@doortje: ik ben wel geïnteresseerd maar ik wil juist deze maand nog even afwachten en als het dan nog niet gelukt is laat ik het je zeker weten dan wil ik ze wel overkopen. groetjes
@doortje, wat super zeg, weer een goede echo! Tis jullie gegund hoor, na 2 miskramen, bah wat naar.... Ja, die vraag krijgen we vaak, maar het zit zo: bij ons zoontje hebben duurde het 2 jaar voordat ik zwanger raakte, in het ziekenhuis pco geconstateerd en na een jaar hormonen slikken en spuiten eindelijk zwanger! Na de bevalling van Seth niets gebruikt, omdat we het nooit verwachten dat het zomaar kon... en ja hoor, toch wel! het was niet bewust gepland, maar ooo zo gewenst! En nu het dus mis is gegaan is de wens zo sterk, dat we er alsnog voor willen gaan. @Eleni, heel veel succes morgen bij de echo. En ook veel plezier natuurlijk, lekker naar jullie kindje kijken! Snap je onzekerheid maar het zit vast goed!! @nadeke, jij ook succes weer deze ronde, hopelijk heb je de ovutesten van Doortje volgende maand niet nodig! Hier dus een week na de curettage, ben benieuwd wat mijn lijf gaat doen. Hoelang duurde het bij jullie na de miskraam voordat je ongi werd? xx makkie
hoi meiden! @doortje: wat goed meid! nu gauw op die roze wolk hoor, anders schup ik je erop! nieuwe meiden, welkom hier en heel veel succes met zwanger worden! liefs rebbel
@liesben, okee 7 weken dus, de gyn zei tegen mij tussen de 6 en 8 weken. Hoop eerder! Maar dit is dus weer een nieuwe ronde voor je na je mk en curettage? heel veel succes meid, hopelijk kun je snel goed nieuws brengen! Ben je positief met het weer proberen of vind je het 'enger' dan eerst? Het lijkt me dan extra onzeker en spannend.... @Rebbel, jaaaaa wat goed weer zwanger! Bijna je termijnecho, weet je nu zelf ongeveer hoever je bent?
@ Makkie: Ja, dit is onze eerste echte ronde weer na de curettage. Ik wilde eerst een menstruatie afwachten, en mijn gyn adviseerde dat ook. Maar dat verschilt heel erg per gyn begrijp ik. Of ik het enger vind? Nee, nu nog niet eigenlijk. Maar ik denk dat als ik weer zwanger ben, ik dat niet meer onbezorgd ben. Maar dat zie ik dan wel. Eerst maar weer eens zwanger worden....
@eleni, heel veel succes morgen! hoe laat ga je? ik duim voor je meid dat alles nog steeds ok is!! @makkie, welkom hier, sterkte nog voor je mk! hopelijk laat de ongi niet al te lang op zich wachten zodat jullie weer verder kunnen om een wondertje te creeeren! @doortje, thanx meid! vrijdag of zaterdag is ergens mijn nod, dus dat schiet lekker op! liefs humm
He meiden, Ik heb even een vraagje! Hoelang na jullie miskraam waren jullie weer zwanger?! En maakt het uit als je een curretage heb gehad of een spontane miskraam? Dit laatste is bij mij het geval! Ik heb namelijk geen geduld!!!
@makkie: je ben helemaal blij! ik denk dat ik nu 7 weken en 3 dagen zwanger ben. @vriendlief: je mag gewoon proberen om meteen weer zwanger te raken meid, je hebt niet meer kans op een mk is mij verteld! heb op 18 april een mk gehad en meteen weer zwanger geraakt, niet ongi geweest! dus ik zou zeggen go for it! liefs rebbel
ok thanks rebbel hoop dat het bij mij ook al nu raak is nog even een weekje wachten en dan zou ik ongesteld moeten worden! Ik heb alleen na mijn miskraam geen test gedaan om te kijken of die positief ws ivm met het zwangerschapshormoon! Stel dat ik volgende week positief test kan ik er dan van uit gaan dat ik zwanger ben of moet ik het dan alsnog afwachten? PFFF..... Ik ben veel te ongeduldig!!!!!!
Hoi Meiden, Welkom nieuwe meiden, hoop dat wij allemaal binnenkort net zo snel zwanger zijn als de andere meiden hier. Vraagje, vanaf wanneer kan je wat symptomen krijgen? Niet dat ik ze al heb....zit nu pas bijna een week voor mijn NOD. Maar als je ongeduldig bent, ga je je wel veel dingen afvragen...hebben jullie dat ook?
hai tulpje helemaal met je eens.......' Ik moet zeggen toen ik zwanger was dat ik de 1e 2 weken, toen ik het helemaal nog niet wist heel veel moest plassen. Ik de rest van mijn zwangerschap nergens last van gehad! had wel met 10 weken een mk. Denk je dat je al zwanger bent?
Hallo dames, Heb weer een hoop gemist zie ik al.. Hopelijk vergeet ik niemand. Mocht het zo zijn alvast mijn welgemeende excuses!!! @Eleni het zit vast goed meid. Ik was net zo bang als jou hoor. Na de echo met 7 weken was ik ook nog niet gerustgesteld. Ik ga heel hard voor je duimen. Maar weet zeker dat het niet nodig is!! Over 7,5 maand heb jij gewoon je 2 wondertjes in je armen. @Makkie welkom bij de club. Ik raakte zwanger van een tweeling toen mijn dochter geen eens 5 maanden was. Helaas liep deze zwangerschap uit op een ma ook met 11 weken. Ik ben 2 keer gecuretteerd. Na de laatste curettage na 21 dagen weer ongi geworden. De laatste curettage was in november 2008 en in januari 2009 was ik weer zwanger en we verwachten nu een zoon! @Vriendlief gewoon ervoor gaan meid!!! Hopelijk ben je snel weer zwanger. @Nanny wel verwarrend nu meid. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid. @Hummie....spannend heb je een idee of het raak zal zijn?? @Tulpje ik had weinig symptomen was alleen doodmoe dat was alles. Hier gaat alles prima! Morgen weer naar de VK...!!!!
@vriendlief: dan zou ik wel voorzichtig zijn met een posi test meid, want een test kan nog een tijdje na een mk posi aangeven. ik had een paar dagen na mijn mk al een nega test, maar schijnbaar kan hij wel langer posi blijven... dus dan zou je het alleen zeker weten met een echo denk ik. @aylin: succes bij de vk morgen! @eleni: succes morgen meid! mijn duimen draaien, zit vast goed! liefs rebbel
@Aylin, oh wat super, toch snel weer zwanger geraakt! Wel heftig zeg, een tweeling verliezen , een wat geweldig, nu een ZOON! Have fun morgen bij de vk! @vriendlief, ik ben ook zoooo ongeduldig, maar moet nog langer wachten ben ik bang. Ik zal nog wel lang niet ongi worden en met mijn PCO weet je nooit waarneer en OF je wel een eisprong hebt.... ik duim voor je NOD volgende week! @3tulpje, ja konden we maar al zo snel wat voelen en het zeker weten he? Of dat je navel groen licht gaat geven als het raak is hahahaha. @Rebbel, wauw joh, echt super! En zonder ongi al weer zwanger! Voel je je goed??
Hoi meiden, Daar ben ik weer. Hoe gaat her hier? Lees dat een aantal mensen weer op de wachtbank zitten. Ik duim voor jullie! @Tulpje: Ik had een paar dagen voor nod het gevoel zwanger te zijn. Ik was beide keren erg moe en misselijk met vlagen. Na de testen nergens last van gehad qua misselijkheid, maar de vermoeidheid lijkt niet op te houden hier. Vanavond weer een paar uur liggen slapen. Morgen naar de vk voor controle en echo. Zal het dan gelijk even vragen. Heb mijn vragenlijstje al klaar.
@ all, ik kom even een tijdje niet meer. Ik heb het ff moeilijk gehad met mijn super vreemde cyclus maar heb me er maar bij neer gelegd. Ook wetende dat de huisarts er toch niks aan doet. Pas als ik na de grote vakantie nog niet zwanger ben dan pas mag ik terug komen dus leg ik me er maar bij neer en zien we wel hoe het gaat lopen. Ik voel me er denk ik wel beter bij om er even niet te veel mee bezig te zijn. Vooral na me laatste bezoek aan de huisarts die me de hoop gaf met een streepje (heel licht)is een streepje maar me menstruatie helaas toch kwam was een grote domper! Ik ga zekers nog wel eens meelezen maar niet te veel plaatsen. Voor de zwangere lekker genieten van de zwangerschap en de beebjes natuurlijk. En de wachtbank heel heel heel veel succes met zwanger worden ik hoop dat mijn mooi gemaakte wachtbank weinig bezet word en jullie snel zwanger zullen zijn succes ermee. Mocht ik natuurlijk goed nieuws hebben kom ik dat zeker even melden. Bedankt voor jullie reacties en lieve woorden. Liefs Nanny.
Hai dames, Ik ga mijn best doen om op iedereen te reageren: Nadeke, Makkie en Ilona: welkom bij de groep. Ik had na 35 dagen mijn eerste ongi. Helaas had ik voor die tijd geen eisprong door de nog aanwezige HCG. Het is dus wel verstandig om vast te stellen of HCG al uit het lichaam is, om ook eventuele teleurstellingen te voorkomen. Vlak voor de NOD heeft het eigenlijk geen zin, want dan is het niet duidelijk of het van de nieuwe of de oude zw zou zijn. Bij positieve test zou ik 2 maal hcg gaan prikken om te kijken of het toeneemt of afneemt. Vriendlief: hier ook een stuk ongeduld. Ik zit nu op dag 14 (dacht ik) en heb mijn ei ook nog niet gespot. Heb nog 11 dagen voor manliefs vertrek naar ons vakantieoord, dus hoop dat ik m voor deze tijd heb. Liesben: Jij al je ei gespot? Hummie: Hoe staat het met het wachten? Hier nogsteeds negatieve ovutest, maar laat het nou net zo zijn dat ik gisteren pas weer ben begonnen met de ovutesten, omdat ze op waren. Dus ik heb vanaf vrijdag tot gister nie kunnen testen. Miss heb ik dus toen al een eisprong gehad. Vanmorgen was mijn temp 36.8, dagen ervoor 36.5. Even kijken wat mijn temp doet morgenochtend. Maar ook ik ga op verschillende tijden naar bed. Elegance: We hebben geen tijd voor spelletjes en onzekerheden, dus gewoon doorzeuren. Ik had ook een vreselijke pijn aan mijn eierstokken, tot 2 dagen geleden. Ik was gewoon voortdurend aan de advil en kon er niet van slapen. De gyn zei dat het wel wegging. Vandaag en gister dus nog niets gevoeld, maar blijft het weer terugkomen dan sta ik zeker wel bij hen op de stoep. Setti: Waar ben je??? 3tulpje: Niet iedereen krijgt symptomen... Dus ik zou daar niet op afgaan! Zwangeren: Goed te horen dat alles okey is!!! Ik ben dus erg bang dat ik weer geen eisprong zal hebben, want normaliter heb ik mijn ei nu wel al gehad. Enig advies?? liefs, mamaT
Kan iemand me trouwens vertellen wanneer mijn baarmoeder laag zit? Hoe voel ik dit? Ik had vanmorgen namelijk wat ongipijn en last van mijn onderrug. Maar heb nog wel een negatieve ovutest.