hallo allemaal voor alle nieuwe meiden hier vanharte welkom.. ben een tijdje niet geweest had het erg druk en wilde ook niet zo erg met het zwanger worden bezig zijn. maar ik ben er weer kan er weer tegen aan
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 8 zwangeren in Januari 2008 6 zwangeren in Februari 2008 2 zwangeren in Maart 2008 Zwangeren in april 2008 1. 2. 3. NOD Maart 2008 27-03-2008: Wwjc19 (ronde 3), Selina26 (ronde 3) 29-03-2008: Sabien99 (ronde 2) NOD April 2008 02-04-2008: Goudvis22 (ronde 3), JedidJah (ronde3) 03-04-2008: Jent (ronde 6) 05-03-2008: Caro73 (ronde 5) 11-04-2008: Sisqa (ronde 2) 15-04-2008: Tinkelbel (ronde 3) 19-04-2008: Thura (ronde 4) 24-04-2008: Miek 74 (ronde 4) 30-04-2008: Roosje75 (ronde 3) NOD Mei 2008 03-05-2008: Trees(ronde 2), Marije 1980 (ronde 12) de dames van nod maart hebben een pbtje ontvangen of ze nog op de lijst willen. Ik heb je datum aangepast Tinkelbel!
Hallo meiden, geen ongi gezien en wel getest: negatief. Het is een beetje dom van mij, maar ik heb de urine een tijdje laten staan omdat ik een test moest kopen en om half 6 naar de wc moest. Ik denk dus dat ik de test ongeldig moet verklaren.... Aankomende zaterdag test ik weer... Overigens zijn de ZSS niet afgenomen en is mijn temp niet omlaag. Dat geeft goede moed... Jedid-Jah
JedidJah, heb je een dubbele test gehaald? dan kun je vandaag vast nog 1 doen. 4 uur niet plassen en niet te veel drinken, dan zitten er ook aardig wat hormonen in je plas. Hier gaat het allemaal wat minder. Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest, en die heeft me doorverwezen naar de gyn. Ik heb namelijk elke keer vanaf de dag na mijn eisprong buikpijn. Soms wat meer, soms wat minder, maar het wordt elke maand erger, eigenlijk. Gezien de locatie denkt de arts dat het misschien "iets" met mijn eileider is. Leuk dan. Donderdag dus naar het ziekenhuis. Ik word helemaal verdrietig van de mogelijke implicaties, zoals BBZ, verklevingen, endometriose, cystes, noem maar op.... Dus ik voel me even wat minder.
Hoi.. na een miskraam gecuriteerd na bijna 10 weken gaan wij er ook weer voor. Nu ronde 2 in na MK. het is wel spannend allemaal hoor en je wilt zo graag zwanger zijn.. Zit nu weer bijna in mijn klus week dus we gaan ervoor hahaha.. hopelijk mag ik zwanger zijn. NOD rond 22 april..
HOi, Ik heb een miskraam gehad begin jan. Moest eerst een ronde wachten voor we weer konden beginnen, vervolgens ws een heeeeel vroege miskraam gehad (innestelen niet gelukt) en nu gaan we er weer voor. Groetjes Clarike
aaah nee Thura dat meen je niet.... Bah dat is niet leuk... Ik zal aan je denken en voor je bidden. succes donderdag en laat ff wat horen als je wat meer weet. Jedid-Jah
Hallo hallo, Ik kom hier ook meekletsen! Klets ook mee op NOD april, maar hier heb je toch wat meer raakvlakken. Ik stond 4 maandjes geleden ook al bij dit lijstje, want had tijdens de kerst een miskraam. Daarna heb ik met hier aangemeld, maar eigenlijk 3 maanden niets meer geschreven. Wilde wat afstand nemen en ja hoor, na 2 keer menstruatie was ik weer zwanger. Maar helaas is dit vorige week weer misgelopen. Ik ben alleen een vruchtzakje verloren (kapot), dus heb deze miskraam toch anders ervaren dan de eerste waar ik een duidelijke boon verloor. Nu gaan we weer verder met frisse moed! 3 keer is scheepsrecht! Daar gaan we voor. O ja, ik heb 29 april maar even aangehouden als NOD (wil iemand mij op het lijstje zetten?) Kan natuurlijk anders uitpakken in ronde 1, maar de vorige keer werd ik na 30 dagen ongesteld, dus we gaan ervan uit dat het nu ook goed gaat. Spannend,spannend, spannend! Dikke kus dootje
@ Dootje: jeetje, wat een verhaal zeg! Hopelijk is het snel weer raak, en blijft het beebje nu zitten! @ Thura: spannend hoor! Ik zit nog steeds te wachten op de ongi. Als ik niet binnen een paar dagen ongesteld ben, ga ik me ook serieus zorgen maken. Zit inmiddels geloof ik bijna op dag 100. Hoop dat de Primolut snel aanslaat. Spannend voor jou donderdag, hopen dat het allemaal meevalt en je je druk hebt gemaakt om niks!
Wat balen Thura! Dat is wel het laatste waar je nu op zit te wachten. Hopelijk donderdag goed nieuws @ Jedidjah, je bent nu toch al flink overtijd? Moet dit je eerste menstruatie sinds je mk worden? Je cyclus kan ook van slag zijn, want bij mij duurde het ook zeven weken voordat ik voor het eerst weer ongesteld werd. @ meisje, honderd dagen is erg lang! Pfff, ik begon na zes weken al te piepen Wanneer moet de primolut gaan werken en komt dan je cyclus weer normaal op gang?
Het is gewoon heel naar dat het zeer doet, en het ook nog eens iets naars kan zijn dat mijn zwangerschap tegen kan houden. Als het alleen zeer xou doen kon ik er nog vrede mee hebben, dan is dat iets dat ik voor kinders over moet hebben. Maar ik hoop gewoon zó dat ik geen probleem heb dat leidt tot onvruchbaarheid of iets in die richting... Jedid-Jah, zou je voor mij je naam willen uitleggen? Ik meen dat het met geloof te maken heeft maar kan mijn vinger er niet op leggen. Lief dat je voor me wilt bidden, trouwens.
meisje, dat je het zo lang hebt uitgehouden, tjee! Mijn zusje heeft hetzelfde trouwens, die heeft laatst haar schildklier laten controleren...
Tja, ik ben tussentijds al wel een paar keer bij de gyn geweest, en heb een paar keer gebeld. Iedere keer met een kluitje het riet in gestuurd. Maar nu dus die Primolut. Ik hoop nogmaals dat het snel doorzet. Trouwens, wat heeft een schildklier met je cyclus te maken?!
je schildklier reguleert een heleboel van dehormonen in je lijf. Als daar iets mis mee is kan het zijn dat je niet menstrueert. Maar dat je niet menstrueert hoeft niks met je schildklier te maken te hebben, het kan ook ergens anders aan liggen. Zeker na een miskraam kan het zijn dat je lijf gewoon langzaam op gang komt. ga er maar van uit dat je arts die mogelijkheid verdekt heeft onderzocht door je extra vragen te stellen. Als er iets mee was hadden ze vast een testje gedaan. Niet druk maken hoor! Ik lees ook niks meer op internet, wil niet weten wat voor ergs er allemaal wel niet mis kan zijn in mijn buik. daar word ik alleen maar heeeeel gestrest van.
Mee eens hoor Thura! Die opleiding tot gynaecoloog duurt niet voor niks zoveel jaar. Als alles op internet te vinden was, zouden de gyn's geen werk meer hebben denk ik maar. Ik ga maar weer even checken of de ongi al gearriveerd is. Fijne avond!
hoi meiden, ik sluit me ook bij jullie aan! in feb. een miskraam gehad op 5.5 week. nu is het een spannende tijd want we hebben erg goed geklust en voel me mega zwanger! (zie topic bij onderzoeken) heb nml maandag bloed geprikt maar hcg was laag gelukkig schijnt dat te kunnen wordt week na bevruchting aangemaakt en bloed was op 8 dagen. mijn boobies zijn cup groter lust geen koffie meer en moe precies zoals bij de vorige zwangerschap! mijn NOD is zondag (15 april) spannend he ik hoop voor iedereen hier dat het snel raak zal zijn! liefs
Thura veel succes morgen bij de gynaecoloog. Ik hoop dat het allemaal goed is of gewoon een simpele cyste die vanzelf weggaat. Ik heb zelf al meerdere cystes gehad en deze gingen bijna allemaal vanzelf weg! Inderdaad ver weg van google blijven, want op het internet lees je alleen maar de gruwelijkste verhalen en geeft nogal een vertekend beeld! Pipiekippie op naar een mooie positieve test Hier mogen we weer bijna aan de klus! Mijn eerste ronde na de curretage was ongveer 40 dagen, zal mijn cyclus nu weer normaal worden of kun je daar nog niks van zeggen? Wat is jullie ervaring?
hoezo mag je niet aan de klus trees? Meestal wordt je cyclus wel weer normaal, het schijnt dat veel vrouwen na een miskraam geen eisprong hebben en dat daarom de eerste ronde lang kan duren. ik ben bloednerveus, ga zo nog maar even douchen en dan die kant op straks. Ik ben om 2 uur aan de beurt. duimen jullie voor me? Vannacht had ik gedroomd dat ze me gingen vertellen dat ik zwanger was. Maar dat kun je natuurlijk helemaal nog niet zien, een weekje na de eventuele bevruchting. Maar het was wel een leuke droom.