Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    meiden gauw even een krabbel...

Vanmorgen getest met een andere test, en ja hoor weer een streep!

maar wel weer een lichte, snap daar niets van, maar ben er nuw el bijna van overtuigd dat ik echt zwanger ben!

Ga vant weekend of vrijdag gewoon weer testen! Dan zien we wel

Zelf denk ik misschien dat ik toch korter zwanger ben dan, en dat het misschien nog geen 2 weken is.
    Ik ahd namelijk anderhalve week geleden voor de 2de keer toen een positeive ovutest, en FF gaf mijn ei toen al op maandag, maar misschien hadden mijn ovulatie testen het dan toch goed en is mijn ei pas vorige week vrijdag of zaterdag gesprongen?

Kun ej zo snel al een posi zw test krijgen, of is er een kans omdat de streep zo lang licht blijft dat het nu al weer niet geod gegaan is?

Thnx alvast...

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Beste Sterretje, ik testte eens 4dagen voor nod en was ook een lichte streep...dag zelf was het duidelijker! Maar een test geeft niet aan of het goed of fout zit. Als je ei vorige week pas geweest is, dan zou je nog een weekje moeten wachten vrees ik...

3. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Dag Meiden,

Druk gehad, maar nu even tijd om te berichten.

@Lien: Hoe is het met jou? Heb je een nieuwe test gedaan?
    @Olivia: Spannend zeg!Ik duim voor je!
    @Googlio: Fijn dat je met 5,5 week voor een echo mag komen. Hopen dat het snel raak mag zijn en ongecompliceerd!
    @Mieke: Jammer zeg, maar gaan voor een nieuwe kans!
    @Trees:Nog even wachten en dan...Houd je het nog een beetje vol?
    @Suzie: Hoe is het met jou?
    @Sterretje: Een grote kans dat je zwanger bent Ster, een positieve test kan zekerdeweten al zo snel. En dat het een lichte streep is, dat maakt niet uit; deze streep kan nog dikker worden de komende week i.v.m. toename HCG hormoon. Een voorzichtige Gefeliciteerd meid!

Vrijdag a.s. heb ik een afspraak bij de huisarts gepland. De rare klachten zijn zo goed als verdwenen, maar ik heb nog wel last van een opgeblazen buik en af en toe wat pijntjes boven de lies. Voor de zekerheid laten nakijken, want ik wil zekerheid en weer door!

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ster ik sluit me helemaal bij pippo en dreamerfly aan! dikte van het streepje zegt weinig of het wel of niet goed zit. Ik heb zelf een keer drie dagen voor nod een dikke streep gehad en dat ging na vijf weken al mis. Mijn dunne streep na nod ging pas na tien weken mis. Ik denk dat je zwanger bent! Oeiii wat spannend!

Dreamerfly heel veel succes bij de huisarts. Ik hoop dat ze je verder kunnen helpen zodat je van de vage klachten afbent!

Goolio succes en hopelijk snel ene positieve o-test!

Olivia je houdt ons en jezelf in spanning!

Even een update hier. Sorry ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik alles even van me afschrijf?!? Vannacht nogal een rottige nacht gehad. Gisterenavond had ik plotseling een bel donkerrood bloed aan mijn wcpapier. Ik schrok me rot! Vannacht een hele nare droom gehad over dat ik helemaal alleen een zeer bloederige miskraam op een openbaar toilet kreeg. Ik werd helemaal zwetend en huilend wakker, om er vervolgens achter te komen dat ik krampen onder in mijn buik had. Ik was er echt van overtuigd dat het vannacht zou gaan gebeuren, maar er is verder niks gebeurt. Om heel eerlijk te zijn geloof ik niet meer in deze zwangerschap. Ik ben nu echt op zo punt, laat de hel nu maar losbarsten zodat we uit de onzekerheid zijn en volgende week normaal op vakantie kunnen. Het is vreselijk dat ik zo denk, maar kan me echt niet voorstellen dat het nog goed is. Ik hoop dat mijn gevoel er naast zit! Ik denk dat dit de langste week van mijn leven is....

5. Trees

Trees Niet meer actief

Uhh sterretje ik besef me dat dit natuurlijk wel een beetje rare vergelijking is, omdat ik het met vroegtijdige beeindigde zwangerschappen vergelijk :( . Het gaat me natuurlijk om de strekking van het verhaal, dat hoeveelheid hcg en dikke streepjes heel weinig zeggen. Als je de tabellen ziet van hoeveelheid hcg in een prille zwangerschap zijn het echt hele variabele getallen, wat nog als normaal wordt beschouwd.

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Trees, wanneer moet je op controle?

7. Trees

Trees Niet meer actief

Vrijdagochtend, dus dat schiet op. Ik heb vorige week al bij de vk zitten smeken of het misschien een paar dagen eerder kon. Helaas ze was onverbiddelijk. Als dat bloedverlies nou eens een keer zou stoppen, dan krijg ik er misschien weer wat vertrouwen in? Eigenlijk durf ik ook niet teveel te hopen, zo bang voor de teleurstelling weer :(

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik hoop dat alles goed zit! Laat iets weten he! Wanneer moet je in voormiddag?

9. Trees

Trees Niet meer actief

Ik mag gelijk om kwart over negen 's ochtends (oh dank!). Ik laat het zo snel mogelijk weten en ik hoop echt goed nieuws te hebben.

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    We duimen mee met je trees! ;)

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Meiden, ik heb de verloskundje gewoon gebeld, hield het niet meer uit, ik moest gewoon duidelijkheid hebben!

Heb heel het verhaalk gedaan, van curretage tot nu en zij zegt ook een streep is een streep die komt er niet zomaar...
    Van mijn vorige zwangerschap akn het zowiezo neit meer zijn omdat ik een negatieve test heb gehad, met ong 2 weken na de curretage.

Zij gaat uit van ong toch 2 weken geleden de eisprong en zegt dat ookal is de streep erg licht, dit gerust kan!

Dus tja, ik geloof toch echt dat ik zwanger ben! :D :D :D

Ga voor mezelf nog wel extra testen over 2 dagen, maar me eerste echo staat al gelijk gepland voor 14 juli!

Ben zo blij, kan het eigenlijk gewoon niet geloven :(

@trees meis ik duim voor je he, ik denk aan je en hoop zo dat het bloedverlies niets te betekenen heeft!
    Fijn dat je vrijdag zo vroeg mag naar de echo!

@dreamerfly geod dat je even naar de ha gaat, dan weet je gewoon zeker dat alles geod is, alvast succes vrijdag!

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sterretje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :thumup:

13. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi!

Sterretje: ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren hoor! Lekker genieten nu! :D

Trees: houd moed! Het hoeft echt niet fout te gaan hoor! Bloedingen schijnen bij 50% van de zwangere vrouwen voor te komen! Ik blijf voor je duimen! Als ik de tijd kon verschuiven voor je, deed ik het! Sterkte meis!

Dreamerfly: goed van je dat je naar de dokter gaat! Beter teveel controle, dan te weinig in dit geval! Hoop voor je dat alles goed zit en dat je weer verder kan!

Andere meiden, hoe is het met jullie?

Heb net samen met mijn vriendje een test gedaan. Helaas negatief. :( Mijn boobs zijn ook niet meer zo opgezet als eerst, dus het is voor mij wachten op de ongi. Dat kan me nu niet snel genoeg komen.....

Liefs Olivia

14. Girlzie008

22 jun 2008
    7
    0
    0
    Wij zijn ook eindelijk weer in verwachting! Ik heb 4x een miskraam gehad.
    Weet iemand ook of onder gewicht daar een rol in heeft gespeeld en als je veel stress hebt en geen sterke lichaam heb? Ik had dat bij die 3 miskramen niet nl en bij die andere slikte ik pas heel laat foliumzuur dus zal dat de reden miss zijn geweest?! hoop dat iemand dat weet over ondergewicht enzo.

nu heb ik gelukkig gezond gewicht, geen stress en een sterker lichaam ik voel gewoon dat het goed gaat komen! ( is dat ook echt iets wat je als vrouw zijnde aanvoelt?)

Voor andere mensen sterkte met als het nog niet lukt etc.

liefs,
    Girlzie008

15. Trees

Trees Niet meer actief

Gefeliciteerd en uk van ster blijf zitten waar je zit anders wordt trees boos ;)

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Sterretje08, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Ik hoop voor jullie dat het dit keer wel goed zal lopen. Geniet er lekker van!

17. Trees

Trees Niet meer actief

olivia voor jou ga ik even mopperen! Stomme, achterlijke, rare negatieve testen. Niet leuk voor je :( *Knuffel*

Girzlie, heftig vier miskramen! Moet een vreselijk tijd voor je zijn (geweest). Een gebrek aan foliumzuur veroorzaakt in ieder geval geen miskramen. Hoe het met ondergewicht zit weet ik niet, overgewicht verhoogt wel het risico, maar een te laag gewicht geen idee. heb je onderzoek gedaan naar de oorzaak van de herhaalde miskramen? Vanaf twee miskramen heb je daar al recht op en als je bij een gynaecoloog loopt kan deze je misschien ook de antwoorden geven. Ik geloof er wel in dat vrouwen kunnen aanvoelen of het wel of niet goed zit. Ik durf alleen zelf niet meer op mijn gevoel te vertrouwen, maar als jouw geval goed zit moet je daar naar luisteren. O ja je hebt recht op een vroege echo! Niet vergeten te vragen!

18. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi allemaal,

@Sterretje: Gefeliciteerd! Spannend hoor.
    Gelukkig hoef je niet heel lang op een echo te wachten.

@Trees, ik duim voor je morgen, hoop dat het allemaal goed nieuws is.
    Laat je het horen?

@Olivia, ben je al ongi geworden.
    jammer dat de test negatief was

Hier alles ok.

Zit te wachten op mijn ongi, denk niet dat ik zwanger ben want heb nog nergens last van.
    De vorige keren, was ik al misselijk voor ik overtijd was.
    hoop dan maar dat het snel komt, zodat we weer een ronde verder kunnen.

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Bedankt voor jullie felicitaties allemaal!

Ben er alleen heel erg onzeker en bang over, ik snap gewoon niet hoe het kan dat een test na 5 dagen nog steeds zo gigantisch licht is, die moet toch gewoon duidelijker zijn?
    Was erg blij, maar de onzekerheid neemt nue cht het hoofdpad...
    Blijf er maar over door malen, waarom dei streep neit dikker word... Ben zo bang voor weer een mk...
    Valt ff niet mee nu, zou heel erg blij moeten zijn omdat we misschien weer een wondertje mogen krijgen, maar voel alleen maar angst en kan niet blij zijn op het moment meer...

@suzie toch spannend hoor meid, wie weet ben je wel zwanger, het zou zomaar kunnnen!

@trees, ik wil je nog een keer heel veel succes wensen morgen ochtend!
    Ik duim voor een heel mooi en goed resultaat, ik zal aan jullie denken!

20. Trees

Trees Niet meer actief

Helaas geen goede echo. Ons wurmpje was al verdwenen. De miskraam zal waarschijnlijk snel op gang komen. Nu eerst vakantie en daarna gaan we de medische molen in. Ik ben echt even helemaal leeg :(

Deel Deze Pagina