Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik ben bij de huisarts geweest, die vind dat ik 12 weken ben :s Nu zijn de komende 8 dagen nog spannender want het idee dat het er wel eens twee kunnen zijn klinkt nu ook niet gek meer ;)

@liesben mooi dat alles goed is!

@bloem spannend, je normale cyclus terug hebben is wel enorm fijn.

@MamaT ja, dit is een tussenbloeding, gewoon door tellen maar toch de datum even opschrijven ofzo, voor het geval het volgende maand nodig is om te berekenen hoe lang je zwanger bent ;)

@Lienie The Boys kunnen wel een week zwemmen hoor!

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @liesben, fijn dat alles goed was!! nou wachten op je ongi... dat was voor mij idd ook het punt dat ik de mk kon afsluiten, een start van een nieuwe ronde!! ik had 5 wk na de mk mijn ongi weer. ;)

@mamaT, is de curretage nu 14 dgn geleden? weet de gyn zeker dat het geen nabloeding is? als je nu nog steeds vloeit dan komt dat niet door een ei hoor! een ongi is idd te snel dus lijkt mij een nabloeding van je curettage oid... Even opletten hoor dat het niet heftiger word, anders gewoon weer aan de bel trekken bij de gyn!

@meagan, je maakt het spannend meid! wie weet krijg je gelijk met je tweeling! :D

*pakt kopjes thee met chocolaatjes voor de meiden op het wachtbankje en schuift er weer gezellig naast*

liefs humm

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Allemaal positieve berichten lees ik hier!!

@Lienie de zwemmertjes overleven wel even hoor. En als je temp maar hoger is dan voor je eisprong.
    @Hummie goede instelling meid!!!!
    @MamaT als het een tussentijdsebloeding is niet vanaf daar gaan tellen hoor meid.
    @Liesben wat fijn dat alles er goed uit zag meid. Go for it.

Nou meiden ik heb niet veel te melden...Ga nu ff mijn hummeltje naar bed brengen!

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

hier hebben ze ook een computer! :D
    we zijn nu in het ziekenhuis en hebebn alle onderzoeken achter de rug!
    het is allemaal goed gegaan, Milan vond het wel grappig op het infuus prikken na dan.. dat was wel heel sneu! ze halen daar nu tot morgen middag regelmatig bloed uit.
    hij heeft een oogonderzoek, hartfilmpje, spierecho gehad en bloedonderzoek dan!
    oogonderzoek is al binnen en dat was helemaal goed gelukkig!! :D
    morgen ws van zijn hart en spieren de uitslag! duim, duim!

liefs rebbel

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    rebbel, wat goed even van je te horen! fijn dat alles goed is tot nu toe! morgen afwachten, duim weer voor je mannetje hoor! geef 'm maar een dikke knuf! ;)

aylin, slaapt je prinses al? al tot je ddorgedrongen dat er een broertje voor aylin komt?

xx

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja ze slaapt duurde even maar goed. Ja het nieuws begint door te dringen vind het helemaal leuk. Leuk hoor vorige zwangerschap uit kijken naar roze en nu naar blauw.

Rebbel, goede uitslagen tot nu toe!!!! Ik duim me rot voor je meid!

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hoi meiden ff een ego berichtje, de rest kan ik niet echt bij houden.

Ik denk dat ik nu weer een lange (scheldwoord) cyclus heb. Ik heb twee en een halve week geleden bruin bloed verloren een beetje. eerst dacht ik hey innesteling dus not. doen dacht ik ow misschien een eisprong ook not. Ik weet niet wat het dan geweest zou kunnen zijn ik ben errug moe gevoelige boobs. Ik dacht echt dat ik weer terug zwanger was maar de testen zeggen toch echt NEE! Dus ben bang dat ik nu weer naar de langere cyclus terug gaat vallen ik had zo gehoopt dat het een beetje normaal zou worden!

@Aylin ik zie dat je een jongetje krijgt wat ontzettend leuk.

@ de rest Sorry maar ik ben errug slecht met alles bij houden ik haal alles door elkaar. :oops:

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen lieve meiden!

super lief dat jullie allemaal zo met ons meeleven!

ik vroeg vanmorgen of er toevallig al bloedwaardes binnen waren! ik dacht ik probeer het gewoon! nou die waren dus al binnen van gister en vanmorgen!
    dezelfde dus als die bij ons in het zkh afwijkend waren...

ze zijn nu goed!! ik ben zoooo blij! :D

ze moeten minder dan 2,2 zijn en ze waren 1,8 1,9 en 1,3! :D

er wordt nu nog 2x geprikt dus we zijn er nog niet natuurlijk en we krijgen nog de uitslag van hart en spieren, maar dit is wel een heel goed begin want doordat deze waardes licht afwijkend waren zijn we doorgestuurd! vanmorgen weer een verpleegkundige die vroeg wat zijn klacht was en die zich niet voor kan stellen dat er wat met hem is!

poeh dit is echt een opluchting!
    nog even duimen meiden! ;)

liefs rebbel

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee dames,

misschien een sukkel vraag maar wat is er met je zoontje dat hij allemaal onderzoeken heeft.
    ik heb geprobeerd terug te lezen maar kan het niet vinden.
    vind ik ook een vervelden iets van deze nieuwe site dat je neit makkelijk op pagina 200 kan klikken.

nanny is het niet je ongi geweest . was bij mij ook bijna niks..
    maar mijn temp daalde dus het was wel een ongi
    heb nu ook precies weer 14 dagen erna een ei gehad.
    de vorige keer na mijn miskraam kwam het met bakken los

mijn temp is gestegen dus was toch mijn ei of de het is de alcahol van gisteren
    heb mijn verjaardag nog even gevierd met mannentje en toch nog maar geklust
    just in case

meagan een tweeling dat zou wel lachen zijn
    ik teken ook voor een tweeling zou ik een goedmaker voor alles vinden..

Aylin@ ja dat wordt opnieuw inslaan.... ook leuk
    financieel was een meisje practiser maar ach wij vrouwen kopen toch wel hahahahahah

de rest van de dames Hallo en ik ga weer terug op de wachtbank met een kater #-o

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen lady's,

@Nanny vervelend dat je cyclus zo overhoop ligt. Mijn cyclus was na de curettage ook echt in de war eerst een cyclus van 21 dagen en daarna 42 dagen het dubbele!!!! Hopelijk komt er snel wat verandering in.

@Lienie :) kopen doen we sowieso toch wel als vrouwen :D :D :D :D Maar vind het wel leuk om straks me op jongens dingen te richten. We gaan de babykamer ook wat stoerder maken! Heb er wel zin in hoor.

Rebbel, wat een goed nieuws tot nu toe. Nu de laatste testen nog en dan zijn jullie door alle stress heen. Ik blijf duimen meid!!!!

Hoe is het met de andere dames..???

11. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Goedemorgen allemaal

He Rebbel wat een goed nieuws zeg!! Nog even succes voor de laatse testen.

Hier gaat alles pirma...krijg zo visite van een vriendin die zwanger is. Ik was ong even ver als haar, alleen bij haar gaat het goed en bij mij was het niet goed.
    Wel raar hoor om haar wel te zien groeien. Soms steekt het wat, maar ik wil wel dat ze me er gewoon bij betrekt.
    Die 2e kmt hier ook echt en tot die tijd heb ik mijn handen vol aan mijn dochter!

Het wordt dan nu ook tijd om aan te kleden....we hebben heerlijk uitgeslapen samen en moeten dus nu gaan opschieten!1

Groetjes Bloem

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @lieni: ;)

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja idd goed nieuws! :D
    net is de fysio geweest en zij vond het ook allemaal niet verontrustend! :D

liefs rebbel

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Rebel, fijn meid, dat de uitslagen goed waren !!

Nou hier ga ik in ieder geval, ook nog ff lekker shoppen !!! Lekker roze, mijn schoonmoeder heeft gisteren ook nog wat leuke dignetjes gekocht (allemaal roze) Ik wil ook nog wat roze accesoires voor de babykamer (komt helemaal goed)

Toch maar goed hier trouwens dat ik het behang neutraal heb gelaten, ik wilde hem ook nog gewoon blauw doen :D

Nou heb het een beetje druk vandaag op me werk, verder gaat alles goed hier , beebje begint steeds harder te trappelen, dat begin ik wel leuk te vinden (ze is duidelijk aanwezig)
    Nu alleen nog ff wachten tot me vriend het ook kan voelen vanaf de buitenkant, dat lukt nog niet zo goed.

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Moggel..

@Rebbel.. gelukkig ziet t er allemaal goed uit..moet een enorme opluchting zijn zeg...

@Nanny... pfff.. lastig als je lijf je gevoel zo tegenspreekt zeg... duim voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.. t liefst met een mooie test natuurlijk.. ik blijf gewoon hopen..

@Meagan.. oh jemig een tweeling.. zou wat zijn toch..whahaha.. dan maar ook meteen twee meiden.. mooi contrast bij al dat blauw...

@All.. dikke knuffel
    @Lieni..succes met je kater, maar nog meer op de wachtbank.. duim duim duim

@HIER: vanmorgen bij vk geweest.. alles goed... prachtig hartje gehoord.. goed gesprek gehad.. ook nog even over de mk.. ze nemen de onzekerheid erg serieus en als ik twijfel, mag ik altijd bellen.. prettig gevoel geeft dat... bm zat al mooi hoog.. bloed was goed.. wel hb van 7,3 en omdat dat nog lager gaat zitten adviseerde ze me wel aan de floradix te gaan.. prima.. doe ik.. ga straks afstpraak maken voor 20 wk echo..Bloeddruk was mooi maar aan de lage kant.. maar voor mij heel normaal.. 100/65.. in combi met laag hb kan dit wel snel voor moeheid en duizelingen zorgen, dus regelmatig ijzerrijk eten.. dan moet t goed komen.. ik ken t verhaal...
    ik verliet met een big smile de vk...

Over 4 wk. op 3 juni mag ik alweer.. tijd vliegt zeg...dan zit ik al bijna op de helft..whhahha.. vind t nu echt super hard gaan..heerlijk.. kijk zo uit naar de bevalling.. nu al.. dat wordt nog lang wachten..whahahaha...

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ ichtus, :D Ik vind het hier huist harstikke snel gaan, voordat ik het weet, moet ik alweer bevallen :D Kijk er ook erg naar uit, ben ook erg benieuwd op wie het beebje deze keer gaat lijken :D

Mano lijkt meer op papa dan mama.

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

Vlieg ff snel voorbij hier om een leuke foto te showen:

Is hij niet mooi? De laatste foto is de ovulatietest die ik net (na mijn werk) heb gedaan :D
    Mijn vriend is helaas vanmorgen vertrokken naar de andere kant van het land (dart toernooien) waar hij tot zaterdag is! Maar dat maakt niks uit... Ik ga zo wel naar hem toe! :) Gaan jullie heel erg hard met me mee duimen dat dit een geschikt eitje is? [-o<
    Wish me luck ;)

Rebbel: Fijn van het goede nieuws meid! ;)

Alle zwangeren: Hoop dat jullie je goed voelen meiden! Hoop me snel bij jullie te mogen voegen! :D

Alle (nog) niet zwangeren: Zet hem op meiden!! [-o<

Ik ga douchen en er vandoor...... :D

bye bye!! :)

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden :)

REBBEL!!!! WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

wij zijn weer thuis en allemaal ontzettend moe!
    ik probeer even op te schrijven hoe en wat..

onderzoeken:
    oogonderzoek: uitslag was goed! :D
    hartfilmpje: uitslag over 2 weken..
    spierecho: uitslag over 2 weken..

bloedprikken waarde tot 2,2 is goed.

1e keer: 1,8
    2e keer: 1,9
    3e keer: 1,3
    4e keer: 1,4
    5e keer: 2,3
    6e keer: 2,2

de laatste 2x waren dus net wel/net niet! :(
    maar het afnemen ging de laatste 2 keren niet goed, ze kregen geen goede stroming uit het infuusje en moesten veel trekken met een spuitje om er bloed uit te krijgen, hierdoor was de kalium heel erg hoog bij de 5e keer, wat even voor paniek zorgde!! dit kon door het verkeerd afnemen komen en daarom hebben ze toen toch even vanuit de ader geprikt en toen was de kalium gewoon goed! gelukkig maar! het is schijnbaar zo dat als de kalium te hoog is daardoor ook de lactaat waarde, die (2,3) omhoog gaat, dus dat is wel te verklaren en de laatste is dus gewoon geprikt wat weer veel huilen en stress met zich mee bracht bij milan en waar ze weer wat moesten duwen (stuwing) waardoor de waarde, die (2,2) ook omhoog kan gaan.

het komt er dus op neer dat de 1e vier keer toen het afnemen zonder problemen ging de waardes goed waren en de laatste 2x toen het afnemen moeilijk ging de waardes weer iets hoger waren. dus we gaan er maar vanuit dat het daar aan lag!

verder hebben ze er nog niks over gezegd want ze wilde duidelijk geen uitspraak doen tot alle uitslagen binnen zijn. er is namelijk nog een waarde uit het bloed (aminozuren) die een paar weken duurt.

over 2 weken iig de uitslag van hart en spieren en misschien van de andere bloedwaarde, aan de hand daarvan beslissen ze of we er mee kunnen stoppen.

nog geen duidelijkheid dus, maar wel redelijk positief toch? alleen baal ik van die laatste 2 waardes! nog 2 weken....

liefs rebbel

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    lol en toen drukte ik per ongeluk op bevestig.. en stond mijn bericht er :)
    zal nu wel even wat verder erop in gaan :)

Super rebbel, wat een opluchting lijkt me dat.. na zo'n lange tijd kun je deze onzekerheid helemaal achter je laten en genieten van de 2de die er vast ook snel zal komen! *hug*

Joyce en Aylin! laten jullie ook nog wat babyspulletjes voor ons? Niet alles leegkoppen he! :):)
    geniet van het shoppen, er zijn ook zoveel leuke dingen te koop! zag het nieuwe prenatal boekje gisteren :S wilde al gelijk naar prenatal rijden :):)

Bloem, ik herken het wel wat je zegt, raar om te weten dat de meiden van toen nu al bijna allemaal over te helft zijn.. Gelukkig steekt het me niet, komt misschien omdat ik ze niet persoonlijk ken ofzo.. maar wel leuk om te lezen wat ik over een hopelijk tijdje ook ga meemaken :) Ik lees nog steeds in het topic mee en leer eer ook weer van :) weet nu een beetje wat me te wachten staat. en zoals je zegt.. je weet dat je zwanger kunt worden en van nog een echte princes ook! Dus voor je het weet ben je weer naar de appie aan het rijden voor mini luiers :)

Joyce :) jij behoort tot een van de meiden waar ik bij meelees :) en kan van jullie dus echt veel leren! en geweldig om te lezen dat bijna iedereen nu de beeb kan voelen! en voel je dat echt al zo goed nu? wat voel je dan precies? ik weet nog dat het begon met plopjes.. maar zoals je het nu verteld zijn het geen plopjes meer :)

ichtus! hoe kan dat nu dat je opeens op 14 weken zit joh! wat ga jij snel!!! ongelooflijk snel zelfs!! vorige week was je net over de grens maar nu voind ik 14 weken wel al heel ver klinken.. geweldig hoor! en wat fijn dat ze je serieus nemen wat betreft de mk.. het was ook wat he.. gelukkig dat je mannie toch de noodzaak heeft ingezien van nog en beebje :) Hoe voelt hij zich er nu eigenlijk onder nu alles goed gegaan is?

Eleni, dit moet wel goedgaan he :) je ziet wel heel duidelijke 2de streep :) jij tempt ook he? gaat je temp dan omhoog of omlaag bij je ei?

hier erg druk geweest afgelopen dagen, was wel goed zodat ik even wat rust kreeg in mijn hoofd.. totdat er een collegae mij vroeg hoe het eigenlijk met mij nu gaat :S ze wist van de mk af.. ik schrok erzelfs van dat ze het vroeg :) wat genoeg zei natuurlijk :)
    Maar nog steeds vliegen mijn emoties alle kanten uit.. wat best vermoeiend is.. nouja mijn weekend is begonnen en nog maar 3 keer werken :) en dan weten we het.. :0

Deel Deze Pagina