Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Ok dan =D> !!! Gefeliciteerd en nu helemaaaaááaaal genieten!

2. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Elegance, je mag gewoon lekker "klagen" hoor. Dat is juist zo fijn aan dit forum :D !

Hier alles prima, ik ga op het wachtbankje zitten en hopen dat mijn "paas"ei goed gevonden is door de zijn zwemmers... :) .....echt net paasei zoeken! Na ja.....geduldig wachten.. [-o< ...en dat kan ik zóóó goed.

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @aylin, o wat heerlijk dat alles goed is, fijn!! :D lekker verder proberen te genieten ondanks moe- en misselijkheid meid!

@annie, succes morgen meid, we duimen voor een prachtige echo! :D

@elegance, zeuren???!!! :confused: daar is dit hele forum toch voor bedoeld, om vreugde en verdriet met elkaar te delen, dat is toch geen zeuren meis! ;)

@alina, he verdorie, dan zakt alle moed weer weg he na zo'n stomme witte test!! maar nog maar even afwachten en voorbereiden op de :evil: dan komt de klap niet zo hard aan.... het is zo kl*te als je symptomen denkt te hebben ve zw.schap en je r bijna zeker van bent en vervolgens zo'n '' lege'' test vasthebt. duim nog wel voor je hoor, want idd geen bloed geeft moed! ;)

@tink en eleni, succes op wachtbankje!

en hier de rust zelve, heeeeeeel geduldig afwachten tot ei! [-X neeeeeeeeeeeee, we kunnen niet wachten tot klustime! een wondertje creeeren en de voorpret, we weten nu dat het kan, dus vroeg of laat, onze tijd komt ook!! :D net als bij ieder ander op dit forum, maar zeker na de MK is een kindje hier zo welkom! [-o<

liefs humm

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi Hum, heel goed dat je zo positief bent! Inderdaad, het kan en jullie tijd komt ook. Alleen had je het liever gister dan vandaag.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @hummie, jaaaa duurt lang he, pff, ik vind het nog steeds ongelooflijk dat zwanger worden en zwanger zijn maar met een ding te maken heeft en dat is wachten.. lees geduld.. :)
    Hummie ik weet zeker dat jullie heel snel posi gaan testen en jullie deze beeb volgend jaar in jullie armen hebben.. Het is je ook zo gegunt meid.. maar zoals je zegt geniet ook van de voorpret van het zwanger worden.. die tijd maak je ook maar een keer mee :) Bij de volgende beeb heb je het druk genoeg :):) over hoeveel dagen heb je je ei?

@annie, whaa je bent al 8 weken!! gogogogo girl :) dat schiet al aardig op, voor je het weet ben je de gevarenzone al uit! Ik kom je achterna he! :):)

@tinkerbell hoelang nog tot je NOD al je met pasen je ei hebt gehad? :):)

6. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik heb 14 Mei een afspraak bij mijn gynaecoloog, ontzettend spannend! Ik voel me goed en alles in me zegt gewoon dat dit goed zal blijven gaan.

Meiden op de wachtbank, ik duim voor jullie!
    Zwangere meiden, op naar de geboorte, we kunnen het!

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    thanx meiden!! :D

@annie, nog maar 3 uurtjes meid en dan de verlossende echo!! succes meid!

@elegance, verwacht ergens eind april rond de 26e ei, dus klustime!!

@meagan, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt! positief denken is alleen maar goed meid! :D

liefs humm

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee meiden,

zo een weekend niet gelezen en ik kan een half boek gaan lezen..

Elegance Gefeliciteerd .. we gaan van het positieve uit..ik wens heel veel sterkte en ik hoop dat je snel de uitslag krijgt.
    wanneer mag je bloedprikken?

Alina.. hoe kan het nu dat het de test weer wit is
    je was gewoon te vroeg met testen komt goed....
    oja slijm was mij een teken dan ik zwanger was ... hoewel de vorige keer ik het niet had maarja was ook geen goed miskraam..
    heb nu ook slijm ... dus ik ga weer zitten hopen wat ik niet moet doen... mag ook niet eens deze maand..

Meagan gefelciteerd met je nieuwe aanwinst..

Annie SPANNEND Vanmiddag .... hoe traag gaat de klok vandaag hahaha

tinkerbell ik hoop dat je je paasei goed versiert heb met je zwemmers...

Joyce@ ik miste je al maar je was een weekend weg.. hahahah
    nou lekker genoten dus.

en de rest die vergeten ben SORRY

hier heel druk weekend gehad...
    2 verjaardagen , schoonma jarig en zoontje was 2 geworden 2e paasdag
    hij is weer verwend,.... mijn hele tuin staat vol met auto's speelhuisje en nog meer dingen
    maar was heel gezellig en hij was helemaal kapot.
    gisteren heeft die in zijn eentje nog eens alles bekeken.

ik had vorige week een positieve ei en temp omhoog dus klaar dacht ik en nu wachten.
    nog doorgetest met ovu tot die spierwit was.
    ging ik gisteren en vandaag meten is mijn temp weer gedaald.
    36,5 is mijn basis en na ei 37,0 nu is hij al 2 dagen 36,8
    weer ovu gedaan en heel licht een streepje ( echt heel vaag )
    iemand bekend mee?

9. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Tinkerbell, las net pas je vraag. Ik heb geen curretage gehad, ik ben zo enorm tegen abortus dat ik het zelf niet wilde ondergaan, erg he? Ik ben dus bewust uit het ziekenhuis weggebleven. Op 29 December begon het en 17 dagen later was het eigenlijk pas echt voorbij (ik dacht eigenlijk dat ik gewoon weer zwanger was, alles wees er op en had ook een positieve test), toen verdween eindelijk de pijn en verloor ik nog een hoop. Ik ben in Februari en Maart redelijk normaal ongesteld geweest (nou ja.. scheurende buikpijn, 3 dagen lang en dan niets meer :s) en nu dus een positive test.(ClearBlue normale digi).

@Alina Ik verlies nu nog steeds redelijk veel slijm en weet dat ook nog van de vorige zwangerschappen, dan dacht ik continu dat ik toch ongesteld was geworden ;) Het kan ook een voorteken zijn van een aankomende menstruatie, helaas.

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik het net een hele goede echo gehad en het hartje klopt. Heb hem ook gehoord.
    De tranen stonden in onze ogen. Wat zijn wij blij.

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Gefeliciteerd meid...
    en wat zag je allemaal!

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha niet heel veel. Is nog maar 15 mm. Wel een beetje de armen en benen en het hartje.
    Ben 1 a 2 dagen korter, maar dat maakt niets uit.

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh Annie.. nogmaals.. SUPER DE PUPER hoor...knuffie en nu GENIETEN HE!!!!!

@Alina.. hoe gaat t nu meis???

@lieni.. waaro mag je nog niet deze maand?? of heb ik t nu verkeerd gelezen..??

kuss bruis ;)

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh en hier gaat t wel goed..vrijdag echo en vind t weer spannend...hoop dan ook dat ze ff gaat luisteren en dat we het hartje kunnen horen..

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Foto staat in album!!!

Spannend ichtus, vrijdag weer een echo! Ik heb er alle vertrouwen in. Jij toch ook?!?!
    knuf

16. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Annie Gefeliciteerd!!!!! Ik hoop 14 mei ook zulk geweldig nieuws te kunnen melden!

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @annie, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah super fijn voor je meid!!! geweldig! pfff wat een opluchting dan he? geniet van je mooie echo. Ik ga 'm zo es even bekijken! :D

@alina, en? al :evil: of nog niks? :D

@lienie, vreemd van je temp, want je bent nog niet bij je nod he? ik temp nooit dus heb echt geen flauw idee wat dat kan betekenen... wel weet ik van meiden die het wel doen, dat ze als ze zwanger zijn soms een temp dip kunnen krijgen bij innestelen en dan weer omhoog gaat!!! dus wie weet... :D en ovu testen reageren ook op hcg! ;)

@bruisje of ichtus, spannend vrijdag echo! heb je al een 1e echo gehad of is dat as vrijdag?

liefs humm

18. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

ALLE LIEVE MEIDEN: Bedankt voor jullie woorden!!
    Ik ben nog niet ongesteld geworden vandaag. Lijkt er ook nog niet op dat ik het ga worden. Ik wacht het maar af..
    Test in ieder geval niet weer voor zaterdag of zondag!
    Voor hetzelfde geld is mn hele cyclus door de war. Ik weet het niet.

LIENIE: Nog gefeliciteerd met je zoontje dan!

En LIENIE en MEAGAN: Jullie hebben het tegen mij over slijm, maareh..
    Daar heb ik op het moment geen last van, hoor! ;)

ANNIE: GEFELICITEERD!!! Gaaf meid, echt super! Mooie echo! :-D

ICHTUS: Yeah, vrijdag.. Dat is al zo! Kun je weer even zwaaien naar je kleintje! Super!
    En voor jullie dan weer een geruststelling! :)

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Allereerst Annie geweldig meid lekker genieten!!!! :whistle:

@Hummie fijn dat je er zo positief instaat en voor je het weet ben je weer zwanger.
    @Alina goed teken dat je nog niet ongi bent!!!
    @Lienie als je temp na je eisprong 3 dagen hoog blijft en erna weer iets zakt hoeft dit niets te zeggen. Je kan net zo goed zwanger zijn!!! Mijn temp kaartje was bij de zwangerschap ook een beetje vaag.
    @Bruisje jeeeeh weer je kindje bewonderen.

@All morgen ga ik voor de tweede keer naar de VK ben dan 15 weken. Het gaat nu erg hard. Vooral met mijn kleine dreumes ben ik zo druk dat mijn zwangerschap bijna aan me voorbij vliegt!

20. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Annie, wat super!!! Nou, weer even een positiever gevoel tot de volgende controle. Geniet ervan meid!

Aylin, heel veel plezier morgen met je echo!

Meagan, volgens mij vroeg jij het, maar ik weet niet zeker wanneer ik kan testen. Ik had zondag die positieve ovulatietest en ik las op internet dat je 14 tot 15 dagen later een zw.test kan doen. Dus afwachten maar.
    Moet trouwens dinsdag naar de gyn voor controle. Moest eerst een woensdag, maar hij heeft het verzet. Kunnen ze dan misschien al wat zien? Wat denken jullie? Het zou dan een week na bevruchting zijn denk ik.
    Ik

Liefs Tink

Deel Deze Pagina