MamaT: Vreemd vreemd vreemd :-k Volgens mij wordt je ook niet veel wijzer van al die testen! Ik zou als ik jou was maar idd gaan prikken!! Mijn temp is 's middags altijd veel en veel hoger dan 's morgens! Dus dat is heel normaal!
Meiden hoe gaat het hier..?? Ik ben net terug van een bbq was heel gezellig. Morgenochtend de 20 weken echo. De spierpijn in mijn bil is nu wat minder geworden
Spannend Aylin!! Ik heb hier bezoek. Morgen weer werken en in het weekend hard aan de opdrachten voor de opleiding. Is toch geen ischias he?? Dan doet midden van je 1 van je billen pijn en straalt door naar de grote teen..?? Morgen ga ik ook naar de gyn om te prikken!
MamaT, we mogen al om 21:15 ben toch iets minder spannend dan bij de 20 weken echo van mijn dochter. Misschien omdat ik weet wat je kan verwachten?? Volgens mij is het geen ischias dat heb ik gehad bij de zwangerschap van Aylin. Kon geen stap meer verzetten erg handig met de nesteldrang Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid dit schiet ook niet op!! Met al die testen word je ook gek.
Nou meiden wij gaan zo voor de echo. Heb er heel veel zin in en hoop dat alles goed is met de kleine!!!
He meiden, ik ga me even wat terugtrekken van dit forumonderdeel. Ik merk dat ik het allemaal niet bij kan houden. Jullie kennen elkaar al redelijk goed, en ik heb het gevoel er niet tussen te passen. En dit bedoel ik niet negatief, maar dit is gewoon mijn gevoel! Ik beperk me gewoon tot 1 forumonderdeel hier op zw.pagina waar ik me meer thuis voel. Plus dat ik erg nerveus word van alle verhalen, ervaringen en ellende. Iedereen heeft een andere mening, een andere gyn die weer net wat anders zegt dan de mijne. Kan nooit goed zijn voor mij en mijn gemoedsrust. Ik zal ongetwijfeld nog wel eens meelezen. Het ga jullie goed!
Mogguh.. @Rebbel.. meid wat lees ik toch nu.. is t toch niet goed.. bah.. heel veel sterkte en hoop dat t uiteindelijk mee zal vallen meis....dikke knuff @Aylin.. veel plezier bij je echo meis.... @MamaT.. kan het niet zo zijn dat je nu "gewoon" weer zwanger bent??? dat daarom de ovu test knal is en je toch weer donkerdere zw.test hebt?? misschien ben ik te positief hoor en weet neit of t kan, maar toch.. vind t zo vreemd dat ze nu weer donkerder worden ipv nog lichter...ik zou ook ff bloed laten prikken.. als het weer gestegen is weet je genoeg toch? duim duimd uim @Liesben.. rustig aan meis... en doen waar je je goed bij voelt...ik ben hier ook sporadisch, maar voel me nog steeds erg verbonden ook al ben ik hier maar kort heel actief geweest...(eenzegen trouwens dat t zo snel weer goed is gegaan) @Doortje.. jij ook succes vandaag.. echo toch??? komt vast goed meid...knuf HIER: gaat alles goed.. dik en alles wat er bij hoort..whahaha...voel me super.. voel beebje zo nu en dan bewegen..heel herkenbaar weer, maar t blijft ongelooflijk bzijzonder hoor.. @Elegance.. hoe gaat ie meis???
@ichtus/bruisje: yep echo vandaag!.....wat ontzettend spannend! Pffff Fijn te lezen dat alles goed met je gaat! Alles groeit en bloeit? Wat vinden de andere kids ervan?
Meiden alles was helemaal goed. Ons kindje is voor zover ze konden zien helemaal gezond! En het is nog steeds een jongen!!! Zal even wat foto's plaatsen in mijn album.
Eindelijk goed nieuws hier!!! Ik heb een baby in mijn buik!!! Het hartje klopt en alles zit erop en eraan! Het blijft allemaal heel spannend, maar we gaan heel erg genieten nu! De termijn klopt ook, dus 20-12 uitgerekend!
@ Aylin: Aah, gelukkig e goed om te horen dat het goed gaat!!! @ Doortje: Super, hij moet zich stevig vasthouden!!!! @ Lieben: Iedereen is anders en iedereen verwerkt het op zijn eigen manier. Wat bij mij werkt, hoeft bij een ander niet te werken. Ik zou zeggen, volg je gevoel!! @ Egobericht: Bloedgeprikt en HCG is 25. Dus in 10 dagen tijd van 73 naar 25. Voor een eisprong moet hij tussen 0 en 6 zitten. Ze adviseert me om volgende week vrijdag nog een keer te prikken. Wel fijn dat ze je die gelegenheid geeft. A.s. maandag nacontrole, dus kan ik mijn vragen even kwijt. Dames, thanx voor alle steun. Liefs, mamaT
@ Doortje: Oowh super meid!! Gefeliciteerd!! Wat een geruststelling zeg!! @ Aylin: Super zeg! Je kan duidelijk zien dat het een jongetje is En wat een mooi buikje al!!! @ Ichtus: De beeb al voelen? Heerlijk lijkt me dat zeg! Wat fijn dat het zo goed gaat !! @ Liesben: Jammer .... Veel succes met zwanger worden!!
@ MamaT: Goed dat je hebt geprikt meis!! Nu weet je iig waar je aan toe bent!! Waar is de rest trouwens? Elegance, Lieni, Meagan, Hummie....?? Hoe gaat het met jullie? En rebbel, als je dit leest, hoe gaat het met jullie?? Even een testje van vandaag (1 dag voor oorspronkelijke NOD) spammen, hij wordt al erg donker!: Ik ben nog steeds en :-s ... het wil nog niet helemaal doordringen hier!! :-k
Ik ben ff in shock @Eleni, het is gewoon waar Mijn zus is ook zwanger, haha. Iets korter dan jij. Ze had een hele vage test maar ze deed hem in de middag na heel veel gedronken te hebben. Die muts dacht dus echt dat een eisprong maar 24 uur duurt Gewoon bam raak, geen gezeur of gedoe. Wel leuk hoor, we hebben al beiden een zoon die maar 4 maanden schelen, deze zullen maar 1 á 2 maanden schelen, heel apart. @Aylin prachtig! @Doortje Goed zeg! @MamaT dat dacht ik dus al, het HCG is niet zo maar weg Hier gaat het hartstikke goed, geen buikpijn en de klok tikt rustig verder
@ Meagan: Oowh, wat super leuk zeg!! Kan je lekker gaan shoppen samen met haar, haha!! Fijn dat het zo goed gaat met je!! Ik kan het niet zo goed uit je banner halen maar je bent 12+ weken nu toch? Liefs Eleni
Eleni duidelijke test meer bewijs heb je niet nodig. Jij bent hartstikke zwanger!!! Doortje wat een goed nieuws meid. Wij hadden ook een prachtige echo van ons kindje!! Meagan het kan niet missen dat het een jongen word. Zijn geslacht heb ik in close up in mijn album staan Ik heb weer pijn in mijn rug, bil en het straalt door naar mijn bovenbeen...Oh jee toch niet weer zwangerschaps ischias..
@Eleni, oh ja, vergat die test, LOL Prachtig hoor en zo duidelijk als wat!! En nee, ik kan niet samen gaan shoppen, zus woont op Kreta, weet je nog? Ik ben nu 10 weken en een paar dagen maar kindje komt op 1 december, vandaar de banner. @Aylin als het door zet, sla de fysiotherapeut maar over een bel een osteopaat!
Wóónt ze op Kreta? ... hahaha... ik dacht toch echt dat ze daar op vakantie was Nee, dan word het shoppen inderdaad wat moeilijker!!! Stom van me zeg ! Maar het neemt niet weg dat het heel leuk is natuurlijk!!