Ja, inderdaad! Die angst dat je weer bruinverlies hebt... ik zou helemaal gek worden! En dat is raar, want bij de vorige zwangerschap heb ik nooit bruin/bloedverlies gehad! Dus zelfs dat zegt niets! :-s Het is denk ik, net als bij jou , de eerste weken even goed doorbijten.. proberen positief te denken! Je ziet dat ondanks jou bruinverlies je toch een gezond beebje bij je draagt Dat geeft dan toch wel weer goede moed!
AAAAAhhhh please nee he! hihihi @ Aylin droppie trouwens die kleine meid van jou. Jij zal nu ook wel wat meer gerust zijn nu dat je 12 weken bent fijn hoor lekker van gaan genieten.
@ Nanny: Ja, het moet inderdaad geen must worden! Als ik jou was zou ik gewoon lekker door blijven klussen! Een MK en een MA zijn allebei heel erg..maar bij een MA vindt ik het zo vreselijk naar dat je lichaam je zo ongelooflijk voor de gek houdt! Ik was er van overtuigd dat ik nog zwanger was..
@Eleni idd bij mijn vorige ma heb ik ook geen bloed of bruin verlies gehad. Helemaal noppes nada niks! Toch ben ik pas met 12 weken gecuretteerd. Moet je nagaan. Wat mij wel heeft geholpen is de extra aandacht en echos die ik heb gekregen van de gyn en vk. Dat was echt super. Iedere zwangerschap is anders. Ik vergeleek deze zwangerschap ook met die van Aylin maar dat is niet te vergelijken! Voor Aylin heb ik ook een ma gehad dus je ziet het een gezonde zwangerschap na een ma bestaat zeker! Gewoon positief blijven meid. Als je straks je beebje in je armen bent weet je dat dit het allemaal waard is geweest! @Nanny dank je voor het compliment. Het is een schatje en af en toe een kleine draak. Heb jij meiden of jongens?
Hoi meiden, Jeetje, wat wordt er ineens veel gekletst! Haha! Eleni; Ik herken helemaal wat Aylin schrijft. Ik was en ben nog steeds bang dat het niet goed gaat. Het ene moment voel je van alles en het andere moment niets en dan denk je ... oh, zal het wel goed gaan. Maarja helaas moet ik nog even wachten op de eerste echo. Zelfs daarna zal ik nog onzeker blijven. Helaas kan ik nu nog niet echt genieten van mijn zwangerschap. Voel ik me wel eens schuldig over.
Ja inderdaad ik ging er ook vanuit dat ik nog hartsikke zwanger was ik heb wel mijn twijfels gehad hoor. maar dan had ik zoiets van nee ik heb alle symptomen nog. Dus dan verwacht je heel wat van zon echo en dan zie je helemaal niks!
@Annie vervelend he die eerste weken. Ik was heel negatief de dag van de echo ik zei nog tegen mijn man straks staan we weer bij de dagopname balie voor curettage nummer 3....Maar meid het komt helemaal goed geloof me. Kijk naar Bruisje die was ook zo bang. Krijgt ze zelfs nog 2 dagen cadeau! Mijn man geloofde er wel in hij zei; Je geeft ons kindje geen eens de kans je schrijft het nu al af!!!!!!! Ik voelde mij toen ook erg schuldig. Hij heeft me echt door de eerste weken heen gesleept. Heb wat af lopen janken. Ik had bruin/roze verlies dus steeds als het er weer was zat ik weer met tranen op de wc pot. @Nanny die teleurstelling van een ma is groot. Je voelt je zo bedonderd!
@ Annie: Dat is heel begrijpelijk hoor..dat je er op het moment niet zo van kan genieten! Je bent het vertrouwen in je lichaam kwijt na alles wat er gebeurd is... Ik leef met je mee hoor en ik ga duimen dat je tijdens je echo een heel mooi, met een stevig kloppend hartje, 'boontje' ziet! Lijkt me dat de tijd nu enorm stil staat voor je.. @ Aylin, haha Ok! Ik dacht echt even dat ik gek was geworden... @ nanny: inderdaad. ik had zelfs mijn schoonmoeder meegenomen! Ik dacht gewoon nog dat het helemaal goed zat!
Hahaha meiden heerlijk lekkere kattenkopjes hahahaha... Nee ik ben gek op mijn draakje...ze word zo wijs nu! Ook als ze alleen speelt kijk ik vaak stiekem naar haar kan zo om haar lachen dan.
@Aylin Kattekoppen kunnen ze zeker hihihi. Ik zit ook vaak te genieten van hoe Evie de jongste lekker op het kleedje zit te spelen heerlijk is dat. Ik kan ze al op gaan geven voor de peuterspeelzaal maar vindt het nog maar niks hihi. De oudste (lieke) die zie ik al zo weinig nu ze op school zit. Dus van genieten hoor zolang ze nog thuis zijn heel cliche maar het gaat echt ZO snel.
Helemaal gelijk in. Het eerste jaar van Aylin is voorbij gevlogen. Ik kan zo van haar genieten. Ben benieuwd wat ons tweede kindje word. Ik denk zelf een meisje
Heej goedemorgen meiden Lekker veel geklets zag ik, ik heb het allemaal weer ff gelezen Nou hier vanmorgen weer misselijk opgestaan, maar verder gaat het wel goed hoor. Heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan.
ja dat heb ik dus ik scheit echt 4 kleuren om dit weer mee te maken dan kunnen ze me in het gesticht zetten hahahahahah aylin gefelciteerd met je 12 weken grens 1/3 erop hahaha @bruisje gefeliciteerd met je hartje @sylviaM dat heb je snel gedaan gefelicteerd en nu vast houden de beeb... @Joyce spannend die 20 weken echo die vond ik persoonlijk erg leuk hier nog steeds lichtbruinverlies Zoontje heeft waterpokken en kan niet slapen zoooo zielig.. een grote krentebol afgelopen vrijdag mancure opleiding gehad was erg leuk deze week weer les 2...
Lienie ik hoop voor jou snel op herstel en een gezonde zwangerschap. Meid je hebt wel dubbele pech gehad zachtjes uitgedrukt!
@ Lienie, ja groeit snel he ? Al krijg ik nu wel steeds vaker te horen, jeetje je heb echt al een flinke buik he ? Maar ja, hoort erbij he ? Ben het wel gewent trouwens, met mano was mijn buik ook groot. Beterschap voor je zoontje, hoop dat het snel over is, waterpokken is vervelend. @ Aylin, ja ik vond het gisteren ook al zo rustig. Hoe gaat het nu met je meid ?