Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Grappig ik denk dat het weer een meid word :) Ik heb ook kleding wat jongetjes aan zouden kunnen maar over het algemeen wel echt meiden dingen. Ik ben wel blij dat we qua aanschaf niet heel veel hoeven te kopen.

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja daar ben ik ook blij mee hoor, moet alleen ff onze kamer en die van mano wisselen en het beebje kan dan bij mano op de kamer, ook al gaat ie de eerste maanden bij ons slapen 's nachts.

Dus moet wel ff behangen in beide kamers en nieuwe gordijnen :D en een bedje voor mano dan en mischien een kast en dan is alles al weer klaar :D

Ik denk dat we nu ook wel snel gaan beginnen met behangen, dan is dat al klaar.

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Wij hebben nu een grotere kamer waar hobby spullen in staan en een pc. Die gaat leeg en daar gaat Aylin in. Het kamertje van Aylin word van de baby. En de eerste weken in de wieg op onze kamer.

Ik weet nog bij Aylin toen moesten we zoveel aanschaffen :rolleyes:

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja , maar was ook wel leuk toch, lekker babykamer uitzoeken en alle spulletjes kopen :D

Ja we hebben maar 2 slaapkamers dus het kan ff niet anders, ben ook niet van plan om nu te verhuizen, wil wel over een paar jaartjes verhuizen als ze dan wat groter zijn, zodat ze toch allebei een eigen kamer hebben. Maar de kamer waar wij nu slapen is groot, dus ze hebben ruimte genoeg straks.

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja was idd leuk steeds dacht ik ooooh ik ben wat vergeten te kopen. Als ik op de baby checklist keek. Nu hoeft dat niet meer heb alles bijna al.

Wij willen ook verhuizen maar waarschijnlijk pas na de bevalling!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D , oh hier pas over een paar jaartjes hoor.Als ze dan wat groter zijn, wil ook graag een huis met een tuintje, maar of dat er ooit gaat komen, ik weet t niet, huizen zijn niet zo goedkoop hier :D

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Wij hebben gewoon een gezinswoning maar het is een huur huis in de vrije sector. We betalen dus veel aan huur. We kunnen beter gaan kopen maar omdat we hier kwamen wonen toen we net 4 maanden samen waren leek huren een betere optie.

Nu zijn we rustig aan het kijken naar een koop woning.

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja wij waren al 5 jaar samen ofzo toen we ons huisje kochten en nu zijn wel alweer bijna 8 jaar samen :D Maar ja niet zo'n gunstige tijd nu om je huis te verkopen, dus wel willen nog ff wachten tot het weer beter wordt :D

En de huizen zijn best duur hier, vooral eengezinswoningen niet te betalen joh :D
    Maar we zien wel joh voorlopig zitten we nog wel goed zo.

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou idd met de economische crisis is het idd niet gemakkelijk je huis te verkopen. Wij hebben ook geen haast eerst maar is bevallen en als alles op orde is kunnen we aan verhuizen denken!

Slaapt Mano trouwens nu nog in een ledikantje?

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja hij slaapt nog in een ledikantje :D Ik ga voordat de baby geboren word hem in een normaal bedje laten slapen, denk dat ik binnenkort een bedje voor hem ga kopen, zodat hij alvast kan wennen.

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goed idee kun je het ledikant straks voor de baby gebruiken.

Hoe gaat het met je kwaaltjes..? Ik ben verschrikkelijk emotioneel maar kattig tegen mijn man. Heb soms zelf medelijden met hem. Die hormonen ook :x

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D ja dat is idd de bedoeling :D

Enne ja gaat hier wel goed ,al ben ik nog steeds wel moe, maar wel al minder dan in het begin en soms nog misselijk en eet erg weinig, heb geen trek en zit snel vol.

En ik ben volgens mijn vriend ook nog steeds niet echt aardig tegen hem :D Hoop voor hem ook dat dat snel over gaat, al heb ik het zelf niet eens door hoor dat ik zo doe.

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik merk het wel dat ik minder kan hebben. Soms moet ik me echt inhouden haha. Wat hormonen allemaal met je kunnen doen ;)

Gister werd ik helemaal pissig omdat hij smeer boter bij de supermarkt was vergeten... :oops:

14. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

ELENI: Dank je!
    En ja, zit helaas weer op het wachtbankje.. Verschrikkelijk! :(
    Had nog een predictor test liggen, dus.. Getest vanochtend!
    Hartstikke negatief! *zucht* Ik ook weer.. Truus ongeduld! Haha!

Jij dus kapot? Hahaha! Wat een indrukken dan, hè.
    Lijkt me erg leuk ook, werken met van die kleintjes!
    Huiswerk..... :rolleyes: :)

AYLIN en JOYCE: Jullie hebben lekker gekletst vandaag! ;)

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer! Hoe is het hier? Jullie hebben het over huizen. Haha, hier 1 te koop! Wij gaan begin 2009 naar een eengezinswoning. Niet de ideale tijd om te verhuizen of een huis te koop te zetten, maarja we hebben dat andere huis al in onze gedachten.

Ik word nu een beetje gek! Gister en vandaag steekjes in mijn buik, gevoelige borsten en afscheiding. Dit alles had ik dus ook met mijn vorige zwangerschap.
    Ik verbeeld me dit toch meiden? Heb donderdag pas mijn eisprong gehad.

16. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,,

wij hebben al een huis maar die moet nog beneden verbouwd worden.
    zolder is aardig af omdat er een kleine zou komen
    dat project ligt nu stil...

hier alles nog steeds K...
    test nog steeds positief maar de streep komt nu na 5 minuten en niet gelijk.
    nog af en toe bloed verlies en ik mag pas de 23e weer komen...
    Grrrr

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Alina misschien over een paar dagen nog eens testen?
    Annie het kan best hoor dat je nu al verschijnselen hebt je zit immers na je evt innesteling spannend meid! Hoop voor jullie beiden dat het snel mag lukken!
    Lienie vervelend wat een nasleep ik ben vanaf september tot november bezig geweest met de nasleep en onvolledige curretage. Ik kan me voorstellen dat je het zat bent!

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @all.. hier gaat t goed.. elke dag voel ik me zekerder en ook begint de misselijkheid nu langzaam binnen te sluipen.. ik vind t best... ;)

@Annie.. meid.. die steekjes zouden toch heel goed je innesteling kunnen zijn toch.. en dan kun je heel goed al voelen wat je de vorige keer voelde volgens mij.. meis wat spannend...

@Aylin.. fijn dat je spruitje alles voor zover goed doet.. zal een hele opluchting zijn...

@de rest.. dikke knuff voor het afwachten

en ik wil jullie nog even heel erg bedanken voor de steun die ik hier heb ervaren.. ik ben er dan wel niet vaak en lang geweest, maar toch vond/vind ik het een heel prettige ervaring dat je je gevoel kunt delen en dat je dan ook begrepen wordt!

Hoop dat het ibj jullie net zo snel als bij mij weer raak mag zijn en dat het dan uiteraard goed blijft gaan.. ik hou jullie natuurlijk in de gaten...

DIKKE KNUF en liefs Bruis

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Gelukkig wel de echoscopist zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken mijn beebje groeit hartstikke goed en heb zelfs 2 dagen cadeau gekregen. Volgende week hebben we de officiële termijn echo en ter geruststelling in week 11/12 nog 1 echo. De echoscopist bood mij dit zelf aan gezien mijn verleden. Vorige zwangerschap kwam ik erachter dat de hartjes van mijn tweeling niet meer klopte met de echo van 11 weken. Was al veel eerder in de zwangerschap mis gegaan. Voor mij nog 3 weekjes volgende week alweer 10 weken. Bruisje het gaat met jou ook helemaal goed komen. Niet te veel zorgen en probeer een beetje te genieten!

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He Bruisje,

Ik hoop het echt. Wil weer met jou kunnen kletsen in november topic. Het nod-forum vind ik een beetje saai. Er zijn niet zoveel bekenden voor mij.
    Ben blij dat jij je zwanger voelt. Je hebt de misselijkheid ervoor over.

knuf

Deel Deze Pagina