Dank je! Ik zal als ik jou was toch nog 2 dagen wachten.. Wel heel spannend natuurlijk, maar dan weet je het echt zeker! Ik ga voor je duimen!
wow! wat ee goed bericht! naja, hopen dat de pijn door de nierstenen snel over gaat! maar je kleintje zit er gelukkignog! Heel veel beterschap!
Bedankt voor alle felicitaties meiden. Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik droom. Het blijft echt een ongelooflijk wonder en daar heb ik inderdaad wel wat nierstenen voor over. Ik heb een soort spierverslapers gekregen en het plan is om ze gewoon uit te plassen (als dat al niet gebeurd is). Dreamerfly fijn dat het in je hoofd allemaal weer wat rustiger is, maar raar van je menstruatie. Mmmh misschien inderdaad even langs de huisarts als dit zo blijft. Het klinkt wel een beetje als een vroegtijdig geeindigde zwangerschap?! Suzie he getver wat pijnlijk als je zo doos thuis krijgt. Vreselijk confronterend! Veel succes met deze laatste week wachten. Het kan zo vreselijk lang duren. Ster en Lien, halve streepjes en vage streepjes Wat vervelend, maar hopelijk worden dit snel mooie dikke en hele strepen. Ik duim voor jullie. Kadotje gefeliciteerd met jullie kado Ik ga mezelf nog eens tien keer in mijn arm knijpen om te checken of ik echt niet droom
Super he Trees! Kan me voorstellen dat het net lijkt of je droomt. Kadotje gefeliciteerd, geniet ervan. Hier ff in de lappenmand. Had al een paar dagen kiespijn, maar gisteren was het niet meer te harden. Heb van ellende de weekend tandarts gebeld en mocht gelukkig komen (aardig mens). Had een gat in mijn verstandskies en hij moest getrokken worden. Ben als de dood voor de tandarts, dus dat was geen pretje, maar heb het doorstaan. Het enige was dat ze foto's moest maken en dat vond ik toch minder met een eventuele zwangerschap. Wil niets doen wat een miskraam kan veroorzaken. Had ondanks de kiespijn ook geen pijnstillers genomen, omdat ik bang was dat het niet goed zou zijn. Niet klagen, maar dragen! Nu maar afwachten nog een week.
oh oh oh suzie, wat naar allemaal! Je kies is er nu uit dus? Je kiespijn is vast wel over , maar nu zeker weer pijn van het trekken? Valt allemaal niet mee nee, ik heb ook zo'n hekel aan de tandarts! Je kan gerust wat paracetemol nemen hoor, heel de tijd pijn is ook niets! NOg ff wachten tot je nod, spannende dagen altijd weer he, ik ga hopen en duimen voor je dat het deze maand raak is hoor! Hier vanmorgen weer precies dezelfde lichte streep als gister, echt bijna niet zichtbaar... Dus we blijven nog maar afwachten, word er zo moe van... Ga proberen morgen niet te testen en dan dinsdag pas weer! Hoop dat ik het volhoud!
Suzie je mag zoals Sterretje al zei paracetamols gebruiken. Ik heb het toevallig deze week nog van de gyn gehoord! Ster spannend hoor zo licht streepje, maar vaak duurt het wel een paar dagen voordat het dikker wordt. Ik blijf keihard voor je duimen en ben benieuwd of het je lukt om te wachten tot dinsdag Hier ben ik van mijn roze wolk afgekletterd en sta weer met beide benen op de grond. Heb weer wat donkerrood/bruin bloedverlies. Heel weinig, maar toch wil dit liever nu even niet hebben. We wachten maar weer af...
Hoi Meiden! Weer terug van weggeweest! Druk druk! Wat ontzettend veel te lezen! @Trees, wat een ontzettende tijd moet dit zijn voor je! Goed nieuws, slecht nieuws elke keer weer! Ik heb echt met je te doen! Je weet dat bloedverlies niet perse slecht hoeft te zijn he? Maar ik snap je helemaal! Zal heel hard voor je duimen! Veel sterkte met je nierstenen! @Kadotje:gefeliciteerd! Probeer nu te genieten! @ Sterretje: oh wat spannend! Ik zou nog wel twee dagen wachten als ik jou was. Maar dat duurt natuurlijk erg lang! @Lien: voor jou ook spannend meid! Sterkte morgen met testen! Ik hoop het voor je! @dreamerfly: Goed te horen dat het weer wat beter met je gaat! Wel vage klachten zeg! Hoe is het er nu mee? Hier alles normaal. Voel me niet zwanger, maar ook niet alsof mn ongi eraan komt. Ben wel moe en ook mn boobs zijn nog steeds gevoelig. De ene keer meer dan de andere (vooral 's avonds ?) . Ik durf nog niet te testen. Ben bang voor een teleurstelling. Ik denk wel dat ik toch nog ongesteld ga worden, dus probeer het nog een weekje af te wachten. Dan kijken of ik er een testje tegenaan durf te gooien! Liefs Olivia
Hoi meiden, Hier gaat alles wel weer goed, nog iets last van mijn mond, maar veel minder dan met die pijnlijke kies. Ben blij dat hij eruit is. Van kiespijn wordt je echt chagerijnig. @Trees, wat vervelend dat je dan weer een beetje bloedverlies hebt. Maar dat is dan toch wel gewoon door die nierstenen? Maar je hebt al weer bijna een echo! @Sterretje: onduidelijk zeg die testen. Dus je gaat morgen weer testen? Spannend hoor! @Olivia knap dat je kan wachten, zou dat echt niet volhouden hoor. Hoop voor je dat het raak is.
En ster heb je je weten in te houden? Of is er weer een testje versleten Suzie fijn dat je iets minder last van je mond hebt en van pijn kan je inderdaad last van je mond hebben. Olivia knap dat je kan wachten, wauw! Deze testjunk kijkt je vol bewondering en verbazing aan . Heb je voor jezelf al wel een testdatum afgesproken? Hier komt het bloedverlies helaas niet van de nierstenen. Ik had vorige week ook al anderhalve dag oud bloedverlies, maar toen gaf het inderdaad een vertekend beeld omdat ik ook wat bloed in mijn urine had zitten. De gyn dacht dat dit oud bloed van de innesteling was. Ik baal dat ik het nu alweer heb, ook al is het niet veel. Toch wil ik nu liever geen bloed zien. Het is al spannend genoeg!
hey, Voor alle meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd. Ik ben jammer genoeg ongie geworden. Dus deze maand weer een nieuwe kans. Heb wel een hele leuke verrassing gehad, ik ga trouwen 29 mei 2009 dus kan er nog een kleintje voor de bruiloft en anders maar met een dikke buik. Toch zou het geweldig zijn als we dan met zijn drieën zijn, na alle pech van dit jaar.
hallo allemaal! @trees, he meis wat vervelend dat je toch nog wat bloed verliest, maar je weet het he, het hoeft echt neits te beteken! Van de week gelukkig je echo, dus dat is wel heel spannend! @suzie fijn dat het wat beter gaat meis! Pijn is nooit leuk! Nog maar een week wachten voor jou, spannend! @olivia, wanener wil je gaan testen meid, vind het zo knap dat je kan wachten, ik ben er geen ster in haha! Hier vanmorgen dus weer een test versleten... Had haast en zag vanmorgen niets, ik al balen, maar nu kwam ik net thuis en keek er toch weer na, weer die lichte streep Heb in me pauze een gewone test van kruidvat gekocht, die schijnen nog beter weinig hcg op te kunnen sporen? Dus die nog maar eens proberen.. Mijn temp is nog wel hoog dus dat lijkt me een geod teken, als dat nog zo is, misschien morgen maar liever overmorgen testen Maar ja jullie hebben al begrepen dat ik mezelf maar moeilijk in bedwang kan houden met testen Wat zouden jullie doen, nu met de andere test toch een dag overslaan, of toch proberen? Weet neit meer zo goed waar ik goed aan doe namelijk... Liefs Sterretje
@mieke, soprry dat ikje vergeet! Wat gaaf dat je gaat trouwen, geweldig! Het lijkt mij geweldig om met een kleintje in je buik te mogen trouwen, maar hopelijk mag je je babytje al eerder hebben! Ik ga ina ugustus trouwen en hoop ook echt op een kleine in me buik! Nog gefeliciteerd hoor meis!
Moeilijk he sterretje. Ik ben ook zo'n testverslijter. Het beste is tot woensdag te wachten, want je HCG verdubbeld iedere twee dagen. En als je dan ook nog die gevoeligere test hebt, moet dat toch wel duidelijkheid geven. Maar kan me voorstellen dat je het moeilijk vind te wachten.
aah ik haat het ja! Wil het zo graag zeker weten... Sommige zeggen wel een streepje is een streepje, maar daar geloof ik bij deze resultaten nog niet in helaas... Stiekem zegt mijn gevoel wel dat het zo is, maar ja ik weet hoe goed je lichaam je voor de gek kan houden, dus wil er toch niet te veel op rekenen... Maar ergens doe je dat toch, en ben ook zo bang dat ik straks teleurgesteld word dat ik niet zwanger ben, dus wil het gewoon nu weten! Wachten is zo moeilijk
En sterretje heb je alweer getest? Ik vind het ook zo spannend voor je! Bij de etos verkopen ze trouwens extra gevoelige testen van testpoint voor 10 euro per stuk, misschien is dat wat?
goede morgen allemaal! Ik ben vandaag erg goed bezig! Heb gewoon niet getest! Ik ga morgen testen met die van kruidvat, die schijnt ook erg gevoelig te zijn! En trees anders ga ik die van de etos die jij aan raad nog eens halen! Ben zo benieuwd, maar me vriend heeft me op het hart gedruktnu neit testen en tot morgen te wachten... Was er zo mee bezig Was ook al weer een beetje verdrietig dat het zo zal zijn... Nou ja we zien morgen weer verder! @trees hoe is het nu met jou, is het bloeden weer gestopt? Nog maar 3 nachtjes slapen, dan kun je je uk zien springen
Wat goed dat je niet getest hebt! Nu moet je morgen wel een betet streepje hebben (positive thinking). Vanavond niet te veel drinken en 's nachts niet plassen . Het zal je zo gegund zijn, ik blijf duimen hoor! En jullie gaan allemaal trouwen! Wat leuk! Ik heb altijd geroepen dat ik trouwen onzin vind, maar de kriebels komen hier wel een beetje. Het lijkt me geweldig om met een kleine uk aan de hand op een zonovergoten wit strand op een tropisch eiland te gaan trouwen. Wat voor bruiloft gaan jullie doen? Het vloeien is weer behoorlijk afgenomen. Het was al niet veel en nu is een beetje beige afscheiding (bah). Vannacht bijna niet geslapen omdat ik me weer allemaal gekke dingen in mijn hoofd aan het halen was . Inderdaad nog drie nachten, ik tel ze ook...pffff. Vrijdagochtend ben ik in ieder geval de eerste, dus dat scheelt weer. Nu maar weer eens aan het werk, want zo trouwfeestje wat ik in mijn hoofd heb, zal wel het een en ander kosten
hihihi... Ja helaas trouwen gaat een hele hoop centjes kosten, zeker als je het zo ff tussendoor doet als ons! We wilden eigenlijk volgend jaar trouwen met de kleine er bij... Maar toen het mis ging was ik zo verdrietig en alles, dat mijn vriend me ten huwelijk gevraagd heeft! Echt zo lief! We gaan smorgens foto;s maken bij onze nederlandse molens in kinderdijk, trouwen in gemeentehuis en saafs lekker uit eten met de daggasten en daarna nog lekker een feestje! Hopelijk met Jip en Janneke Chanpagne Het mooiste lijkt me echt met een frummel in me buik nu, eerst wilde ik heel graag ons kindje erbij hebben, als bruidskindje of iets, maar nu het zo gaat vind ik dat ook prima, heb er erg veel zin in! Ga vanavond gewoon niets drinken, niet plassen vannacht, en als tie er dna niet afspringt, dan weet ik het ook neit meer hoor! Nou ik ben blij dat het wat beter gaat bij jou, echt super! De dagen duren lang zo he, weet er alles van Maar meis ik weet zeker dat je vrijdag een springend kruimeltje zie hoor! Misschien zelfs wel smilend naar jullie Blijf er in geloven hoor! liefs Sterretje
Hallo daar, na mijn bbz van 14 mei ben ik nu gelukkig weer ongi geworden. Heb bij mijn vorige zwangerschap ook wat hulp van de ovulatietesten gehad dus die halen we nu maar weer uit de kast. Gister gesprek met gyn. gehad en moet dit keer een vroege echo laten maken.(met 5,5 week) Checken ze of het nu wel op de goede plek zit. We gaan ervoor! Allemaal succes.
Hoi Testverslijters! Is heus wel moeilijk hoor dat wachten! Helemaal omdat ik er nog 1 in huis heb.....Dat ding brandt in mijn handen, echt! Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we, als er niets is, morgenavond een testje gaan doen! Ik ben alleen zo bang dat de teleurstelling zo groot is, als het niet zo is. Sinds zondagavond heb ik af en aan ongi pijntjes, maar er komt niets. Ook mn boobs blijven gevoelig en normaal wordt dat minder als mijn ongi eraan komt. Nog ff wachten dus..... Leuk hoor dat trouwen! Ik hecht er voor mijzelf weinig waarde aan, maar vind het voor anderen ontzettend leuk! Gefeliciteerd Sterretje en Mieke! Trees, zoals jij het schetst lijkt het mij trouwens ook wel wat! @Sterretje: sterkte met je test morgen! Het is je zooooo gegund! @ Trees: Goed te horen dat het bloeden weer minder is geworden! Nog een paar nachtjes slapen en dan kun je vast met een gerust hart het weekend in!Ik duim voor je! @Suzie: Hoe is het nu met je? @Goolio:Goed dat je ongi er weer is! Op naar een normale cyclus! Hoop voor je dat het snel raak is! Liefs Olivia