Oja staat ook in je onderschrift, niet opgelet Ok dan kom ik in ieder geval vanavond nog ff spieken om te kijken hoe het is gegaan.
tja ik zou denk het risico nemen ikzou het zo graag willen vertellen hoe weet je dat er 2 zijn dat heb ik gemist... al een eerdere echo gehad zeker... hier al een zoontje van ruim 2 en al ruim een jaar bezig voor die 2e wat lekker dicht erop moest komen... NOT wordt ook steeds ouder daar baal ik helemaal van wilde voor mijn 35 ste 3 kinderen ben nu al 31 ....
@ Lieni: Ik had bijna twee weken geleden bloedverlies... nou ja, meer roze verlies! Ik maakte me gelijk druk en belde in het weekend de dokterspost. Zij konden helaas niks voor me doen maar de dinsdag daaropvolgend kon ik gelukkig terecht voor een spoed echo. Ze keek eerst in mijn eierstokken en eileiders om een bbz uit te sluiten. Toen ze dat deed zag ze dat ik een dubbele eisprong had gehad. Toen ze met het apparaat richting mijn baarmoeder ging werd snel duidelijk dat ze met zijn tweeën zijn! Was wel een schok hoor en moet er nog steeds aan wennen maar ben wel superblij!!
Lienie je bent er weer!!! Over het bijkletsen er is idd veel gebeurt! Alina is ook weer zwanger dus het gaat eindelijk de goede kant op met onze club. Hier gaat alles prima beebje is lekker druk!
DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE! Deze dames verwachten hun NOD op: Lieni: Liesben: Nanny: ergens rond 25 juni ( 5e ronde na MA ) MamaT: Elegance: hopelijk ergens midden juni.. (1e ronde na curetage.. 2de mk) Makkie: Vriendlief: Zwangere dames na een miskraam of missed abortion: Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 van een meisje! Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 van een jongen! Annie: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 25 november 2009 Meagan: Ronde 3 zwanger na mk Bevalt op 1 December 2009 Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009 Eleni: Ronde 8 zwanger na ma Uitgerekend: 28 Januari 2010 Sunnyke: Bruisje: Rebbel: Ronde 1 zwanger na mk Bloem: Ronde 2 zwanger na mk Alina: Ronde Hummie: Ronde We hebben in het totaal 12 zwangere dames Dames heb even de lijst aangepast. Graag even zelf de datums aanpassen of invullen!!!!
HUMMIE!!!!! wat lees ik nu, je bent zwanger!!! Gefeliciteerd, geweldig echt goed nieuws! nou stiekem dacht ik er ook aan toen jij die opmerking maakte.. het leken wel emoties... maar dacht toen ik wil er niks op zeggen is niet leuk als je niet zwanger bent en je bedoeld het dus lief.. maar je bent dus toch overduidelijk emo Probeer je wel te gaan genieten ondanks dat sommige momenten moeilijk zullen zijn? Eleni!!! jij maakt het dubbelspannend hoor!! maar ook dubbel zo leuk want ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is hoop je snel met leuke foto's hier te zien Lieni!!! fijn dat je er bent!! ik heb je wel gemist hoor! Echt balen dat je ongi bent, maar met volle moed de nieuwe ronde in he ik doe met je mee want: IK HEB NOG MAAR 5 HCG IN MIJN BLOED! en ze vermoed dat ik een eisprong heb gehad! (we hebben beschermd geklust dus niet zwanger van dit ei) maar wel goed nieuws dus! Ze weet niet waar mijn pijn vandaan komt.. ze hoopt dat het weg is na mijn 1e ongi... hopelijk hoef ik daar niet nog heel lang op te wachten Ik wil eigenlijk iedereen aanspreken maar moet overwerken vandaag en hoe langer ik hier leut hoe langer ik moet werken maar hummie echt geweldig!!! zo zie je maar hoe snel het ook kan gaan he, eigenlijk de 2de ronde na mk... ( als ik die andere niet meetel) das echt hartstikke snel!
JAAAAAAAAA, weer 2 stevig kloppende Hartjes!! Ik ben zooo blij!!!! Het termijn klopt ook precies!!!! Ik zal zo de echo even plaatsen... eerst even inscannen!
thanx lieve Ele!!! en jij ook positief nieuws zo te lezen! je kan dus binnen nu en 2 wk je ongi verwachten, hopleijk ook van die pijn af! @eleni, Joehoeeeeeeeeeeeeee meid wat fijn!!!!!! nu gaan genieten hoor!
Dit zijn de 2 vruchtzakjes. Links ligt baby 1 en die konden we het beste in beeld krijgen met een close up echo. Baby 2 ligt wat verscholen en is camera schuw
eleni heb je echo's bewonderd, echt super meid!! vraagje: ik zal volgende wk mijn vk wel even bellen voor weer een intake, maar moet ik via haar de echo regelen of doen jullie rechtstreeks via je gyn? (vk heeft zelf geen echo app) liefs humm
Hummie, gewoon de eerste echo via de gynaecoloog regelen. Even als je belt uitleggen van je eerdere miskraam. Ik heb daarna pas naar mijn vk gebeld voor een intake. Gaat helemaal goed komen meid!!!!
Hummie!!!! Gefeliciteerd!!! Ok dan...nog een aankomende mama erbij! Nou....strooi maar met die HCG, misschien helpt het ons ook. De reden dat ik het vroeg van die symptomen is omdat ik sinds vandaag (en gisteren een beetje) een drukkend gevoel in mijn onderbuik heb en moe ben, maar ja, inderdaad lijkt het me stug dat het zw.schapssymptomen zijn. Volgende week NOD, we zien wel.......al hoop ik zolang te kunnen wachten.