@elegance: oooow meid!!! ik val bijna van mn stoel! jeetje wat zal dit raar voor je zijn! maar wat ontzettend fijn dat er een hartje te zien was! nu maar hopen en heel hard duimen dat je gewoon korter zwanger was! wat zou dat super zijn zeg! ik hoop het echt voor je want anders zou het wel een hele grote domper zijn.. mijn duimen maken overuren meid! volgende week terug? dikke knuffel! liefs rebbel
@bloem: welkom en succes! @maria: welkom en succes! ja je kan wel meteen weer zwanger zijn na een mk! ik duim voor je! @ all: hier is mijn eitje aan het springen! AUW, AUW! dat zou betekenen dat ik dus weer een mooie cyclus heb van 30 dagen! heb ik meestal! vandaag nog geklust, dus dat is mooi! liefs rebbel
@Elegance.. Ik wist het meid. Echt waar, ik voelde gewoon dat je de hoop niet op moest geven. Voortaan niemand meer een echo voor 8 weken, begrepen! Ik ben zoooooooooooo blij voor je. Nieuwe meiden, ik lees jullie verhalen later even!
@Elegance, nog iets.. Je kan ook best een late eisprong gehad hebben, ik geloof dat ik dat vorige week ook nog zei. @Maria Het kan wel maar komt niet vaak voor, ik had tijdens de eerste 2 cyclussen na de MK helaas ook alle verschijnselen, toch was het niet zo tot de 3e cyclus dan Ik moet zeggen dat de pijn in mijn borsten anders is en later kwam dan toen ik niet zwanger was. @Bloem voor jou ook spannend dus. Ik moet nog 10 dagen wachten tot de echo, ik vind het nu wel vreselijk lang duren en word er een beetje kriebelig door. Laat ik het maar op de hormonen gooien.
Dames, We zijn net thuis waren nog even langs mijn ouders gegaan. Mijn moeder was mee. We krijgen een zoon. Het was overduidelijk een jongen op de echo. Ga nu ff bijlezen...
@Elegance WAUW meid wat een goed nieuws. Misschien toch korter zwanger..?? Een forum lid bij de oktober mama's had precies hetzelfde. Ze was gewoon wat korter zwanger en is nu inmiddels alweer 16 weken zwanger! Mijn nichtje had trouwens precies hetzelfde. Zat te wachten op miskraam nummer 2 maar een week later een kloppend hartje. Meid ik vind dit echt geweldig nieuws!!!! @Bloem welkom meid. Ik hoop dat jullie snel weer een nieuw wondertje mogen begroeten. @Maria jij ook welkom. Je kan idd heel snel weer zwanger zijn na een miskraam. Wat ik wel weet is dat je lichaam je soms ook goed voor de gek kan houden, na een miskraam of curettage. Aan alle andere lieve meiden...ik ben erg gelukkig. Alles zag er prima uit op de echo. De kleine had alleen niet heel veel zin om een dansje te maken. Lach zich heerlijk uit te rekken en te gapen. Echo's staan in mijn album. Dat het overduidelijk een jongen word zagen we heel goed op de echo....
@ele, meid!!!!!!!!!!!!! wauw hartactie!!!!!! ongelooflijk je verhaal!! dit had ik zo niet verwacht maar wel gehoopt voor je, ook al je symptomen nog en dan nog die dikke vette posi test vanmiddag!! wanneer moet je nou terug? ik duim voor je dat alles goed is meid! [-o< @aylin, een jongen, wat leuk!!!!! een broertje voor aylin, geweldig hoor! =D> @nieuwelingen, welkom hier en klets lekker van je af! zal me morgen even verdiepen in jullie verhalen, nu naar bedje! liefs humm *zit met een glimlach op bank door ele's ongelooflijke verhaal*
DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE Deze dames verwachten hun NOD op: Lieni: 17 mei (ronde 2 na 2e miskraam) Alina: Eleni: 23 Mei (Ronde 8 na MA) Hummie: ergens rond 10 mei (1e ronde weer na MK) Liesben: Nanny: Rebbel: 18 mei (ronde 1 na miskraam) MamaT: 20 mei (1e ronde na miskraam) Zwangere dames na een miskraam of missed abortion: Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 van een meisje! Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 van een jongen! Annie: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 25 november 2009 Meagan: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 20 December 2009 Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009 Elegance: Sunnyke: Bruisje: We hebben in het totaal 8 zwangere dames __________________________________________________________________________ @ Aylin: Wow! Een jongen!! Super en inderdaad niet te missen op de echo Van harte meid!! Lekker blauw in gaan slaan nu @ Elegance: WOW Ik ben helemaal sprakeloos... @ Bloem en Maria: welkom meiden.. klets gezellig mee! @ Rebbel: hup eitje hup...
@Eleni ja leuk he...Mijn man heeft de hele avond met een op zijn gezicht rond gelopen. Hij was net zo blij geweest met nog een meisje. Maar een jongen is leuk voor hem. En nu zijn we thuis met gelijke sterkte Ja dat worden jongens kleding inslaan...Wel even een omslag maar ben erg blij ook mama te worden van een zoon!!!! @Hummie ja gelukkig was alles ook verder in orde. Ik ben ook ondersteboven van Elegance verhaal. Wel geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!
Aylin een zoon!!! gaaaf!!! DAn ben je een van de gelukkig mama's die beiden geslachen mag meemaken! Ik ga zo je echofoto's bekijken, ben wel heel benieuwd geworden na alle leuke reacties Meiden dank jullie wel voor jullie steun het doet me zo goeed.. ik kan het echt niet bevatten.. vraag me telkens af of ik niet te negatief ben ofzo.. maar al sik het dan aan mijn wederhelft vraag kan hij beamen dat ze ons maar 1% kans gaf.. maar manlief heeft de hele week geroepen dit keer horen we bij die 1%.. geloof me nu maar.. Dus mijn gevoel is zo dubbel nu.. en ja ongelooflijk blij en het idee dat er nu een innieminie kloppend hartje in me zit, maakt me gelijk emotioneel.. een gat in de lucht springen kan ik nog niet.. wil eerst volgende week afwachten.. Nogmaals bedankt meiden voor jullie steun.. *hug* en ik ga weer proberen verder te slapen XD
goedemorgen meiden! @aylin: een zoon! wat super meid! het is idd niet te missen op de echo! geniet er lekker van! hier mijn kaartje, ik denk dat ik het gister goed gevoeld heb! ow enne... die piek op dag 14 kwam door iets teveel alcohol de avond van te voren! spannend hoor! nu maar weer op het wachtbankje! Milan slaapt nog! maar ik kon niet blihven liggen, heb al de hele nacht gedroomd over echos en bloed prikken! bah! ik zal blij zijn als het allemaal voorbij is! vanmiddag ga ik de stad in met mn schoonmoeder, dus dan vliegt de tijd vandaag wel weer hoop ik! liefs rebbel
Elegance: wat een bijzonder verhaal Kan me indenken dat jullie even in shock zijn. Ik hoop dat de echo volgende week nog beter is en dat beebje goed groeit! [-o<
Geweldig Elegance. Ik ben zooooooooooooooooooooooooooo blij voor je. We gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat. Geniet ervan!!
Dames, Ik heb wat pijn in mijn linkerlies... Normaliter heb ik toch wat afscheiding bij mijn eiersprong, maar nu heb ik helemaal niets.. voel alleen wat steekjes.. Herkenbaar?
@ Elegance, jeetje meid, dat geeft weer hoop !! Hoop echt dat het gewoon goed zit en dat je ziet dat je beebje volgende week weer is gegroeid. @ Aylin, ja een zoon !!! Leuk, leuk en idd de echo is wel duidelijk !!! En idd straks een dochter en een zoon !! En natuurlijk ook fijn dat alles er goed uitzag. Hmmm.... misschien moet ik me banner ook even veranderen in roze ga ik ff over nadenken.
@Aylin, lol kom ik weer hoor... Ik zal eens zoeken of ik ze kan vinden, iemand die met 18 weken een echo liet maken, een jongen was het. Daarna niets geen echo meer gehad en toen kwam er dus een meid uit, LOL. Jij krijgt natuurlijk je 20 weken ook nog en ga je nog een keer voor een pretecho?? Gewoon om het zeker te weten MamaT, eidereen voelt de eisprong weer anders en het kan ook voor iedereen nog eens per maand verschillen. In Maart heb ik niet veel gemerkt. @Elegance, geloof het nu maar Toch apart dat ik het wist zeg..ik kon er niet over uit.. het gaat gewoon goed!
Ik zat het me net ook af te vragen... Ik dacht sinds zondag echt dat ik gewoon ongesteld moest worden. Joepie! Dacht ik al. Maar nu? Geen menstruatie, wel pijn in mijn lies. Dus denk ik weer: eisprong? Voor mijn zwangerschap had ik rond de eisprong altijd een paar dagen wat zeurend gevoel, met wat steekjes. Plus mijn afscheiding die veranderde. Dan wist ik altijd: Ha, het is weer zover! Maar deze cyclus is een mysterie voor me.Nu ben ik gecuretteerd, dus dan loopt anders anders. Ik wacht het maar af. Woensdag terug naar de gyn.
Mijn vriend zat van de week nog een verhaal te vertellen over zijn collega, dat ze bij hem bij allebei zijn kinderen hadden gezegd dat het een jongetje is, maar dat hij toch echt 2 meiden heeft gekregen Maar goed , zo hoor je een heleboel verhalen, dat heeft mij ook onzeker gemaakt.
@Meagan, we hebben het geslacht meerdere keren in beeld gezien. Het leuk wel of hij er voor lag Maar ik snap je helemaal. Over 2 weken krijgen we de 20 weken echo. Dus gaan we weer even spieken. En rond 28 weken nog een keer een pretecho. Elegance ik snap je voorzichtigheid maar bij mij nicht ging het precies hetzelfde en zij is nu alweer 14 weken zwanger!