Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Jee kadotje wat erg voor je! Ik snap dat het vertrouwen weg is, maar je moet proberen moed te blijven houden hoor! Wie weet valt het mee. Je hebt tenslotte geen krampen gehad en de bloeding was al gestopt! (nu nog steeds zo?) Ik hoop zoooo voor je dat het niets ernstigs is! Sterkte ermee meid!

Hey Mieke! Hier alles zijn gangetje. Zit weer op t wachtbankje, maar gek genoeg denk ik nu al te weten dat het weer niets is.....Ik heb het idee dat mn boobs alweer gaan opzetten en toen ik zwanger was, was dat pas op NOD. Hoe is het met jou meid?

Liefs Olivia

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jeetje kadotje dit moet ontzettend moeilijk voor je zijn...Vind het alleen wel raar van de verloskundige dat je pas de 16de langs mag om te kijken hoe het ervoor staat.
    heb je nog een test gedaan om zekerheid te krijgen?

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo meiden,

Hoe is het hier allemaal?
    Ben een tijdje niet ff hier geweest, erg druk de laatste dagen met de bruiloft!
    Wel fijn hoor zo kan ik me lekker met andere dingen bezig houden!

@kadootje, meis wat vreslijk voor je!
    Dit moet zo moeilijk voor je zijn!
    Kun je neit eerder terecht dan de 16de pas? Das\t is nog zo lang wachten, om zolang nog in afwachting te moeten zitten is vreselijk
    Heel veel stertke meis!

@Olivia, elke zwnagerschpa is anders he, dus ook de symptomen!
    Ik ben nu 2 keer zwanger geweest, maar niet allebei had ik dezelfde symps, dus het hoeft niet te betekenen!
    Duurt weer lang he, nog 2 weken wachten!

@suzie, hoe is het nu met jou meis? Alles een beetje verwerkt nu?

@debsje hoop dat je reading uit gaat komen dan voor je, wel fijn dat je er zoveel vertrouwen in hebt, dan heb je iets om naar toe te leven!

Hier nu wel een fijne dag, heb gister en vandaag super positieve ovu testen gehad, dus waarschijnlijk vandaag of morgen mijn ei!
    Heerlijk zo snel!
    Gelukkig niet zo'n lange tijd wachten dan de vorige keer, komt ook natuurlijk dat ik nu niet zo lang zwanger was!

Meiden, fijne avond!

Liefs ster

4. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi Sterretje,

Goed te horen dat je ei alweer in aantocht is! Lekker genieten ook van de voorbereidingen voor je bruiloft hoor! :D

Ja, weet dat het anders kan zijn. Misschien praat ik dit mezelf aan om niet weer een teleurgesteld te worden. Ik begin een beetje moedeloos te worden. Ik heb het lang volgehouden, dat positief zijn, maar na de miskraam is het toch gaan knagen. Ook heb ik lang op mijn vriend kunnen steunen, maar die heeft het op dit moment ook zwaar met alles om hem heen incl. de miskraam.

We zullen het zien!

Liefs Olivia

5. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zou me graag bij jullie aan willen sluiten. Ik heb 3 juni een curretage gehad na 10,6 weken zwangerschap. Er klopte geen hartje bij ons kleintje en was na 8,5 week gestopt met groeien. Heb het er erg moeilijk mee gehad, maar afgelopen dinsdag waren de :evil: er weer. Hier ben ik echt heel blij mee want ik kan niet wachten om weer zwanger te worden. Ik ga er dus samen met mijn vriend weer voor :D .

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Heel veel sterkte andrea nog!
    Wat fijn dat je ongi zo snel weer is gekomen, alles weer in werking dus!
    Nu dus hard op zoek naar je ei dan!
    Hoop van harte dat je heel snel weer zwanger mag zijn!
    Vanaf wanneer zijn jullie al bezig?

@olivia, het lijkt mij ook heel moeilijk om positief te blijven na zo'n lange tijd!
    Maar onthoud dat je wel zwanger bent geworden, dus dat dit ook zo weer zo kan zijn!
    Het komt echt ook voor jullie hoor meis, en ik ga heel erg hard voor je duimen dat je deze keer weer zwanger mag zijn!
    Enne.. als je je man ff niet zo kunt belasten, misschien met een goede vriendin erover praten>?

7. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Bedankt sterretje! Ik probeer ook in mn achterhoofd te houden dat ik wel zwanger geweest ben en het dus gewoon zou moeten lukken! Ik heb wel vriendinnen met wie ik daar over kan praten, alleen hebben zij de laatste tijd veel ergere dingen meegemaakt en dan voel ik me een zeikerd! Maar het komt allemaal goed! :)

Andrea, heel veel sterkte meid! Hoop dat je ei snel te vinden is, zodat jullie er weer voor kunnen gaan!

Hoe is het verder met de andere meiden?

Liefs Olivia

8. kadotje

kadotje Lid

16 mei 2008
    69
    0
    0
    Hey meiden!

Bedankt voor de steun :)
    Ik word echt gek van dat lange wachten. De verschijnselen van het zwanger zijn worden met de dag erger. Aan de ene kant ben ik daar natuurlijk ontzettend blij mee! Aan de andere kant ben ik weer bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Nog 3 dagen en dan ben ik eindelijk gerustgesteld, wat de uitslag ook mag zijn.

@Sterretje: Heel erg veel plezier met de bruiloft! Geniet ervan :thumup: :thumup: :thumup:

9. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey,
    Kadotje veel sterkte, hoop dat de uitslag goed is.
    Laat je het even weten.
    Groetjes

10. Trees

Trees Niet meer actief

Kadotje jij ten eerste heel veel sterkte en ik zal keihard voor je duimen en hopen. Dat wachten moet echt vreselijk voor je zijn :(

Ik ben dus terug van vakantie! Het was erg goed om er even tussen uit te zijn, maar ik merkte wel dat het allemaal toch best diep zit. Was vaak erg verdrietig en op de raarste momenten moet ik aan de miskramen denken. De tweede dag van de vakantie kreeg ik ontzettende krampen om vervolgens met een vruchtzakje ter grootte van een ei in mijn handen te staan. Op de campingwc notabene! Niet echt een aanrader om zoiets op vakantie te hebben. De verloskundige had me verteld dat ik nauwelijks bloed zou verliezen en dat ik geen vruchtzakje zou herkennen omdat er nog zo weinig op de echo te zien was. Ik weet niet hoe ze die echo beoordeelt hebben, maar ik had het wel prettig gevonden als ik hier op voorbereid was geweest. Ik dacht voor de vakantie dat ik al alles kwijt was en in overleg met haar zijn we weggegaan. Het is nu twee weken geleden dat ik het ben verloren en ik vloei nog steeds. Ook heb ik behoorlijk veel bloed verloren en helemaal als je er vanuit gaat dat ik voor de mk ook al twee weken licht bloedverlies had. Ondanks dit hele verhaal heb ik me ook wel weten te ontspannen op vakantie en me te goed gedaan aan wijntjes, franse kaasjes en sappige rode biefstukken :D

Andrea jij veel succes met zwanger worden en blijven! Hoe is met de rest van de meiden?

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Veel sterkte Trees!

12. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    @ sterretje08, ik ben 3 januari 2008 gestopt met het slikken van de pil. Was in de 4e ronde zwanger. Dus we waren nog niet heel lang bezig en we hopen dat het nu weer zo snel lukken mag.

@ kadotje, veel sterkte, ik duim voor je dat alles goed blijkt te zijn

@ trees, kan me voorstellen dat je hierop voorbereid had willen zijn. Lijkt me schokkend als je dat overkomt op een camping wc.Wel fijn dat je toch kon ontspannen tijdens de vakantie.

Dank jullie voor de sterkte wensen

13. karina75

karina75 Lid

10 jan 2008
    17
    0
    0
    hallo,

ik ben er een tijdje uitgeweest, maar weet hoeveel steun ik hier gekregen heb, dus voeg ik me er terug bij..
    In januari heb ik een miskraam gehad. Daarna wou mijn vriend even wachten om opnieuw te proberen..tegen mijn zin in..maar na enkele maanden zag hij het terug volledig zitten, dus vanaf 5 juni gaan we er terug voor!
    ben direct ongi geworden, en de week erna nog eens..ontpillen of in mijn geval ontringen :).. nu rekenend van mijn eerste ongi ben ik 11 dagen over tijd en vanaf mijn tweede, zou het deze week kunnen zijn. dus afwachten.
    Had dit weekend het gevoel van ja!..maar vandaag ongi krampen en klein draadje rood..dus afwachten..
    Ben ook beginnen temperaturen, maar geraak hier niet aan uit..deed het eerst onder oksel, en daar steeg ie tot vandaag. En nu vandaag eens oraal (tip van iemand) en nu zit ik aan 37.3.. maar het is warm buiten..
    afwachten waarschijnlijk
    maar voor iedereen die na miskraam terug probeert! veel succes, en ik hoop dat het deze keer allemaal vlot verloopt!

groetjes!
    kina

14. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Ook ik mag mij hier helaas melden. Heb op 11 juni 2008 poitief getest en op 17 juni is het bloeden begonnen. Had het erg moeilijk mee, maar op 7 juli precies zijn we er toch weer voor gegaan. Een beetje dom, want heb nog niet negatief getest. Met kruidvat test 2 voor 5 euro. En wel een negatieve test met sensitest, maar dit 4 dagen na de bloeding, dus dat kan haast niet kloppen. Op 25 juni een cho gehad waarop te zien was dat alles weer schoon was van binnen. Wanneer kan ik weer eventueel testen en wannneer weet ik zeker dat ik weer opnieuw zwanger ben. Vanaf welke dag moet je rekenen dat je cyclus weer is begonnen. Heb altijd nette cyclussen van 26-28 dagen. OOk aan de ovulatietesten heb ik niets gehad. Ze geven elke dag ene tweede streeep, maar niet zo donker als de andere streep.
    Na heoveel dagen werden jullie weer ongesteld of niet
    en hoeeveel dagen duurde het voordat je negatief test.

Misschien nog ene keer testen, misschien is ie nu negatief.
    Weet niet meer wat ik moet denken.

Ik hoop hier wat steun te kunnen vindne en wellicht kan ik andere mensen ook tot steun zijn.
    Heb hier veel positieve dingen kunnen lezen. Veel zijn al snel weer zwanger. helaas lees ik oook, dat het voor sommige vaker is misgegaan.

Ik wens iedereen snel zwanger en dat de baby minstens 37 weken in je buikje mag rond hangen.

Ik ben zo onzeker geworden.

groetjes mij

15. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    @ Karina 75, veel succes met zwanger worden en hopelijk lukt dit snel :) .

@gepke1979, heel veel sterkte. Zelf ben ik 32 dagen na de curretage die ik heb gehad weer ongie geworden. Hiervoor had ik een cyclus van 22, 25 en 27 dagen. Zelf heb ik op dag 24 na de curretage pas getest ik wilde een teleurstelling voorkomen en ik teste toen negatief. Die onzekerheid die je hebt kan ik me goed voorstellen, die heb ik ook en de angst als het lukt om zwanger te worden of dit dan goed gaat.

Groetjes,
    Andrea83

16. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey meiden,
    ik zit in afwachting van, natuurlijk hoop ik in afwachting van een positieve test haha. Nog geen ongi gevoel, wel afgelopen maandag 1 keer iets roze met afvegen, daarna helemaal niks meer, dus heel spannend hier. Wel super pijnlijke borsten, bij het uittrekken van bh vooral. ga er maar niet vanuit kan het ook niet tegenvallen. Maar stiekum hoop ik natuurlijk van wel. Tot snel weer.

17. kadotje

kadotje Lid

16 mei 2008
    69
    0
    0
    Hey meiden!

Vandaag heb ik dan eindelijk de echo gehad. En..... Alles ziet er goed uit!
    We konden het hartje zien kloppen! Het is echt zo'n ontspanne gedachte dat nu alles goed zit.

Ik wil jullie natuurlijk heel erg bedanken voor jullie reacties! Daar heb ik echt super veel aan gehad.

Nu ga ik eerst even genieten van een heerlijke vakantie. Ik spreek jullie snel weer!

Liefs

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo meiden,

Tijdje niet hier geweest zoals jullie kunnen zien, weer op de wachtbank.
    Voel me vandaag best gek, moet steeds denken dat ik nu 22 weken en 8 weken zwanger zou zijn geweest een nare gedachten.
    Lijkt ook wel dat zovee mensen nu ongeveer rond die 20 weken zijn, vreselijk om te zien.

Ben nu ook al aan het zenuwen of ik misschien weer zwanger mag zijn...
    Wachten duurt zo lang, met daarbij gelijk ook weer de angst, dat mocht het weer zo zijn, of het dan wel mischien een keer goed mag gaan!

@trees, meis wat vervelend dat je vakantie dus niet zo is gelopen als verwacht.
    Wat vreselijk voor je allemaal!
    Heb aan je gedacht hoor!
    Volgende week naar de gyn, hopelijk dan wat meer nieuws weer voor jullie!
    Heel veel strekte hoor meis!

@kadotje, wat geweldig meis, super zeg, ben zo blij voor je!

@karina75, fijn dat jullie weer zwanger proberen te worden, ik hoop dat dat dan ook heel snel, hopelijik volgende week, zo mag zijn! Succes!

@gepke1975, heel veel sterkte nog meis!
    Na mijn curretage met 12 weken had ik na 3 weken weer een eisprong, mijn normale cyclus was altijd kort, rond de 26 dagen, nu dan dus ong 35.
    Ik teste 2 weken na de curretage negatief

Bij mijn laatste mk van 5 wkn teste ik al na een paar dagen negatief.

19. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Dag meiden,

Ook ik weer terug van vakantie. Echt super gehad, natuur & ruimte & ver weg zijn doet mij goed!:). Mentaal goed kunnen bijtanken, lichamelijk niet, maar we hebben dan ook wel superactief gedaan dus ja logisch ;) . Ik probeer de onzekerheid en het wantrouwen in mijn lichaam los te laten, grotendeels wel gelukt met de vakantie en dit gaat nu ook best goed, al flitst het wel in mijn hoofd af en toe.(rare droom gehad een ruime week geleden over "een zwangerschap", heel vaag) Ik ga pas laat testen(mocht ik nu niet ongesteld worden, pas na een ruime twee weken overtijd) gewoon rustig proberen af te wachten(anders krijg ik van die praktijken als de laatste keer). Mijn gevoelens zijn supersterk m.b.t. het zwanger Willen worden.

En hoe is het met jullie allen?

Trees WB meid en erg vervelend dat je dat op de camping moest ondergaan. Goed en fijn dat je desondanks toch de ontspanning hebt opgezocht en hebt gehad! Hoe is het op dit moment met je?

@Kadotje: Wat fijn zeg, zal een stuk rust brengen of niet? Geniet er van en van je vakantie!

Sterkte allen die een miskraam te verwerken hebben, houd moed en hoop dat jullie steun ervaren, hier of elders!

@ Sterretje: ja die verrekte onzekerheid he... Ik zat mij ook te bedenken dat ik anders begin augustus ongeveer was bevallen. Raar idee. Ik probeer mij i.g. zoveel mogelijk te richten op het hier en nu: nu zorgen voor de nodige ontspanning, rust etc en hopen dat het spoedig raak mag zijn....

20. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey kadotje super zeg, fijne vakantie en geniet ervan.

Deel Deze Pagina