Leuk Joyce Rebbel, ik zou gewoon even een dag of twee wachten en dan dezelfde kv test nog eens doen, dan zie je goed verschil
haha dat snap ik wel hoor, je wil het zeker weten voor je eventueel toch ongesteld zal worden of als je langer wacht dan is een test al niet meer nodig
Hey.. ff iets leuks. Op 15 Maart was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik ben officieel uitgerekend (volgens de echo) op 16 December. Dan ben ik op dinsdag 24 Maart bevrucht.. Normaal duurt mijn menstruatie een week tot 8 dagen, het klopt dus echt dat ik mijn vruchtbare periode vlak na mijn menstruatie heb, eisprong op dag 11 dus vruchtbaar vanaf dag 8. Niet vasthouden aan die dag 15 dus meiden, het loopt bij iedereen echt anders! Ook grappig, ik keek op FF, ben ik net die periode gestopt met invullen daar, LOL. @Rebbel, de gyn (hele super leuke) wilde persƩ weten waarom wij op eerst epaasdag hadden getest, dat was eigenlijk te vroeg dus vond hij het maar raar dat we gingen testen omdat we het eigenlijk alwisten anders zouden we toch geen test hebben gedaan? Haha, ik vertelde hem exact wat ik jou net schreef Je wilt het persƩ eerder weten dan de 'natuur'
@Rebbel ik heb 3 dagen voor nod met Matcare dipstick en Kruidvat test positief getest. Zie de foto hieronder. Meagan ik ben dus ook een week eerder uitgerekend dan ik had gedacht!
Joyce lekker roze shoppen dus!!!! Bij mijn echo dinsdag had de echoscopiste ook gezegd dat het een jongen was. Ze vroeg of ik het geslacht al wist. En daarna zei ze het is een jongen!
@meagan: haha! je hebt helemaal gelijk! @aylin: mmmm.... mijn test is niet zo duidelijk hoor! liefs rebbel
Toch wel vreemd dat ik op 1 december al ga bevallen, mijn laatste 2 jongens waren behoorlijk klein dus we houden wel een slag om de arm. De gyn zou het gewoon leuk vinden als ik voor sinterklaas weer thuis ben de schat, haha. Zijn moeder is ook jarig op 1 december dus het moet wel vroeg in de middag, LOL. Hij doet de operaties op dinsdag dus het is 1 of 8, ik presteerde het bij de laatste om gewoon zelf te beginnen met weeƫn op de dag van de keizersnede, dat wil hij nu voor zijn, de aanslag op mijn litteken was te groot de vorige keer (ook meerdere keren in het ziekenhuis gelegen tijdens de zwangerschap) Zo, ik ben klaar hoor met mijn geraaskal, ik kan gewoon eindelijk Ʃcht geloven dat het goed zit!
@Rebbel heb je ergens last van? menstruatiepijn ofzo? Ik zou gewoon nog twee testen halen dan maar Morgen en overmorgen. In mijn album staat een vage test van toen ik niet zwanger was, zelfs mijn bijna blinde zoontje (1 oog) zag een streepje, lol
nou als ik naar mijn lichama luister zeg ik zwanger!! en heb nu al 3x ervaring! ik heb nog 3 testen liggen! haha ik zie alleen een cb test in je album
Oh ja, dat album is niet mee over gegaan, stom.. ff zoeken In het echt was hij duidelijker maar dus niet zwanger.
Hoi meiden, @ Meagan: Wat een mooie echo meid!! Wordt er helemaal happy van!! @ Rebbel: Spannend!! [-o< Over de kv testen komen inderdaad bijna alleen maar positieve verhalen..... @ Linie: Wat onzeker bij jou met je temp :-k Ik ga heel hard voor je duimen dat hij een dezer dagen omhoog schiet en hoog blijft ! [-o< Ik ga in ieder geval volgende week niet naar Kreta! Alles zit bomvol! Ik kan wel met hungarian airlines maar dan betaal ik, ipv 250 euro, iets van 1100 euro voor een ticket [-X ! Ik heb veel over voor mijn nichtje, maar dit gaat te ver Misschien in de zomer maar gaan! @ Aylin: Fijne dag gisteren gehad meis? @ Joyce: Op naar al het ROZEEEE!! @ Elegance: Sterkte vandaag meis... Liefs Eleni
@joyce, wat leuk een meisje!!! lekker genieten en roze inslaan! @eleni, jammer dat je nog niet naar je nichtje kan meid... van de zomer dan maar extra lang gaan!! @hier, werd vanochtend ineens heel misseljjk na mijn ontbijtje (banaan...) en het kwam er direct weer uit... Toen ik net met een klant bezig was en een bepaald luchtje rook moest ik weer bijna rennen! heb ik nog noooooooit gehad, je zou er bijna wat van denken!! ben toch echt ongi, dus heel vreemd! denk een virusje oid... ale: @de rest, hoe gaat ie meiden? liefs
@ Hummie: Je zou inderdaad bijna denken ... Ik zou het als ik jou was even aankijken...als het langer aanhoudt misschien toch maar een testje?? Sinds ik hier op het forum zit heb ik wel vaker wonderverhalen langs zien komen!! Hier gaat alles redelijk.. Ik begin steeds meer last te krijgen van beurse (.)(.) ... mijn kat is steeds aanhankelijker aan het worden en mijn onderbuik rommelt aan alle kanten! Een paar dagen geleden ook een flinke steek gehad in mijn bm toen ik aan het werk was! Op die dag had ik ook een tempdip... Maar ik durf niet meer te hopen... een wonderverhaal lijkt voor mij niet weg gelegd! We zijn nu al veels te lang bezig. Over twee maanden is het alweer 1 jaar geleden dat ik zwanger werd. Ik denk dat ik serieus na moet gaan denken over onderzoeken..
@eleni nee hoor ga maar naar http://www.wegolo.nl even een beetje zoeken met data en je kan heen voor 120,- en terug ook Wel alle luchthavens in nederland kiezen en het wil ook wel eens schelen als je vanuit Duitsland of belgiƫ vliegt, kan je daar ook allemaal vinden. Ik heb nu even snel gevonden 17 mei heen vanaf AMS om 06:05 terug op 28 Mei om 18:50 voor 378,71 met Transavia
@ Meagan: Bedankt voor de site meis! Ik ga even checken.. Ik was woensdag bij thomas cook reisbureau en die mevrouw daar vertelde mij dat alles vol zat! Ook transavia! Ik gaat even een kijkje nemen!! Thanks!
@Eleni,m dat heeft er mee te maken dat Thomas Cook de door hun gekochte stoelen verkocht heeft kijk hier ook maar http://www.transavia.com/hv/nl-NL/home Gele data zijn goedkope vluchten!!
@ Meagan: Bedankt voor het helpen zoeken! Maar ik heb echt niks kunnen vinden! Op de 21ste lijkt het er gewoon op dat alles vol zit! En als er plek is, kost het 350+ euro! Voor 4 dagen is dat toch wat veel... Daar had ik vorig jaar 2 weken vakantie voor!! :-k Misschien toch maar even vragen aan mijn baas of ik vrij kan nemen...
Eleni, de 22e kan je wel vliegen met Transavia maar je komt dan wel iets boven de 350,- uit ja. Ik wist niet dat je maar 4 dagen wilde, sorry Als je met 2 personen 8 dagen gaat kan je al voor 206,- per persoon via jiba.nl...inclusief appartement.