Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

Ben vanmorgen naar de vk geweest en alles was goed :D ff lekker weer het hartje gehoord, word ik altijd vrolijk van :D

Verder zit ik nog steeds onder mijn gewicht dan toen ik begon met de zwangerschap alleen is het nu nog maar 2 kilo, dus dat gaat de goede kant op.

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36

dankje lieve eleni!! ik duim ook voor jou dat de misselijkheid minder wordt!

@joyce, fijn dat alles goed was bij de vk! maar je bent nu lichter dan voor je zwangerschap? met 26 weken? was je al wat zwaarder of juist zo dun dat je niet aankomt?

liefs humm

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Was dus van mezelf al zwaar, ben eerst 7 kilo afgevallen en nu dus weer 5 aangekomen, dus nog 2 kilo lichter dan voor de zwangerschap, vind het wel goed zo eigenlijk :D

Was toch al van plan om na deze zwangerschap echt af te gaan vallen, dus zo moeten er minder kilo's af :D

4. MUIS31

MUIS31 Lid

2 jun 2007
    18
    0
    0
    Hallo allemaal

Het is gelukt om me hier weer in te loggen, want met mijn oude gebruikersnaam (Bloem31) kon ik er niet meer in. Vanaf nu ben ik dus muis31. Ook goed dacht ik zo!

Vandaag eindelijk de echo, maar wat ben ik zenuwachtig!!!! Mijn leerlingen hebben er gelukkig niets van gemerkt, maar vanmiddag moet ik nog 1 uurtje. Hoe ga ik dit doorkomen.

Ik ben echt de hele dag door vreselijk misselijk.......nou maar hopen dat het ook met een rede is he!
    Verder voel ik mijn banden ook behoorlijk. Dit brengt me alleen weer vreselijk aan het twijfelen of dat wel goed is!
    Hahaha wat kan je jezelf toch gek maken zeg!
    Nou vanavond hoop ik jullie goed nieuws te kunnen brengen!!

Groetjes Muis (ook wel Bloem)

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ok joyce, goed van je dat je zo was afgevallen! en idd wat er niet aankomt hoeft er ook niet af! maar niet meer afvallen hoor, goed (gezond) eten voor je kleintje he? maar dat doe je vast!

@bloem, muis, heeeeeeeel veel succes vanmiddag meid!! ik duim voor je dat alles goed is, maar zo te horen ben je op en top zwanger en heb je vast goed nieuws vanavond!! succes meid!

liefs humm

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ hummie, ja was vanmorgen ook al weer helemaal blij dat ik nu dan toch weer 5 kilo aan ben gekomen, maar ook de vk zei dat als de baby het goed doet ik me geen zorgen hoef te maken.

@bloem/muis31 succes vanmiddag !!

7. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Hummie...natuurlijk duim ik hier ook voor jou. Spannend dat je NOD al in zicht is! Maar bij jou vliegt de tijd.........kan die ook even deze kant op komen vliegen? Ben namelijk erg slecht in geduldig zijn.

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36

thanx meid! ik duim ook voor jou! hopelijk helpt het duimen deze x! ik stuur je bij deze wat geduld:

geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld
    geduld

liefs humm

*humm is erg benieuwd naar echo bloem*

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    *humm wil even tegen alle lieve meiden hier zeggen hoe blij ze is met dit topic, hoe fijn het is dat we er voor elkaar zijn in goed en slechte tijden en elkaar zo goed begrijpen, voor iedereen een dikke knuf* :):):):):):):):)

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    *sluit zich geheel aan bij Hummie!*

Hallo lieve meiden!
    Hoe gaat het met iedereen? Wordt het al gezellig op het wachtbankje? Mischien straks wel een babyboom!?
    En hoe gaat het met de zwangere mutsen? Lekker aan het genieten?
    Ik heb even 2 dingetjes:
    Ik ben vanaf zondag (toen precies 12 weken) niet meer misselijk. Ik weet dat dat kan, maar toch maak ik me weer zorgen (eeuwige pessimist). Dat heeft wel plaatsgemaakt voor enorme moeheid. Wie kan me gerust stellen?
    En ik heb morgen een echo bij de gyna. . ik vind het weer enorm spannend en denk de hele tijd "zal het nog wel goed zijn?" Ik weet dat ik positief moet denken, maar toch komt die angst weer naar boven. . .

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo dames,

Joyce wat goed dat je weer wat aan bent gekomen en dat je het hartje van de baby hebt gehoord!!

Bloem succes met je echo hopelijk kom je hier even verslag uitbrengen!!

Voor alle andere lieve meiden ik duim voor jullie!!!

Ik en mijn man zijn vandaag 1 jaar getrouwd. Kreeg een mooi wit boeket van hem en we hebben eten besteld bij ons favoriete restaurant. We wouden uit eten gaan maar Aylin heeft nogal last van door komende kiezen. Dus hebben we het lekker knus thuis gevierd. ;)

12. MUIS31

MUIS31 Lid

2 jun 2007
    18
    0
    0
    Goed nieuws!!!!
    Ik heb een kloppend hartje gezien. Ben echt SUPER blij!!

Ik ben nu 8 1/2 week zwanger en moet over 3 weken weer een echo maken, maar deze keer ben ik er positief over!
    Vanaf nu ga ik genieten hoor!! Al hoe wel.......misselijk en genieten is niet echt een combinatie!

Aylin: Gefeliciteerd me je trouwdag!!

Groetjes muis/bloem

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

sorry niet alles bijgelezen..

@doortje: ik duim voor je morgen, maar ik weet zeker dat het goed zit hoor! is normaal dat je ronde de 12 weken niet meer misselijk bent!

@muis: wat goed! gefeliciteerd met je goede echo!

hier gaat alles goed!
    geen bloedverlies meer gehad gelukkig en de zwangerschapskwaaltjes zijn duidelijk aanwezig! heb gister nog wel even naar de gyn gebeld over het bruinverlies, maar ik hoefde me absoluut geen zorgen te maken, zolang het maar niet herlder rood is gepaard met krampen.

Met Milan gaat ook alles goed, het is een heerlijk ventje, en gaat steeds meer ondernemen!

liefs rebbel

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @aylin: gefeliciteerd! zucht... bloemen, wat romantisch!
    @rebbel: fijn te lezen dat alles goed met je gaat!
    @bloem/muis: oooh wat een goed nieuws! mooi om te zien he? Heb je een foto?

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @doortje, idd, ik hoor ook van al die zwangeren om mij heen dat het heel normaal is dat de misselijkheid na 12 weken minder wordt of weg is, wees er maar blij om meid! jij bent gewoon heerlijk zwanger! succes morgen bij gyn! hoe laat ga je?

@rebbel, fijn die bevestiging van gyn! probeer maar lekker te genieten!

@aylin, gefeliciteerd met je trouwdag, wat lief wiite bloemen van je mannetje! lekker gegeten?

@muis, o meid wat fijn die goede echo!!!! heerlijk joh!! *KNUF* geniet ervan!

liefs humm

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Muis/Bloem gefeliciteerd met je goede echo! Lekker genieten meid!

Hummie ja hoor we hebben heerlijk gegeten. Ons meisje trouwens ook ondanks haar door komende hoek tanden en kiezen.

Hier een druk mannetje in mijn buik. Schopt heerlijk tegen mijn blaas aan!!!

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Heb trouwens een nieuwe buik foto gister gemaakt! Staat in mijn album!

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai dames,

Vandaag zo te lezen alleen maar goed nieuws, dat doet me goed.

@ Aylin: Gefeliciteerd!

@ Muis 31: Jij ook gefeliciteerd!!! Goed te horen dat het goed is gegaan.

@ Rebbel: Blij te horen dat het goed gaat!

@ Hummie: kan me helaas nog niet voegen op het wachtbankje.. Nog geen ei gespot en ovutesten zijn ook negatief. Wordt zo een ovutest trouwens steeds donker of is deze gewoon 2 dagen positief? Bij mij is hij nu namelijk (van sensitest) helemaal blank...

liefs.
    mamaT

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Jullie hebben veel afgekletst hier! :)
    Ik probeer vanmiddag alles bij te lezen en te reageren!

Eerst maar eens naar school..... bleeeegh :(

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@aylin: nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!

@hummie: hoe gaat het met jou? spannend!

@mamat: een ovutest wordt geleidelijk aan donkerder, je moet dan uitgaan van de dag dat het 2e streepje even donker is als de 1e streep.

liefs rebbel

Deel Deze Pagina