijk weer goed!

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    GEFELICITEERD ALINA MET JE NEEFJE. MOOIE NAAM TROUWENS!

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Heej meiden..

Hier gaat t goed...ook echt genieten doe ik nog niet maar t wordt steeds beter...

@Puistjes.. ik gebruik Nivea Young zo'n blauwe scrub zeep.. werkt erg goed meot ik zeggen.

@Annie.. meid wat spannend weer...hooop zooooooo dat t ook weer raak is.. dan zouje nog net bij de nov mama's horen toch? dan is het hele clubje weer bijna compleet...mis je wel hoor...

@Weken.. ze gaan best hard vind ik..maar niet hard genoeg.. ik wil de echo, maar ben er ook bang voor.

Ik probeer de angst los te laten en met 3 kids is t druk genoeg en heb ik genoeg afleiding gelukkig...
    Manlief is er zo blij me..

wel vindt ie t erg jammer dat seks er niet echt in zit.. vind t doodeng.. hij snapt t wel hoor...Ik weet dat t bij een goede zwangerschap helemaal geen kwaad kan, maar toch.. weten en voelen zijn 2 verschillende dingen he..

*zucht* vind t voor hem zo lullig...

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Alina.. Gefeliciteerd met je Neefje.. mooooie naam zeg...

8. Germpie85

AYLIN: Bedankt! Vind het ook een mooie naam.
    En het is een prachtig mannetje.
    Woog maar 5,5 pond, dus een kleintje. Maar zo lief!

BRUISJE: Jij ook bedankt! Mooi hè?
    Ben al helemaal verliefd op 'em! Hihi!
    Snap jouw spanning, je bent natuurlijk veel minder 'naief' als je een miskraam (of meerdere) gehad hebt. Dat is logisch.
    En de seks.. Nou ja, die komt wel weer, hoor! Hij begrijpt het heus wel.

ELENI: Je bent naar school geweest, las ik! Leuk!
    Ben je nu ook moe? Is dan weer wennen, of niet?
    Al die informatie... Pff...

ANNIE: Ja, een regelmatige cyclus, daar moet je blij mee zijn, hoor!
    En snap dat je het zwanger zijn mist, ook al was je nog niet ver.. Je hebt er aan geproefd en wilt meer!
    Heb ik ook! ;)

IEDEREEN: Als mijn cyclus weer netjes 28 dagen zou zijn, ben ik nu 1 dag overtijd.
    Maar omdat ik denk dat ik vorige week vrijdag of zaterdag mn eisprong heb gehad.. Moet ik nog een weekje wachten.
    Maar nu de baby van mn zusje er is... Wil ik testen!
    Wil weten of het deze ronde gelukt is! En anders wil ik meteen een nieuwe ronde!
    Die stomme wachtweken.... :(

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bruisje hier precies hetzelfde sinds het roze verlies durfde ik ook niet meer. Maar na onze echo en de woorden van de gyn durfde ik langzaam aan weer. Was wel iedere keer bang dat ik bloed ging verliezen maar gelukkig was dit niet zo. Mijn man begreep het ook wel maar ik voelde me ook heel erg schuldig.

Weet je meid het komt wel weer eerst maar even wat meer vertrouwen krijgen in je zwangerschap. Vaak als je onderbuik gevoel goed is gaat het vast allemaal goed komen. Ik heb altijd vertrouwen in deze zwangerschap gehad alleen door het roze verlies speelde de angst weer op. Nu heb ik er meer vertrouwen in. Toch zal ik echt pas opgelucht zijn als ik de 12 weken grens heb bereikt. Nou nu eerst maar mijn volgende echo afwachten.

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Kleintjes groeien het hardst. Aylin was ook maar 5,5 pond maar zit nu op de boven lijn qua gewicht en lengte hihi. Ze is 76 cm en 10.360 gram. Hahaha wie had dat gedacht.

Voor jou is het weer afwachten. Dat altijd maar wachten eerst op de positieve test, dan op de eerste 12 weken. Zal vast nodig zijn zodat je straks met de komst van je kindje eindeloos geduld hebt haha! Heb ik nu zeker nodig met een dochter die gaat staan schreeuwen als mama even uitzicht is ;)

11. Germpie85

Haha! Daar zal het geduld voor zijn, ja!
    Daar trainen we nu vast voor! :)

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Zie je nou ben dus niet de enige die dit denkt haha. Mijn meisje is nu 1 en zoooo ondeugend. Ik zie het gewoon aan die ondeugende pret oogjes als ze iets van plan is. Meid ik hoop voor je dat je positief test...het is je zo gegund na alles. Natuurlijk hoop ik ook mee voor alle andere meiden hier!

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Thnx Aylin.. doet me goed je woorden.. ik heb er ook goed vertrouwen in, maar ben zo bang om t door seks te verprutsen.. dus daar wacht ik nog ff mee...

@Alina. spannend meid.. knap hoor dat je je zo kunt beheersen...ik zou t niet kunnen.. geen geduld in mijn donder...

meiden.. SUCCES!

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Alina, Gefeliciteerd meid met je neefje :D

Hier trouwensook geen seks gehad :D tot na de goede echo, ook ik weet dat het nergens opslaat maar ik durf ook gewoon niet de 1e 3 maanden :D

Enne ik had vannacht weer een rare droom, dat ik met de 12 weken het gelsacht wist en dat het een jongetje werd :D Het was echt een vage droom, frans bauer kwam er ook nog in voor hmmm....

Mano weas trouwens bij de geboorte 8 pond en loopt ook nog steeds boven het gemiddelde :D Altijd al geweest al was het in het begin echt een heel stuk en nu niet meer zo heel veel. Maar nog steeds denken veel mensen dat hij al 2 is.

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Bruisje graag gedaan meid :D Wij weten als geen ander dat onbevangen zwanger zijn er niet meer bij is als je een miskraam hebt gehad. We zijn hier om elkaar een steuntje in de rug te geven waar nodig! Ik moet echt zeggen dat ik blij ben met jullie meiden. De manier waarop we met elkaar meeleven. Daar zouden sommige mensen in mijn omgeving nog veel van kunnen leren! Het gaat vast helemaal goed komen meiden met ons.

@Joyce hihi dus jou man had ook een verbod tot na de echo hihi dacht dat ik de enige was schaamde me al een beetje ;)

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @alina: gefeliciteerd met je neefje!

Ja hoor, daar zit ik weer op die vervelende wachtbank. Heb mijn ei een dag later gehad, dus denk dat mijn cyclus een dagje langer is. 28 dagen ipv 27, best mooi. Gister mijn schoonzusje weer gezien na onze vakantie en die buik van haar groeit. Niet normaal. Ze zit nu heerlijk op de helft.
    Ik wil ook! Maarja, wie niet? Onze tijd komt ook nog.

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

kan iemand mij bij praten over sunneke?
    bn wel nieuwschierig wat er aan de hand is .
    klinkt niet positief
    Eleni@ leuk dat je zo genoten hebt denk je dat je hier wel je werk van gaat maken?

dames gefeliciteerd met jullie 9 weken grens...
    wat vliegt de tijd zeg...

hier weer licht bloed verlies.... maarja kan er niet veel nuttigs over zeggen...
    ik wordt gewoon over 2 weken weer gecurrateerd...
    weg gegooide weken.... hadden ze net zo goed nu kunnen doen

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh balen Lieni!
    Ik weet ook niet wat er met Sunneke aan de hand is. Zal even haar profiel opzoeken.

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ze zit in een verhoogde risico groep. 1 op 7. Misschien gaat ze voor een vruchtwaterpunctie.
    Meer begrijp ik er niet van.
    Echt vreselijk voor haar.

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aylin, ja hij heeft alleen wat langer moeten wachten dan de jouwe :D

@ Lieni. wat annie zegt klopt, verder heeft ze er niet veelbij gezet.

Deel Deze Pagina