Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @tinkerbell: heh wat een nare toestand meid! :( heel veel sterkte, denk aan jezelf en ik hoop dat jullie er uit gaan komen!

@elegance: jeeej! misselijk! gek dat je daar blij mee kunt zijn heh meid! :D

@meagen: nou dan hoop ik eigenlijk niet dat ik je na doe! ;)

liefs rebbel

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier ben ik weer...

@Tinkerbell heftig meid. Ik denk dat jij en je vriend eens goed moeten praten want de beslissing om samen een kindje te krijgen, gaat niet gepaard met een vriend waarbij jij een je twijfels aan hebt. Het zo idd zoals Meagan zegt niet leuk zijn als je er straks alleen voor zou staan. Niet lullig bedoeld hoor meid. Maar denk goed na over je beslissing!

@Lienie wat vaag weer allemaal bij jou meid.. :( :( Je hebt gelijk het is nu tijd voor ROZE!!!

@Rebbel ik denk zeker dat er verschil is tussen een curettage en spontane miskraam. Een curettage is sowieso een heftige ingreep voor de baarmoeder. Dus een spontane miskraam is eigenlijk beter. Ik had een ma dus verloor geen bloed en het kwam niet los. Dus veel keuze had ik niet. Ik heb wel gemerkt dat mijn eerste ongi na de curettage erg heftig was. Er kwam veel troep naar buiten. Dus ik denk wel dat er zeker verschil is tussen beiden.

@Hummie heel veel succes met klussen meid!!!

@Elegance wat fijn dat je misselijk was :) Heerlijk lekker zwanger voelen!!!

@Doortje graag gedaan er zijn al een paar meiden weer zwanger (waaronder ik zelf) waar alles prima bij gaat!!!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @aylin: ja ik denk ook wel dat er verschil in zit, bij mijn vorige mk heb ik ook een curettage gehad en verloor toen ook meer bloed dan deze keer. ik voelde het toen ook aan mijn lichaam, maar nu voelt het alsof mijn lichaam er niks mee heeft geleden. dus ik hoop dat dat het zwanger worden bevordert! ;)

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zever ik weet, zeggen ze dat een curetage je cyclus in de war kan gooien, omdat je lichaam omda tmoment uit zijn cyclus wordt gehaald en dat het ook een grotere wond is aan de binnenkant van je bm.. Zodat het meer tijd komt om een cyclus te krijgen en je bm moet herstellen.. Maar volgens mij hoeft dat ook niet heel veel te schelen, ik werd na 32 dagen na de mk weer ongi.. terwijl ik een nrmale cyclus van 26 heb.. gewoon flink klussen als je ervoor wilt gaan :)

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@Rebbel idd de curettage heeft mijn cyclus na de missed abortion helemaal door de war gegooid. Werd na 21 dagen weer ongesteld. En daarna na 42 dagen. Dus gewoon het dubbele. De cyclus erna hadden we op de juiste dagen geklust en ja hoor zwanger. Ik zie hier overigens wel dat iedereen snel weer zwanger is na een miskraam.

Ik hoop voor jou natuurlijk hetzelfde!!!! Hoe is het met je mannetje..???

7. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Goedemorgen!

6 weken vandaag, wat zijn de afgelopen twee weken enorm snel gegaan! Toch hoop ik dat de komende 6 weken nog sneller zullen gaan, ik wil zo graag heel snel die magische grens bereiken. Het zegt niets, dat weet ik wel maar voor het gevoel is het gewoon fijn! Nog 2 weken en 3 dagen tot de echo, dat schiet wel op :D

Allemaal een fijne zondag!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @aylin: met mijn mannetje gaat het goed gelukkig! :D hij steunt nu goed op zijn handen en gaat steeds meer vooruit! en hij is weer helemaal beter gelukkig!
    met jou prinsesje ook alles goed?

@meagan: nu snel op naar de 12 weken!

liefs rebbel

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hallo dames,

Wat gaan de dagen toch langzaam...................................................

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Is dit stilte voor de storm? asjemenou zeg wat is het rustig :S

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Denkelijk... misschien aan t klussen.. knopen gaan na het eten toch al open;)

12. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik lag de hele dag misselijk op de bank, lol

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga morgen weer aan het werk. Ik kan gewoon niet tegen stilzitten en onder deze omstandigheden is dat al helemaal nie goed. Ze zullen wel verbaasd zijn dat ik er al zo snel weer ben.

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    het is hier echt rustig geweest vandaag!

@elegance: wat een mooie avater! :D

@mamaT: ja erg heh, wat gaat de tijd langzaam... ik ben een paar dagen na mijn curettage ook weer aan het werk gegaan, maar wel goed naar je lichaam luisteren hoor! weten ze op je werk dat je een mk hebt gehad? of wisten ze nog niet dat je zwanger was?

liefs rebbel

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben lekker aan het shoppen geweest vandaag het was koopzondag. Heb een keukentje voor mijn meisje gekocht. Ze vind potten, pannen en lepels zo interessant. Dus nu kan ze zelf aan de slag! Zelf nog 2 leuke jurkjes gekocht, 2 maten groter zodat ik er in kan groeien :)

@Rebbel wat fijn dat Milan zo goed gaat. Zorgen om je kindje is niks het beheerst je hele leven. Met mijn meisje gaat alles goed. Is aardig aan het kletsen en brabbelen. Iedere dag kan ze weer iets nieuws. Geniet echt met volle teugen van haar.

@MamaT nou meid gof for it zou ik zeggen. En idd thuis zitten vind ik ook niks. Als je bezig bent gaat de tijd sowieso veel sneller.

@Meagan spannend bijna je echo nog even wachten. Wij hebben over 1 weekje de pretecho ben zo nieuwsgierig naar mijn beebje!!!

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    @ Rebbel: alleen mijn teamleider en grotere baas weten dat ik een MK heb gehad en ook HRM weet het. Dat ik zwanger was, had ik niet eerder verteld. Dus dat hoorde ze voor het eerst toen ik vertelde dat ik een MK had. Ik heb van een collega/vriendin begrepen dat iedereen aan het speculeren is wat er met mij aan de hand is. Vin het wel raar, want normaliter wordt nooit gevraagd wat iemand precies heeft en deze speculaties begonnen al op dag 4 van mijn afwezigheid. Ik heb eigenlijk ook nie zoveel zin om te vertellen wat er precies aan de hand is aan iedereen. Denk dus dat ik lekker mysterieus blijf doen..:) Ga morgen ff bij de bigboss langs om mijn verhaal te doen en zal meteen ff vragen wanneer mijn beoordelingsgesprek zal plaatsvinden..:)

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi hoi!

@tink, jee meis, wat een rotstreek van je vriend om je dronken ten huewelijk te vragen en dan die rare foto's?! zou er idd echt even goed voor gaan zitten, want als hij zulk onvolwassen gedrag vertoont dan is hij wellicht nog niet klaar voor het ouderschap. Daar moet je met zijn twee wel voor 200% achter staan hoor! succes en *KNUF* ;)

@aylin, oeh spannend meid bijna een pret echo! heerlijk om je frummel weer even te bewonderen! hij/zij zit vast tevreden naar je te zwaaien! willen jullie weten wat het wordt?

@mamat, succes morgen weer met werken. ik ben ook gelijk weer aan het werk gegaan, is vor iedereen anders maar voor mij werkte het wel goed, doorgaan, afleiding ed. (heb eigen zaak dus dan blijf je ook niet gauw thuis, speelt ook mee hoor!) Weten ze het op je werk? uit je verhaal op te merken wel? succes iig morgen!

@lienie en eleni, zijn de :evil: alweer (bijna) vertrokken?

@liesben, hoe gaat ie met je?

@elegance, joehoeeee misselijk!! wat heerlijk (??) meid, goed teken! :D

hier alles zijn gangetje. heb geen ovu testen gebruikt en heb geen signalen gekregen tot nu toe van ei maar zal wel vandaag of morgen zijn. wel aan de klus geweest dus hopelijk ergens een goeie zwemmer die zijn best doet/ moet doen!! :D we zien het wel!

truste meiden!

liefs humm

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Hummie wij willen zeker weten wat het word. Ik ben veel te nieuwsgierig :)

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Liesben hier ;)

Hier gaat alles zijn gangetje. Net weer een enorme huilbui gehad in de auto op weg naar huis. Maar ja, drukke avonddienst op werk. Wel met collega's even over afgelopen tijd gehad, maar ik hou me dan groot. En zodra ik in auto stap komen dan toch nog de tranen. Bah! Ben dat gesnotter zo zat. Maar ja, ik gooi het er maar uit.
    Verder ben ik gewoon erg moe. Maar ook dat hoort er bij.
    Al met al gaat het wel steeds een beetje beter.
    Ik ben nu met name erg benieuwd wat mijn cyclus doet. Ik verlies nog steeds af en toe kleine beetjes bruin/roze, en er is nog geen teken van een evt eisprong. Dus het blijft afwachten.
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar vanaf volgende maand ga ik actief meedoen. Nu probeer ik soms nog wat afstand te bewaren.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen lieve meiden!

Liesben, het is ook logisch dat het er af en toe uitmoet en als je het dan kunt laten gaan is alleen maar beter.. Ik ben een opkropper en dat werkt ook niet lekker... Bij mij kwam de eerste huilbui van de mk pas vorige week zaterdag.. Dus gewoon lekker doen waar je behoefte aan hebt... jij bent ook blijven werken na je MK? Een hele dikke knuffel.. *hug*

Mamat, je bent er ook al een die van doorzetten houdt, heel veel succes met werken vandaag.. Zo positief als jullie 2 zjin, dan moet de ooievaar snel langskomen.. Dat kan ie niet zomaar negeren!! Ook een dikke knuffel voor jou *hug*

Aylin, wat een spannende week dan! Wij gaan met 14 weken voor een echo om te kijken wat het is.. toos ongeduld kan hier niet wachten :) Heb je zelf een voorkeur omdat je er al eentje hebt rondlopen?

@hummie, voel je ook nog geen tekenen van een ei? ik voelde de laatste keer dat er een ei aan kwam en de ovu test gaf het pas daarna aan.. En zoals kluun zegt he, als je lang van te voren hebt geklust is er meer kans op een meisje :) Maar zoals je zegt just in case kan nooit kwaad en zal manlief vast niet erg vinden :p

Meagen ben je zo misselijk geweest gisteren? Ik moet zeggen hier was het gisteren erger dan de dagen ervoor :):) en ben er zoooo blj mee :)

Woensdag echo, komt nu toch wel ineens heel dichtbij :S Nu heb ik er wel een beter gevoel bij aangezien de kwaaltjes steeds meer toenemen :) toch stom ook he hoe je blij kunt zijn met misselijk zijn :) Ook manlief moet keihard lachen als ik zeg dat ik kotsmisselijk ben.. Denk dat ik hem anders de nek had kunnen omdraaien en nu zijn we blij :)

En nog iets anders, mijn buik staat echt op spanning :S mijn broeken zitten nu al niet lekker :S Vind het veel te vroeg voor zw broeken maar lijk er niet omheen te kunnen.. Het stomme is alleen, bij de vorige zw riep ik, ik ga geen broeken aandoen voor de echo, voor ik weet dat het goed zit.. nou toch gedaan en die dag werd het een mk.. Nu denk ik weer zo stom om geen broeken voor de echo aan te doen.. het is immers al snel woensdag.. maar mijn broeken zitten echt niet meer fijn :S
    Hadden of hebben jullie dat ook zo snel? Ik wil echt geen zwangere zeekoe worden zeg :)
    Ow en mijn borsten veraden mij nu meteen dat ik zwanger ben.. ik had altijd cup c maar nu lijken ze wel zo huge dat eerst mijn borsten komen en ik erachteraan hobbel.. Weet dus niet wat ik naar mijn werk aanmoet.. :) ik dacht aan iets wijds, maar ook dat verhult mijn buik en borsten niet :S

Nou ik ga eens uit bed, de wekker is net afgegaan :(

Deel Deze Pagina