Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    He Hummie
    Mijn NOD zou 7 mei weer moeten komen....tenminste als mijn cyclus direct weer normaal is. Ik heb pas 1x mijn NOD gehad na de curretage. Even afwachten dus.
    Ik voel van alles, maar denk gewoon dat dit mijn NOD gaat worden...je wordt anders helemaal gek.

2. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    hallo ik heb een vraagje :)

ik heb midden in mijn cyclus 2 dagen lichte bloedverlies gehad
    weet nu echt niet of dat nog bij de mk hoorde?

verder heb ik nu een stekend gevoel in mijn borsten en een zwaar gevoel
    en afentoe wat lichte krampjes in me buik , ben benieuwt

nog 5 dagen en ik kan testen spannend!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@mamaT: jeetje wat schrikken! gelukkig niks engs! :) ik weet niet of dat bij je eisprong kan horen, zou de gyn dat dan niet kunnen zien of zeg ik nu iets heel doms? :oops:

@elegance: lekker genieten meid! we gaan er gewoon vanuit dat het nu goed gaat! :D
    enne... die doos geduld kan ik wel gebruiken! ;) thanks!

@hummie: zit je lekker op het wachtbankje? ik kom er gezellig bij zitten! :D

nou meiden, we moeten morgen al heel vroeg met Milan naar het zkh en we komen donderdag of vrijdag weer thuis, dus ben er een paar dagen niet!
    duimen jullie voor ons? dat kunnen we zeker gebruiken...

liefs rebbel

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dit is wat ik bedoel. Als je googlet zie je dat dan je eisprong was. En omdat ik dit nu ook op de helft van mijn cyclus heb, ga ik ervan uit dat het toch mijn eisprong is.

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Jammergenoeg kon de gyn bij de inwendige echos nie mijn eierstokken te pakken krijgen. Ze heeft dit dus niet kunnen vaststellen. Maar wat zou het anders geweest kunnen zijn?? Vooral omdat nu ongeveer mijn eisprong zou moeten komen.

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Je leest dit denk ik niet meer maar heel veel sterkte meid. Mijn duimen draaien overuren voor je mannetje!!!! Dikke knuffel van mij!!!!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    rebbel!!!! een hele dikke knuffel en heel veel succes aankomende dagen..
    Ik wist niet dat jullie echt een paar dagen weg zouden zijn hiervoor..
    We denken aan jullie en hopelijk is dit de laatste keer dat jullie voor milan hoeven gaan :)
    daar gaan we wel vanuit he!
    *hug*

Ok wilde ik ukkie even met jullie delen... :)
    Op de ene is ukkie te zien en de andere het vruchtzakje.. Wat ons zojuist opviel is dat het vruchtje gemeten is met 3,6 mm terwijl de gyno zei 3,1-3,2 scheelt toch weer 0,5 mm.. jeetje waar hebben we het over he :)

maar hier is ie:

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Elegance ik zie je ukke puk. Hoe lang zou je nu zwanger zijn dan als je kijkt naar de grootte van het vruchtje..???

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE :)

Deze dames verwachten hun NOD op:
    Lieni: 17 mei (ronde 2 na 2e miskraam)
    Alina:
    Eleni: 23 Mei (Ronde 8 na MA)
    Hummie: ergens rond 10 mei (1e ronde weer na MK)
    Liesben:
    Nanny:
    Rebbel: 18 mei (ronde 1 na miskraam)
    MamaT: 20 mei (1e ronde na miskraam)

Zwangere dames na een miskraam of missed abortion:
    Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 van een meisje! :baby:
    Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 van een jongen! :baby:
    Annie: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 25 november 2009
    Meagan: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 20 December 2009
    Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009
    Elegance:
    Sunnyke:
    Bruisje: Ronde 1 zwanger na mk Uitgerekend: 3 november 2009

:whistle:We hebben in het totaal 8 zwangere dames :whistle:

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ze zei 6 weken..

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hummie 22 mei over 2 weekjes hebben we de 20 weken echo ben dan 20 weken en 1 dag zwanger!!

Jij lekker op de wachtbank spannend hoor.

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou meid dat kan toch waarom niet..???? Ik duim voor je kleintje!!!

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi,

ik kwam nog even snel spieken, ga nu douchen en mn bed in!

@aylin en elegance: thanks meiden! lief van jullie!

@elegance: wat een mooi ukkie! :D

liefs rebbel

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nou het probleem was dat ik nu op de dag van bevructing al een posi test moet hebben gehad.. ik had een cyclus van 26 en teste al 4 agen voor nod posi.. vandaar dat zo goed als uitgesloten kon worden dat ik zoveel korter zwanger kon zijn.. ook het verschil met de eerste echo en de 2de is niet heel veel terwijl er toch 5 dagen tussen zit.. vandaar dus het slechte nieuws toen..

maar alsik de echo zo zie.. smelt ik helemaal weg :)

15. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Joh, Elegance.. je had gewoon nog een posi test na je mk. Je was 7 weken zwanger en had vast nog wat hormonen in je lichaam. Ik had ook een maand na de miskraam een posi test terwijl ik niet zwanger was. Het is gewoon enorm toevallig dat je daadwerkelijk zwanger raakte.

Zo, is dat een goede verklaring of niet? :D

16. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

pfff ik moet echt weer vaker hier zijn kan het niet mee bijhouden

alle nieuwe welkom

Mama t dat bloeden kan inderdaad je ei zijn of een innesteling.
    gewoon afwachten..
    mijn vorige cyclus was ook heel raar maar 3 dagen licht bloed verloren

Elegance @ WAUW je hebt gewoon een wondertje in je leven .... en wat een mooie echo al
    nu blijven kloppen hartje....

Aylin een zoon goed man... die zijn zooooo leuk!!!
    lekkere knuffel beren!!!
    bij mij was de echo ook heel duidelijk ( zo groot is die niet )

nog even jullie advies.
    zondag postitieve test gehad en maandag was die weer heel licht.
    zondag ook geklust ... maar als we om de 2 dagen aan moeten houden dan hadden we gisteren moeten klussen maar dat is niet gelukt (druk ..werk.. enz man niet thuis.. wel handig ook ).
    zouden zijn zwemmers het nog halen van zondag?
    gisteren was mijn temp ook 37.0 dus ik dacht "" mooi ei gesprongen dus ik zit veilig" is mijn temp vandaag weer lager 36.8.. is mijn ei dan niet geprongen?

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @rebbel, sterkte meid met Milan, duimen draaien hier dat alles goed is! ;)

@lienie, ik temp niet dus weet niet of die paar graden wat zegt, dan is je ei iig nog niet geweest want dan schiet ie toch omhoog? klopt niet met ovu test dan vreemd.... (dan zou ei uiterlijk dinsdag geweest zijn...) en tja of de zaadjes het gerd hebben blijft gissen he?! ze kunnen tot 72 uur blijven leven maar dat s wel afhankelijk van allerlei factoren, dus afwachten meid!! ben wel benieuwd wat je temp dan morgen doet! is manlief vandaag niet thuis, kun je bij tijd en zin nog een x voor de zekerheid :D

@anderen, hoe gaat ie!? :D

Hier, lekker aan het werk, de tijd vliegt gelukkig!! ben me ook niet echt op het focussen dus of ik al iets voel... we zien het wel!

liefs humm

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou dames, vanmiddag bij de gynaecoloog geweest.
    Alles was goed. Het onderzoek van het weefsel had niets (ernstigs) opgeleverd: "het was weefsel horende bij een zwangerschap in het eerste trimester", aldus de patholoog. Joh, nou, applaus hoor! =D>
    Er is geen controle-echo gemaakt, omdat daar geen aanleiding voor was.
    Dat ik moe was kon. Voor de curettage was mijn Hb 8, dus dat is prachtig. Geen zorgen.
    Het is gewoon afwachten tot mijn menstruatie en dan mogen we weer los. En ze hoopte me snel weer te zien, maar dan omdat ik weer zwanger was.
    Ben wel een beetje opgelucht moet ik zeggen.
    Nu nog ongesteld worden, en dan kan ik alles afsluiten! [-o<

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    @ Hummie: Hier ook lekker aan het werk geweest vandaag. Ben nog wel blijven vloeien, maar het is dus niet mijn menstruatie zegt de gyn. Heb vanmorgen ook getemperatuurd en temp was zelfde als gisterochtend, dus denk nog geen ovulatie. Mijn banner klopt dus niet, denk dat ik deze maand een iets langere cyclus zal hebben. We gaan gewoon door. Volgens de gyn moet ik niet opnieuw beginnen met tellen, maar dit als een tussenbloeding zien. Is dat juist?

liefs,
    mamaT

20. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hallo allemaal
    Wat een drukte op het werk zeg...ben blij dat het er voor deze week weer op zit.
    Als het goed is en ik mijn gewone cyclus weer heb dan is het de bedoeling dat ik morgen weer ongesteld ga worden. Ben benieuwd hoor.......

Fijn Liesben dat alles goed was bij de gyn. Het is inderdaad fijn als je je 1e menstruatie weer hebt gehad....dan is alles weer "normaal". Tenminste zo voelde dat bij mij wel hoor. Nou was het HCG hormoon ook wel erg hoog en mijn klachten ook erg dus was ik blij ik er vanaf was.

Nou ik ga maar eens even aan de poets.
    Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina