goedemorgen meiden! @mamaT: gewoon lekker niet vertellen als je het niet wil hoor! succes bij je baas! ik ga werken vandaag en morgen en dan ben ik de rest van de week en de week daarop lekker vrij! fijne dag allemaal! liefs rebbel
Goedemorgen dames, Ben ik ook weer Hier gaat het wel goed, ben nog steeds verkouden Maar het gaat alweer beter. Morgen de 20 weken echo, begin het wel spannend te vinden, moet pas om 19:20, laat jullie daarna wel weten of alles goed is. Ik ga daarna woensdag weer weg ( naar de camping) en ben dan pas zondag weer terug.
@Eelegance, met 14 weken kan je nog niet zien wat het is hoor Pas vanaf 20/21 weken en dan is het niet eens zeker. (ik ken genoeg mensen die een jongen zouden krijgen en geen echo meer hebben laten maken en toen toch een meisje kregen, lol) Ja, ik ben echt mega misselijk, het stopt maar niet. Mijn borsten groeien enorm, ik snap er niets van dit kreeg ik normaal pas met een week of 12, heel erg vreemd. Nu ik lees dat jij het ook hebt denk ik dat het misschien iets te maken heeft met de MK, dat je lichaam gewoon verget gaat waar het gestopt was? Ik heb hetzelfde probleem met kleding maar dat wist je al, haha. Ik kan echt helemaal niets meer aan. Draag nu een soort trainingsbroek, gelukkig zijn die tegenwoordig hartstikke leuk @Joyce, spannend!!! Wil jij weten wat het is? @Hummie, gewoon door laten zwemmen die 'boys' er schiet er vanzelf wel eentje door, haha. @Liesben, gewoon laten komen hoor, dat is het enige dat werkt.
, zou wel een meisje willen nu, want ik heb natuurlijk al een zoontje, maar ik denk dat het weer een jongetje word Ik ben met alles blij hoor, als het maar gezond is.
@Joyce, dat is were iets heel anders, want gezond is wel een enorm breed begrip Ik heb een zoon met een behoorlijk heftige vorm van epilepsie maar het is zo'n enorm lekker ventje. Natuurlijk zou een meisje leuk zijn voor je, een koningskoppel is toch prachtig? Ik hoop na 4 boys ook een een meid te kunnen begroeten hoor, haha.
hey meiden, Even jullie advies aangezien mijn cyclus niet echt normaal is kunnen we alle kanten op. Maar hier is hoe het nu zit!! Ik heb nu een week last van moeheid en gevoelige boobs zeg maar, vorige week zondag bruin bloedverlies gehad een beetje. maar verders geen duivels te zien en ook een negatieve test. Wat denken jullie????? @ Joyce jeetje meid alweer 20 weken gaat snel. @ En aylin ook alweer bijna 17 weken. Fijn hoor lekker van genieten hoor meiden. @ elini en lienie en het restje, Ik hoop dat wij snel de zwangere dames volgen. Grtjs Nanny.
Een hele korte reactie ik ben op mijn werk en verzuip bijna in het werk :S Meagen er is een echoscopiste die het doet, en je kunt het dan ook al zien. Een aantal meiden hebben het in het sept topic laten doen en het klopt nog ook met de 20 weken echo Ik heb er al naartoe gebeld en dat doen ze inderdaad Wij gaan het iig proberen en zien wel wat eruit komt, als ik voor een meisje ga shoppen en het wordt toch een jongen,... gaat ie gewoon in jurkjes gekleed Grapjuh natuurlijk... Waar ik trouwens echt heel veel last an heb sinds dit weekend is buikkrampen, ik moet er soms van krom zitten.. en lijkt heel er op obstopatie :S ik extra vezelrijk voeding aan het eten, maar lijkt niet veel te helpen.. dan meot ik (sorry voor het onsmakelijke verhaal) 30 min op de wc zitten.. en dan doe ik een konijn na en dat kan dus niet echt op mijn werk :S zo n ben ik ranzig genoeg geweest snel weer aan het werk, straks zal ik wel weer op iedereen reageren..
@ meagan, ja daar heb je gelijk in Hoop voor jou dan dat het deze keer een meid word. Mij maakt het ook niet zoveel uit een jongetje vind ik ook harstikke leuk, zeker ook voor mano, kunnen ze lekker samen spelen. Heb je al een gevoel wat het wordt ??
Hallo meiden, Hier gaat alles prima heb 22 mei de 20 weken echo. We zouden op vakantie gaan die periode maar door wat onvoorziene financiële lasten stellen we dat even uit. @Joyce een meisje zou leuk zijn maar een jongen ook voor Mano natuurlijk!!! Gezondheid is natuurlijk nummer 1!! Zo denken maar er ook over. @Meagan bij de 20 weken echo van mijn dochter zagen we echt schaamlippen de verloskundige zei dat ze er niets anders van kon maken. @Elegance 14 weken lijkt me er vroeg om al te kunnen zien wat het word. Ik zou me er iig niet op vast pinnen mochten jullie het geslacht zien. Maar ach, neutrale kleertjes zijn ook heel leuk om te kopen En met 20 weken heb je nog een extra check @Liesben logisch dat alle emoties er even uit kwamen. Ik heb ook amper gehuild na mijn ma maar pas toen het echt afgerond was kwamen de tranen. Gooi er lekker uit meid het is niet niks!!! @Nanny misschien een latere eisprong zou dat kunnen..?? Ik had na de curettage een cyclus van 42 dagen dus had een later ei. Had toen ook zw verschijnselen maar dat was vanwege mijn eisprong. @Alle andere meiden Tinkerbell, Eleni meiden is de ongi al op retour..???
hey dames, Nanny was dit je eerst ronde na de MK? bij kwam er ook een paardagen wat bruin en iets roze... en that's it de vorige keer liep ik zowat leeg.. ik tel die maar als mijn nod want zwanger ben ik niet en mijn temp is nu ook lager... ben maar weer begonnen met ovu testen om die ei maar weer te trasseren... weet ook niet echt waar ik op moet wachten. ik hoop op een korte cyclus... hier zijn de dipjes met ups en downsss weer eeen zwangeren vriendin erbij dat hakt er wel in heb nu al geen zin in de meiden avonden die gaan komen... moet ik de hele tijd aanhoren wat ze voelen ... gun het ze wel hoor maar ja het doet pijn.... maarja mijn tijd komt nog wel .... wat een saaie maandag geen zon niks...
DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE! Deze dames verwachten hun NOD op: Lienie Alina Eleni Hummie Tinkerbell Liesben Nanny Zwangere dames na een miskraam of missed abortion: Joyce ronde 3 zwanger na mk Sunneke Aylin ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 Bruisje Annie ronde 2 zwanger na mk Elegance ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009 Meagan Doortje We hebben in het totaal 8 zwangere dames
Ja! Leuk die lijst, misschien ook nog leuk om de bevallingsdatum erbij te vermelden? voor mij zou dat zijn 20 dec! ik wil zo graag op iedereen reageren.. maar ben echt te druk dus duik zoals nu gewoon af en toe even op.. Zo raar trouwens, ik voel me voor het eest echt zwanger op mijn werk en zit dus echt op en roze wolk en moet nog zoveeeeel doen
DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE Deze dames verwachten hun NOD op: Lienie: Alina: Eleni: Hummie: Tinkerbell: Liesben: Nanny: Zwangere dames na een miskraam of missed abortion: Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 Sunneke: Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 Bruisje: Annie: Ronde 2 zwanger na mk Elegance: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009 Meagan: Doortje: We hebben in het totaal 8 zwangere dames
De lijst is aangepast aanvullingen kunnen ook zelf toegevoegd worden!!! Kies voor quote haal na het aanpassen quote weer weg.
DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE Deze dames verwachten hun NOD op: Lienie: Alina: Eleni: Hummie: Tinkerbell: Liesben: Nanny: Zwangere dames na een miskraam of missed abortion: Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 Sunneke: Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 Bruisje: Annie: Ronde 2 zwanger na mk Elegance: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009 Meagan: Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009 We hebben in het totaal 8 zwangere dames
Ik heb doortje ingevuld ze heeft precies dezelfde datum en ook 2de ronde Wisten jullie al dat doortje en ik samen zwanger waren en de echo op vrijdag 13 februari hadden? Helaas had ik een dag ervoor de mk en doortje paar dagen later.. toen werden we vlak na erlkaar ongi en omdat we 2 dagen schelen in cyclus hadden we op dezelfde dag onze NOD.. En toen bleken we samen weer zwanger te zijn en hebben we dus dezelfde bevallingsdatum! gek he