Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nou, ik heb alles bijgelezen. Hoop dat het met de zwangeren goed gaat.

@ Rebbel: Spannende dagen!!

Na een aantal sombere dagen ben ik sinds dinsdag weer wat positiver. Als het een prille zwangerschap is dan zou ik da theel erg leuk vinden. Ik ga uit van restjes. Het is dan wel fijn dat ik weet dat het einde in zicht is en dat binnenkort dan eindelijk mijn eisprong kan komen.

Nog iets.... Dinsdag 10 uur heb ik mijn beoordeling voor promotie!!! Spannend!!!!!!!!!!!! Dan heb ik in ieder geval tot dinsdag om ergens anders dan aan zwanger worden te denken!!

Liefs,
    mamaT

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

@aylin: gefeliciteerd meid! :D

@elegance: dikke knuffel, gewoon lekker je hart luchten meid!

@eleni: wat een scheetje! :D

@lieni: mijn dip was op dag 8, volgens mij kan op dag 10 ook nog hoor! maar ik heb vandaag weer een dip! :( maar de vorige keer was mijn temp ook lager de dag voor ik een posi test had, dus ik geef de moed nog niet op! ;)

@meagan: hoe was je echo?

vanmorgen was mijn temp 36,9 en had ik een ongi gevoel! :(
    maar nog geen ongi te zien en ongigevoel is weg, ik heb nu steekjes! :rolleyes:
    temp is nog boven de coverline en de vorige keer dacht ik dat het game over was en de volgende dag toch weer een hogere temp en een posi test, dus ik geef de moed nog niet op! ;)

als het nog nodig is ga ik morgen misschien wel een testje doen. :)

fijne avond!

liefs rebbel

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

ik heb getest en......

ik heb een licht 2e streepje!!!! :whistle:

hij is wel heel licht hoor, krijg hem niet op de foto, dus ik ben pas heel voorzichtig blij!;)
    maar mannetje ziet hem ook en dat zegt al heel wat! ;)

liefs rebbel

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ohh rebbel gefeliciteerd
    een streep is een streep deze gaat alleen maar duidelijker worden
    had je gevoel het toch goed...

ben wel nieuwschierig naarje temp..
    hoe was die vanmorgen?

ik durf bijna niet meer te tempen... nu was hij weer36.7
    echt zo laag is dat ... denk echt dat de duivels komen.
    maar meestal is 36.6 mijn ongi temp... maar de keren dat ik zwanger was steeg die naar 37.1
    vaag allemaal!!!
    vorige maand deed mijn temp ook raar maar toen was dat mijn eerste cyclus na de miskraam.

meagan hoe was het

eleni@ ga je nu wel naar kreta of een andere keer?

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    mijn temp was nu 36,9!
    maar het streepje is nog wel heel licht, dus ben nog wel bang hoor!
    maar dat mannetje hem ziet is wel fijn, beeld ik het me iig niet in! ;)

wel ontzettend eng zo weer na een mk!

36,7 is wel laag, ik zal heel hard voor je duimen meid!!

liefs rebbel

6. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Aylin & Joyce nog gefeliciteerd!!!
    Rebbel, jij ook heel voorzichtig een kleine felicitatie.
    Elegance, eet maar lekker door en zeuren mag ook hoor!

Hier alles goed, onze kleinste zal op 1 December worden geboren :D het is er 1 (verbaasd..lol) en het ligt PERFECT! De placenta ligt zo ver als mogelijk bij het litteken vandaan dus we hoeven ons geen zorgen te maken over verklevingen. Ik ben nu 9 weken en 2 dagen maar het komt dus op 1 december, apart om dat nu al te weten ;) Dan ben ik in ieder geval voor Sinterklaas weer thuis.

Het hartje klopte mooi we konden het ook goed horen, de gyn zou het gek vinden als het nog mis zou gaan, het ligt goed vast en ziet er gewoon perfect uit.

Over 3 weken weer heen.

Ik kan even niet scannen, die scanner zit aangesloten op de andere computer en ik heb geen puf om die aan te zetten, haha. Ik probeer wel even een foto te maken.

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    super meagan!! :D gefeliciteerd met je goede echo meid!

8. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Eleni, wat een mooi nichtje heb je!!!
    Hier is onze #5, nu al fotogeniek ;)

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @rebbel, wauw meid, gefeliciteerd!!! de afleiding van milan heeft voor de kleine rijstkorrel vast goed gedaan en had ie mooi de tijd om zich lekker in te nestelen!! :D

@aylin en joyce, gister leuke verjaardag gehad?

@meagan, o wat fijn meid dat de kleine wurm het goed maakt!! :D je groeit gewoon hard haha, dat beloofd nog wat! ;)

@elegance, heel veel sterkte vandaag meid!! ik denk aan je... klets ajb van je af hier, daar zijn we voor!! *KNUF*

liefs humm

10. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Hummie, apart toch? Gyn snapte het ook niet echt :D Maar, het is alleen op de plek van mijn baarmoeder en mijn borsten, verder nergens dus ik maak me geen zorgen, was zelfs afgevallen ;) Ik weeg nu 55 kilo, dat is iets zwaarder dan normaal maar sinds December heb ik me ook echt volgevreten. Bij #4 haalde ik de 60 kilo niet eens met 39 weken, daar ga ik nu vast wel overheen, ik hoop niet te veel ;)

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @meagan, je krijgt wel nr 5, dus zo gek is dat niet hoor dat je iets eerder een buikje hebt! ;) jij wordt gewoon weer hartstikke mooi zwanger meid, hoe eerder een toeter hoe beter toch, kun je mooi showen!! als buikje op het eind maar niet te groot en zwaar wordt dan is het goed! :D geniet er maar weer lekker van, wellicht je laatste? of zijn er nog plannen voor #6 ??

x

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Rebbel alvast voorzichtig gefeliciteerd meid!!!
    @Meagan wat een goed nieuws meid!!!
    @Hummie ja hoor ik heb gister een heerlijke dag gehad!!
    @Elegance heel veel sterkte vandaag meid!!!

13. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Hummie Ik denk dat 4 keizersnedes wel genoeg zijn, volgens de gyn hoef ik mij nergens zorgen over te maken maar een 5e ks lijkt mij iets te gevaarlijk.

@Eelegance succes vandaag :(

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @elegance: heel veel succes meid, ik denk aan je!

@aylin: dank je, maar hoe meer ik naar de test kijk hoe meer ik ga twijfelen! :( er staat wel een 2e streepje, maar zo vaag! hopelijk is ie morgen duidelijker!

15. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Rebbel, welke test heb je gedaan?

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Rebbel idd zoals Meagan zegt welke test heb je gedaan..???

17. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Aylin, ik denk opeens aan mijn twee positieve testen in de maanden dat ik niet zwanger was, die waren heel licht. Het waren matcare testen die ik nooit meer zal gebruiken. CB geeft teminste duidelijkheid, vind ik.

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb een test van het kv gedaan, eerder gebruikt en dat ging goed, ik had er positieve reacties over gelezen dus vandaar!

ik heb net nog gekeken en zie toch echt wel een vaag 2e streepje, dus nu hou ik gewoon op met kijken en morgen nog eens testen, moet vanmiddag weg, dus heb afleiding! ;)

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, kom ff melden dat de pretecho gisteren super was hoor, heel mooi, ben er helemaal blij mee, zal de foto's wel plaatsen maar dat word pas maandag op mijn werk, daar heb ik een scanner :D

Enne het wordt toch echt duidelijk een meid :D Geen twijfel mogelijk, weer drie streepjes, heel duidelijk te zien op nde dvd :D

Dus nu kan ik lekker roze shoppen !!

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    matcare heb ik idd al meer negatieve verhalen over gehoord...

Deel Deze Pagina