Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi meiden!

Dreamerfly een hele fijne vakantie meis!

Trees hoe is tie nu meid? Gaat eht allemaal nog een beetje?

Suzie, het kan nog he, misschien is het door je mk ook nog wel zo dat je ei wat later is geweest!
    Wie weet heb je te vroeg getest!
    Ik duim voor ej hoor!

Hier vandaag contact gehad met de vk,
    Zij heeft me de mogelijkheid geboden om naar de gyn te mogen voor onderzoek!
    Vanmiddag gelijk al bij de ha terecht voor een verwijsbrief naar de gyn dus ook echt
    Ga morgen ochtend gelijk bellen voor een afspraak!
    Hoop dat we een beetje snel terecht kunnen!

Verder weer een best moeilijk daagje vandaag, vandaag van nog een collega gehoord dat ze zwanger is, de 3de alweer, en op je werk zie je ze zo vaak!
    Had het ff weer zo moeilijk,, denk dak wel een uur heb gehuild.
    Gewoon weer even zo helder bij, wat we nu weer voor de tweede keer moeten missen.
    Dat doet zo'n pijn!

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meiden,

hoe is het met iedereen?

Hier wel een goed gevoel vandaag,
    Vanmorgen gelijk eht afspraken bureau gebeld en we kunnen al gelijk de 14de terecht bij de gyn voor onderzoeken te laten doen!

Ben er wel erg blij mee zeg, super!

Hoop wel dat er aanstaande donderdag bij de nacontrole geen gekke dingen uit de uitslag van het onderzoek naar het vruchtje komen...

Gelukkig nog maar 2 dagjes, dan weten we meer!

Fijne dag meiden verder!

3. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi allemaal,

Rustig hier.

Ik ben ongi geworden, dus deze ronde was het helaas weer niet raak.

Had het er wel erg moeilijk mee hoor.

Kan alleen maar denken als alles goed was blijven gaan ik nu al bijna 6 maanden was.

Maar dat kan je helaas niet meer terugdraaien.

@sterretje hoe was het bij de gyn vandaag?
    En ga je dan de 14e om te kijken of je onderzoek wilt laten doen?

En de rest hoe is het met jullie?

Groetjes

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @suzie, dikke knuf voor je meis!
    Het moet erg moeilijk voor je zijn om ongi te zijn geworden!
    Ik ken het gevoel ook heel erg hoor, steeds rekenen hoe ver je zou geweest zijn...
    Ik zou nu bijna de 20 weken echo hebben gehad, gek idee hoor!
    Meis heel veel sterkte, hoop dat je de volgende ronde een positieve test mag hebben ipv een ongi!

Hier was het bij de gyn wel positief gelukkig!
    UIt het odnerzoek naar het vruchtje zijn geen afwijkingen gevonden, dus helaas alleen een pech geval dus, ook mijn 2de mk valt onder pech.
    Vind dat wel gek klinken, in één keer pech geloof ik nog wel maar 2 keer achter elkaar...

Ook vandaag gelijk kunnne bespreken over eventuele verdere onderzoeken.
    Ze kunnen chromosomen onderzoek doen, maar dat betekend dat ik 4 maanden niet zwanger mag worden.

Dus zei raadde het neit aan, omdat ze de kans groter acht dat het een volgende keer wel geod gaat.
    Dus daar gaan we dan maar voor

Ben wel erg bang dat het weer mis gaat, maar we willen het toch wel weer gaan proberen..

Liefs Ster

5. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Tuurlijk ben je bang dat het weer mis gaat.

Maar 4 maanden niet zwanger mogen worden lijkt me ook niet makkelijk.
    Dan kun je er niet eens voor gaan.
    Kan me voorstellen dat je dus nog even wacht met die onderzoeken.

Zei ze nog dat je nu eerst een keer ongi moest worden of kun je gewoon doorgaan.

Kan je 2e MK niet komen doordat je te snel weer zwanger was?

Je hoort ook wel eens dat je 3 maanden moet wachten, dat lijkt me vreselijk.

Ben zelf ook wel eens bang dat het nog niet helemaal goed is.

Mijn cyclus is nu veel langer, en ben ook anders ongesteld.

Maar ja, maar afwachten.
    Hopelijk komende maand raak!

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nee niet meer verder gaan lijkt me vreselijk.

Ze hebben ook weer een inwendige echo gemaakt om zeker te zijn dat er geen vruchtje was meer toch, en toen gelijk alles goed onderzocht weer
    Eierstokken bekeken, baarmoederslijmvlies bekeken

Omdat dit allemaal prima was, en de laag van de baarmoeder goed dik was, was er geen medische reden om eerst een keer ongi te worden weer.

Ze zei dat dit meer tussen de oren zit dat je weer ongi moet worden, dan dat dit werkelijk aangetoond is.

Wel moest ik dit natuurlijk gewoon doen als ik dat prettig vond!

Ik heb en bij de vk en nu bij de gyn nagevraagd of het komt doordat ik gelijk weer zwanger ben geworden dat ikw eer een mk heb gehad, dit had er gelukkig niets mee te maken.
    Ze legde het uit door van als je lichaam nog neit klaar is krijg je gewoon geen ei, dus anders had je gewoon neit zwanger kunnen worden...
    Vond er wel wat in zitten!

Ik weet niet of het er aan ligt dat je onig nu anders is dan eerst hoor meis
    Alles veranderd natuurlijk wel een beetje van binnen
    Maar je word denk ik zwanger als je lichaam er aan toe is!
    Deze maand weer volop kansen meis! Ik duim weer voor je!

7. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ik duim ook voor mezelf!

En zal voor jou ook duimen dat het snel raak mag zijn!

door wie heb jij laten pendelen?

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Door lautje maar zag dat ze nu even niet meer pendelde...

Had eerst aan 2 andere gevraagd, maar tot op heden niets van ontvangen helaas...

Wil je ook laten pendelen?

Ik weet wel dat het geen garantie geeft, maar vind het wel leuk om naar toe te kunnen leven en kijken of het uitkomt!

Toen ik de vorige keer zwanger was heb ik laten pendelen wanneer ik zwanger zou worden, zonder gezegd dat ik al zwanger was, toen kwam er uit dat ik al zwanger was, dus dat klopte, was wel apart!
    Ben benieuwd of dit uit gaat komen!

9. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Ik heb ook maar een pendel aangevraagd vandaag..ben heel benieuwd wat eruit gaat komen.

ook had ik nog een vraagje misschien weten jullie daar antwoord op.

Als je een MK heb gehad en je raakt daarna weer zwanger, mag je dan eerder naar de VK voor een eerst ego of moet je dan toch nog wachten tot de eerste crusiale weken voorbij zijn?

10. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Tegen mij zei ze toen dat ik eerder mocht komen en extra echo's kon krijgen voor je eigen onzekerheid.

Dus zou snel bellen.

Heb ook laten pendelen.

Eentje zei augustus zwanger van een jongen en de ander zei april 2009 zwanger van een jongen.

Nogal een verschil.

Het enige is als ik in augustus zwanger word in april zou bevallen (misschien toch een overeenkomst?)

11. debsje1977

Dank je wel voor je antwoord Suzie ;)

moet nog even 3 daagjes wachten tot mijn testdag maar mocht het wonder zijn geschied ga ik het zekers vragen of ik dit keer eerder mag komen.

als dat eens waar zou zijn augustus zwanger en april bevallen dan zou dat toch helemaal
    geweldig zijn :D en werkt het pendelen dus ;)
    zal voor je duimen hoor!

12. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ik ben ook erg benieuwd of dat pendelen werkt.

Maar ja, je moet je er ook niet teveel op focussen.

Je moet er toch voor aan het werk!

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Pendelen is een leuk iets om naar uit te kijken toch!
    Je hebt nooit zekerhied of het werkt, maar zou gewldig zijn als het zo is!
    Hier ook een pendel gekregen voor zwanger in augustus van een meisje!

@debsje, spannend meis, bijna testen! Al enig teken van een eventuele zwangerschap?
    Als je nu weer zwanger bent mag je zowiezo eerder voor een echo hoor!
    Mij is verteld na mijn curretage dat ik iig 3 echo's zou krijgen.
    Toen ik de laatste keer zwanger was heb ik gelijk toen ik het wist de vk gebeld en ik mocht gelijk voor rond de 7 weken een echo afspreken.

Dus die krijg je wel heel snel!

14. debsje1977

ik denk eerder dat ik wederom op rood ga deze maand..tenminste zo voelt het..het is er nog steeds niet dus nog steed is het afwachten geblazen ;)
    als het zo mocht zijn dan hoop ik dat ik hier ook sneller mag voor een echo...ga het gewoon vragen..ja hebt nee kan je krijgen toch! Maar goed eerst nog maar eens even afwachten wat mijn ongie gaat doen ;)

15. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Veel te lezen weer! Tis al even geleden dat ik voor t laatst hier heb gepost! Bedankt voor jullie reacties!

@meiden die op vakantie zijn: hoop dat jullie kunnen genieten (jullie lezen dat natuurlijk later pas, stom) Dus beter gezegd: hoop dat jullie hebben genoten! :D

@debsje: Wij lopen al bij de gyn omdat wij na anderhalf jaar nog niet zwanger waren. Tijdens die onderzoeken raakte ik toch opeens zwanger, maar dat werd toen een miskraam. Gelukkig kon ik bij de gyn terecht, om te kijken of alles goed was. Zij vertelde ook dat verder onderzoek voor ons niet nodig was omdat we toch zwanger kunnen raken en dat 70% van de vrouwen binnen een jaar opnieuw goed zwanger zijn. Als er bij ons nog niets is na een jaar, mogen we terugkomen. Jouw MK is ook al meer dan een jaar geleden toch? Ook zei ze dat als ik zwanger ben, met 7 wkn met haar een afspraak mag maken. Ik vind dat wel fijn een beetje extra controle in die onzekere tijd. Dus volgens mij kun je ook naar de Gyn als je dat wilt. (sorry voor het lange verhaal)

Sterretje en Suzie hoe is het met jullie nu?

Hier alles zijn gangetje. Heb die ongi overleefd :) Ben nu echt schoon van binnen volgens mij. Misschien was dat wel het probleem bij mij. Kan dat? Ik kan me namelijk niet herinneren ooit helder bloedverlies te hebben gehad.
    Ik moet nu bijna mn ei hebben, maar heb nog weinig tekens :confused: . Hebben jullie ook gehad dat de cyclus enigszins in de war is/was na een MK?

Liefs Olivia

16. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    @ Debsje: Ik lees net bij een ander topic waarom je nog niet naar de gyn bent gegaan....sorry! :oops:

Liefs Olivia

17. debsje1977

Geef niks meis ;)

ik heb de overtuiging dat het goed gaat komen..heb vandaag wat nieuws gehad van ginder zijde (lees: Gratis reading in gratis en aanbiedingen)..en ik hoef me niet ongerust te maken...het komt allemaal goed..dus vertrouwen we daar maar op he ;)

18. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey meiden,
    Hoe is het hier?

19. kadotje

kadotje Lid

16 mei 2008
    69
    0
    0
    Hey meiden!

Nou, ik ben bang dat ik me weer bij dit forum kan aansluiten... Ik heb 2 dagen geleden een spontane bloeding gehad. Geen last van krampen, maar naar mijn mening aardig wat bloed. De afgelopen dagen heb ik niets meer verloren, maar het idee dat het misgaat word met de dag groter..
    De verloskundige kon alleen zeggen dat ze niet wist of het goed of fout was. Dat is ook wel zo, maar op zo'n antwoord zit ik eigenlijk niet te wachten.. !6 juli moet ik langskomen voor een echo. Ik ben zo bang dat er niets meer zit en dat m'n lichaam me voor de gek houd.... :(

Gr.

Cathy

20. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Wat erg kadotje.

Waarom mag je dan niet gelijk komen voor een echo en laat ze je nog een paar dagen in onzekerheid,
    Dat is toch ook niets!

Zeker als je het al eens meegemaakt hebt ben je extra onzeker.

Zou toch nog even aandringen, misschien kun je vandaag.
    Of evt een test doen?

Sterkte!

Deel Deze Pagina