Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    :D Ik kom niet meer bij als jij straks gewoon nog een meid krijgt en Joyce een jongen, LOL
    Natuurlijk moet je er gewoon van uit gaan dat het allemaal goed is gezien maar ik ben wel enorm benieuwd naar de volgende echo :D

Ik nog 9 dagen tot ik eindelijk mag gaan gluren, morgen wel even langs de huisarts (zucht, stomme regels ook in Nederland met die verwijsbrieven etc. kan niet eens telefonisch een verwijsbrief krijgen, moet er voor langs... Iedereen wil maar aan je verdienen. Ze doen net alsof ik niet kan weten dat ik zwanger ben ;) )

2. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Nou ten eerste alle dames die (misschien al wel een tijdje) zwanger zijn....GEFELICITEERD.
    Ik zelf heb een curretage gehad op 2 maart en daarna nog wat complicaties. Ik was toen al 3 maanden zwanger en vanaf dag 1 echt hondsberoerd. Had het zelf ook niet verwacht. Mijn lichaam wilde het zelf niet afstoten had daar 1 week de "tijd" voor gekregen. Toen weer een ehco daar op dachten ze direct aan een mola zwangerschap....dus zo snel mogelijk curreteren.
    Het was geen mola zwangerschap, maar wat het wel was????? Ze weten het niet. Nou maakte me dat op dat moment ook niets meer uit. Zolang ik maar van die hormonen af was was ik al blij. Dit duurde nog wel even, maar gelukkig, na 10 weken kwam mijn NOD.
    Als ik mijn gewone cyclus weer heb dan zou ik 7 mei mijn NOD weer moeten krijgen. Even afwachten dan maar. Stiekem hoop ik wel dat het niet komt, maar ik moet me ook niet gek maken.
    Zo dat was even mijn verhaal!
    Ik lees mee en houd jullie op de hoogte!
    Groetjes BLoem

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D ikke ook hoor , ben echt benieuwd of ze dan nog steeds zeggen dat het een meisje is, maar als ze dan zeggen dat het een jongen word, verander ik toch gewoon me banner weer :)

4. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Jeetje Bloem, dat is niet niks. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan goed zal gaan!

@Joyce, LOL ik lig hier in een deuk, eigenlijk om niets maar het komt nu enorm grappig op me over, elke 3 weken een andere banner, roze/blauw/roze/blauw :D

Mijn jongste roept de hele tijd dat hij de kleinste niet wil zijn maar een klein zusje wil Zo lief .. ik hoop dat ik zijn en mijn wens kan vervullen!

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Oh maar had me banner gewoon blauw, omdat mano een jongetje is :D en had hem nog niet veranderd , dus daarom doe ik dat nu ff :D

Nou ja en als ik hem dan weer moet veranderen , dat zien we dan 14 mei wel, dan heb ik de pretecho.

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    even een correctie! ik denk toch dat vandaag mijn ei is, gister had ik ook wel steekjes, maar nu is het overduidelijk, is echt een rotgevoel :confused: maar dat hebebn we over voor een mooi ei! ;) het ligt er nu aan wat mijn temp doet, ik ben vannacht ook 2x wakker geweest van Milan, maar er niet uit gehoeven. zou daardoor mijn temp vandaag al wat hoger kunnen zijn? ik verwacht mijn kruis iig op gister of vandaag!
    en volgens ff kan ik de 16e al testen, ik denk omdat ik altijd een lf van 12 dagen heb...

@echo aylin: hihi, nou die echo is wel overduidelijk hoor!

@meagan: ze vergissen zich eerder als ze zeggen dat het een meid is dan dat ze zeggen dat het een jongen is toch? dara kan je niet omheen! haha!

@mamaT: bij mij begint het vaak met steken en daarna een trekkende pijn! zou dus goed je ei kunnen zijn!

liefs rebbel

7. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik eis gewoon een roze voor mezelf, ik wil wel eens barbies in huis i.p.v actionman en nog een keer Bob de Bouwer overleef ik niet hoor :D Ik zou net zo blij zijn met nog een kanjer van een ventje hoor, het zou alleen best knap zijn, 5 x blauw.. pfff :D

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WOW.... ELEGANCE.. ik zit hier met tranen je verhaal te lezen. ongelooflijk.. (had vanmorgen nog bij nod gezet dat je op oranje moest...) HELEMAAL NIET DUS!!!!!!.. SUPERRRRR.......en vriendin had dit ook.. zou 12 wk echo krijgen.. bleek maar 10 wk te zijn.. zou dus ook op test dag.. pas bevrucht moeten zijn.. klopte dus ook niet..maar dochterlief is helemaal gezond...en bijna 4 jaar..sjonge zeg...

@AYLIN.. een zoon.. GEWELDIG...

en wat lief dat ik ook (bruisje) op t lijstje sta.. wil iemand m aanvullen.. 4e kindje. na mk 5,4 wk uitgerekend op 3 november 2009..

jemig.. zit nog helemaal te shaken ELEGANCE.... je bent een topper...en die roze wolk stuur ik vast jouw kant op.. de 13e komt ie aan oke???

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi hoi!!

@bloem. jee heftig meid!! denk je die akelige 1e 12 weken te hebben gehad, gaat het alsnog mis.... en dan nog zo'n nasleep van een nod die 10 weken op zich laat wachten! sterkte meid!! *KNUF*. Zat jij trouwens ook niet bij de sept mama's dan? (samen met doortje en elegance, die zitten hier ook). Hoop dat je je cyclus weer een beetje terug hebt meid. Gaan jullie er weer voor nou?

@mamaT, ja zal ei wel geweest zijn he? Nu afwachten, schuif er gezellig bij op het wachtbankje!

@aylin, al bekomen vd prachtige echo? wat fijn zeg dat jullie ventje het goed maakt meid! wanneer heb je de 20 wk echo?

@ele, moet je 13 mei terug voor weer een echo? de duimen draaien hier volop voor je meid! wat een wondertje zeg! :D Positief denken hoor, je had alles opgegeven en nu dit!? wauw! Al snap ik wel heel goed dat je met je gevoelens flink op de proef wordt gesteld... hele emotionele achtbaan, van het een naar het andere uiterste pfff! dan is het wel moeilijk om hoopvol te zijn, uit zelfbescherming durf je dat al bijna niet meer! maar kop op! :D We gaan er vanuit dat jullie wondertje volgende week weer een paar mm groter is! :D

Hier niks bijzonders, ga me nergens op focussen, we wachten het wel af.... :)

*zit lekker te genieten op het wachtbankje met een tosti*

Fijne dag!!

liefs humm

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Help!! Ik verlies weer bloed..

Gisteravond had ik ook weer verhoging...

Ik maak me dus erg zorgen...

11. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Gyn bellen, MamaT

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Lol meagan ik wist niet dat je al 4 Xblauw hebt.. 5 keer is idd wel wat erg overdreven :) Robert ten brink heeft toch 5 X roze he? En ik begrijp als het maar gezond is, maar een roze ertussen zou de boel wat oppeppen XD

Je blijft bruisje voor me! :) als ik je nog steeds zo mag noemen Itchus? :) Wat lief van je dat je zo meeleeft :) Ik kan me ook echt nog niet voorstellen wat er allemaal gebeurd nu..

Heel eerlijk wilde ik er vorige week ook niet van uitgaan dat ik bij die 1% hoorde.. Ik wilde wel realistisch blijven en niet hoop houden op een dode mus.. Het was dan ook zo apart hoe het ging bij de gyno.. zoals ik het beschrijf alleen ik werd ook echt vergeten! :) die 2 waren zo druk.. later toen ze het me uitlegden zag ik het ook, in die zwarte circel een heel klein grijs vlekje met daarin 1 mm die aan het uit ging.. :)
    Ik probeer nu ook zoveel mogeijk te genieten, ukkie is nu al een vechtertje en ik wil niet dat zijn mama hem "dood" denkt.. dat was nml best een raar gevoel.. tenslotte was hij er voor mij al niet meer.. Ik weet nu ook wat iedereen zegt dat als je het hartje gezien hebt.. hij heeft nu al de mijne gestolen... een vechtertje en een hartendiefje XD
    Natuurlijk ben ik tot aan mijn kleine teen onzeker, maar probeer hier ook echt tegen te vechten.. ik hoop dat ik het volhou tot volgende week.. anders mogen jullie het me echt zeggen he :)

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Heb gebeld, moet nu komen. Ze gaan echo maken of alles weg is en bloed prikken en temperaturen.

Jullie horen het vanavond.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    *heeft net verse broodjes gemaakt en vraagt aan hummie op het wachtbankje of ze een broodje met aardbeien lust*

*gaat even bij rebbel op bezoek om haar veel geluk te wensen op het wachtbankje en overhandigd haar een doos met geduld*

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    huh mamat? kwam dat door de steekjes in de lies? ik weet niet precies wat er aan de hand is :S

iig heel veel sterkte meid..! *hug*

16. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hoi Hummie
    Ik zat inderdaad ook bij de september mama's. Dacht al dat ik Elegance al eerder had "gezien".
    Wij zijn er maar direct weer voor gegaan....dit wil zeggen dat ik geen voorbehoudsmiddelen meer wilde gebruiken. Als het komt, GRAAG, zo niet dan wachten we nog even.

En Elegance: Hoe is het nou.....begint het al door te dringen. Ik duim voor jullie hoor!!

Bloem

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    *ZUCHT*.

Geen urineweginfectie, geen infectie in de baarmoeder, geen opgezwollen eierstokken.. dus niets aan de hand!! Waarschijnlijk is het baarmoederslijmvlies wat toch nog een beetje beschadigd is. Moet dus met 1 2 dagen weer weg zijn. Het is ook nie mijn menstruatie! We gaan dus rustig door.. waarschijnlijk is mijn ei dus ook nog nie geweest.

Elegance.. we genieten gewoon zolang met jou mee, totdat wij ook een positieve test in handen hebben. Spannend allemaal!

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    mamat, o gelukkig niks naars dus... pfff!! een 2e curettage zou echt heel vervelend zijn geweest. Weer afwachten dus op je ei! ;)

Bloem, ok, had ik je daar dus eens voorbij zien komen! Hopelijk gauw weer raak meid! wij zijn er nu va april ook weer voor gegaan, en nu zit ik op het wachtbankje (ergens 16 mei nod). wanneer verwacht jij ook alweer je nod?

*ploft weer neer op wachtbankje naast Ele en geniet van broodje aardbei, en vraagt aan Ele of het al tot haar doordringt dat er een wondertje groeit in haar buik*

liefs humm

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jullie zijn zoooo lief!!!!! echt nogmaals dank voor all jullie steun luisterend oor :S of lezend oog :D

mamat, schrikken zeg.. had jou berichtje dus 2 keer over het hoofd gezien.. vandaar dat ik terugbladerde en op die steekjes uit kwam.. gelukkig is het niks ergs.. maar wel balen dat op deze manier ook je cyclus veel langer duurt.. maar.. dan ben jer straks wel he-le-maal klaar voor! :) *hug voor de schrik*

of het al doordringt, langzaam wel, maar ik wil niet weer doemdenken, maar wil mezelf ook geen valse hoop geven.. zit dus eigenlijk beetje tussen 2 wallen in.. Je neemt toch altijd een bepaalde positie in tov hoe je je voelt.. en heb daardoor besloten dat ik probeer positief te blijven! Wel moeilijk want ik ben iemand die liever realistisch denkt en dan stopt mijn positieviteit weer als ik denk, 1 mm in 5 dagen.. kan nooit goed zijn.. moet nu leren op ukkie te vertrouwen :)
    mijn gevoel is iig niet stabiel nu :)

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Je moet echt proberen om te genieten en positief te denken. Als het niet goed zit dan kan je er toch niets aan doen, zelfs niet door je rot te voelen. Maar als het goed zit, is het jammer niet van alles te hebben genoten. Dus geniet er lekker van.

Nu zat ik net ff Drs. A.B.C.D.E.F. GOOGLE te raadplegen en nu blijkt dat de bloeding ook een eisprong kan zijn. Vooral als ik die trekken in mijn linkerlies voel (wat verder uitstraalt naar het been), vermoed ik toch een eisprong. Wat denken jullie..??

Deel Deze Pagina