Ah wat balen thura, echt klote meis, ahd het zo gehoopt voor je! Het had zo mooi kunnen zijn he meis! Kop op, niu door naar de volgende kans, die ga je pakken!
He thura, Wat balen. Ik dacht vorige maand ook dat het raak was. Had allerlei kwaaltjes en dan word je ongi. Dan baal je behoorlijk en heb je ook ff geen vertrouwen meer in je lijf. Hoop wel dat je moed houd. Het komt heus goed! Maar het liefst wil je dat het gelijk raak is. Hoop dat je niet teveel last hebt van je ongi.
Nou daar twijfel ik nu sterk aan... Weet het ook niet meer hoor... Heb bij ff ook mijn temp bij gehouden, en daar staat tie nu nog op die dag dat ik had Maar als ik morgen en overmnorgen invult, geeft tie opeens mijn ei op voirge week dinsdag! Daar snap ik helemaal geen snars meer van... Ik had vrijdag en zaterdag de posi ovutesten, dus ik zou dan zeggen, dat mijn ei gister of vandaag zou moeten zijn geweest, maar niet vorige week! Weet echt niet meer hoe het zit nu, ben helemaal van slag af Iemand nog een idee?
Zou het eigenlijk ook niet weten. Maar als je voldoende geklust hebt, maakt het niet heel veel uit toch? Alleen weet je niet tot wanneer je nu moeten wachten dat is wel vervelend.
Ik weet niet meer waar ik aan toe ben nee, mijn temp was vandaag 0.1 lager, maar ff geeft nog steeds mijn ei nu vorige week dindsag!?1? Ik blijf gewoon maar om de dag in ieder geval klussen, en als ik het volhoud en natuurlijk nog neit ongi ben geweest, dan wacht ik gewoon mijn afspraak bij de gyn af! Word wel lastig want het duurt nog zo lang voordat het 3 juli is
Vervelend he dat wachten. Ja het enige wat je kan doen is gewoon braaf klussen. Al wordt dat dan zo'n verplichting.
Hoi meiden, Thura wat ongelooflijk balen meid. Een dikke knuffel en ik denk aan je! Ster ik begrijp dat jouw cyclus op hol is geslagen. Verdorie het leek zo mooi op orde te zijn. Zelf zal ik hier wat minder zijn. Het lijkt me niet fijn voor jullie om mijn banner te zien en mijn onzekerheden over het zwanger zijn aan te horen. Misschien vinden jullie dat ook helemaal niet erg, maar het voelt voor mezelf ook niet goed. Als jullie het goed vinden laat ik nog wel even weten hoe mijn echo volgende week is en ik hoop natuurlijk hier niet meer terug te komen (en natuurlijk niet vanwege jullie ). In ieder geval iedereen heel erg bedankt, ik heb veel steun gehad aan alle lieve woorden van jullie. Ik blijf voor ieder van jullie duimen dat jullie snel weer een wondertje in jullie buik mogen hebben. Heel veel liefs Trees \
Hoi Meiden! Jemig wat verwarrend allemaal Sterretje! Het enige dat je inderdaad kunt doen is doorklussen in de hoop dat je toch nog goed zit. Dan kun je daar achteraf in ieder geval niet van balen, want dan hebben jullie je best gedaan toch? Wel vervelend! Ik duim voor je hoor! Thura wat balen! Dat lichaam ook af en toe! :x Om gek van te worden! Hou moed meis, jouw tijd komt nog! Echt! Van ons allemaal komt onze tijd nog! @ Dreamerfly: ik praat er alleen met twee hele goeie vriendinnen over. Verder weet alleen een collega het. We zien wel hoe lang we het volhouden. Wil het soms erg graag kwijt merk ik! Ik ben maar 1 dag thuisgebleven na mijn miskraam, maar ik vind de mijne niets vergeleken bij die van de meesten van jullie! Het was maar vijf weken. Ik had gewoon een baaldag nodig. Heb me flink kwaad gemaakt (sporten en schoonmaken ) en veel vrolijke tv gekeken. Daarna was ik weer de oude. Lichamelijk mankeerde ik natuurlijk niets. Ik denk dat iedereen gewoon de tijd moet nemen om er overheen te komen. Het heeft geen zin je verdriet op te kroppen. Vroeg of laat komt het er toch uit! Verder alles zijn gangetje hier. Boobs doen zeer, maar dat heb ik eigenlijk elke maand wel. Slijmverlies is heeeel weinig nu. Heb normaal volgens mij meer. Ben vorige maand zo ontzettend met dat bruinverlies bezig geweest dat ik alle andere symptomen een beetje vergeten ben..... We wachten het af, maar ik denk dat het niet raak is deze maand. Hoe is het verder met iedereen? Liefs Olivia
Hoi meiden, hier gaat alles zijn gangetje. In afwachting van mijn NOD over 1,5 week. Denk echt bij alles dat het wat kan zijn, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Heb wel last van mijn onderrug en buik echt niet normaal. Misschien is mijn cylcus nog gewoon een rommeltje. @Trees: begrijpelijk dat je hier wat minder zal zijn. Maar laat echt even weten hoe je echo was, want we leven allemaal met je mee. En hoop je ook echt niet meer te zien hier! @sterretj: hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt in je cyclus. Ben niet zo thuis in tempen, maar wat wil dat zeggen dan 0.1 lager? @olivia79: hoop voor je dat het raak is, nog een paar dagen wachten! Groetjes allemaal!
Hallo allemaal! Hier weer een goede temp vanmorgen, ff blijft mijn ei geven op vorige week maandag! Ik moet het dus afwachten wat er gaat gebeuren! @suzie Logisch dat je voeral wat inziet nu hoor, dat heb ik ook! Misschien is het daadwerkelijk ook wel echt wat, het kan allemaal hoor meis! Spannend nog anderhalve week, ga weer voor je duimen hoor! @olivia, oh nog maar een paar daagjes zeg, erg spannend! Hier klussen we gewoon braaf door, dan hebben we gedaan wat we konden iig ja! En dan maar hopen op een volgende maand een mooie nette cyclus weer gewoon! @trees, meis ik begrijp dat je hier nooit meer wil komen, hopelijk zien we je ook niet meer terug straks! Laat ons nog maar wel weten hoe de echo is verlopen hoor, want daar wachten we allemaal in spanning op! Hier zeker een op hol geslagen cyclus.. Weet neit meer wat ik moet denken hoor! Ff zegt ma ei gehad, dus probeer eerst volgende week maar weer eens zonder ongi te halen dan!
hey thura, Voor mij pas de eerste maand dat ik aan het tempen ben, en door mijn mk is het geloof ik allemaal wat in de war geschoten Denk niet dat mijn temp je een indicatie kan geven voor een goede cyclus, helaas Ben je ook deze maand pas begonnen met tempen of deed je het al langer?
Nam ik gisteren nog afscheid, lijk ik vandaag weer terug te zijn. Weer kramp en bloedverlies. Het is weer mis, ik voel het. Verdorie hoe groot is nu de kans dat je drie mk achter elkaar krijgt? Ik ben boos, verdrietig. Klinkt misschien stom, maar waarom moet ons dit nu weer overkomen? Al die stomme trienen die al rokend en zuipend de zwangerschap door fluiten en ik leef als een heilige en toch gaat het mis! Ik vind het zo oneerlijk!
oh nee trees, dat meen je neit! Dat is zeker neit te geloven! Weet je zeker dat het mis is, een klein beetje bloed hoeft geen mk te zijn he! Natuurlijk ben je boos en verdrietig, niets is erger dan dit, één mk is vreselijk, 2 nog erger, maar misschien 3 lijkt me ondraagelijk! Kun je neit eerder terecht bij een gyn of iets dergelijks, hoe ver was je ook al weer? Nog ggen 6 weken tochm, anders kon je misschien een hartje zien... Maar heb je al iemand gebeld, ha of gyn of vk of iets dergelijks kunnen ze iets doen voor je nu? Meis ik denk aan je! Hoop zo dat je het mis hebt, en dat het geen foute boel is! Heel veel liefs Sterretje
Trees, vind het echt vreselijk voor je. Ik had je al een PB gestuurd omdat ik het op een ander forum zag staan. Je vraagt je af hoeveel een mens kan verdragen. En wat je zegt er zijn mensen die er niets voor willen laten en jij doet er alles voor. Waarom gaat dat zo!
Dank meiden (ook voor het lieve pb'tje Suzie), maar weet zeker dat het mis is. Of er moet een wonder gebeeren en het zijn er twee, maar dat lijkt me alleen maar valse hoop. De pijn is heftig, en het bloeden gaat door. Vandaag al contact gehad met de vk en morgen weer. Sowieso een echo om te checken of het schoon is. Ik heb het idee dat het allemaal niet goed los wil laten, en dat heb ik helaas al eerder gehad. Ik hoop in ieder geval dat een curretage me deze keer bespaard wordt en me lichaam het toch zelf gaat oplossen. Poosje geleden las ik ergens dat je alleen maar dingen meemaakt die je aankan. Dat hoop ik dan maar, want vind het nu wel erg moeilijk om positief te blijven.
Jeetje Trees... wat een kl*te bericht! Had gehoopt dat je nu een fijne zwangerschap zou hebben en alle ellende een beetje achter je kon laten... Heel veel sterkte meid!
@ trees... Ohhhh zo vervelend...! ik denk ook vaak HOE dan? dat meisje van 17 is gewoon zwanger, ze gaat gewoon uit, drink en rookt.. :s.. en ik? ik leef gewooon gezond...! maar weetje meestal worden die babys geboren en zijn heeeel druk en lastig op te voeden.. ik weet gewoon dan God voor jou een mooi kindje heeft! en die komt echt wel.~! hoooop echt voor je dat het snel komt...