Doortje geweldig nieuws! ik heb je al gefeliciteerd, maar bij deze op het forum Gewldig hoor die goede verhalen! Ben echt heel blij voor iedereen en dit topic is gelijk een stuk vrolijker Ik ben afgelopen dagen niet tot nauwelijks hier geweest, ik wil gewoon even niet teveel met zwanger zijn en zwanger worden bezig willen zijn.. het beheerst al zoveel vanwege alles wat gebeurd is en dan wil ik er in mijn vrije tijd niet nog meer mee bezig zijn.. Ik heb zojuist nog een zw test gedaan en die is nog donkerder dan die van elini.. terwijl de test van Elini super gaaf is en echt duidelijke voor 4 weken en 1 dag maar dan ben ik echt heel erg teleurgesteld dat ik nog zo'n dikke 2de streep heb.. hoelang moet ik nu gaan wachten dat het allemaal uit mijn lichaam is? pff.. vandaar dat ik er even geen zin in heb om mee bezig te zijn.. het heeft nu geen zin.. ik ben super blij voor iedereen en voor diegene waarbij het mis is gegaan dat vind ik dan weer super erg.. maar zelf sta ik stil.. en kan alleen van de zijlijn juichen.. en op een wachtbankje zitten te wachten tot je hcg uit je lichaam is, is geen fun.. Ik heb afgelopen 2 dagen geen huilbuien meer gehad, dat is dan wel weer een voordeel, ik eet veel biefstuk en drink af en toe een wijntje en zojuist nog een pina colada maar ook dat maakt het er allemaal niet vrolijker van.. Ik heb nog steeds bloedverlies en soms oud bloed en soms is het weer wat helderder rood.. ook geen pijl op te trekken dus Dus lieve meiden ik ben er wel maar niet zo vaak voorlopig!
hoi meiden! we zijn weer terug! gelukkig maar. ik heb vanmorgen een echo gehad omdat ik het allemaal niet vertrouwde.. mijn borsten waren weer gevoelloos, nu doen ze gelukkig weer zeer!en ik had hele zware benen, een ongi gevoel. maar omdat ze mijn onzekerheid wel begrepen na 2 mk mocht ik komen voor een echo! gelukkig was alles goed! maar wat denk je? vanavond ineens bruin slijm bij het afvegen. maar goed, de gyn zei al dat ik misschien wel wat bloed zou gaan verliezen omdat het kleintje zich nu nog verder in gaat nestelen en ik heb ook een gevoelige baarmoeder. maar we hebben vanmorgen het hartje nog zien kloppen, dus ik ga ervanuit dat dit onschuldig is. net lekker rustig aan gedaan en net geen bruin slijm, dus hopelijk is het snel over! bij milan heb ik dit ook gehad en het is niet helder rood en ik heb geen krampen ofzo.. verder hebben we een brief binnen gehad dat de hartecho van milan pas op 20 juli plaats kan vinden, terwijl de arts tegen ons gezegd had 15 juni, dan hebben we namelijk al een afspraak voor de laatste bloeduitslagen! we hebben gebeld, maar het kon echt niet eerder. maar ze liet de afspraak van 15 juni ook staan omdat ze echt niets uit de hartecho verwacht en ze zei dat als we de uitslagen op 15 juni hebben we er eigenlijk al zijn. de echo is puur voor de zekerheid. ze blijven aan de gang en ze blijven maar zoeken heb ik het idee! wij hebben dus besloten om de echo niet meer te laten doen als de uitslagen verder goed zijn! goed is goed hoor.. Milan doet het goed en als de rest van de onderzoeken ook goed zijn is het klaar, dan moet er maar eens wat rust komen hier. wat flauw je mag maar 1 smiley per bericht... liefs rebbel
joehoeeeeeeee we zijn er weer! jeetje wat wennen weer om alles te vinden... weeeeeeer een nieuw uiterlijk! naja 1 smiley per bericht?! wat flauw, daarmee kan je juist benadrukken wat je bedoeld en hoe je je voelt... Rebbel, wat fijn dat de echo goed was meid!!! (dat is een smiley waard!!) meiden, hoe is het met jullie?? Hier alles ok, nog 1 weekje wachten. Liefs humm
Nou we zijn weer terug. Word er wel een beetje moe van moet je weer alles opnieuw instellen en uploaden. Nu ff geen zin in. @Rebbel gelukkig is alles goed meid! Ik ben zelf bekend met bruin en roze verlies maar dit had niks te maken met ons mannetje. Die deed het prima. Geen zorgen dus!!!! @Elegance rustig aan meid. Doe waar jij je goed bij voelt!!!! Hier gaat alles prima. Voel en zie mijn mannetje al aardig bewegen. Heerlijk gevoel!
Ja vind het ook erg bijzonder. Vind dit echt de mooiste periode van de zwangerschap. Leven in je buik!! Jij nog een weekje wachten..??
Hi meiden, @ Rebbel : Dat heb ik dus ook gehad! Onzeker wordt je daar van he? Maar ja, het is maar een onschuldige innesteling geweest want je hebt weer het hartje mogen zien kloppen! Fijn dat toch alles goed is!! Hier ook alles goed! Ik heb geen roze/bruin verlies meer gehad ! Mijn symptomen lijken daarentegen met de dag sterker te worden *sippe smiley* Ik ben echt kots en kots en kots misselijk en alleen maar moe .. Hopelijk houdt dit niet te lang aan *opnieuw een sippe smiley* Liefs Eleni
hahaha... zal idd het dubbele hcg zijn Maar pff wat kan je je dan beroerd voelen .... Leuke foto van je meisje trouwens!!! *lachende smiley*
Ik ben deze zwangerschap ook goed misselijk geweest. Nu heb ik veel last van maagzuur. Iedere avond weer. Kan ook niet zoveel meer eten. Heb snel een vol gevoel.
Hai dames, Hoe is het met iedereen? Ik sta geestelijk op instorten, denkelijk. Ik ben echt helemaal op en heb het zoooo druk. Weer van alles en nog wat gebeurd op het werk. Lijkt erop dat er toch wat mensen de deur gewezen worden. Positieve is dat de tijd vliegt dus voor ik het weet is het NOD-time. Nog geen eisprong hierzo, maar zit pas op dag 10. liefs, mamaT
Heee MamaT dikke knuffel voor jou. Ik hoop voor jou dat het allemaal wat positiever gaat uitpakken!!!
werk of zw? Over 17 dagen weten we meer... Jullie krijgen nog net voor mijn vakantie een reactie. Anders horen jullie het pas vier weken later, want ben niet van plan om te netten op vakantie. Misschien kan ik tegen die tijd, mocht ik nog niets weten, een van jullie sms'en.
Oow, moest toch bij handtekening, dus het is gelukt! Vind deze nieuwe indeling wel makkelijker. Dat andere was een puzzel.
Dames. where are you all?? Heb eindelijk even tijd en dan is er niemand Waar is trouwens ons lijstje van wie nu zwanger is en wie nog niet etc.. Kunnen we beetje zien wie er deze ronde meedoen.
hoi meiden! thanks voor de geruststelling! het is al een stuk minder nu en ik heb verder geen buikpijn ofzo! ik heb alleen de echo wel gehad voor het bruinverlies begon, maar ik ga er maar vanuit dat het wel goed zit! mag ik nu wel in bad eigenlijk? we hebben gister namelijk een opblaasbare jacuzzi gekocht! haha! maar ben er nog maar niet in gegaan. @mamat: wat balen van je werk! hopelijk komt het goed en ik duim voor je dat het nu snel raak mag zijn! @hummie: hoe gaat het? hou je het wachten nog een beetje vol? liefs rebbel
das wel mooi idd! hier geen bruinverlies meer sinds gisteravond, vanmorgen alleen wat slijm net een tamponcheck gedaan en er zat niks op gelukkig. ik heb gister ook 3 kwartier gefietst wat ik normaal nooit doe, misschien moet ik dat nu ook maar niet doen! haha! ik heb tenslotte wel een gevoelige baarmoeder. waar is iedereen? liefs rebbel
he meiden! het is idd rustig hier! @mamat, sterkte met de situatie, hopleijk gauw weer wat minder stress meid! *KNUF* @rebbel, o gelukkig is het opgehouden, waarscijnlijk door de echo gebeurt meid. ik zou even wachten met in bad gaan, en de eerste 12 weken oppassen met te hete baden. als je bruinverlies een paar dagen weg is kun je er dubbel en dwars van genieten! @eleni, helemaal zwanger dus hahaha... misselijk is geen pretje meid, hopelijk gauw minder! @aylin, bah maagzuur! vervelend. maar zolang je je mannetje goed voelt bewegen compenseert het een beetje dat akelige gevoel! hoeveel cm is jullie mannetje nou ongeveer? Hier alles ok, de tijd vliegt dus het is vast binnen no- time NOD! wil er deze ronde niet al teveel bij stilstaan want ik kan echt niet op mijn lichaam afgaan, die houdt me zo voor de gek! we wachten het gewoon af! liefs humm