Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Rebbel wat fijn dat Milan het ook zo naar zijn zin had. En jullie natuurlijk even tijd voor jezelf. Soms vergeet je gewoon hoe het ooit was samen als je een kindje hebt. Ik lees dat je lekker hebt gedronken en gerookt en carpaccio hebt gegeten...Heerlijk allemaal. Ik snak sommige momenten ook naar een sigaretje maar helaas voor mij. Stom he dat ik daar nog steeds trek in heb. Bij de zw van Aylin heb ik ook niet gerookt wel weer begonnen na de bevalling. Heel dom maar ja..

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Misschien dat jullie nog gekker van me worden omdat ik veel over de mk praat :) dat is heb ik vorige keer ook gedaan, alleen wist ik toen niet precies waar, ik viel tussen de NOD en mama topic in :) Mij lucht het dus op om zoals nu het er gewoon over te hebben, maar ook daar wil ik niet in overdrijven waarbij iedereen belangrijk is en niet alleen ik.. begrijpen jullie wat ik bedoel :) maar dat houdt me wel scherp en positief en waardeer ik nog meer dat jullie me zo'n lieve adviezen geven.. :)

Rebbel, mij lijkt het neit erg hoor, wat de gyno mij vertelde dat ik haar vroeg of ik tussen het zwanger worden door alcohol mocht nuttigen was haar antwoord ja :) het eitje is al gemaak voor de geboorte van de vrouw :) langdurig of absurd veel zou dat pas verstoren.. het is een andere zaak als je vruchtje beebje met jou verbonden is. Dan krijgt hij rechtstreeks ook alles binnen.. Dus no worries gewoon nagenieten van je leuke dag hoor! :)

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @elegance, o heerlijk ben en jerry's, chunkey monkey mmmmmm! neem ik glaasjes ranja mee! :D

@aylin, mooi buikje, wauw!! :D

@rebbel, ik heb dus klaarblijkelijk ook uitgerekend gister ei gehad en heb ook lekker een glaasje gedronken hoor! ach, zo een keer kan echt geen kwaad. heb al zo veel verhalen om mij heen gehoord van perongeluk alcohol gedronken en die dan al zwanger bleken te zijn en die hebben allemaal gezonde kinderen gekregen hoor! je hebt pas va 5 weken een bloedband met het vruchtje, tot die tijd is het vruchtje gelukkig beschermd tegen schadelijke stoffen, dus no worries!! ;)

ja heb vannacht een nieuwe banner gemaakt omdat mijn cyclus nu een week langer is. Lag wakker te liggen in bed en ben maar achter de pc gekropen: Wij waren nl in apeldoorn gister en hebben alle paniek en verdiet en ellende goed gemerkt pfff, verschrikkelijk was het!! we stonden te wachten op de bus met de kon.fam. erin, tot het nieuws razendsnel onze kant op kwam van de aanslag! Brrrr, zo dichtbij!! :confused: arme nabestaanden vd slachtoffers (ook kinderen!!), vreselijk! dader is nu overleden, was eigenlijk wel benieuwd wat nou precies zijn motieven waren voor deze aanslag en dan had hij voor mij levenslang mogen krijgen!
    Koninginnedag zal nooit meer hetzelfde zijn! :(

liefs humm

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE

Deze dames verwachten hun NOD op:
    Lienie: 17 mei ronde 2 na 2e miskraam
    Alina:
    Eleni:
    Hummie: ergens rond 10 mei, 1e ronde weer na MK
    Liesben:
    Nanny:
    Rebbel: 18 mei ronde 1 na miskraam
    Elegance: Onbekend nog in afwachting van 2e mk

Zwangere dames na een miskraam of missed abortion:
    Joyce: Ronde 3 zwanger na mkUitgerekend: 15 sept 2009 van een meisje
    Sunneke:
    Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009
    Bruisje:
    Annie: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 25 november 2009
    Meagan:
    Doortje: Ronde 2 zwanger na 2e mk Uitgerekend: 20 december 2009

We hebben in het totaal 7 zwangere dames :whistle:

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE :)

Lienie: 17 mei (ronde 2 na 2e miskraam)
    Alina:
    Eleni: 23 Mei (Ronde 8 na MA)
    Hummie: ergens rond 10 mei (1e ronde weer na MK)
    Liesben:
    Nanny:
    Rebbel: 18 mei (ronde 1 na miskraam)
    MamaT: 20 mei (1e ronde na miskraam)
    Elegance: Onbekend nog in afwachting van MK

Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009
    Sunneke:
    Bruisje:
    Meagan: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 20 December 2009
    Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009

Hele dikke knuffel voor Elegance hopelijk ben je snel weer zwanger! 3 keer scheepsrecht meid. We leven allemaal enorm met je mee!!!!!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whahah hoezo toevallig :)

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Haha idd ik wou je sowieso op de lijst nog even een dikke knuffel geven van ons allemaal!!!!!

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    @ Elegance: het is nu even jouw moment. Dus gooi lekker alles eruit en praat alleen over jezelf, hahaha.

Ik ben echt blij met dit forum. Door te praten met jullie raak ik gerustgesteld. Thanx lady's!!!!!!

@ Rebbel: voorzover is weet kan het geen kwaad. Heb je wel voldoende geklust?;)

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE :)

Lieni: 17 mei (ronde 2 na 2e miskraam)
    Alina:
    Eleni: 23 Mei (Ronde 8 na MA)
    Hummie: ergens rond 10 mei (1e ronde weer na MK)
    Liesben:
    Nanny:
    Rebbel: 18 mei (ronde 1 na miskraam)
    MamaT: 20 mei (1e ronde na miskraam)
    Elegance: Onbekend nog in afwachting van MK

Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 van een meisje! :baby:
    Sunnyke:
    Bruisje:
    Meagan: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 20 December 2009
    Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009

*************************************************************************************************
    Hoi meiden,

Hoe is het hier met iedereen?
    Elegance , Hoe voel je je meid?
    Aylin , Woow meis, mooi buikje!! :D En een hele mooie trouwfoto van jou en je mannetje! :D
    Ichtus/Bruisje, wat ga jij ook hard!! :confused: Super hoor ... ;)

Hier gaat alles goed. Ik ben deze cyclus weer begonnen met tempen (vorige maand was ik ziek) en ik heb een belachelijk stabiele temperatuur nu. Ben ik niet gewend van mezelf. Ik zal even vergelijkingsmateriaal bijvoegen.

Dit was normaal voor mij:

En nu is het zo:

Ik hoop maar dat het een goed teken is ... :D
    Vriendlief en ik klussen er lekker op los :) :oops: ... we willen het eitje gewoon echt niet missen.

Nou ja, we zien wel waar deze maand ons brengt! ;)

Liefs, Eleni

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Eleni wel duidelijk te zien je ei in je kaartje. Klus er maar lekker op los meid hebben wij ook gedaan en het was RAAK. Ik hoop zo voor je dat het raak is. Voor alle andere lieve meiden natuurlijk ook.

Elegance gooi het er maar uit meid. Wij snappen heel goed hoe jij je voelt.

Ik ben ook gek op dit topic heb al zoveel meegemaakt met jullie lieve meiden hier :D

Wij gaan zo naar mijn ouders bbqen mijn vader is vandaag jarig! Gelukkig is Aylin weer opgeknapt dus die gaat lekker mee feest vieren!

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@elegance: lekker over jezelf praten nu hoor! daar zijn we voor! ;)

@mamaT: ja we hebebn goed geklust, maar ik denk dat die tempstijging door de alcohol komt, dat kan schijnbaar! even kijken wat mijn temp morgen doet! ;)

@aylin: mooi buikje hoor! :D gefeliciteerd met je vader en veel plezier!

liefs rebbel

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou wij zijn weer terug van de verjaardag. Heerlijk gegeten en Aylin heeft heerlijk met haar nichtje in de tuin gespeeld. Was heel gezellig. Aylin was zo moe dat ze is ingestort in de auto. Nu ligt ze lekker in haar bedje.

Ik ga zo lekker bankje hangen...

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ow hihi, ik was dus wat laat met je veel plezier wensen!
    fijn dat het zo gezellig is geweest! :D
    ik ga ook bankhangen oftewel bed hangen! ;)

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Elegance: gooi het er maar uit mied, wij luisteren wel!

Ik lees nog steeds mee hoor dames, maar echt reageren doe ik nog steeds niet.
    Ik kan mijn toestand het beste omschrijven als MOE!!!!!
    Ik werk en ik slaap, voor verdere activiteiten heb ik geen puf. Het lijkt wel alsof mijn lijf er even klaar mee is, nu alle hormonen denk ik weg zijn. Geef het eens ongelijk!

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Liesben moeheid kan ook nog door de hormonen komen. Je lichaam heeft wel even iets te verwerken gehad meid. Houd daar rekening mee!!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@liesben: ja het kan idd ook nog door alle hormonen komen, kan een tijdje duren voor het allemaal weer wat rustiger is met de hormonen, lekker rustig aan doen meid! ;)

het is rustig hier!

mannetje is hier met zijn vader aan de plaats bezig, die gaan we verharden en een groot stuk gras, dan kan Milan straks lekker zijn gang gaan buiten! :D

liefs rebbel

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hallo dames,

Hoe is het met iedereen? Lekker van het weerk aan het genieten?
    Ben net thuis van het winkelen, ik ben op!! Heb mijn nichtje meegenomen om bij me te logeren, maar die is nu even buiten aan het spelen.

Mijn temperatuur is weer als vanouds, 37,2. Kan ik ervan uitgaan dat de hormonen uit mijn lichaam zijn? Moet nog even een zwangerschapstest doen, maar ben ik dus vandaag vergeten in huis te halen. Ik zag bij matcare al een aanbieding (ipv 6 stuk € 15,00 9 stuks voor € 15,00). Ik ga die dus even bestellen vanavond.

groet,
    mamaT

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey mamaT,

ik denk dat het wel een goed teken is dat je temp weer normaal is, voor de zekerheid even testen idd dan ga je straks niet twijfelen mocht je meteen weer zwanger zijn.

mijn temp was vanmorgen weer een stuk lager, dus die stijging kwam toch door de drank! ;) nog steeds op zoek naar mijn ei dus!

liefs rebbel

19. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Hey meiden. Ik ben bekaf maar dat is vast niet vreemd nu de jongens vakantie hebben, 4 druktemakers, wel heel gezellig maar nu ik zo moe ben valt het best zwaar. Ik probeer maar door te blijven gaan maar een paar boodschapjes en 3 wasjes draaien was het maximale voor vandaag.

@Elegance, hoe voel jij je nu? Hoe is het met de kwaaltjes enzo?

Succes allemaal met het zoeken naar het eitje en ik zou een moord doen voor een heerlijke cocktail in de zon met een bord vol plakjes leverworst *zucht* nooit zo erg gehad maar ik heb nu écht het gevoel dat ik leverworst MOET eten... Dan maar kaas met mosterd en augurken ;)
    Een fijne zaterdagavond!

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Meagan grappig dat je het zegt ik heb de laatste tijd ook zin in dingen die ik niet mag. Osseworst, biefstuk, sushi :)

Helaas dan maar een alternatief bedenken...Nog 2 dagen wachten tot de echo...

Deel Deze Pagina