Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb weer even gespiekt....

@Elegance.. meid wat een verhaal. heeeeeel veel sterkte vandaag en een ontzettend dikke knufff.....

@Eleni.. klinkt weer spannend...duim duim

@Joyce.. een MEID.. leuk leuk.. veel plezier met shoppen

@Meagan.. Fijn dat alles goed is zeg... geniet er lekker van en zo te lezen doe je dat ook zeker...

@Rebbel.. ik had 2 dgn voor NOD ook een heeeeel licht streepje.. bijna niet te zien.. op de foto zag hier niemand wat.. alleen in negatief heel vaag.. een dag later met cb + was ie al heel duidelijk en 1 dg na nod zei ook de digi (met indi) zwanger.. IK DUIM MEE!!!!!

heb ik verder nog wat gemist???

Hier gaat alles naar wens... geen bijzonderheden eigenlijk.. vorige week hartje gehoord..(weet niet meer of ik het hier al gemeld had).. bloeddruk was mooi, maar laag en zo ook hb.. dus aan de floradix..verder alles oke.. nog geen gram aangekomen.. (zou je neit zeggen trouwens)..

Ik voel me ook weer goed.. de hormonen zijn weer rustig en ook de moeheid trekt wat weg.. en misselijkheid heeft vakantie genomen..(maak er maar een wereldreis van)..Heb alleen snel last van mijn bekken, maar daar kan ik zelf wel wat mee.. rustig aan doen en de boel wat beter verdelen doet al wonderen..

Dikke knuff all..

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Haha, maakt niet uit hoor meis! Vind het al heel lief dat je mee denkt!! ;)
    In de zomer (Juli) gaan we wel denk ik, mijn familie heeft appartementen in chersonissos.. dus we betalen eigenlijk alleen het ticket :oops:
    Dus nog maar even twee maandjes wachten en dan kunnen we 3 weken weg!

@ Ichtus/Bruisje : Fijn dat alles zo goed gaat zeg!! :D Het schiet bij jou ook al lekker op he! :D

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Eleni, dat wordt dan nog ff wachten tot juli,totdat je je nichtje kunt gaan bewonderen :D
    Maar dat is al bijna joh :D

@ meagan, fijn dat alles goed was.
    @ rebel, hier ook alvast voorzichtig gefeliciteerd.
    @ hummie, jeetje dat lijkt er idd wel veel op hmm......

Ik zit weer lekker op de camping, het regent wel af en toe, maar het is niet koud ,en mano vind het helemaal leuk zo in de buitenlucht.

En Aylin, nog lekker verwend gissteren ??

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Eleni jammer dat de prijzen zo belachelijk hoog zijn. Nou dan maar in de zomer naar Kreta. Duurt idd niet zo lang meer.

Eleni en Joyce: Ben lekker verwend door mijn mannetje. Heb een geurtje gekregen, een tom tom en een Canon foto printer. Met de familie vieren we het van het weekend. Mijn dochter had een tekening voor me gemaakt.

Rebbel ik duim voor je dat je streepje dikker word!

Bruisje jij schiet ook al op meid. Ik heb ook last van mijn bekken en onder rug. Probeer ook wat minder te tillen.

Hier gaat alles rustig. Vrijdag mogen we ons kleine mannetje weer bewonderen. We hebben dan de 20 weken echo.

5. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Zo! Even met de jongste een nieuwe broek gekocht, kijk ik op de klok was het kwart over 6, lol. Frituurpan staat dus maar aan, jongens blij ;) Ze moeten allemaal douchen en mijn man is werken tot vanavond laat, morgenochtend moeten we om half 8 in de auto zitten dus wil ze ook nog een beetje op tijd naar bed. Nu ben ik moe zeg.. maar ja, het hoort er bij!

@Ichtus, jij gaat zeker hard zeg, ik schrok ook wel even toen ik zag dat ik nog maar 200 dagen heb om alles in orde te krijgen, haha. (verbouwing zolder, dakkappel plaatsen en 3 slaapkamers creëren)

Ik denk de hele dag eigenlijk aan Elegance, hopelijk gaat het goed met haar.

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@aylin en joyce: thanks meiden!

@meagan: we wachten maar af, ik heb er toch wel goede hoop op door de signalen die mijn lichaam geeft. hopelijk heb ik morgen meer duidelijkheid!

@ichtus:gelukkig! een positief bericht! ;) hopelijk gaat het bij mij ook zo!

liefs rebbel

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hai allen,

Hoe is het met jullie? Heeft een van jullie enig idee hoe het met Elegance is?

Rebel: Yeahhhhhhhhh, alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!! Spannend hoor...

liefs,
    mamaT

8. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik wacht ook op bericht van Elegance, ik denk dat we tot morgen moeten wachten.

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    JAAAAAA!! nu geloof ik het pas! :D
    de 2e streep is nog niet even dik als de controlestreep, maar hij is duidelijk aanwezig! :whistle:

gister moesten we hem nog zoeken! ;)

hopelijk houdt ons kleintje zich nu goed vast! [-o< [-o<
    een 3e keer zou ik niet trekken...

liefs rebbel

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Rebbel gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!! Een broer of zus voor Milan!!!!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen meiden!
    Even een korte reactie, ben echt nog helemaal doodop, kon gisteren niet slapen en vanacht ook niet, ik was gisteren ook pas heel laat aan de beurt.. alles is goed gegaan.. ik ben zo opgelucht... voel me niet zo leeg als ik van te voren had gedacht.. ik ben eigenlijk heel erg blij.. eindelijk weer rust in mijn hoofd en lijf..
    dank je wel voor jullie hoopvolle woorden.. dat jullie aan me gedacht hebben en jullie zo lief voor me zijn.. ik ga nog even slapen en hoop vanmiddag of vanavond weer een beetje van de partij te zijn :)

Dikke knuffel aan iedereen en ik lees alles heel snel bij zodra ik er ook weer bij ben! :)
    *hug*

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    lieve elegance,

fijn dat het goed is gegaan!
    en ik ben blij te lezen dat je jezelf er wel rustig onder voelt!
    rust maar lekker uit meid!

dikke knuffel voor jou!

liefs rebbel

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

dank je wel! :D

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @rebbel, nogmaals van harte gefeliciteerd meid, het is echt!!! joehoeeeeeeeeee!! geniet ervan, en 3 x is scheepsrecht! deze houdt vast! :D

@elegance, lieverd doe rustig aan, goed uitrusten! fijn dat het goed is gegaan en nu allemaal achter de rug is, RUST! nu bijkomen en dit een plekje geven en die achtbaan ver achter je laten!! We zijn er voor je wanneer je je hart wil luchten en over een tijdje om je weer op te beuren er weer voor te gaan, want ook jullie lukt het meid! :) *KNUF*

liefs humm

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @rebel, gefeliciteerd meid !!!Komt helemaal goed deze keer.

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Rebbel het komt helemaal goed deze keer. Ik heb voor Aylin en na Aylin ook een ma gehad en nu gaat het ook goed! Goed vast houden dus kleintje!

Elegance
    meid rust lekker uit en straks weer met een frisse start beginnen.

Hummie
    alles verder goed met jou meid??

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

@ Rebbel: Wow meid! Gefeliciteerd!!! :baby:
    Beebje, hou je goed vast nu!! :D

@ Elegance: Rust lekker uit meid! Hopelijk kan je straks weer met frisse moed beginnen...

@ all: Hier gaat 't goed! Nog steeds ongelooflijke pijn aan mijn (.)(.) :|
    Snap er niks van... Ik dacht, ik beeld het mij vast weer in.. maar de pijn is toch echt, echt! :-k :(:

Ik gooi het er maar op dat ik spierpijn heb van het tillen van kindjes op het kdv...
    Ik kán gewoon niet zwanger zijn.. Na zo'n lange tijd geloof ik daar niet meer in! [-X

Liefs Eleni

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank jullie wel meiden!

@aylin: ik ga er ook gewoon vanuit dat het nu wel goed komt, het blijft spannend, maar komt vast wel goed! ;)

@eleni: je weet maar nooit meid! mijn duimen draaien! :D

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    REBBEL!!! wat gaaf meid!!! zo snel weer een posi test in handen!! Gefeliciteerd!!! zo fijn voor je na alle stress die je hebt gehad!! Geweldig nieuws je vrolijkt me helemaal op en geeft me ook weer nieuwe hoop! :)

Elini je maakt het ook wel heel spannend zeg deze maandf! Ik hoop het zo voor je, je wacht ook al zo lang.. Ik ga heel hard voor je duimen!

Hummie, heb je genoten van de ongidip? raar om het zo te zeggen eigenlijk, maar even laten gaan zoals je al zei als je ongi wordt is ook wel lekker he, wijntje, biefstukje :) Och we moeten er de voordelen maar van zien he :) We mogen ze immers binnenkort lang genoeg niet meer eten :) Weet je al wanneer je ei ongeveer is? over hoeveel dagen?

meagan? huh hoelang ben je nu zwanger 8 of toch 12 weken? je bannet lijkt nml op 12 w te staan.. Ben wel heel nieuwsgierig! :)

Aylin nog 5 daagjes zit je op de helft!!!!! whaa!!! geweldig hoor!

Ik weet dat ik nu veel meiden vergeet, maar ben nog best duf en moe.. het bloedverlies is nu al heel weinig.. wel nog af en toe ongikrampen..
    Wie van jullie heeft ook een curetage gehad en hoe was je cyclus hierna? Klopt het dat de meeste eerst ongi worden na ongeveer 2 weken? :S Dan weet ik iig waar ik een beetje op kan rekenen..
    Dag meiden, ik ga weer even in bed liggen.. ik slaap ook gewoon vanzelf :S hopelijk is die moeheid snel weg! doeii!!

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Rebbel en Elegance: Bedankt voor het duimen meiden!! Kan ik nu heel goed gebruiken! :D

Elegance: Die ongi-krampjes heb ik ook gehad.. die waren na een weekje weer over. Mijn cyclus na de curettage was 33 dagen. Dus die heeft zich eigenlijk wel goed hersteld!!
    Rust lekker uit... heb je nu wel nodig!! :)

Deel Deze Pagina