Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    :( Trees wat balen, heb je verhaal een beetje gevolgd, dat moet slopend zijn! Sterkte.

Hallo meiden,

Spijtig genoeg kan ik me bij jullie voegen.
    Heb afgelopen dinsdag mijn 2e mk gehad, was ongeveer 6 weken.
    Tussen de 1e en 2e mk zit wel mijn zoontje, maar phoe wat hakt dat erin zeg.
    Kindje was zo welkom.

Maar heb nu een vraagje.

Zijn jullie na de mk er meteen weer voor gegaan? Of hebben jullie 1 ronde gewacht?

En hoelang was jullie 1e cyclus na de mk? Heb je toen wel een eisprong gehad?

Alvast bedankt!

Liefs Pientje

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hier ook een vreselijke dag

De tweede miskraam is ook bij gekomen...
    Vanmorgen al hevige buikpijn, en einde van de ochtend, het bloedverlies!

Is zo klote allemaal, voel me zo kut
    Was zo blij dat er weer een wondertje mocht komen, maar voel me weeer helemaal terug bij af, baal er zo van!

De 2de mk in zo'n korte tijd, vreselijk!

3. Trees

Trees Niet meer actief

Neeeeh ster ook niet jij! Wat een klote dag is dit zeg. Verdorie ik vind dit ook zo oneerlijk voor jullie. Het was je zo gegund en de kleine had gewoon moet blijven zitten. Meid een hele dikke knuffel! Ik weet hoe kut het is om dit in korte tijd weer te moeten meemaken. Ik ben boos en verdrietig, voor jou en voor mij :cry:

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    nou meid, we delen hier echt smen eerst geluk en nu weer zo'n verdriet
    Dat we allebei zo'n kut dag hebben, dat hebben we niet verdiend!
    Het had zo mooi kunnen zijn...
    Het leven is heel erg hard en heel oneerlijk!

Een dikke knuf terug, ik denk aan je, snap zo geod hoe je je voelt, het is allemaal zo onwerkelijk, moeten we dit weer mee maken, meid ik denk aan je!

Liefs Ster

5. kadotje

kadotje Lid

16 mei 2008
    69
    0
    0
    Oh meiden! Wat gebeurd er toch? De tranen kunnen bijna niet meer stoppen als ik dit allemaal lees! :(

In dit soort gevallen is het inderdaad verschrikkelijk oneerlijk om dit (weer) mee te maken!

@sterretje; Heel erg veel sterkte meid!
    @Trees; jij ook heel veel sterkte!

@Pippo; wij hebben na onze miskraam nog een maand gewacht met het proberen. Dat kwam vooral omdat ik veel moeite had met het verwerken ervan.... Ik wens je heel erg veel sterkte!

Heel veel sterkte meiden! Ik denk aan jullie!

6. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi Sterretje en Trees,

Wat een vreselijk vervelend nieuws.

Ben er even helemaal stil van en weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Heel veel sterkte!

7. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Trees, Sterretje & Pientje:

Wat een klap zeg!...
    sterkte sterkte en nogmaals sterkte...

@Olivia, balen meid, hopenlijk komt je ongesteldheid snel en kan je gaan voor een nieuwe kans!

@Girlzie: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Er is heel vaak geen vinger te leggen op waar de oorzaak ligt van een miskraam. Wat fijn en goed dat je er vertrouwen in hebt dat het goed komt, er helemaal voor gaan!; het zou heel goed kunnen dat je dit aanvoelt!Houd je vast aan dit positieve!:)
    ...

Ik ben vandaag niet naar de huisarts geweest, de klachten waren deels afgenomen en met logisch beredeneren had ik zelf zoiets van: als het een vroegtijdige afbreking is geweest en niet alles was b.v. weg geweest, dan zou ik nog wel bloeden en/of zou ik (veel) pijn hebben. Als ik er toch nog onzeker over ben in/na het weekend, neem ik telefonisch contact op met de praktijk. Ik ben er op dit moment redelijk gerust in.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Pientje jij ook heel veel sterkte met jullie verlies! Ik wil nog wel even antwoord geven op je vraag. In principe is er (bijna nooit) een reden om een cyclus te wachten en de enige reden waarom je zou kunnen wachten is gevoelsmatig. Sommige hebben meer tijd nodig of willen even rust. Ik heb zelf nooit gewacht en dat voelde toen goed. Nu is het op dit moment ook medisch gezien voor mij beter om te wachten, omdat ik het afgelopen half jaar eigenlijk alleen maar zwanger ben geweest en het nog geen tijd heeft gehad om te herstellen. Emotioneel gezien voelt het nu ook goed om even niet bezig te zijn met het hele gedoe rondom zwanger zijn. Hoe je cyclus wordt kan zo verschillen, na de curretage duurde het bij mij bijna 7 weken tot mijn eerste menstruatie en daarna was ik weer zwanger. Na de tweede miskraam afgaand op mijn eisprong had ik een cyclus van 28 dagen en ook toen was ik meteen weer zwanger. Ik heb zelf na de miskramen getemperatuurd om te zien of ik weer een ei had en ik kon er heel mooi aan aflezen hoe mijn lichaam ontzwangerde (lage temp kreeg) en dat ik weer een ei kreeg.

Dreamerfly goed dat je nauwelijks geen klachten meer hebt en fijn dat je redelijk rustig bent. Als de onzekerheid weer terugkomt wel bellen he!

Hier ben ik redelijk rustig. Wel heel verdrietig natuurlijk, maar gisteren was voornamelijk een bevestiging van wat ik al voelde. Het moeilijkste vond ik de onzekerheid afgelopen week en het gevoel dat je niet verder kan omdat je toch een sprankje hoop blijft houden. Afgelopen week had ik toch al wel grotendeels afscheid genomen van deze zwangerschap. Waar we beiden op dit moment het meeste moeite mee hebben, dat het nu de derde keer is en dat we nu de medische molen ingaan. Je vraagt je toch af wat er mis met ons is en of het ooit wel gaat lukken? Hoe vaak moeten we hier nog doorheen voordat we wel een gezonde zwangerschap hebben? pfff dat is erg lastig nu...

Sterretje hoe is het met jou nu? Trek je het allemaal nog?

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

ik vond dit forum en denk dat ik hier wel een beetje thuis hoor..

@sterretje:wat erg voor je zeg, in zo'n korte tijd weer dit meemaken, echt verschrikkelijk, ik wens je heel vel sterkte!

@trees:goh wat kloote ook vor jou zeg, wat is het leven soms oneerlijk he!maar ze gaan nu kijken of ze een reden kunnen vinden dat het steeds mis gaat?
    Wanneer ging je nou op vakantie?dat was jij toch, of sterretje?nou wie het ook was probeer er even lekker vn te genieten, beetje bij te komen, en hoe moelijk het ook is daarna toch weer positief te blijven denken!
    heel veel suc6!

nou over mij:ik heb vorie week woensdag een curretage gehad, ons beebje was gesopt met groeien bij 7w3d, ik had nu eigenlijk 10,5 week moeten zijn!
    Ik moet zeggen ik vole me lichamelijk aardig goed, heb bijna geen bloedverlies, echt maar een paar drupjes, en geestelijk tja, kloote natuurlijk, maar ik heb er vanaf et begin niet echt een goed gevoel over gehad heel vaag... merk wel aan mijzelf dat ik voornamelijk bezig ben met snel weer zwanger worden!
    de gyn heeft gezegd dat het zo'n 6-8 weken kan duren voor je weer ongesteld word....ik moet nu wachten op me eerste ongeseldheid, en als dat langer duurd dan 8weken neem ik aan dat ik pillen krijg om het op te wekken en dan kan ik hoop ik weer beginnen met clomid.
    ik had sinds het stoppen met de pil namelijk een cyclus van 8 weken en omdat je dan meestal geen eisprong hebt kwam ik terecht bij een gyneacoloog en kreeg ik clomid, dat wekt de eisprong op, moet dan wel regelmatig naar het ziekenhuis voor echo's om te kijken of de eitjes groeien, maar heb het er graag allemaal voor over...maar over 2 weken moet ik terug voor controle van de curretage en dan ga ik maar s vragen hoe t nu verder gaat, maar ik ga deze maand dus wel gewoon 'door'om het zo maar te zeggen maar hoogstwaarschijnlijk kan ik daar toch niet zwanger van worden.
    zo heel verhaal maar dan snappen jullie een beetje hoe het bij mij zit!

nou ik wens de anderen hier heel veel sterkte en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn

liefsss

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @girlzie, meid nog gefeliciteerd met je zwnager schap, had ik ng helemaal niet gezegd, sorry hoor!

@anoniepje, welkom hier meis, vervelende situatie waardoor ej hier moet komen, maar hopelijk kunnen we elkaar steunen en opbeuren!
    Ben benieuwd wat ze zeggen over 2 weken bij je nacontrole!

@dreamerfly, als je je er nu goed bij voelt is het primna toch, mocht je volg week weer last hebben, kun je altijd bellen!

@trees, ik kan me voorstellen dat het zwaar gaat worden de medische molen, weet je al een beetje wat ze gaan doen voor jullie?
    Ik weet niet of er een oorzaak is, drie keer een mk is natuurlijk raar, maar nog steeds kan het gewoon toeval zijn toch?
    Er zijn ook meiden hier, die na 3 keer een mk een zwangerschap voldragen!
    Houd moed he!

Hier bezinkt alles een beetje, de klap lijkt een stuk minder groot dan de vorige keer
    Ben wel weer heel verdrietig, maar wel een stuk realistischer
    Ik denk omdat de zwangerschap nog zo kort was, dat het makkelijker is om er afstand en afscheid van te nemen is

Wel heeft dit me extra bang gemaakt, ik was al best onzeker door de vorige mk, maar nu is die angst alleen maar groter geworden
    Waarom krijg ik 2 miskramen?
    Waarom gaat het nu weer fout?
    Zelf begin ik te denken dat onze chromosomen (hoe schrijf je dat eigenlijk...) niet matchen of zo, of dat ze in het ziekenhuis toch iets hebben gevonden bij het vruchtje
    Het maakt me erg ongerust, en vraag me heel erg af of we ooit wel een gezond kindje mogen krijgen...

11. Trees

Trees Niet meer actief

Anoniempjuh jij ook heel veel sterkte met alles. Ik hoop dat weer een cyclus gaat krijgen. Ik ken iemand die ook zulke lange cyclussen had en na haar miskraam waren ze plotseling veel korter en had ze een eisprong. Ik weet niet of dat vaak voorkomt en wil je geen valse hoop geven. Maar ik zou dus wel gewoon lekker aan de klus gaan, als ik jou was. Wie weet komt er een verrassingsei aan ;)

Sterretje heel herkenbaar de angst dat er iets mis is met je. Ik heb daar zelf ook meer verdriet van dan het verlies van weer een zwangerschap te hebben verloren. Het klinkt heel raar, maar je went er bijna aan. De eerste keer dat ik een positieve test had, was ik in de wolken en stond ik dezelfde avond bij de prenatal te shoppen. Nu denk ik meer, goh weer een positieve test, eerst zien dan geloven. Je durft bijna niet meer blij te zijn en te hopen. Het is alleen maar eng om weer zwanger te zijn. Na twee keer kun je trouwens al om een chromosomenonderzoek vragen. Misschien een idee? Het heeft trouwens niks met matchen te maken, maar één van jullie twee kan drager zijn van een chromosoomafwijking(gebalanceerde chromosoomafwijking wat zich bij de foetus kan uiten in een ongebalanceerde chromosoomafwijking). Hierdoor is de kans op een mk groter, maar een gezond kindje is dan absoluut niet uitgesloten. Overigens wordt dit maar bij een klein percentage van mensen met herhaalde miskramen gevonden. Enne om antwoord te geven op je vraag zelfs bij 3 mk of meer is bij de helft toeval. Ik heb mijn huiswerk wel goed gedaan ;) Wat wel fijn is dat ik bij een nieuwe zwangerschap meteen onder controle van de gyn kom te staan. Nog meer echo's en bij onzekerheid kan ik makkelijker snel een echo tussendoor krijgen.

Dinsdag op vakantie en heb vanmiddag een koelkastje op gas voor in de tent gekocht. Normaal vind ik dat een overbodige luxe, maar het plan is om deze twee weken lang vol te stouwen met rouwmelkse kaasjes, filet americain, vacuumverpakte vis en droge witte wijn. Foliumzuur blijft thuis en condooms zijn ingeslagen. Even helemaal niks met zwanger worden en genieten van de franse zon!

12. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    @Girlzie gefeliciteerd!

Tuurlijk komt het nu allemaal goed, volgens mij voel je zoiets echt aan.

Zo heb ik altijd geweten dat ik een miskraam zou krijgen, alleen na 12 weken denk je dat je gevoel het misschien toch fout had, maar uiteindelijk blijkt het toch te kloppen.

@Trees, fijn dat je binnenkort op vakantie gaat, ff helemaal niets.
    Al lijkt het me wel moeilijk om ineens weer condooms te gebruiken en even te stoppen met alles.
    Aan de andere kant, moet je wel rust nemen om te zorgen dat je je leven nog gewoon kunt leven en niet helemaal gek wordt van al deze tegenslagen.

@sterretje, hoe gaat het?
    Weet je nou zeker dat het een miskraam is, of heb je het vermoeden?
    Ben je een vruchtje verloren?
    Succes bij de gyn komende week.

Voor alle anderen nog een fijn weekend!

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Trees en Sterretje, ik wens jullie heel veel sterkte toe! Hopelijk herstelt de baarmoeder zich vlug en mogen jullie snel zwanger worden van een gezond baby'tje! Dikke knuffel!

14. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi Meiden,

Jemig wat is dit schrikken Trees en Sterretje! Het was jullie zo gegund! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan!

@Trees ik hoop dat je heerlijk kunt genieten van je vakantie! Dan kun je daarna weer met een schone lei proberen de draad op te pakken! Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar mijn tante heeft ook drie miskramen achter elkaar gehad. Daarna heeft ze achter elkaar drie kerngezonde kinderen gekregen!

@Sterretje, weten jullie al hoe jullie verder gaan? Ga je ook ff wachten, of ga je je op je bruiloft storten? Heeeel veel sterkte meis!

@Anoniempjuh: Welkom hier en veel sterkte! Schrijf maar lekker van je af! Ik hoop dat je cyclus snel weer op orde is!

@Pientje:Sterkte met het verwerken van je verlies! Wij zijn er juist gelijk weer mee door gegaan. Na anderhalf jaar was het voor ons voor het eerst raak. Toen een mk....Ik heb me er aardig doorheen weten te slaan, omdat ik er vanaf het begin al geen goed gevoel over had en het een hele korte zwangerschap was. De gyn heeft gezegd dat je na een mk (wat trouwens ook zo is met een zwangerschap) vruchtbaarder bent dan normaal. Daarom zijn wij gelijk weer begonnen. Helaas mocht dat ook niet baten, maar hebben we er alles aan gedaan. Mijn cyclus was na de mk 3 dgn langer dan normaal. Dus in mijn geval valt het mee.

Dreamerfly en Suzie hoe is het met jullie nu?

Hier alles weer rustig. Donderdag is mijn ongi gekomen. Ontzettende krampen en veeeeel helderrood bloedverlies en stolsels! (?) Ik kan wel merken dat ik van binnen helemaal schoon ben! Geen bruinverlies te bekennen! Nog nooit meegemaakt zo! Nu op naar de volgende ronde!

Liefs Olivia

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meiden!

@trees heerlijk meid lekker op vakantie! Ga er maar lekker van genieten, lekker alles doen wat normaal bij zwanger proberen te worden niet mag!
    Rauwe dingen eten, wijn drinken, gewoon lekker genieten!
    Kan me voorstellen dat je even niet meer aan zwanger worden wil denken, elke keer weer die klap...
    Mag je na de vakantie nu naar de gyn toe dan?
    Wel fijn dat je zo goed onder controle word gehouden dan, als je dan ongerust ben ofiets, kun je misschien eerder terecht!
    Hebben jullie onderzoeken laten doen na je 2de mk?

@suzie, bijna je nod toch meid? spannend zeg!
    Ik ben er wel zeker van dat dit een mk is geweest hoor!
    Heb zoveel bloed verloren en zo'n vreselijke buikpijn gehad, nu is dat gelukkig iets minder, maar het was echt niet te houden!
    Heb geloof ik geen vruchtje verloren, weet niet echt hoe dat er uit ziet, maar heb niets opvallends gezien!
    Wel is mijn temp hard aan het zakken, dus daar heb ik ook duidelijkheid door!
    Maar voor de zekerheid zowiezo donderdag om een echo vragen dus dan hebben we iig duidelijkheid of het er uit is, of nog niet!
    Raar is het he om te weten dat er iets niet goed is, je schrijft dat je al die tijd wist dat je mk kreeg, ik had ook de avond voor de echo heel sterk het gevoel dat het mis was, en het was ook zo
    Deze keer was ik er ook weer niet gerust op, het streepje bleef zo licht, en dacht zelf ergens toch weer aan een mk, ik wilde er zelf eigenlijk niet aan, maar ik wist het wel, gek he?

@olivia, balen dat je onig zo heftig was, maar wel fijn dat je nu door kan gaan en er tegen aan kand eze ronde, hoop dat het je veel geluk gaat brengen!

16. Trees

Trees Niet meer actief

Hey allemaal!

Sterretje wij hebben na twee keer geen onderzoeken gedaan. Dat was toen een bewuste keuze, maar heb er zowel nu als tijdens de derde zwangerschap spijt van gekregen. Dat we geen onderzoeken hadden gedaan, heeft de afgelopen weken niet meegeholpen om rustig te blijven. Ik heb weleens gedacht, misschien hadden we deze keer wel kunnen voorkomen? Aan de andere kant hebben we toen goede redenen gehad om het niet te doen en deze zwangerschap voelde vanaf het moment van de positieve test niet goed aan. Ik kan je als tip meegeven om hier goed over na te denken, voors en tegens af te wegen en je laten voorlichten door bijv. je ha of vk. O ja bij 5 weken is het vruchtje nog zo klein dat je het meestal niet ziet.

Olivia heftig zo menstruatie. Ik had dat na mijn curretage ook, alsof er de bezem doorheen ging. Ik vond dat toen wel een prettig idee, dat de boel eens flink werd schoongemaakt. Ik weet niet of het waar is, maar heb weleens gelezen dat dit goed is voor een eventuele innesteling.

Vandaag heb ik de schoonmaak gehad, het was nogal een vage miskraam. Ik heb geen krampen gehad en ben ongeveer drie druppels oud bloed verloren. Er kwamen wel hele grote stukken baarmoederslijmvlies mee en een bloederig propje wat denk ik het vruchtzakje is geweest. De vk had me al uitgelegd dat ze aan de hand van de echo konden zien, dat het waarschijnlijk zo zou gaan. Er was namelijk helemaal geen bloed in mijn baarmoeder te zien en het vruchtzakje lag al los was uberhaupt bijna niks meer over. Bij vijf weken liep ik echt leeg en nu was het een miskraam zonder bloed en krampen :( Nu heb ik een beetje een zeurend gevoel onder in mijn buik en het bruinverlies is zo goed als over.
    Na de vakantie ga ik de gyn bellen voor een afspraak. De vk heeft de doorverwijzing al geregeld. Voor het bloed onderzoek mag ik 6 weken niet zwanger zijn geweest en de uitslag duurt drie maanden :confused:. Behalve als ik in tussentijd zwanger ben krijg ik het binnen een week.
    Raar, maar het voelt echt goed om even niet zwanger te kunnen worden. Moet er niet aan denken dat ik weer al die stress moet hebben en al die vreselijke angsten als je weer zwanger bent. Hiervoor kon niet wachten tot ik weer ´kon´en nu kan ik weer even doen wat ik wil. Het beinvloed toch wel erg je leven. Over een poosje gaan we er gewoon weer voor en heb nu al het gevoel dat de vierde keer goed gaat komen. Vier miskramen lijkt me namelijk echt teveel!

Liefs

ps sorry voor dit belachelijke lange verhaal, maar vind het even heerlijk om alles van me af te schrijven. Het blijft lastig dat je er met niemand over kan praten en als ze het wel weten snappen ze het toch niet. Ik vind het echt fijn dat het hier allemaal kan en dat we elkaar toch een beetje kunnen steunen.

17. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    @Anoniempje: welkom hier, hopenlijk vind je steun hier!. Ik hoop voor je dat je cyclus snel "normaal" en regelmatig mag worden en dat alles goed is als je op controle komt en je weer verder kan.

@Sterretje: Ik kan mij je onzekerheid goed indenken, maar houd moed he. Lukt het je om afleiding te zoeken en te ontspannen?

@Suzie: Met jou alles goed?

@Olivia: Die ongesteldheid klinkt best heftig; wat vervelend zeg! Gelukkig is het weer rustiger. Mentaal gaat het goed met je?

@Trees: Goed van je dat je het van je afschrijft en helemaal niet belachelijk, weet dat dat nooit te veel is!......Je uiten hier in is belangrijk, het is niet niets...
    Het lijkt mij heel vervelend, die medische molen in, maar misschien gaat het je enerzijds ook wel wat rust geven...

Maar eerst:
    Ik wens je een Héle fijne vakantie waar in je lekker tot rust mag komen! Geniet er van, jezelf en je vriend maar flink verwennen! Waar ga je heen trouwens?

Ik vertrek morgen ook, backpacken door Ierland! Heb er erg zin in al heb ik nog niet echt een vakantie gevoel(maar dat komt op het vliegveld wel;)). Even alles loslaten en relaxen, ben er aan toe! Ik probeer op het moment niet te veel stil te staan bij vermoeidheid en andere lich.klachten. Ik zit de laatste tijd "te veel in mijn hoofd" en dat kan je natuurlijk ook lichamelijk ziek maken. Ik ben vol goede moed voor een nieuwe zwangerschap en probeer het allemaal wat meer los te laten. De vakantie gaat mij vast goed doen!:-D

Hóóp en Krácht aan jullie allemaal toegewenst en tot over twee weken!

Liefs,
    Dreamerfly

18. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi meiden,

@dreamerfly een hele fijne vakantie! en lekker genieten.
    Even helemaal aan niets denken.

@olivia, vervelend dat je zo heftig ongi bent geworden.
    Maar misschien inderdaad grote schoonmaak.
    Had zelf ook heftige ongi eerste keer na curettage.

@trees al helemaal zin in je vakantie en lekker slecht eten.

EVen over mezelf.

Zit nu op dag 34 van mijn cyclus.
    Voor mijn Mk altijd 32/33 dagen dus als je het zo bekijkt overtijd, maar weet niet of mijn cyclus helemaal op orde is.

Wel misselijk en als ik op mijn borsten druk komt er vocht uit, maar weet niet of dat wat zegt.
    En die misselijkheid zit misschien gewoon tussen mijn oren.

ga wel straks een test kopen, gewoon voor mijn eigen gevoel.

groetjes

19. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Heb net getest met de CB digitaal en die geeft aan 'niet zwanger'.

Zal dan maar gewoon afwachten op mijn ongi.
    Zal wel een langere cyclus hebben deze maand door de MK.

20. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nou zeg wat een vervelende berichten hier, meiden heel veel sterkte en doe het rustig aan. Geniet van de vakantie en neem de tijd die je nodig hebt.

Deel Deze Pagina