Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Elegance,

Ik ben ook niet misselijk meer sinds een dag of twee. Ik kan zelfs koffie drinken zonder naar de wc te rennen :) Mijn borsten doen wel enorm veel pijn en dat is voor mij een heel goed teken. Voor mijn MK verdween dat namelijk.

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou Joyce idd ik zie er ook helemaal niet tegen op. De vk begon er zelf over omdat ze het zag in mijn zwangerschapskaart. Mijn bevalling duurde heel lang maar was het idd binnen no time vergeten.

@Lienie hahahahhahahahha wat een humor meid...

3. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @elegance, kleuren jouw tepels ook zo donker? Ik begin nu te denken dat ik toch verder ben, zo vroeg heb ik dat nog nooit gehad :s Afwachten maar tot 14 Mei, duurt nog best lang ;)

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Mijn tepels leken in het begin deze week wel donkerder, maar dat kon ook komen omdat ze giga gevoelig waren.. Nu zijn ze weer zoals ze altijd zijn geweest.. ze voelen nu ook niet meer gevoelig.. Dit was de vorige keer bij mij ook zo voor de mk, zoals jij het ook gehad hebt.. Na mijn huilbui vanochtend voel ik me een stuk opgeluchter.. Ben iig klaar voor wat komen gaat.. hoe het ook zal gaan.. :)

En ik beloof dat ik volgende keer weer op jullie ga reageren :) was wel even heel ego vandaag :)

5. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Elegance, vergeet niet dat de échte verschijnselen nog moeten komen! In de eerste weken is het altijd komen en gaan. Vandaar dat ik even dacht al verder te zijn.

Het is afwachten geblazen, ik zal blij zijn als ik 38 weken ben....

Succes!!!!

6. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Dank je wel Aylin, ok, 14 dagen na de negatieve ovu.test. Dat zal dan wel volgende week maandag of dinsdag zijn.

Elegance, hoe gaat het met jou? Ik vind je zó positief, je ziet wel wat er komen gaat. Lieve Elegance weer een dikke knuffel voor jou! Geniet lekker van de zon en wij gaan hier heeeel hard duimen voor je.

Meagan, 14 mei duurt inderdaad nog werg lang. Mag je niet eerder komen dan? Wie weet ben je echt al langer zwanger. Ben je ook eerder bij de 38 weken!

Ok meiden, ik had gisteren een paar keer zo'n trek gevoel in mijn onderbuik. En dat had ik ook toen ik zwanger was! Ik stondop van de bank en dan lijkt het wel alsof er iets in je onderbuik aangestrokken word. En dat voelt dan als een trekkerig gevoel, maar als je even rustig staat trekt dat weg.
    Toen ik dat gisteren had, dacht ik "Oh, dat hoort bij de zwangerschap" Maar toen ineens een flits in mijn hoofd van "Nee, ik ben toch niet meer zwanger!" Toen schrok ik wel, want ik ben natuurlijk nog niet ongesteld geweest en mijn controle na de curretage is a.s. dinsdag. Ben best zenuwachtig wat de gyn allemaal gaat zeggen.

Nou, dat was weer eens stukje onzekere Tink! Liefs!

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Tinkerbell spannend meid wie weet word je wel niet meer ongi. Ik vond de nacontrole bij de gynaecoloog in het ziekenhuis niet veel voorstellen. Mocht je zwanger zijn is er nog niet veel te zien denk ik.

Hier gaat alles goed. Heb wel ontzettend veel last van mijn rug. Morgen ben ik vrij en ga ik lekker een dagje weg met een vriendin.

Hoe gaat het met de rest van het wachtbankje..???

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

think wanneer was je curretage? wanneer verwacht je je NOD
    die van mij verwacht ik vandaag en mijn temp is ook 0.1 graden gedaald.
    ook niet echt veel maar wel een daling.
    stijging was ook niet echt heel veel van wat ik normaal gewend ben...

ik moet een ronde overslaan maar iets in mijn hoopt toch stiekem om een foutje..
    slecht he!
    voel me ook al een paar dagen echt beroerd... alsof ik flinke buikgriep krijg.. mijn manlief heeft het ook en zoontje ook ... dus er heerst wel wat...

nouja mijn maandverband met slopende vleugels zit in mijn tas... ik wilde eigenlijk niets meenemen (soort bijgeloof). maar ik heb een lichte broek aan dus beetje te groot risico

9. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Goedemorgen!

Tink, ik wil persé bij een gynaecoloog die nu eenmaal enorm populair is, de eerste plek is pas de 14e Mei maar ik word wel gebeld als er een plekje tussendoor is. Het "trekkende" gevoel had ik (helaas) ook na mijn mk, ook na een maand ofzo. Ik denk dat een baarmoeder gewoon flink van slag is na een mk en niet weet hoe ze zich moet gedragen ofzo ;)

Ik duim voor iedereen op de wachtbank!

Ik voel me goed, nou ja.. goed, haha. Misselijk, moe, pijn in mijn rug en bekken (nu al ???!!) en ik pas werkelijk helemaal niets meer, ik durf geen positiekleding te gaan kopen, lastig dus.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Aylin mis je bij de okt mamas.

all meiden die zwanger zijn ik duim voor jullie
    en de andere meiden dat jullie snel zwanger mogen worden van een gezond kindje

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Lienie, :D Hij lag met zijn neusje dus idd de verkeerde kant op, normaal liggen ze de andere kant op, maar doordat hij dus de andere kant op lag kon hij de draai niet goed maken en bleef hij dus hangen :D Dus ze hebben echt aan de vacuumpomp lopen trekken, hard niet normaal meer joh, ze gingen er echt aan hangen.

@ Danjo, fijn om te zien dat het bij jou allemaal goed gaat :D

Nog 1 weekje en dan de 20 weken echo :D Als ik er nu aan denk vind ik het al weer spannend.

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @joyce, wat fijn al 20 weken!!!!! ik heb niet meegekregen of jullie willen weten wat het wordt? Ook snap ik niet precies wat ze dan allemaal gaan screenen, want dat doen ze dan toch he?

Hier is het nog steeds hetzelfde, niks noppes nada kwaaltjes.. al 4,5 dag niks meer... Nog 9 nachtjes slapen en dan naar de gyno.. Had gehoopt dat mijn werk voor de nodige afleiding zou zorgen, maar momenteel ben ik alleen nog maar druk met broekloeren en me af te vragen of ik echt geen pijnlijke tepels heb.. en of ik echt niet een heeeeel klein beetje ietsie pietsie misselijk ben... verspilde energie dus :)

Gaan jullie nog iets leuks doen vanmiddag ipv naar buiten kijken door de lamellen in een stinkend hok en dromen dat jij die vrouw bent die achter die kinderwagen loopt in het zonnetje en haar andere kind net van de creche heeft gehaald om zometeen lekker buiten te gaan spelen met je kinderen... Anders droom ik nog wel even verder :)

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

ik mag me hier helaas voor de 2e x aansluiten. :(
    ik heb dit weekend helaas een mk gehad, morgen naar de gyn.
    omdat dit al de 2e keer is, 1x voor Milan en nu na milan begin ik toch erg onzeker te worden of het nog wel gaat lukken. ook omdat de zwangerschap van Milan ook erg moeizaam is verlopen, weeën bij de 25 weken en uiteindelijk te vroeg (34wk.) geboren.

we willen graag weer meteen verder gaan proberen omdat we er het liefst niet te veel leeftijdsverschil tussen willen hebben.

liefs rebbel

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Elegance, ik weet nog steeds niet of ik het wel wil weten :D Vind het deze keer een moeilijke keus, maar denk dat als ik er lig straks, dat ik het dan wel wil weten, maar dat is maar afwachten. Ik heb deze keer ook niet echt de drang om te willen weten wat het word, dat had ik wel heel sterk met de zwangerschap van mano. Nu maakt het me ook niks uit wat het word, als het maar gezond is.

En het komt vast wel goed, je hoeft niet per sse kwaaltjes te hebben, had ik ook niet tot 7 weken, was alleen erg moe, daarna begon de misselijkheid.

Enne ik zit nog op me werk tot 16.00 en daarna ga ik mano halen bij mijn moeder en dan gaan we ff eten en vanavond gaan we nu nog onze slaapkamer behangen ( word mano en babykamer) en dan van de week gaan we die andere kamer behangen wat onze kamer dan word.

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Rebel,

Ook ik heb een mk voor mano en na mano gehad en ben nu weer bijna 19 weken zwanger, dit zeg ik ff om te laten zien dat het dan ook nog kan. Alleen bij mij verliep de zwangerschap van mano eigenlijk goed tot de bevalling dan, maar das weer een ander verhaal.

16. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,,

Rebel balen zeg... ik hoop dat alles snel hersteld en dat je snel alles een plekje kan geven...
    hier ook 2 miskramen gehad.. mijn gyn zegt dat er niks aan de hand is..

Elegance@ broekloeren... jij hoeft toch niet meer te loeren het zit gewoon goed bij jouw....
    ik heb wel zo'n dag... ga zo weer even kijken ... mijn buik voelt alsof het gaat komen...

loer loer loer
    nee nog steeds niks ... zal vanavond wel komen...

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi lieni en joyce: dank jullie wel voor de antwoorden, dat stelt me wel wat gerust.

liefs rebbel

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @elegance: dank je meid! ik snap je zorgen, maar het kan hoor dat je sommige dagen geen last van kwaaltjes hebt! ik duim voor je dat het goed zit! mijn 2 mk zijn allebei anders gelopen ja. de 1e keer had ik buikpijn en begon het met een sliertje bloed en omdat het niet los wilde komen maar ik wel veel pijn had en veel bloed verloor ben ik toen gecuretteerd. nu had ik zonder buikpijn van te voren eerst wat gekleurde afscheiding en de volgende dag helder rood bloed met wat lichte krampen. het vruchtje is er nu vanzelf afgekomen.

liefs rebbel

20. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hai meiden,

Nou, ik weet niet wie het me vroeg, maar ik ben op 6 maart gecuretteerd en mijn NOD was eigenlijk begin april. Maar ja, nu al 6,5 week niets. Ik weet dat ik mijn ei heb gehad (vorige week dmv een ovu.test) en we hebben rond die dagen ook geklust. Mijn gyn heeft niet gezegd dat ik niet zwanger mag raken vóórdat ik mijn 1e ongi heb gehad. Dus wie weet.
    Maar morgen dus naar de gyn en ik voel me zo sip! Dat komt denk ik, omdat ik alle andere keren dat ik daar ben geweest alleen maar rotnieuws gehad heb.
    Aylin, ik ben benieuwd hoe de controle zal verlopen. Misschien zeg ik ook wel dat het niets is en ik niet zwanger ben. Maar ik zie gewoon zó tegen die controle op.
    Sorry voor weer een sippe Tink reactie.

Rebbel *knuffel* voor jou. Sterkte meis!

Deel Deze Pagina