Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hooi meiden,

Ik schrijf niet actief meer mee, maar houd jullie nog zeker wel in de gaten!! Ik vind het super dat de meeste mensen weer zwanger zijn..

En degene die hetniet zijn JULLIE TIJD KOMT OOK!!!

2. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Mama T, en aan de klus geweest gisteren? Dan is het nu ook zo spannend! Je hebt je best gedaan en kan nu alleen maar bij mij op het wachtbankje gaan zitten. Wij hebben vorige week vrijdag en zaterdag een positieve ovulatietest gehad. En de woensdag ervoor, die vrijdagmiddag en zaterdagnacht hebben we ons best gedaan. Dus, we gaan duimen. *geeft een drankje aan mamaT en gaat lekker op het bankje een boekje lezen*

Eleni, tja, dat gaat toch een duo-wagen worden. Geweldig toch, jij hebt zometeen double trouble! Maar ook natuurlijk double joy!!! Wat goed van jullie dat het nieuws niet naar anderen gaat vóórdat jullie de 12 weken echo hebben gehad. Maar toen ik net zwanger was, vond ik het wel heel moeilijk om het niet tegen mijn vrienden te zeggen...dan plof je zowat. Maar was ook wel heel blij met hun steun toen het mis was gegaan.

Annie, lekker aan het genieten van je aankomend meisje. Echt super!

Naiobi, daar moeten we maar op vertrouwen dat het goed gaat komen. En dit forum is wel op de goede weg, dus wie weet........

Bedankt voor alle geduld die jullie deze kant op sturen, ik hoop dat het gaat helpen en ik het testen uit kan stellen tot zaterdag (volgende week dan!). Maar ik heb al wel zo'n trekkerig gevoel in mijn onderbuik, als ik te snel ga staan en als ik nies. *Tulpje drukt het gevoel nu hard de kop in! En gaat op zoek naar afleiding...aaahhhh..huishouden here I come*

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o meiden, ik was misselijk vanochtend!! joehoeeeeeeeee, hoe blij je daarmee kan zijn!!! :D

4. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Heeeeel blij, maar goed dat je die bevestigingen krijg. Meiden, ik kom snel weer. Doei

5. MUIS31

MUIS31 Lid

2 jun 2007
    18
    0
    0
    Hallo allemaal

Het is weer even geleden, maar ik probeer wel mee te lezen hoor!
    Hier gaat het wel goed hoor. Erg misselijk en ik begin nu ook last van mijn banden te krijgen.
    Zou het zo hard groeien dan?
    Hummie gefeliciteerd hoor!!!! We lekker gaan genieten (ondanks de symptomen)
    Elini: Ben blij te horen dat het goed met je gaat. Wanneer heb je de 12 weken echo??
    Ik maandag 29 juni......heerlijk nog maar even wachten.

Nou ik ga weer aan de poets in huis!

Groetjes muis/Bloem

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden :D

@ Eleni gefeliciteerd meid !!! Komt helemaal goed hoor :)

@ naiobi, jij ook weer hier ?? :D Gaat helemaal goed hier hoor, ikke schrijf nog steeds mee :D

Hmm.. de rest ben ik alweer vergeten sorry..

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

gaat ie lekker hier?

@hummie: goed zo meid! geniet er maar van! ;)

ik ben erg moe, dus vandaar dat ik weinig aanwezig ben.
    maar ik lees wel mee dames!

liefs rebbel

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    He hummie, Gefeliciteerd meid!!!!!!!

Pffff er staat echt te veel van de afgelopen 2 dagen at ik echt niet op alles kan reageren!!!
    Tulpje ik hoop dat wij een nod hebben volgende week.....
    Het moet mijn eerste worden (wat ik niet hoop) na mijn miskraam....... Kan je dan gewoon uitgaan van 4 weken?
    Tzal wel niet maar ik zie het wel.!

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hai dames,

@ Hummie: Heerlijk aan het genieten? Hoe vond je mannetje het??

@ Anne: Vet leuk een meisje, maaarrrruh... bij mijn zoontje hadden ze stellig gezegd dat ik een meisje zou krijgen. Ze hadden toen zo een uitgebreide echo gedaan. Bij 37 weken blijkt het dan ineens een jongen te zijn.. Dus nie alles roze halen he!!

@ Rebbel: Doe maar rustig aan meid.. Hoop dat het voor jou nu alleen maar goede tijden zijn na zoveel spanning.

@ Lieni: Ik had deze ronde ook maar 1.5 dag bloeding. Heeeeeeeel veel en toen ineens niets. Geloof dat ik een dag later nog een keer iets bij het afvegen had. Is dit ronde 14 na mk? Of heb je net een mk gehad? Als het deze ronde nie raak is, kom ik ook zwanger van vakantie terug:p We blijven gewoon positief!!

@ Aylin: Nice gedichtje!!

@ Elegance: Mijn vk (de knappe man) vertelde dat de norm van een eisprong 6 hcg is.. Daarna kun je gewoon een eisprong hebben. Heb jij nog pijn in je lies? Bij mij is dat nu over, maar nu heb ik dus weer last van mijn baarmoeder. Lijkt net alsof deze er elk moment uit kan vallen. Volgensmij moet ik vanaf nu mijn vruchtbare dagen zo herkennen. Test is nog even donker als controlelijn, dus ik denk dat hij nog nie is geweest.

@ Tulpje: Hou vol!! Ik kom je nu gezelschap houden. *pakt drankje aan en gaat in het zonnetje zitten nadenken over al haar zorgen.

@ Vriendlief: Uhm, ik ging eigenlijk nergens vanuit, omdat het na je curretage 4 tot 6 weken duren voordat je weer een cyclus hebt. Maar vergeet niet ff een test te doen om te kijken of alle hcg al uit je lichaam is.

Dames, wie van jullie werken allemaal??? Fulltime of parttime? Bij mij is het zo erg dat ik zelfs mijn pc mee naar huis heb genomen.

liefs,
    mamaT

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ok mammaT, Maar hoe kom ik er dan achter waneer ik zwanger ben want ik heb nu nog geen test gedaan en misschien wel al een eisprong gehad....(alles kan) Stel dat ik nu een test doe en die is positief dan kan het zijn dat de HCG nog niet uit mijn bloed is of dat ik weer zwanger ben.....!
    Ik had namelijk de vorige keer totaal geen symptonen alleen moe en dat ben ik eigenlijk nog steeds......
    Ik denk dat ik het wel allemaal afwacht en morgen denk ik ff een test doe....

Uhm neem je je pc van werk mee naar huis....?
    Ik werk fulltime heb een eigen kroeg.

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    @ Vriendlief: dat is wel zo ja. Je zit nu op 22 dagen na je MK he. Dus dat kan inderdaad alle kanten op.

Ja erg he. Het is zo druk en ik red het niet om alle e-mails ook te beantwoorden, dus dat wil ik eigenlijk dit weekend doen. Vandaar dat ik mijn pc heb meegenomen. Als het er van komt.. want moet ook nog dingen voor de vakantie halen. Ik ben trouwens belastingadviseur.

Volgensmij zit iedereen buiten.

liefs,
    mamaT

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    #5492 MamaT, 12 jun 2009
    Laatst bewerkt: 12 jun 2009
    Waar is de zwangerschapslijst. Ziet er naar uit dat ik op 27 juni mag gaan testen. Maar die dag vertrek ik!! Dus dames, matcare doen? Heb er nog 8 liggen...

Klopt het trouwens dat temp beetje omlaag gaat voor een eisprong. Vandaag was mijn temp 6.3,

Ongeveer zo:

6.5
    6.5
    6.5
    6.8 (korte nachtrust)
    6.5
    6.3

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik denk ook dat iedereen buiten zit mammaT
    Helaas heb ik weinig verstand van tempen......
    Oeh dat is wel een drukke baan denk ik..... jammer dat je geen laptop heb kan je in de zon zitten(als je dan nog iets kan zien op je scherm)
    Hoop at je op vakantie lekker kan klussen en dat het dan raak is.....!

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Het is een laptoppie gekkie..

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hahaha uhm ja nu ik er over denk is het vrij stom om een hele pc kast mee te nemen naar huis.... Denk dat me gedachte even helemaal ergens anders was....:)

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hahaha, vin het wel grappig. zie mezelf al met een pc in de bus slepen.

Is er nog nieuws hier op het forum?

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Bye the way.. hoop eigenlijk dat het nog voor de vakantie raak is, dan kan ik 4 weken lekker uitrusten

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Kom net thuis en wil even snel reageren op de vragen. Daarna duik ik mijn mandje in.
    Het is voor ons het eerste kindje.
    Oje, met 37 weken te horen gekregen dat het een jongen was. Ach, het maakt ons echt niet uit. Maar wil eigenlijk wel binnenkort de Bugaboo vastzetten in de kleur roze.

Trusten

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Annie gewoon bij de 20 weken echo nog eens om het geslacht vragen! Bij mij zeiden ze met 20 weken een meid en met de pret echo bij 30 weken was het nog steeds een meid.

Nu hebben wij meerdere malen meneertje zijn geslacht in close up gezien dus wij gaan er zeker van uit dat we een jongen krijgen!

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    thanx meid!

nee na een MK kan het 4-6 wk duren voor je ongi weer terukomt, na een curretage soms langer dan 6 wk. Dus als je je instelt op 6 wk kan het waarschijnlijk alleen maar meevallen.

Deel Deze Pagina