Hoi lieve meiden, Wat wordt ik blij van jullie berichten! Ontzettend bedankt... het doet me zo goed! Vooral omdat ik het dit keer met niemand nog wil delen tot ik zeker weet dat het goed zal gaan! Me werkdag was raar.. overal zwangere dames om mij heen! Zeker zo'n 4 collega's zijn zwanger!! Ik ging twijfelen aan mijn test.... Gelijk maar na het werk een clearblue digitaal gekocht en KV test! En dit zijn de resultaten: (de bovenste is al verkleurd door de dag heen en de onderste was nog nat dus het streepje is nu duidelijker!) ( en deze spreekt voor zich! ) Ongelooflijk... ik kan er met mijn hoofd niet bij! En dan ook nog eens positief getest 5 dagen voor NOD Ik ga nu maar eens mijn banner veranderen.... En daarna reageer op jullie berichtjes!!! Liefs Eleni
DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE Deze dames verwachten hun NOD op: Lieni: 17 mei (ronde 2 na 2e miskraam) Alina: 10 juni (ronde 4 na 2e missed abortion) Hummie: ergens rond 10 mei (1e ronde weer na MK) Liesben: Nanny: ergens rond 25 juni ( 5e ronde na MA ) MamaT: 20 mei (1e ronde na miskraam) Elegance: hopelijk ergens midden juni.. (1e ronde na curetage.. 2de mk) Zwangere dames na een miskraam of missed abortion: Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 van een meisje! Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 van een jongen! Annie: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 25 november 2009 Meagan: Ronde 3 zwanger na mk Bevalt op 1 December 2009 Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009 Eleni: Ronde 8 zwanger na ma Uitgerekend: 28 Januari 2010 Sunnyke: Bruisje: Rebbel: Ronde 1 zwanger na mk Bloem: Ronde 2 zwanger na mk We hebben in het totaal 10 zwangere dames
hoi meiden, hier gaat het goed hoor! alleen ben ik wel de hele dag aan het broekloeren! :Wink: @eleni: het is echt zo meid! super! een dikke knuffel voor alle meiden die het kunnen gebruiken! ik heb vanmorgen naar het zkh gebeld en wilde een echo met 8 weken, maar ze willen me daar nu al op 3 juni zien voor een echo! :Shock: gezien mijn voorgeschiedenis. ik zou dan volgens mijn berekening 6 weken en 3 dagen zijn... helemaal leuk dan al een echo, maar het is dan natuurlijk de vraag of we al een kloppend hartje zien! bij Milan hadden we dat al bij 6 weken en 1 dag, maar ik kan nu na de mk goed een paar dagen korter of langer zwanger zijn dan ik denk. al kunnen ze dan natuurlijk wel zien of de grootte van het vruchtje klopt. mmmm... wat denken jullie? enne... is zp bij jullie ook zo ontzettend traag!! ik hoop dat ik er zo nog op kan, zp doet echt moeilijk hier.
Eleni wat een mooie testen !!! Ik had 3 dagen voor nod al een heel duidelijke kv test hoor. Dus het kan echt allemaal!! Deze keer gaat het helemaal goed meid. Een beebje in begin 2010 voor jou hoe kan het jaar nog mooier beginnen??? Ik was van Aylin dezelfde periode zwanger. Perfecte periode vond ik. Geen hete zomer terwijl je mega dik bent. Nu heb ik het wel mijn laatste trimester gaat begin juli in. Meid ik ben zoooooo mega blij voor jullie!!!
@Rebbel als je de echo eerder hebt dan 7 weken kun je er altijd rekening mee houden dat je misschien nog geen kloppend hartje ziet. Ze kunnen idd het vruchtje wel opmeten. En mocht er nog geen hartje te zien zijn gewoon een weekje later terug komen. De zw pagina is ook bij mij traag word er knetter gek van!
Ooow, ik wil zo graag op alles en iedereen reageren... maar zwpagina is zoooo langzaam dat het eeuwen duurt! @ Joyce: haha, wat een ontzettend gave en leuke reactie van je! Het is zo leuk om te zien hoe iedereen met je meeleeft!!! Natuurlijk herinner ik mij dat we samen bij de April mama's zaten!! Gelukkig is die periode voor ons beide verleden tijd! Wat een gave foto's heb je van je meisje!! *smelt* Dat ga ik ook doen over 20 weken De tranen staan nog steeds in mijn ogen.. het is zo onwerkelijk allemaal! Ik had het helemaal niet verwacht!! En toch is het zo!! @ Aylin: Nu zijn we toch (weer) samen zwanger!!! En als dit goed blijft gaan dan heb ik inderdaad een heel erg leuk nieuwjaars cadeau!! Zwanger in de winter lijkt mij inderdaad ideaal!! Vind die hitte nu al niks... laat staan als ik een dikke buik zou hebben!! En jij hebt ook al bijna de 20 weken echo!! Wat gaat het hard!!! @ Alina: Ik begrijp je volkomen meis.. neem alle tijd die je nodig denkt te hebben!! Maar ik mis je wel hier hoor!! @ Nanny: Dank je wel voor je lieve reactie!! Ik baal alleen zo van wat er bij jou allemaal gebeurd!! Hoop dat de HA je kan helpen meis!! @ Liesben: Nou lekker is dat dan!! Op zo'n cyclus zit je al helemaal niet te wachten... Balen hoor!! @ Meagan: Ja he? Zo'n digi test is toch net even wat 'echter'... hoe stom dat ook klinkt!! Ik ben allang blij dat hij hcg heeft kunnen ontdekken...en dat zo vroeg al! Ik nu eigenlijk pas 11 dagen NA mijn eisprong @ Rebbel: Aan de ene kan wel leuk dat je al zo snel kan... maar ik hoop dan echt dat je al wat ziet! Leuk trouwens, we zitten allebei bij de Januari mama's nu! Ik ga nu even proberen te kijken of ik de vorige pagina's kan openen!! Liefs Eleni
Eleni het is echt zo meid. Voor jou een beebje in 2010. Wij hebben vrijdag de 20 weken echo. De zwangerschap vliegt aan me voorbij. Ook door het bezig zijn met mijn kleine moppie. Straks kan je ook lekker voor je kleintje gaan shoppen heerlijk meid!!!
DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE Deze dames verwachten hun NOD op: Lieni: 17 mei (ronde 2 na 2e miskraam) Alina: 10 juni (ronde 4 na 2e missed abortion) Hummie: ergens rond 14 juni(2e ronde weer na MK) Liesben: Nanny: ergens rond 25 juni ( 5e ronde na MA ) MamaT: 20 mei (1e ronde na miskraam) Elegance: hopelijk ergens midden juni.. (1e ronde na curetage.. 2de mk) Zwangere dames na een miskraam of missed abortion: Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 van een meisje! Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 van een jongen! Annie: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 25 november 2009 Meagan: Ronde 3 zwanger na mk Bevalt op 1 December 2009 Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009 Eleni: Ronde 8 zwanger na ma Uitgerekend: 28 Januari 2010 Sunnyke: Bruisje: Rebbel: Ronde 1 zwanger na mk Bloem: Ronde 2 zwanger na mk We hebben in het totaal 10 zwangere dames
goedemorgen, nou zp doet weer normaal gelukkig! hier een onzekere rebbel.. heb het gevoel dat mijn tepels minder donker zijn en heb een beetje een ongi gevoel. al heb ik dat laatste bij Milan ook gehad. pfff... wat is het toch weer spannend zo na een mk! ik ga maar aan het werk! liefs rebbel
@ Eleni, ja dat heb je als je zo met elkaar meeleeft al zo lang Dan wordt je superblij voor iedereen en je digitale test is idd duidelijk @Aylin, bijna 20 weken echo schiet al echt op he ?? Bij mij vliegt het ook voorbij en ikke ook weer in de zom er, met mano ook, maar toen moest ik ook echt in de zomer bevallen, hoop dat het nu al weer wat minder warm is als ik moet bevallen @ rebel, komt helemaal goed meid !! Het is idd spannend zo na de mk, maar komt goed. Hier gaat het verder goed, ben alleen moe vandaag, maar gelukkig ben ik vanaf morgen alweer vrij en hoef ik maandga pas weer te werken, kan ik lekker uitrusten. We gaan vanavond hier ff de kamer van mano en de baby inrichten, dat is wel leuk, heb je al een beetje een idee hoe het gaat worden.Ook al gaat de baby de eerste tijd bij ons op de kamer, maar daarna moeten ze toch echt samen op de kamer voorlopig.We hebben maar 2 slaapkamers.
Goedemorgen meiden, Hier gaat alles goed. Met mij gaat alles goed. Ben wel wat moe en heb last van mijn rug. Ook heb ik af en toe last van harde buiken. @Rebbel ik snap je angst meid ik ging ook overal op letten toen ik opnieuw zwanger was. Ik had ook in het begin niet veel klachten dus maakte me ook enorm veel zorgen. Probeer positief te blijven meid. @Joyce lekker dat je vrij bent. Wij gaan deze week ook aan de kamers beginnen. 1 kamer moet helemaal leeg en dat word Aylins kamer. Haar kamer word nu de baby kamer. Vrijdag een duowagen aanschaffen en eind deze maand de kamer kopen voor de baby. Allemaal weer heel leuke dingen in het verschiet dus. En vrijdag de 20 weken echo! @Eleni voel jij je lekker zwanger meid..??
hai hai meiden, Eleni: Gefeliciteerd!!! Nou, het schiet wel op zo.. nu wij nog!!! Rebbel: Ik had die angst eigenlijk alleen al door alle verhalen op zp, daarvoor had ik de angst niet. De angst bleek achteraf terecht te zijn. Maar doordat je steeds maar in angst leeft, kun je niet genieten van je zwangerschap. Als het misgaat, dan kun je er toch niets aan doen. En als het goed gaat dan heb je niet van je zwangerschap kunnen genieten. Geniet er dus van!! Hier net bij beoordeling gehad. Heeeeeeeeeeeeeel erg positief, dus daar was ik wel blij mee. Ik had zelf eigenlijk alleen maar oog voor de dingen die beter konden, dus ik had geen flauw idee dat ze zo enthousiast zouden zijn. Goed om te horen dus. Ik baalde wel van 1 ding. Toen ik in dienst trad is met mij een afspraak gemaakt dat ik na een half jaar zou worden beoordeeld of ik klaar zou zijn voor promotie. Als dat niet zo zou zijn dan zou het weer een half jaar later gebeuren. Nu hebben ze bij mij op de afdeling aangegeven dat het wat hen betreft akkoord is, omdat ze zeer tevreden zijn. Nu kregen zij te horen dat ze half jaar wel erg vroeg vinden en dat ze pas in november promotie willen geven. Dus ik natuurlijk boos, afspraak is afspraak!!! En bovendien, naar de feiten gekeken, heb ik dat niveau en wil ik er naar beloond worden. Gaat hier om ong 700 euro bruto:S Hij gaat dus met mijn commentaar terug. Ik vind het niet eerlijk hoor!!! En dan nog iets.. Ik heb op de site van matcare testen besteld.. 9 voor 15 euro, zo kan ik nakijken of HCG weg is. Toen kreeg ik ineens bevestiging van 2 bestellingen, terwijl maar 1 malig het bedrag is afgeschreven. Daarna kreeg ik volgende dag 2 bevestigingen van verzending. Ziet er dus na uit dat ik 18 testen krijg... misschien om mij financieel bij te staan? Aangezien ik er zoveel testen tegenaan heb gegooid..?? Toch maar even bellen morgen dat ik teveel heb gehad, misschien mag ik het houden.. Zo hart is weer gelucht.. liefs, mamaT
Hoi meiden, @ Rebbel: Hier ook aan de broekloer Ik heb af en toe ook het idee dat ik ongi (aan het worden) ben.. maar dan is het vals alarm! @ Joyce: Leuk!! De kamertjes voor de kids inrichten Dát lijkt me nou een leuke bezigheid!! *wacht geduldig af tot haar tijd aanbreekt* Kan je trouwens in R'dam leuk shoppen voor kinder spulletjes? Ik ben daar natuurlijk elke week... en kan daar ook wel eens kijken! @ Aylin: Nu je er over begint... Ik heb nogsteeds pijnlijke (.)(.) (erger dan mijn vorige zwangerschap), ik plas veel vaker, ik staar en heb het erg warm (alsof ik koorts heb). Doordat ik gerommel in mijn buik voel ben ik wel bang dat ik elk moment ongi kan gaan worden.. Ik was om 12 uur vrij van me werk. Ik kwam thuis en heb van 13.00 uur tot aan een half uur geleden geslapen ... Dat symptoom kende ik nog niet Ik blijf het wel heel apart vinden dat ik al zo vroeg van alles voel :-k @ MamaT: Goed van je beoordeling meis!! Die heb je in de pocket!! Toevallig had ik vrijdag ook wat bij matcare besteld . Ook dezelfde als jou! 3 voor de prijs van 2 ... maar ik heb maar een bevestiging gehad, dus zal ook maar een pakketje krijgen edit: wat een hoop smileys heb ik weer gebruikt!!!
We hebben vanmiddag de duo wagen besteld. In juni word hij thuis afgeleverd. Ben helemaal happy Op de terug weg autopech ineens midden op de snelweg sloeg de motor af. Gelukkig konden we nog uitrijden naar de vluchtstrook. We hebben een vrij nieuwe auto dus waren verbaasde waar het aan kon liggen. Wegenwacht was er snel en kon niks bijzonders vinden. Uiteindelijk zijn we veilig thuis gekomen met de wegenwacht. Morgen maar de garage bellen. @Eleni moe was verschrikkelijk bij mij in het begin!! Viel de vreemdste momenten zomaar in slaap. Nu begint het weer de moeheid. Oh, meid ik vind het zo geweldig voor je!!!! Je geduld is zeker beloond!!! Nu afwachten of jullie een zoon of dochter krijgen... @MamaT wat fijn dat je gesprek positief was. Werk stress is ook niet leuk.
@ Aylin16: gelukkig dat het goed is afgelopen. Auto's, we zijn eigenlijk gek dat we een auto vertrouwen.. Voelde idd wel goed dat dat gesprek achter de rug is, want dat was ook een behoorlijke last. Verder zijn mijn 18 matcare-testen nog nie gearriveerd. @ Elegance: Gaat het een beetje goed..? Ben je er klaar voor om samen met mij zwanger te worden? temp was vanmorgen 36.6 graden, dus gaat goede kant op, denkelijk. Zal mijn HCG nu weg zijn? Afgelopen tijd was het namelijk bijna elke keer 36.9. liefs, mamaT
Ik ben wel geschrokken stel je nou voor dat ik met Aylin alleen was en je auto houd ermee op midden op de snelweg. Wil echt niet over de gevolgen nadenken... Hoop dat je testen snel binnen zijn. Vreemd normaal is Matcare erg correct met bestellen en verzenden.
@ Aylin: Dat is zeker schrikken zeg!! Gelukkig konden jullie nog uitwijken... brr, je zou er indd niet aan moeten denken wat er zou kunnen gebeuren!! Leuk! Een duo wagen! Is wel handig voor straks met twee kids! Ik heb bij te koop aangeboden jou mooie groene wagen gespot!! Jammer dat hij al weg is... vond 'm super!! Het zou mij echt niet uitmaken wat het zou worden! Ik ben allang blij als het mag blijven zitten! wel gek, ik voel me zoo beroerd en ik weet dat ik nu zwanger ben maar nog wil het niet doordringen!! :-k Is dat normaal?
ooow en trouwens! Ik heb net een matcare test gedaan (zijn vandaag binnen gekomen) en ook gewoon positief!!! Echt bizar!
Vandaag stiekem getest had vandaag mijn nod, helaas negatief. we blijven positief denken ze zeggen dat na een mk een cyclus 4-6 weken kan duren dus kan zijn dat ik later mijn ei heb gehad!