Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Nanny: Ik dacht dat je het meende van die 800 ovulatie testen :) :)
    Misschien is dat inderdaad een goed idee om die dingen te gebruiken.. dan lukt het om, hopelijk, weer goed inzicht in je cyclus te krijgen! Succes met bloedprikken.. en ik hoop echt dat alles gewoon goed is!! [-o<

Ik kan zelf nog niet echt geloven dat het raak is!! Maar ik verwachtte het ook totaal niet.. dus een hele welkome verassing zo!! :D

@ Aylin: :eek: Er is echt al wat te zien op die echo!! :confused:
    En hoorde je het hartje ook duidelijk?
    Pf hey..ik ben helemaal nerveus :)

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Eleni ja hoor we zagen het hartje al kloppen een wit stipje wat je flink tekeer zag gaan. De gyn liet ons het hartje nog niet luisteren, omdat dit misschien schadelijk kon zijn voor ons ini mini kindje.

Ik ben vanmorgen flink misselijk opgestaan en heb buikpijn. Bah voel me niet zo lekker.

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goeiemorgen meiden!
    Hoe is het met iedereen? Zag dat er weer 2 zwangeren zijn?! Rebbel en Eleni: GEFELICITEERD!
    Voor Elegance vind ik het zoooo verdrietig.....wat een oneerlijkheid! Maar je weet het he? 3x is scheepsrecht! Daar hou ik mij ook aan vast!
    En Hummie ongie? maak er deze ronde iets mooies van!
    Ik ben weer terug van vakantie en het begint nu allemaal wel erg spannend te worden! Vanmiddag naar de vk en vrijdag de eerste echo!! Zou het dit keer dan echt?......

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Doortje het komt vast helemaal goed meid. 3 keer scheepsrecht zoals je zegt. Ik heb ook 2 keer een ma gehad daar tussen in 1 gezonde dochter gekregen en nu gaat het weer goed :D

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja ik altijd wel wat afschijding de ene keer wat slijmeriger of wat witter maar na mijn mk eigenlijk weinig tot niets. ik weet ook niet wat gier normaal van is

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    dankjewel aylin! Ik hoop het ook zooooo!
    Hoe is het met jou? Bijna 20 weken echo?! Spannend!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @eleni: ja hoor met 7 weken kan je al een hartje zien! :D

@doortje: dank je! :D heel veel succes vanmiddag, komt vast goed!

liefs rebbel

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Doortje het gaat helemaal goedkomen met jou en je beebje! Dat geld ook voor Rebbel, Bloem en Eleni allemaal mooie beebjes op komst!!!! Met mij gaat alles goed wij hebben vrijdag de 20 weken echo van onze kleine man.

Rebbel
    weet je al meer over Milan..?? Duim voor je meid. Ik hoop dat jullie nu eindelijk naar voren kunnen gaan kijken.

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

@ Doortje: Dankjewel!! :D Jou echo zal dit keer helemaal perfect zijn..met een mooi kloppend hartje!! ;)

@ Aylin: Voel je je al wat beter?

@ All: Ik heb echt van die ongikrampjes nu!! Ik denk steeds dat ik ongesteld ga worden maar als ik ga kijken... niks!! :(
    Is wel een heel naar en onzeker gevoel hoor!!!

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja voel me wel al wat beter. Morgens heb ik wel meer last van harde buiken als ik opsta ik denk dat het komt doordat de baby beweegt. Daarvan kun je ook harde buiken krijgen. Oh, meid straks ga je lekker shoppen voor je kleintje. Is zo leuk de eerste keer!!! Nu is het bij ons toch iets anders veel dingen hebben we namelijk al. Nu er een jongen op komst is zal ik wel een nieuwe garderobe moeten aanschaffen :D Dus weer een excuus om lekker te shoppen. Wel ff wennen naar jongens kleding kijken i.p.v. meiden dingen.

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Aylin: Gelukkig maar! Dat lijkt me nou zo'n raar gevoel, harde buiken!! Voel je hem al of duurt dat nog eventjes?
    Shoppen zou ik inderdaad zo leuk vinden!! :D Maar eerst eens kijken of ik de 12 weken zonder slag of stoot haal!!
    Jongens kleertjes zien er altijd zo stoer uit vind ik! Ik vind het zo leuk voor je dat je na een meid nu een jongen krijgt!!

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:confused: Waar is iedereen? het is zo stil hier....

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Eleni ja ik voel de baby af en toe al wel. Maar nog niet heel duidelijk. Ik heb een voorliggende placenta bij mijn buikwand. Dus eerst komt placenta dan kindje. Dus het duurt over het algemeen wat langer voordat je de baby echt goed voelt. Wel heb ik een angelsound daarmee kan ik naar de baby luisteren.

Ik denk dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer!!!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dit was mijn eerste bericht oop zp, maar hier nog niet kunnen plaatsen later slecht nieuws

Hey,

de arts heeft gebeld!
    echo was goed, bloedwaardes waren goed, oogonderzoek was goed, alleen het hartfilmpje zag ze vandaag nog en als ze niet belt is dat ook goed!

er is een stofje licht verhoogd, maar alleen aan de hand daar van kan ze niks zeggen, dan zouden we een spierbopt moeten laten doen, maar dat vind ze nu niet nodig omdat je dan naar milan gaat kijken en die doet het goed en gaat goed vooruit!

dat licht verhoogde stofje kan ook helemaal niets betekenen dus heb ik aangegeven dat we dan geen spierbiopt willen laten doen en daar was ze het mee eens. wel hem blijven volgen door een fysio.

er moet nog de helft van een bloedonderzoek binnen komen maar dat zal ws gewoon goed zijn en op 15 juni moeten we dan naar nijmegen om dat nog even te brespreken en het dan af te sluiten!

jammer van dat ene stofje, maar geen reden tot paniek, zij denkt helemaal niet aan een stofwisselingsziekte door dat ene stofje, want het komt vaker voor dat dat iets verhoogd is en het niets is.

we gaan het dus maar eens afsluiten!

liefs rebbel

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    helaas toch slecht nieuws...
    net telefoon gehad het hartfilmpje is niet goed.
    hartspier functioneert misschien niet goed. :cry:

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hai dames,

Eleni: niet teveel op het negatieve letten, maar ga lekker genieten. Zoals ik ook tegen Rebel zei.. als het misgaat, dan gaat het mis.. maar als het goed gaat, dan heb je niet genoten!!!!

Aylin: How are you..?? Is he kicking??? Spannend, de echo...

Rebel: Hoe is het met jou..???

Setti: Hier nog een met een rare cyclus!

Egobericht: Heb vandaag dus idd 18 matcare testen binnen gekregen. Ik ging natuurlijk meteen testen, want 3 dagen geleden had ik nog maar een heeeeeeeeel licht streepje. Ik hoopte dat het HCG uit mijn lichaam was. Nu heb ik net getest en ja hoor.. streepje is errrrrr. Ik snap er helemaal niets van. Tegelijkertijd toch wel wat vochtverlies, dus dat is raar. Jullie enig idee?? In 10 dagen tijd moet die 73 HCG er toch wel uit zijn?

liefs,
    mamaT

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Rebbel meid wat een gedoe..En nu wat zijn de consequenties hiervan..?? Vind het zo rot voor je meid :(

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Oow neej???!! Misschien..???? Wanneer weten ze het zeker?

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    MamaT wel raar hoor dat het hcg nog niet uit je lichaam is. Hoe lang is je curettage nu geleden..???

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ rebbel: :cry: Ooow.... wat een rot nieuws zeg! :( Wat gaat er nu gebeuren??

@ MamaT: Toch 18 testen :) ... Maar dat er nog eens streepje staat vind ik wel raar.. :-k
    Misschien dat je nog een keer kan prikken?

En ja, je hebt gelijk.. ik moet gewoon gaan genieten.. en anders proberen te genieten! Niet stressen want dat is ook niet goed ;)

@ Aylin: Lijkt me zo fijn gevoel om je kindje te voelen! Ik ga, als alles goed komt, ook een angelsound aanschaffen!! Heerlijk, regelmatig naar het hartje luisteren.. :D

Deel Deze Pagina