ik zit nu vandaag precies op dag 28! Ik heb geen idee wanneer ik ongi moet worden nu ze zeggen dat na een mk je cyclus 2wkn langer kan zijn dus laten we daar maar op hopen!
hoi meiden, de site is echt zo traag! niet leuk meer zo... hebben jullie er ook last van? dank jullie wel voor het bemoedigen! ik ben al wel weer positiever! @aylin: jeetje wat schrikken zeg! gelukkig konden jullie uitwijken! @eleni: ja die onzekerheid zal wel even blijven ben ik bang! ik ben er maar weer vandoor, zo gauw de site weer normaal doet zal ik weer meekletsen! morgen de uitslag van Milan! hoop ik tenminste! jullie horen het wel... liefs rebbel
Eleni mooie test!! Ik heb ook 4 dagen voor nod duidelijk positief getest met ovulatie testen. De test streep knalde van de ovu testen af. Dus ik kon het eigenlijk niet geloven maar 3 dagen voor nod echt een heel duidelijke positieve zw test. Ik kon het de eerste weken na de echos nog steeds niet geloven dat ik zwanger was. Helaas onze wagen is al verkocht was hem op marktplaats zo kwijt. We hadden hem weinig gebruikt en destijds voor 780,- compleet gekocht. Nu heb ik hem via marktplaats verkocht voor 250,-. Nu hebben we dus een duo wagen, omdat Aylin nog niet fulltime kan lopen tegen de tijd dat de baby word geboren. Zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden. Meid ik vind het zo super voor jullie...kan er niet over uit!!!!!!
@ Setti: Hopelijk komt er snel duidelijkheid!! Dit soort 'wachtweken' zijn helemaal niet leuk.. @ Rebbel: hier ook weer mot met zwpagina wordt er helemaal nerveus van!! Hoe bedoel je verslaafd... @ Aylin: Ik had 400 geboden... hahaha... nee hoor, grapje!! Heb wel gemerkt dat dat soort kinderwagens als warme broodjes over de toonbank gaan! Ben benieuwd naar je duowagen!
Sett: hier ook nog geen ei.. en ik zit op dag 25. Zou voorlopig nog even afwachten. Eleni: Wij vrouwen zijn echt gek. Hoeveel testen hebben we nodig voor bevestiging. Je hebt nu dus nog 8 testen.... hahahaha.. Ik heb ze nog nie gekregen. Met 18 testen kan ik om de dag testen of HCG uit lichaam is.. als ik die 9 tenminste mag houden. Miss test ik dan met de 18de test wel positief. Nog even een vraagje.. Hadden jullie nadat HCg uit lichaam was pas last van een klein beetje afscheiding? Ik heb het namelijk tot eergister niet gehad en sinds gistern dus heeeeeeeeeel klein beetje, wat je dus bij een normale cyclus hebt.. Betekent dat nu dat mijn cyclus dan eindelijk begonnen is..?? Dat ik HCG vrij ben?
@ Aylin: Mooie wagen hoor en wat een prachtige meid heb je toch!! Echt een snoepje!! @ MamaT: Ik had de matcare testen vrijdag nacht besteld en hield geen rekening met het weekend!! Ik had dus daarom zaterdag ook maar KV testen gekocht.. Ik ging er niet vanuit dat ik zwanger was.. ik wilde gewoon een voorraadje hebben! Denk nu toch dat ik ze allemaal ga gebruiken Ik kan me zelf trouwens niks meer herinneren qua slijm en zo! Dus daar kan ik helaas geen antwoord op geven!
@ Aylin: even een vraagje aan je! 6 weken na mijn curettage ben ik voor nacontrole geweest bij de gyn. Zij vertelde mij toen dat als ik opnieuw zwanger raakte ik langs kon komen voor een vroege echo. Misschien dat jij dit weet.. moet ik dan gewoon de gyn bellen ? En sturen ze me dan door naar de VK als alles goed blijkt te gaan??
@Eleni je belt gewoon en verteld over je curettage, en dat je eerder mag komen voor een echo rond 7 weken van de gynaecoloog. Als je een goede echo hebt gehad kun je gewoon contact opnemen met de verloskundige. Alle afspraken en controles zullen dan verder via haar lopen. Zo is het bij mij ook gegaan. Ik kreeg door het bruin/roze verlies wel een paar extra echo's maar dat werd ook allemaal via de vk geregeld. @MamaT ik had eigenlijk 8 dagen na de curettage al vruchtbaarslijm...en ook mijn ei.
Tnx Aylin! Dan ga ik de 28ste bellen... dan ben ik 5 weken! Hopelijk kan ik dan met 7,5 á 8 wkn terecht
Met 7 weken kan je al hoor. Ik ben met 7 weken geweest en zag een boontje van 1 cm met een mooi kloppend hartje!!! Deze keer gaat het gewoon goed!!! In 2010 een beebje voor je.
Kan dat zo snel al? Pff, ik kan niet wachten... misschien toch maar morgen even bellen om een afspraak te maken voor over ruim 3 wkn!!! Ik hoop zoo dat het goed gaat [-o<
@eleni, Ik ben bij de huisarts geweest en moet bloed laten prikken. Als dat gewoon goed is moet ik weer terug komen na de grote vakantie als ik nog niet zwanger ben , Dus gaan we morgen maar bloed prikken.En heb ik maar weer 800 ovulatietesten bestelt hihihi nou ok iets minder. Hoe is het met jou kan je het al een beetje geloven. Leuk hoor. Grtjs Nanny.
Ja hoor Eleni met 7 weken kun je al een hartje zien kloppen!!!!! Het gaat helemaal goed komen meid. Kijk naar alle andere meiden hier!!!!!