Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ sylvia, hier ook nog ff gefeliciterd meid :D

@ bruisje, jeeeeeeeeeeeej het hartje klopt :D helemaal geweldig ! Nu kan je weer een beetje gaan genieten.

En ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, ik moet op 28-04-2009 om 19:20, spannend.......

Das al sneller dan ik had verw8.

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

JOYCE: Dat schiet al mooi op! Dat is over 4.5 week ongeveer! :D
    En het geslacht.. Jullie zijn er dus nog niet uit of jullie het nou willen weten, of niet.. Wisten jullie het bij Mano ook?
    Het is wel moeilijk shoppen zoals je zelf al schreef.
    Toen mijn zusje 3 weken geleden beviel van dr zoontje, vond ik het ook erg leuk om even wat extra 'stoere jongens' cadeaus te gaan halen!

AYLIN: Thanks! ;)

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Alina, JA schiet idd al op :D Enne nee ik ben er nog niet uit :D Denk dat ik het toch wel wil weten.

Met Mano wilde we het heel graag weten, dus ten was het heel duidelijk te zien met de 20 weken echo.

Ja, ik hou ook van lekker stoer :D Maar als hij nog heel klein is, ook wel van lief.

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Jaaaa. thnx IEdereen..

@Aylin.. jouw berichtjes hebben me er echt doorheen gesleept hoor.. zo bemoedigend.. echt super.. moest steeds huilen als ik ze las.. heeeel erg bedankt daarvoor.. je hebt geen idee hoe belangrijk dit is geweest..

Ik zit idd op een grote roze wolk nu.. vind t echt prachtig allemaal en heb nu het volle vertrouwen.. natuurlijk zal dit nog wel wat dipjes kennen de komende weken, maar ook die kom ik zeker door...

volgens de vk was er geen enkele reden om te denken dat het fout zou gaan.. (al geeft ze wel aan dat het altijd zou kunnen, maar dat kan bij iedereen..)

@Sylviam.. geweldig meis.. GEFELICITEERD....

@Joyce.. jemig.. 20 wk echo afspraak alweer.. wta gaat dat snel zeg....superrr

@Alina.. ik ga duimen voor mega posi test voor je...

euh euh.. ZEEF!

HEEL VEEL SUCCES EVERYBODY....en maar veeeeeeeell roze komende maand..

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @NANNY.. ook hier maken duimen overuren voor je.. knuffie meis... weet hoe moeilijk het is als je zo graag wilt....ik ben gezegend met een vruchtbaar lijf en hubbie.. dus gelukkig ging het hier weer erg snel.. t kan dus heel rap.. en t wordt tijd dat dit topic leeg komt dames...!

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

Sylvia: Gefeliciteerd meid! :D Op naar de eerste echo!

Bruisje: Wat een opluchting! Nu kun je stukje bij beetje steeds meer gaan genieten... Gefeliciteerd meis! :D

Nanny: Ik wil ook! :D

Joyce: over 4,5 week ongeveer de 20 weken echo! :confused: Wat gaat dat hard zeg! Hopelijk zal de tijd voorbij vliegen... :D

Alina: Ik heb er nu gelukkig geen last van. Maar ervaring laat zien dat het vanuit het niks weer elk moment kan ontstaan! We hopen het niet natuurlijk!

All: Ik zit nu midden in mijn ongi! Op zich niets mis mee want hij is minder heftig dan ik gewend ben.. maar in combinatie met die verkoudheid waar ik nu bijna drie weken mee loop, voel ik me knap beroerd! Sinds gisteren heb ik er ook een keelontsteking bij en ik hoest de hele boel bij elkaar! :( Heel naar.....

Gisteren wel iets heel leuks op mijn werk meegemaakt! :D Een moeder kwam naar mij toe en vertelde mij dat ze het heel erg leuk vind dat haar dochtertje heel erg naar mij toetrekt. Het meisje is 1,5 week geleden 1 jaar geworden en is echt mijn oogappel! We kunnen het heel goed vinden met elkaar :D Wel jammer dat ze over 6 weken naar de ukken gaat :cry: Maar ja, dat is het risico van het vak he?

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bruisje ik was net zo onzeker als jou ik durfde er niet meer in te geloven.
    En toch is alles helemaal goed gekomen. Zondag ben ik alweer 12 weken. Wat de vk zegt klopt wel hoor als je nu een goede echo hebt gehad is de kans heel klein dat het mis gaat!

Lekker op je roze wolk blijven zitten en er zeker niet vanaf donderen!
    Meid ik heb je graag door deze zenuwslopende periode geholpen ik vond het ook verschrikkelijk!

Alina heeeeel graag gedaan.

Eleni aaaaah wat leuk van die moeder! Wel jammer dat je haar moet missen maar helaas het is niet anders! Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt. Gaan jullie nu gewoon rond je eisprong klussen? Of ga je weer aan de ovu testen?

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het hier? Heb geen fut om alles terug te lezen. Sinds gisteravond erg beroerd. Vandaag de hele dag misselijk geweest en alles aan het opboeren. Bah! Weet niet of dit al met mijn zwangerschap te maken heeft. Heb nu ook last van mijn maag.

@Bruisje: Joepie, meid helemaal geweldig! Wat een mooie echo!
    Ik ben jaloers, maar moet helaas nog 2 weken wachten.

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ja, ik vond het ook zo lief.. ik werd er gewoon bijna emo van! :eek: :)

Wij gaan niet meer aan de ovu-testen. Tempen doe ik nog wel maar daar kan ik nu, ivm met de griep, ook niet veel mee! We laten gewoon moedertje natuur maar haar gang gaan... en we zien het wel. Klussen moet ook leuk blijven natuurlijk...
    We hebben wel de afspraak dat als we over een half jaar nogsteeds niet zwanger zijn, dat we dan wel voor verdere onderzoeken gaan.. :(
    Het duurt wel heel erg lang zo..
    Hopelijk hoeft het nooit zo ver te komen natuurlijk, maar je weet maar nooit!

Xx Eleni

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Aylin: Morgen 12 weken [​IMG] :whistle: :whistle:

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik vind het zo leuk dat jullie er weer voor gaan. En je hebt gelijk als je een regelmatige cyclus hebt geen ovutesten of temperaturen. Brengt alleen stress met zich mee. En het moet wel leuk blijven natuurlijk :D

Meid ik denk echt niet dat het zo ver hoeft te komen. Voor je het weet ben je zwanger. Het is jullie net als alle andere lieve meiden zo gegund.

Ben vandaag wezen shoppen in Leiden met mijn moeder. Heb al wat leuke dingen voor de kleine gekregen ;)

Morgen idd alweer 12 weken....Ooooh meid word aub snel zwanger ik gun het je zo.

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wat is het hier stil zeg!
    Lekker van de zon aan het genieten?
    Jeetje Aylin, alweer 12 weken. Het gaat echt hard bij jou. Bij mij lijkt het verschrikkelijk lang te duren tot de 7 weken.

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Annie bij een ander lijkt het altijd snel te gaan. Voor mij duurde de 2 weken naar de 7 weken ook een eeuw. Spannend is het wel de periode tot de eerste echo. Je hebt vast een prachtige echo straks van een boontje met een heel mooi kloppend hartje!

14. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

IEDEREEN: Inderdaad! Erg rustig hier!
    Persoonlijk heb ik niet zo veel te melden.. Wij hebben een gezellig druk weekend gehad! :D
    En Annie, genieten van de zon?! Weinig zon gezien vandaag! Haha! Héél af en toe tussen de buien door..

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

Aylin, Gefeliciflappert met je 12 weken meis!! :D Wat moet dat goed voelen he? En wat ben ik jaloers..... :oops: :)

Hier ook weinig zon gezien vandaag.. maar ik zit nog steeds hele dagen binnen ivm de verkoudheid! :(
    Wel een leuk nieuwtje.. mijn ongi is voorbij :D
    Dus klustijd is aangebroken, haha :) :)

Nog een vraagje aan jullie:
    Is/was het gevoel van zwanger worden niet dubbel bij jullie? Aan de ene kant wil ik namelijk héél graag.. maar aan de andere kant ben ik bang dat me weer hetzelfde zal overkomen.. :(
    Ik weet niet of ik dat wel trek! :(

Hoe ervaren jullie dat?

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hallo, Even een vraagje zou het ook kunnen dat ovutesten niet werken. Ik heb er van sensitest en nu zouden ze toch positief moeten zijn maar helaas. Kunnen ze weleens niet werken of is mijn ei weer nergens te bekennen? :(

grtjs Nanny.

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Nanny, misschien heb je later je ei meis! Ik zou als ik jou was gewoon door blijven testen (en eventueel om de dag blijven klussen! )

Hoe lang ben je al aan het testen? Vanaf welke cyclus dag? Wat als je uitgaat van je kortste cyclus adviseren ze om vanaf dag 7 te testen maar als je weer uitgaat van je langste pas vanaf dag 23!

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Eleni: Niet jaloers zijn jij word ook snel zwanger!

De angst ken ik...Vooral toen ik niet rekende op een zwangerschap was ik zwanger. De blijdschap na de positieve test sloeg om naar angst!

De angst is normaal maar wil je opnieuw zwanger worden moet je hiermee leren omgaan. Helaas zul je de nare ervaring nooit meer vergeten. Maar als een volgende zwangerschap wel goed gaat krijg je wel weer het stukje vertrouwen in je lichaam terug wat je kwijt was. Vergeet niet dat het ook goed kan gaan. En dat merendeel van de zwangerschappen na een miskraam goed gaan. Ik vond dit de eerste weken ook heel moeilijk om te geloven hoor!

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ben van de laatste cyclus uit gegaan dus ben bij tien begonnen. ik heb ook niet veel testen meer dus dan zou ik er moeten bestellen ik weet t of ik dat wel wil. het is zo'n must!.

Ik snap jou ook wel hoor aan de ene kant wil ik ook zo graag maar aan de andere kant heb ik zoiets van gaat het wel goed. lastig is dat.het voordeel bij mij is dat ik twee gezonde zwangerschappen heb gehad dus weet dat ik wel gewoon zwanger kan zijn. Maar na de MA is het toch wel anders hoor.

Grtjs Nanny.

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nanny misschien idd een laat ei....

Gewoon lekker blijven klussen :)

Deel Deze Pagina