Spannend meid! Ik kon hem de eerste ronde na mijn miskraam ook niet vinden. Nu gelukkig wel weer gevonden. Succes met zoeken. Doe jij aan tempen of testen?
Dankje,Ik heb testen gekocht, maar wordt er niet veel wijzer van. Dan is tie een beetje donkerder en de volgende dag weer helemaal licht! Maar we blijven doortesten zou ik mijn oude cyclus hebben moet de test toch 1 deze dagenn positef zijn. Maar voor het zelfde geld heb ik mijn ei sprong al gehad of het duurt nog een eeuw!
Frustrerend he?! Ik had deze maand ook geen vette positieve test. Denk dat ik mijn piek gemist heb. Voelde hem wel springen. Welke testen gebruik jij?
errug frustrerend, ik gebruik sensitest zeg ik dat goed, Is ook de eerste keer dat ik deze testen gebruik vind het wel lastig hoor. was ook na mijn MA weer snel ongie. maar dat wil niks zeggen geloof ik. hoop dat mijn cyclus maar het zelfde is gebleven en hij is al zo lang. Ik heb hem liever korter natuurlijk maar goed
Ja ik gebruik ook sensitest. Zijn erg duidelijke testen! Heb mijn ei de eerste keer dat ik ze gebruikte ook gelijk gevonden. De tweede keer was ik zwanger.
we hebben het voorheen altijd zonder testen gedaan.maar omdat ik zon lange cyclus heb wil ik niet weer zolang wachtten om te kijken of hij wel weer echt zolang duurt. nou inmiddels ben ik wel weer zover maar met de testen geeft je dan toch weer een beetje zekerheid.
Nou meid, ik hoop dat je een deze dagen een knallend positieve ovutest met als gevolg zwangerschapstest hebt! Ik duim voor je. Ik ga ook nog even duimen voor mezelf.
Dank je, ik hoop het ook. Dan duim ik met jou mee. voor ons beide. Heb al enigsinds wat symptomen want je kan bijna testen.
Ja dat is het hem juist. Voel hetzelfde als toen, maar ben bang dat mijn lichaam me in de maling neemt. Steekjes, afscheiding, gevoelige borsten en ga zo maar door. En moeeee, niet normaal. Vanmiddag een paar uur geslapen.
nou, ik hoop het voor je meid. Klinkt errug hoopvol. Je lichaam kan je inderdaad in de maling nemen. ik moet wel zeggen dat als ik zwanger ben ik eigelijk van te voren al weet dat ik zwanger ben en geen test hoeft te doen. maar ik weet niet hoe dat zal zijn nou dat het en keer fout is gegaan. spannend hoor. ik hoop voor je dat je over vijf daagjes een posi test heb. ik hou het in de gaten. Gtjs Nanny.
Annie spannend zeg! laten we het hopen... de voortekens zijn goed in iedergeval bruisje@ dit was toch geen afscheidsmail, ik hoop dat je nog wel komt buurten. elini @ waar ben je ? zwanger dames @ tja euh lekker genieten... hier nog meer bloedverlies en heb allemaal steken heb de gyn gebeld en afspraak naar voglende week woensdag vervroegd ze bekijken het maar .. dat moeten ze maar uitsluitsel gaan geven... ben er helemaal klaar mee!
@ Lienie,m isschien komt het er nu alsnog uit ? Hoop ook echt dat je snel weer opnieuw kunt beginnen, want dit is ook niks zo.
Hier even een ego bericht ben doodziek en heb een kindje thuis die alleen maar loopt te huilen en dreinen. En manlief vertikt het om een dagje vrij te nemen! Terwijl als hij ziek is ik de verpleegkundige mag uithangen grrrrrr...Ik ben nooit ziek en nu ik het wel ben laat hij me stikken! @Lienie meid ik heb me je te doen wat een ellende zeg. Hopelijk gebeurt er snel wat. Dit word je toch helemaal zat?!
@ Aylin, beterschap meid, hmmm.. nou lekker dan die man van jou. Hier is mano trouwens ook steeds aan het dreinen hoor, hoort bij zijn leeftijd, word er soms ook helemaal gek van en vooral nu ik zwanger ben. Zodra ik zeg dat iets niet mag, gaat hij dreinen.
Nou idd normaal kan ik het best goed hebben hoor. Gewoon even laten gaan maar nu vind ik het toch best moeilijk. Echt bij alles wat ze niet mag dreinen, zeuren en huilen pfffff..Daarbij wil ik niet te veel met haar knuffelen omdat ik zo beroerd ben en ik niet haar wil aansteken.
JA hier echt precies hetzelfde hoor Aylin en ik probeer ook niet te reageren op zijn gedrein, maar als hij dat de hele dag doet vind ik het erg moeilijk. Meestal als ik dus idd ook niet reageer komt hij vanzelf weer naar me toen en wil hij ff knuffelen.
Ik probeer die negatieve aandacht ook te negeren en soms houd ze dan ook ineens weer op. Ach door die hormonen reageer je ook anders op dingen!